بهترین کانال های تلگرامی بورس | بهترین کانال های تلگرام سیگنال بورسی

بهترین کانال های تلگرامی بورس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با عضویت در کانال پیشنهاد خرید سهام تلگرامی می‌توانید در جریان آخرین تحلیل ها و اخبار بازار بورس قرار بگیرید. در این مطلب با پلازا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به بهترین کانال های بورسی تلگرام که می‌توانید مدنظر قرار دهید.

با توجه به تغییرات لحظه‌ای بورس و شاخص‌های مختلف، اطلاع از آخرین اخبار این حوزه برای افرادی که حضور پررنگی در دنیای بورس دارند، امری حیاتی است. مثل همیشه بهترین مرجع برای اطلاع از این اخبار هم شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان مثل تلگرام است. تلگرام با توجه به امکانات قابل توجهی که ارائه می‌کند، به یکی از بسترهای اصلی برای فعالان این حوزه تبدیل شده است و از کانال‌ها، گروه‌ها و بهترین ربات های بورسی میزبانی می‌کند. در این میان کانال‌های بورسی مخاطبین بیشتری دارند و آخرین اخبار و اطلاعات را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌دهند. اما بهترین کانال پیشنهاد خرید سهام تلگرامی کدام هستند؟ برای آشنایی با آن‌ها همراه ما باشید.

فهرست مطالب

کانال پیشنهاد خرید سهام تلگرامی

در ادامه با چند کانال سیگنال بورس تلگرام که می‌توانید مدنظر قرار دهید، آشنا خواهیم شد. همچنین چندین کانال خبری و تحلیلی را نیز معرفی خواهیم کرد.

1. بورس نیوز

بهترین کانال های تلگرامی بورس

بورس‌نیوز یکی از معروف‌ترین وبسایت‌های خبری تحلیلی بورس است. کانال تلگرامی این سایت نیز در حال حاضر بیش از 80 هزار مشترک دارد. در این کانال شما علاوه بر اطلاع از آخرین شاخص‌ها و اخبار مربوط به بورس، از اخبار اقتصادی نیز مطلع شوید. در این کانال همچنین اخبار مهم سایر حوزه‌ها نیز پوشش داده می‌شود.

2. عرضه اولیه؛ بهترین کانال تحلیل بورس در تلگرام

کانال های تلگرامی سیگنال بورس

کانال عرضه اولیه همانطور که از نامش پیداست، به تحلیل عرضه اولیه سهام شرکت‌های مختلف در بورس و همچنین پوشش اخبار مرتبط می‌پردازد. این کانال همچنین اخبار مربوط به این سهام را نیز پوشش می‌دهد. با وجود اینکه بیشتر تحلیل‌های آن شخصی هستند اما این کانال توانسته تعداد قابل توجهی از کاربران علاقه‌مند به بورس را جذب کند.

3. مجید مؤیدی -شاخص سبز-

کانال مجید مویدی، یک کانال تجزیه و تحلیل شخصی بورس است و تحلیل‌های شخصی نویسنده را پوشش می‌دهد؛ به همین خاطر نمی‌توان آن را یک کانال پیشنهاد خرید سهام رایگان به‌حساب آورد اما با این وجود می‌تواند یک مرجع برای اطلاع از آخرین تغییرات و همچنین اخبار مرتبط به بورس باشد.

4. shahrebours.com | شهر بورس

کانال های تلگرامی سیگنال بورس

گزینه بعدی در لیست کانال های تلگرامی بورس، کانال شهر بورس است. این کانال هم متعلق به یک سایت متمرکز بر دنیای بورس است و بیشتر بر روی پوشش اخبار اقتصادی و همچنین خبرهای مهم بورسی تمرکز دارد.

5. پاراگراف‌

کانال پاراگراف را می‌توان یکی از بهترین کانال های تحلیل بورس در تلگرام به‌حساب آورد. این کانال البته برخلاف دیگر کانال‌های این فهرست به صورت روزانه فعالیت ندارد ولی هرچند روز یک بار، تحلیل‌های جامعی از بورس و ارزش سهام‌ها در کنار قیمت دلار در اختیار شما قرار می‌دهد.

6. معامله گر منظم؛ کانال پیشنهاد خرید سهام تلگرامی

بهترین کانال های بورس تلگرام

یکی از کانال‌هایی که می‌توانیم جزو بهترین کانال های آموزش بورس در تلگرام معرفی کنیم، کانال معامله گر منظم است. در این کانال می‌توانید به تحلیل‌های فنی در مورد شاخص‌های مختلف و همچنین قیمت سهام دسترسی داشته باشید. البته در نگاه اول ممکن است این کانال بیشتر برای افراد حرفه‌ای مناسب باشد اما با گذشت کمی زمان می‌توانید با اصطلاحات مختلف آشنایی بیشتری پیدا کنید.

7. اخبار بورس | Tse Press؛ بهترین کانال های بورس در تلگرام

کانال های تلگرامی سیگنال بورس

اخبار بورس، یکی از کانال های معتبر بورس در تلگرام است. این کانال نیز همانطور که از نامش پیداست بیشتر از همه بر اخبار اقتصادی مرتبط به بورس تمرکز دارد. در این کانال می‌توانید به اخبار حوزه‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف در این زمینه دسترسی پیدا کنید.

8. SenaNews سنانیوز

کانال های تلگرامی سیگنال بورس

 

کانال سنانیور، متعلق به پایگاه خبری بازار سرمایه ایران است. این کانال نیز از کانال های تلگرامی بورس اوراق بهادار است و تمامی اخبار مرتبط به اقتصاد و حوزه‌های مالی را پوشش می‌دهد. شما همچنین می‌توانید به گزارشات روزانه مربوط به بازار سرمایه نیز در این کانال دسترسی داشته باشید.

9. حمید کوشکی(تحلیل کاربردی)؛ کانال پیشنهاد خرید سهام تلگرامی

بهترین کانال های بورس تلگرام

کانال تگرام تحلیل کاربردی، کمی متفاوت‌تر از دیگر کانال های تلگرام بورس فارکس است. در این کانال علاوه بر بورس می‌توانید جدیدترین تحلیل‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف مثل قیمت ارز و سکه و همچنین پیش‌بینی قیمت‌ها در آینده را نیز مطالعه کنید. در بخش بورس نیز می‌توانید گزارشات تحلیلی مختلف مرتبط به صنعت‌ها و عملکرد آن‌ها را مشاهده کنید.

10. کدال۳۶۰

کانال بعدی که می‌تواند بهترین کانال سیگنال بورس باشد، کدال 360 است. این کانال اطلاعات جامعی از شرکت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد و اخبار مربوط به آن‌ها را نیز به صورت روزانه پوشش می‌دهد. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به وبسایت آن‌ها یا صفحه اینستاگرامی این کانال، از آخرین اخبار مطلع شوید.

11. فراچارتیست | کتابخانه بورس و فارکس

کانال های تلگرامی سیگنال بورس

یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب کانال های آموزش بورس تلگرام، فراچارتیست است. این کانال به‌صورت روزانه محتوای آموزشی در مورد بورس مثل راه شناسایی و تشخیص امواج و همچنین معرفی چهره‌های مطرح معامله‌گر جهانی می‌پردازد و می‌تواند سطح اطلاعات شما در مورد این دنیا را بهبود ببخشد.

12. کانال تحلیلی پارسیس

این کانال سیگنال بورس رایگان نیز یکی از کانال‌هایی است که به صورت روزانه آخرین تحلیل‌ها و اخبار مرتبط به دنیای بورس را برای مخاطبین خود منتشر می‌کند. در این کانال می‌توانید در جریان تغییر ارزش نمادهای مختلف قرار گرفته و تحلیل‌های کارشناسی را نیز در پست‌های داخل کانال یا وبسایت مرتبط به آن بخوانید.

13. بتا سهم

بهترین کانال های بورس تلگرام

کانال بتا سهم، از بهترین کانال های تلگرامی بورس است و علاوه بر پوشش اخبار به‌صورت روزانه، گزارشات فنی را در کنار بررسی وضعیت شرکت‌ها و همچنین ارائه گزارشات زنده از بازار را در اختیارتان قرار می‌دهد.

14. Good Markets | مهدی راد

کانال دیگری که می‌توانید مدنظر قرار دهید، کانال Good Markets است. این کانال نیز تحلیل‌های شخصی نویسنده را در اختیار شما قرار می‌دهد و علاوه بر تجزیه و تحلیل بورس، اخبار و همچنین مطالب آموزشی را نیز به‌صورت روزانه منتشر می‌کند.

15. استراتژی برتر؛ از بهترین کانال های تحلیل بورس در تلگرام

بهترین کانال های تلگرامی بورس

استراتژی برتر را نمی‌توان جزو کانال های تلگرامی سیگنال بورس به‌حساب آورد چرا که به گفته مدیران این کانال، تحلیل‌های آن‌ها جنبه سیگنال‌دهی ندارند. با این حال در این کانال می‌توانید به‌صورت روزانه از تحلیل‌های نمادهای مختلف مطلع و از آخرین تغییرات نیز مطلع شوید.

سخن پایانی

در این مطلب با 15 نمونه از بهترین کانال های تلگرامی بورس آشنا شدیم. از نظر شما کانال پیشنهاد خرید سهام تلگرامی کدام است؟ در صورتی که شما نیز کانال دیگری می‌شناسید که جایش در این فهرست خالی است، در بخش نظرات همراه ما باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402