آموزش خرید زمین ارزان قیمت در متاورس + نکات کلیدی

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از موضوعات جدید و ترند شده در فضای مجازی که به حوزه ارز دیجیتال مربوط می‌شود، خرید زمین ارزان در متاورس است. در واقع محیط متاورس، به تازگی بسیار گسترده شده و افراد زیادی قصد دارند در این بستر نوظهور سرمایه‌گذاری کنند و سرمایه خود را افزایش دهند. جالب است بدانید زمین‌های موجود در متاورس به قیمت‌های زیادی نیز رسیده‌اند.

ارزش خرید و فروش زمین در سال 2021 در متاورس به حدود 500 میلیون دلار رسید و این موضوع نشان دهنده ارزش افزوده‌ای می‌باشد که این زمین‌ها می‌تواند به مالک خود ارائه کنند. چنین موضوعی باعث شده است سرمایه‌گذاری در این پلتفرم بسیار هیجان انگیز باشد. در متاورس، خرید زمین ارزان نیز مانند سایر موارد سرمایه‌گذاری، حائز اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. از این رو افراد زیادی به دنبال خرید زمین‌های ارزان در این پلتفرم می‌باشند.

در این مقاله قصد داریم راهنمایی برای خرید زمین ارزان در متاورس ارائه نماییم. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر به دنبال یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشید یا می‌خواهید زمینی ارزان را در متاورس تهیه نمایید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات مهم و ارزشمند، دست پیدا کنید.

فهرست مطالب

خرید زمین ارزان در متاورس به چه مفهومی می‌باشد؟

زمین‌های متاورسی، از جمله منابع مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشند.
زمین‌های متاورسی، از جمله منابع مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌باشند.

 

قبل از اینکه وارد مبحث خرید زمین ارزان در متاورس شویم، می‌خواهیم ابتدا این موضوع را بررسی کنیم که خرید زمین در متاورس به چه شکلی می‌باشد و باید چه مواردی بررسی شود. زمین‌های متاورسی یا مجازی، در واقع قطعاتی در فضای مجازی می‌باشند که می‌توانند معامله شوند. در این خرید و فروش، معاملات به صورت ارزهای دیجیتالی انجام می‌شود اما برخی از پروژه‌ها، از ارز فیات نیز استفاده می‌کنند. در متاورس، زمین‌های مجازی به شکل توکن های NFT می‌باشند و از این رو، اثبات مالکیت آن‌ها می‌تواند کار ساده‌ای باشد.

برای اینکه بتوانید خرید زمین ارزان در متاورس را آغاز کنید، ابتدا باید بدانید این فرآیند به چه شکلی انجام می‌پذیرد. به طور کلی قبل از خرید زمین در متاورس، باید 3 موضوع را بررسی کنید. نخست با یک کارگزار املاک متاورس صحبت کنید و اطلاعات مفید و موثری را از او بگیرید. در واقع موقعیت‌های مناسب سرمایه‌گذاری توسط این افراد نیز شناسایی می‌شود که عاملی موثر و مناسب در خرید و فروش زمین می‌باشد. دومین موضوع، بررسی وام مسکن برای خرید زمین متاورس است.

این موضوع یک ایده جدید است که برخی از ارائه دهندگان آن را به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌دهند و در پلتفرم‌هایی نظیر سندباکس، Solana Portals و … نیز وجود دارد. سومین موضوع، این است که با ارز دیجیتال، زمین مورد نظر را به صورت کامل خریداری نمایید. البته در این زمینه باید فرآیند به صورت کامل و قانونی طی شود تا مراتب به صورت کامل رعایت شود. البته که قبل تمام این مراحل، باید آموزش ورود به متاورس را به طور کامل دریافت کرده باشید.

بستر سندباکس، از جمله بسترهای فعال در این زمینه می‌باشد.
بستر سندباکس، از جمله بسترهای فعال در این زمینه می‌باشد.

نکات کلیدی برای خرید زمین ارزان در متاورس

در این بخش از مقاله، می‌خواهیم بررسی کنیم که برای خرید زمین ارزان در متاورس، باید چه فعالیت‌هایی را انجام دهیم. این بخش نیاز به آموزش متاورس به صورت کامل دارید؛ زیرا در صورت عدم تجهیز به چنین ابزاری، نمی‌توانید پروسه خرید زمین را به انتها برسانید. در حال حاضر متاورس به عنوان یک پلتفرم بسیار گسترده و بزرگ در فضای مجازی وجود دارد و افراد زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف آن می‌باشند. در حال حاضر برخی از پروژه‌ها و پلتفرم‌ها برای خرید زمین در متاورس بسیار ترند شده‌اند. سندباکس و دسنترالند از جمله این موارد می‌باشند. البته که این پروژه‌ها به دلیل محبوبیت، دارای قیمت زیادی نیز می‌باشند و از جمله منابع سرمایه‌گذاری گران‌قیمت به شمار می‌آیند.

برای اینکه بتوانید خرید زمین ارزان در متاورس را داشته باشیم، باید شناختی کامل از موقعیت‌های مکانی این زمین‌ها بدست بیاوریم. جالب است بدانید کمترین قیمتی که برای خرید یک زمین در دسنترالند باید پرداخت کنید، حدود 4 اتریوم است. هم اکنون که در حال تولید این مقاله هستیم، پروژه‌های سندباکس روی پالیگان قرار دارد. این موضوع بدین معنی می‌باشد که هزینه‌های گَس در آینده ای نه چندان دور بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد و این موضوع خود امتیازی برای این پروژه است.

خرید زمین ارزان قیمت در متاورس با پلتفرم OpenSea

یکی از مهم‌ترین بازارهای موجود برای خرید زمین ارزان در متاورس، پلتفرم OpenSea می‌باشد. در این پلتفرم شما می‌توانید هزاران زمین موجود در سندباکس و دسنترالند را پیدا و آن‌ها را خریداری نمایید. در این زمینه، کیف پول متامسک می‌تواند به شما کمک کند و واریزی‌ها را از طریق این کیف پول انجام می‌شود. برای اینکه بتوانید وارد پلتفرم OpenSea شوید، ابتدا باید آی پی خود را تغییر دهید. سپس وارد سایت این مجموعه به آدرس http://opensea.io شوید. پس از ورود به این سایت، روی منو کلیک کرده و سپس گزینه Explore را کلیک نمایید. در این منو، روی گزینه Filter کلیک نمایید و Categories را انتخاب کنید. سپس در این حالت، منویی جدید برای شما باز می‌شود که حوزه‌های مختلفی از NFT را پیش روی شما می‌گذارد. در این بخش باید روی Virtual Worlds کلیک نمایید و سپس گزینه Done را بزنید.

در متاورس، می‌توانید زمین با قیمت‌های مختلفی را مشاهده کنید.
در متاورس، می‌توانید زمین با قیمت‌های مختلفی را مشاهده کنید.

حال می‌توانید در بخش نمایش نوع فیلتر، زمین‌ها و ملک‌ها را بر اساس ارزانترین به گرانترین، دسته‌بندی کنید. همچنین می‌توانید پس از نمایش و انتخاب، زمین مورد نظر خود را خریداری نمایید. نکته‌ی مهمی که در این زمینه وجود دارد، این است که این زمین‌ها بر اساس ارز MANA قیمت گذاری می‌شوند. نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد، این است که هر پروژه، به یک رنگ خاصی به نمایش در می‌آید. رنگ نارنجی به معنای زمینی می‌باشد که قصد خرید آن را دارید، رنگ سبز به معنای زمین‌های مجاور و همسایه بوده و رنگ زرد نیز به زمین‌هایی با درجه بالاتری اطلاق می‌شود که با NFT های ویژه عرضه می‌شوند.

پیدا کردن زمین‌های ارزان در بازی آپلند ( Upland )

یکی دیگر از حالت‌هایی که به وسیله آن‌ها می‌توانیم به زمین‌های ارزان در متاورس برسیم، استفاده از آپلند می‌باشد. در واقع خرید زمین ارزان در متاورس با این روش امکان پذیر است و افراد می‌توانند حتی با بازی کردن نیز درآمدزایی کنند و اقدام به خرید زمین نمایند. البته باید این موضوع را نیز عنوان کنیم که کارمزد این پروژه برای خرید و فروش زمین، 17 درصد می‌باشد. جالب است بدانید در این پروژه، امکان ساخت ساختمان و فروش آن نیز وجود دارد و همین موضوع باعث افزایش جذابیت این فرآیند‌ها در پلتفرم آپلند شده است.

مانند پروژه‌های سندباکس، در پروژه‌های آپلند نیز رنگ‌هایی وجود دارد که به کاربران در خرید زمین ارزان در متاورس، کمک می‌کند. در این پروژه، رنگ سبز روشن به معنای زمین‌هایی است که تا به حال کسی آن‌ها را خریداری نکرده است. رنگ سبز تیره به معنای زمین دیگر افراد است که شما می‌توانید با ارائه پیشنهادی، آن‌ها را خریداری نمایید. رنگ آبی روشن به معنای زمین‌هایی است که در اختیار دیگران است و امکان خرید آن‌ها وجود ندارد. آبی تیره به معنای زمین‌هایی می‌باشد که شما مالک آن می‌باشید. همچنین رنگ خاکستری نیز زمین‌هایی می‌باشد که تا هم اکنون عرضه نشده است. نکته‌ی حائز اهمیت درباره آپلند، این است که شما می‌توانید دنبال ملک‌هایی باشید که دارای قیمت پایین‌تر و FAS می‌باشند. زمین های FAS برای آن دسته از کاربرانی می‌باشد که به تازگی وارد این محیط شده اند و می‌توانند زمین‌های ارزان و حتی رایگان را با ارز UPX خریداری نمایند.

امکان خرید زمین ارزان در متاورس نیز وجود دارد.

بررسی نهایی زمین های ارزان قیمت در بازی های متاورس

همانطور که مطالعه کردید در این مقاله به بررسی خرید زمین ارزان در متاورس پرداختیم و درباره این موضوع به صورت کامل و جامع توضیحاتی را ارائه کردیم. امروزه متاورس بسیار نظرها را به سمت خود جلب کرده است و این موضوع می‌تواند در آینده بسیار درخشان‌تر از زمان کنونی باشد. بنابراین اگر علاقه‌مند به حضور در این محیط جذاب هستید و می‌خواهید در آن، اقدام به خرید زمین نمایید، توصیه می‌کنیم بار دیگر این مقاله را به صورت کامل و دقیق مطالعه نمایید تا به اطلاعات مناسبی در این زمینه، دست پیدا کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402