بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به‌لطف اینترنت، می‌توانید به راحتی با بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی، این زبان را یاد بگیرید. با پلازا همراه باشید تا با برترین برنامه های یادگیری زبان آلمانی آشنا شویم.

یادگیری زبان آلمانی کار آسانی نیست اما اگر از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی کمک بگیرید، می‌توانید سرعت بیشتر به فرایند یادگیری بدهید. اپلیکیشن‌های زیادی مخصوص آموزش زبان آلمانی هم در گوگل‌پلی و هم اپ‌استور وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. در این مطلب می‌خواهیم با چند نمونه از این برنامه‌ها آشنا شویم.

فهرست مطالب

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی

در ادامه این مطلب نگاهی داشتیم به چند اپلیکیشن که می‌توانید برای آموزش زبان آلمانی از آن‌ها استفاده کنید.

1. Drops

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

Drops یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی از صفر باشد. این برنامه به صورت کاملا دیداری به آموزش زبان می‌پردازد و بیشترین تمرکز را روی لغات می‌گذارد. شما باید یک کلمه را با معنای تصویری آن مطابقت دهید. در این صورت از یادگیری خسته نمی‌شوید و هم می‌توانید به چشم یک بازی به آن نگاه کنید. برنامه از شما می‌خواهد که هر روز 5 دقیقه به مطالعه و 5 دقیقه به انجام این تمرین‌ها در داخل خود برنامه اختصاص دهید. البته در نسخه پولی برنامه، محدودیتی برای انجام بازی ندارید و می‌توانید به صورت آفلاین هم به آن قسمت دسترسی پیدا کنید.

2. Memrise

برترین برنامه های یادگیری زبان آلمانی

Memrise هم مانند Drops یکی از برنامه‌هایی است تمرکز زیادی روی معنای لغات دارد. اما با استفاده از کلیپ‌های ویدیویی کوتاه، تلفظ صحیح آن‌ها را نیز به شما یاد می‌دهد. شما از طریق آن می‌توانید عبارات را هم یاد بگیرید و همچنین زبان را در 7 سطح مختلف فرا بگیرید.

برنامه آنقدر این لغات و عبارات را تکرار می‌کند تا کاملا معنا و تلفظشان را یاد بگیرید. علاوه بر این می‌توانید از دوره‌های آموزشی که کاربران دیگر در موضوعات مختلف ایجاد کرده‌اند هم استفاده کنید.

3. Busuu؛ کاملترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

باسو یک اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی رایگان است که هرآنچه لازم داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه دارای دوره‌های تمرینی صحبت کردن، نوشتن و گوش دادن است و در میان برنامه‌های رایگان جزو بهترین‌ها است. شما پیش از شروع کار باید یک تست 10 دقیقه‌ای را پشت سر بگذارید تا تعیین سطح شوید. بعد از تعیین سطح برنامه دروس را برای شما شخصی‌سازی می‌کند.

البته دروس شخصی‌سازی شده تنها در نسخه پریمیوم قابل استفاده هستند اما نسخه رایگان نیز آنقدر امکانات دارد که توانسته این برنامه را به محبوبیت قابل توجهی برساند.

4. Tandem

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی برای آیفون و اندروید Tandem، کمی از سایر برنامه‌ها متفاوت است. در این برنامه خبری از درس و دوره نیست و در عوض شما با یک کاربر دیگر برنامه آشنا می‌شوید. اگر زبان آلمانی را انتخاب کنید، برنامه شما را به یک کاربری که زبان مادری او آلمانی است و می‌خواهد زبان شما را یاد بگیرد متصل می‌کند. هردوی شما با چت کردن به صورت صوتی، متنی و تصویری می‌توانید علاوه بر این با یکدیگر آشنا شده و رابطه دوستان برقرار کنید، زبان یکدیگر را هم یاد بگیرید.

البته از آنجایی که برنامه شما را با کاربران واقعی آشنا می‌کند، برنامه شاید مناسب کاربرانی که هیچ دانشی از زبان آلمانی ندارند مناسب نباشد و بیشتر به درد کاربرانی بخورد که می‌خواهند مهارت زبان خود را ارتقا ببخشند.

5. Mondly

برترین برنامه های یادگیری زبان آلمانی

Mondly یک برنامه آموزش زبان آلمانی از پایه برای گوشی است. این اپلیکیشن از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی برای آموزش زبان استفاده می‌کند. یک معلم مجازی روی صفحه گوشی و از طریق دوربین در برنامه ظاهر خواهد شد که شما می‌توانید با او تعامل کرده و زبان یاد بگیرید. این برنامه همچنین دارای دروس تعاملی است و هر روز نیز یک درس جدید برایتان ارسال می‌کند. البته شیوه آموزش آن کمی متفاوت است و به همین خاطر شاید برای همه کاربران مناسب نباشد.

6. B-amooz؛ بهترین جایگزین نرم افزار یادگیری زبان آلمانی گوته

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

برای دانلود برنامه یادگیری زبان آلمانی به فارسی، می‌توانید اپلیکیشن بیاموز را در نظر داشته باشید. این برنامه دارای چند بخش مجزا برای آموزش خواندن، نوشتن یا گوش دادن است و امکانات مختلفی برای یادگیری واژه‌ها، گرامر و دیگر نکات دارد. اپلیکیشن بیاموز در حال حاضر علاوه بر زبان آلمانی زبان‌های انگلیسی و فرانسوی را نیز آموزش می‌دهد و یکی از معدود برنامه‌های یادگیری زبان برای فارسی زبانان به‌حساب می‌آید

7. Duolingo؛ اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی برای کودکان

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

نمی‌توان در مورد برترین برنامه های یادگیری زبان آلمانی صحبت کرد اما اشاره‌ای به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها یعنی دوآلینگو نکرد. این برنامه دارای صدها درس کوتاه و شخصی‌سازی شده است و قبل از شروع کار با پرسیدن سوالاتی سطح شما را مشخص و درس‌ها را براساس سطحی که در آن هستید، تغییر می‌دهد. به گفته شرکت سازنده برنامه، 34 ساعت کار با آن مساوی با شرکت حضوری در یک ترم در کلاس‌های آموزش زبان است.

8. HelloTalk

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌تواند بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی برای iOS و اندروید باشد. این برنامه شباهت زیادی به Tandem دارد. شما در این اپلکیشن با یک فرد مسلط به زبان آلمانی آشنا خواهید شد و می‌توانید با چت کردن و برقراری ارتباط صوتی یا تصویری، هم زبان او را یاد بگیرید و هم زبان خودتان را به او یاد بدهید. این برنامه همچنین یک قسمت برای برقراری ارتباط با دیگر کاربران و به اشتراک گذاری پست دارد که در آن امکان لایک کردن و کامنت گذاشتن نیز وجود دارد.

9. Beelinguapp

برترین برنامه های یادگیری زبان آلمانی

Beelinguapp بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی برای کسانی است که علاقه به خواندن دارند. برنامه از شما می‌خواهد که در هر روز 15 دقیقه برای خواندن کتاب‌ها و مقالات به زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید، زبان خود را تقویت کنید. این اپلیکیشن دارای سطوح مختلف است و محتوای خود را براساس سطح انتخابی شما تنظیم می‌کند. همچنین دارای مجموعه گسترده‌ای از ترانه‌ها، داستان‌ها و مقالات مختلف است که می‌توانید مطالعه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب با چند نمونه از برترین برنامه های یادگیری زبان آلمانی آشنا شدیم. البته که استفاده از برنامه‌های گوشی به تنهایی نمی‌تواند زبان شما را تقویت کند اما این برنامه‌ها به‌عنوان مکمل می‌توانند کمک بزرگی برای شما باشند. از دید شما بهترین اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی کدام است؟ دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402