معرفی فیلم هفت پادشاه باید بمیرند ؛ داستان، بازیگران و نمرات

بررسی فیلم هفت پادشاه باید بمیرند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم هفت پادشاه باید بمیرند یک اثر انگلیسی است که در آوریل سال 2023 توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند همراه ما بمانید.

فیلم هفت پادشاه باید بمیرند اثری به کارگردانی ادوارد بازالگت (Edward Bazalgette) است. فیلمنامه این اثر به قلم مارتا هیلیر (Martha Hillier) بر اساس رمان The Saxon Stories اثر برنارد کورنول (Bernard Cornwell) نوشته شده است. همچنین این فیلم در ادامه سریال تاریخی The Last Kingdom محصول سال 2015 تا 2022 ساخته شده است. تهیه‌کنندگی فیلم را نیز نایجل مارچانت (Nigel Marchant) با همکاری گرت نیم (Gareth Neame) و مت چاپلین (Mat Chaplin) بر عهده داشته‌اند. همچنین فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 محصول شرکت Carnival Films است.

ژانر فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند اکشن و درام تاریخی است و در آن بازیگران با استعدادی چون الکساندر دریمون (Alexander Dreymon)، هری گیلبی (Harry Gilby)، مارک رولی (Mark Rowley)، کاوان کلرکین (Cavan Clerkin) و جیمز نورثکوت (James Northcote) به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدت زمان فیلم هفت پادشاه باید بمیرند حدود 110 دقیقه است. فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 در تاریخ 14 آوریل 2023 (25 فروردین 1402) توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. این فیلم در هفته اول و دوم پخش خود در بین 10 فیلم برتر انگلیسی نتفلیکس، در جایگاه اول قرار گرفت. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند می‌پردازیم و این فیلم را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند

داستان فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند

در خلاصه فیلم هفت پادشاه باید بمیرند آمده که این فیلم سینمایی درباره آنلاف، پادشاه وایکینگ ایرلندی است که پس از اطلاع از بیماری شدید پادشاه آنگلو ساکسون ادوارد، با ارتش خود به نورثومبریا می‌رود. ادوارد می‌میرد ولی قبل از مرگش از بین سه پسر خود هیچ وارثی برای تخت پادشاهی انتخاب نمی‌کند. لیدی ادگیفو و ادموند، کوچک‌ترین پسرش، به ببانبورگ می‌گریزند، جایی که اوترد، متحد سابق ادوارد، در آنجا زندگی می‌کند. اوترد متوجه می‌شود که آتلستان، پسر بزرگ ادوارد، قصد حمله به برادر کوچک‌تر خود یعنی الف‌ورد را دارد تا با کشتن او به عنوان پادشاه ساکسون ها تاجگذاری کند. او از طریق مشاورش، اینگیلموندر، قصد جان اوترد را می‌کند اما …

بازیگران فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند

در آوریل 2020 نایجل مارچانت تهیه‌کننده فیلم اعلام کرد که در حال گفتگو برای ساخت دنباله‌ای برای سریال The Last Kingdom هستند. در اکتبر 2021 قبل از انتشار فصل پنجم سریال، الکساندر دریمون تایید کرد که قرار است فیلمی در ادامه داستان سریال ساخته شود. دریمون و هیلیر علاوه بر بازیگری و نویسندگی فیلم، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم نیز فعالیت داشته‌اند. فیلمبرداری اصلی فیلم هفت پادشاه باید بمیرند در ژانویه 2022 در بوداپست آغاز شد و در اواخر مارس 2022 به پایان رسید.

باید به این موضوع نیز اشاره کرد که چندین شخصیت سریال از جمله لیدی السویث با بازی الیزا باترورث (Eliza Butterworth)، کینگ ادوارد با بازی تیموتی اینس (Timothy Innes)، فرزندان اوترد و… به دلیل زمان فشرده فیلم و محدودیت مکانی، در فیلم حضور ندارند. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه ‌‌های فیلم هفت پادشاه باید بمیرند را بررسی می‌کنیم.

الکساندر دریمون در نقش اوترد

معرفی فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند

الکساندر دریمون بازیگر، مدل و کارگردان آلمانی متولد 7 فوریه 1983 برابر با 18 بهمن 1361 است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش اوترد در سریال تاریخی The Last Kingdom محصول سال 2015 تا 2022 شناخته می‌شود. او به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و فرانسوی مسلط است. او فعالیت هنری خود را از سال 2010 آغاز کرده است.

از دیگر آثار او می‌توان به بازی در فیلم ولزی Resistance محصول سال 2011، سریال ترسناک American Horror Story: Coven محصول سال 2013، فیلم هیجان انگیز، رمنس و خون‌آشامی Blood Ransom محصول سال 2014، فیلم The Test of Time محصول سال 2015، فیلم Guys Reading Poems محصول سال 2016، فیلم جنایی و درام رمنس Heartlock محصول سال 2018 و فیلم هیجان انگیز و ماجراجویی Horizon Line محصول سال 2020 اشاره کرد.

هری گیلبی در نقش آتلستان

ژانر فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند

هری گیلبی بازیگر انگلیسی متولد 21 آگوست 2001 برابر با 30 مرداد 1380 است. او فعالیت هنری خود را از سال 2016 آغاز کرده استو گیلبی بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم درام و زندگینامه‌ای Tolkien محصول سال 2019 و بازی در فصل پنجم سریال تاریخی The Last Kingdom محصول سال 2015 تا 2022 شناخته شده است. او همچنین نامزد جایزه فیلم مستقل بریتانیا و جایزه ملی فیلم بریتانیا شده است.

از دیگر آثار هری گیلبی علاوه بر بازی در فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 می‌توان به سریال درام Jericho محصول سال 2016، فیلم Just Charlie محصول سال 2017، فیلم Evie محصول سال 2018 و سریال پزشکی و درام Casualty محصول سال 2019 اشاره کرد.

مارک رولی در نقش فینان

مدت زمان فیلم هفت پادشاه باید بمیرند

مارک رولی بازیگر اسکاتلندی متولد 29 ژانویه 1990 برابر با 9 بهمن 1368 است. او فعالیت هنری خود را از سال 2011 آغاز کرده است و اولین بازی خود را در سریال جنایی و درام Case Histories انجام داد. او در بازی ویدیویی Assassin’s Creed: Syndicate محصول سال 2015 و بازی ویدیویی Star Wars: Battlefront 2 محصول سال 2017 صداپیشگی کرده است. رولی همچنین نقش پرنس آلویترین را در مینی سریال فانتزی The Witcher: Blood Origin محصول سال 2022 بازی کرده است.

آثار دیگر او عبارتند از: سریال درام Home Fires محصول سال 2016، فیلم اکشن و کمدی Guns Akimbo محصول سال 2019، سریال درام و معمایی The North Water محصول سال 2020، سریال درام و تاریخی The Spanish Princess محصول سال 2020 و سریال درام و تاریخی Domina محصول سال 2021.

کاوان کلرکین در نقش پدر پیرلیگ

هنرپیشه های فیلم هفت پادشاه باید بمیرند

کاوان کلرکین بازیگر، نویسنده و فیلمساز انگلیسی متولد سال 1973 میلادی برابر سال 1352 هجری شمسی است. او فعالیت هنری خود را از سال 1998 آغاز کرده است. او در سریال کمدی Los Dos Bros محصول سال 2002 به ایفای نقش پرداخته است. کاوان کلرکین در جشنواره فیلم Tallin Black Nights برنده جایزه بهترین بازیگر شده است.

آثار دیگر کاوان کلرکین عبارتند از: مینی سریال درام و هیجان انگیز The shadow Line محصول سال 2011، سریال درام و هیجان انگیز Lucan محصول سال 2013، سریال کمدی درام Babylon محصول سال 2014، سریال درام Count Arthur Strong محصول سال 2014، سریال کمدی Morgana Robinson’s The Agency محصول سال 2016 و سریال درام جنایی، معمایی و هیجان انگیز The Capture محصول سال 2019 تا کنون.

جیمز نورثکوت در نقش آلدهلم

بازیگران فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند

جیمز نورثکوت بازیگر و تهیه‌کننده انگلیسی متولد 10 اکتبر 1987 برابر با 18 مهر 1366 است. او در سریال تاریخی The Last Kingdom محصول سال 2015 تا 2022، فیلم هیجان انگیز The Imitation Game محصول سال 2014، فیلم تاریخی و درام رمنس Anna Karenina محصول سال 2012 و فیلم درام رمنس Wuthering Heights محصول سال 2011 به ایفای نقش پرداخته است.

آثار دیگر او عبارتند از: فیلم علمی تخیلی و ترسناک Patient Zero محصول سال 2015، سریال درام Life in Squares محصول سال 2015، فیلم Ostrich محصول سال 2017، سریال هیجان انگیز و تاریخی SS-GB محصول سال 2017، فیلم A Long Way Home محصول سال 2019 و فیلم This Fortress Built by Nature محصول سال 2020.

سایر بازیگران فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 عبارتند از:

  • آرناس فداراویسیوس (Arna Fedaravicuis) در نقش سیتریک
  • لوری دیویدسون (Laurie Davidson) در نقش اینگیلموندر
  • الین کسیدی (Elaine Cassidy) در نقش لیدی ادگیفو
  • راس اندرسون (Ros Anderson) در نقش دومنال
  • ایلونا چواکووا (Ilona Chevakova) در نقش اینگریث
  • جیکوب دادمن (Jacob Dudman) در نقش آزبرت
  • راد هالت (Rod Hallett) در نقش کنستانتین
  • ایوان هوراکس (Ewan Horrocks) در نقش الف‌ورد
  • استفان رودری (Steffan Rhodri) در نقش هایول ددا
  • پکا استرنگ (Pekka Strang) در نقش آنلاف
  • اینگرید گارسیا جانسون (Ingrid Garcia Jonsson) در نقش برند
  • زک ساتکلیف (Zak Sutcliffe) در نقش ادموند
  • اگنس بورن (Agnes Born) در نقش آسترید
  • استف برامول (Steph Bramwell) در نقش لیدی واسا
  • تام کریستین (Tom Christian) در نقش دانستان
  • جان بیوک (John Buick) در نقش اوین
  • نیک ویتمن (Nick Wittman) در نقش ایمون

نقد و نمرات فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند

نقد فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023

فیلم هفت پادشاه باید بمیرند پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات فیلم هفت پادشاه باید بمیرند بدین شرح است: در سایت راتن تومیتوز 16 منتقد این فیلم را مورد بررسی قرار دادند و 88 درصد از نظرات این منتقدین مثبت ارزیابی شده است. کاربران IMDb امتیاز 6.9 از 10 را به این فیلم دادند و کاربران گوگل نیز رضایت 88 درصدی از این اثر داشتند. در متاکریتیک نیز برای فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند، 6 نظر با میانگین نمره 48 از 100 ثبت شده است. 2 مورد از این نظرات مثبت، 3 مورد متوسط و 1 مورد نیز منفی بودند. در ادامه نگاهی به چند نقد فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 خواهیم داشت.

VARIETY / کاترین بری: 70

فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 فیلمی جالب درباره مذهب، فرهنگ و قدرت است که وقایع آن، اوایل قرون وسطی اتفاق افتاده است.

Collider / چیس هاچینسون: 67

فیلم هفت پادشاه باید بمیرند پایانی مناسب و در عین حال خفن برای سری The Last Kingdom است چرا که داستانِ فیلم اوترد را به ببانورگ می‌فرستد تا از زندگی خونینی که همیشه از آن گریزان بوده، خلاص شود.

Los Angeles Times / نوئل موری: 60

اگرچه سکانس‌های فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند مملو از پس‌زمینه‌های خاکستری، کم نور و تاریک است اما صحنه‌های مبارزه مهیجی نیز دارد و حس قوی‌ای از زندگی در دوران باستان را به مخاطب ارائه می‌دهد. همین موضوع آن را جذاب و سرگرم‌کننده می‌کند.

The Guardian / لزلی فلپرین: 60

داستان‌ها و ماجراهای زیادی در فیلم هفت پادشاه باید بمیرند وجود دارد اما ادوارد بازالگت، داستان سرایی را به بهترین وجه ممکن مدیریت و اجرا می‌کند و با نمایش نام مکان‌ها در هر صحنه مخاطب را از سردرگمی نجات می‌دهد.

Movie Nation / راجر مور: 50

در فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 چهار پادشاه وجود دارد که برای یک فیلم زیاد از حد است و نمی‌تواند بیننده را برای تماشا جذب کند.

The New York Times / رابرت دنیلز: 25

ترکیب صحنه‌ها و موسیقی در این فیلم اصلا جالب نیست. موسیقی و صدا بیشتر مناسب یک کمدی کلیشه‌ای بوده و جلوه‌های بصری بسیار نامرتب و به هم ریخته است. در فیلمی که هفت پادشاهی را در برمی‌گیرد، هیچ خطر و تهدید پررنگی وجود ندارد.

کلام آخر

دانلود فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی فیلم هفت پادشاه باید بمیرند پرداختیم. فیلم آخرین پادشاهی هفت پادشاه باید بمیرند در ژانر اکشن و درام تاریخی ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون الکساندر دریمون، هری گیلبی، مارک رولی، کاوان کلرکین و جیمز نورثکوت بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران5 دیدگاه
avatar
Zinab
.
10 خرداد 1402، 21:21
پاسخ
0
0
جزبهترین فیلم هایی بود که دیدم .پسرهشت ساله منم باذوق وعلاقه نگاه میکردم الان که تموم شده خیلی ناراحتیم..منم با نظر شما موافقم درباره فیلم گیلدخت اوایل نگاه میکردم دوست داشتم اما واقعا خسته کننده شده دیگه نگاه نکردم
avatar
شهروند
.
27 اردیبهشت 1402، 14:44
پاسخ
0
3
بسیار سریال جالب و مهیجی بود انتخاب بازیگرانی ‌که در ایفای نقششان نه تنها عالی بازی کردند بلکه هر کدامشان برای ان نقش ساخته شده بودند اما بزرگترین موفقیت سریال بازگو کردن تاریخی که خیلیها از جمله خوده اروپایی ها از وقایع و چگونگی تشکیل پادشاهی ها و رسیدن به تخت پادشاهی با گذر از ریختن خونها و خیانتها و درک و فهم آن توسط بیننده به زبانی بسیار ساده با درامی اکشن و عاشقانه که هر مخاطبی رو جذب و کنجکاو میکند تا به دیدن سریال تا انتها ادامه دهد
avatar
.
26 اردیبهشت 1402، 21:46
پاسخ
1
13
خیلی سریال قشنگ و جذابی است ' من دوبار این سریال رو دیدم ' بر خلاف سریال گیلدخت که مزخرف ترین سریال تاریخی است که ساخته شده ' حیف این همه هزینه که صرف ساخت سریال گیلدخت شده است .
avatar
.
25 اردیبهشت 1402، 23:11
پاسخ
0
3
فوق‌العاده فقط همین میتونم بگم
avatar
مریم
.
25 اردیبهشت 1402، 12:36
پاسخ
9
14
من همه فصل های این فیلم رو دیدم،همچنین سینمایی هفت پادشاه باید بمیرند،خیلی برام جالب بود،چون با مذهب و افکار انسانهای گذشته آشنا شدم و متوجه شدم ک از همون ابتدا دین و مذهب یک روش بوده برای حاکمان و سیاستمداران،ک زیردستان و مردم عوام رو فریب بدهند و حکومت کنند، و برای مردم عادی و بیسواد وعوام هم دین و مذهب یک سد بزرگی بوده ک باعث عقب ماندگی و بیشتر درفقر وفلاکت فرو رفتن بوده،چون دین و مذهب برای اونها یک بازدارنده از هر فکر درست و زندگی بدون رنج بوده.من بادیدن این فیلم متوجه شدم که دین و مذهب یک بازیچه برای زمامداران این دنیا و یک بازدارنده برای یک زندگی بدون رنج برای مردم عادی و فقراست.
avatar
رهبری
.
27 اردیبهشت 1402، 18:15
پاسخ
0
5
@مریم
خخخخ من عاشق این فیلمم هربار که پخش شد با تکرار دیدم دمشون گرم
avatar
ستاره
.
25 اردیبهشت 1402، 23:10
پاسخ
3
2
@مریم
صدر صد با نظر شما موافقم ومنم تا اخرفیلمو هم سینمایی هم سریال دیدم وچیزی که متوجه شدم همین گفته های شماست،انسانهای جاه طلب برای بدست گرفتن قدرت از طریق مذهب وخدا ومعنویات اینچنینی عوام را تو مشت خودنگه میدارند ومورداستفاده قرارمیدهند تا به هدفشان برسند،جالبه که این تفکر وسبک مال هزاران سال پیش تو اروپا وانگلیس بوده ولی الان در قرن بیست ویک درخاورمیانه وبخصوص ایران اینچنین است...این نشون میده که چقدر ما عقبیم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402