لیست کامل استیبل کوین های صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

استیبل کوین های صرافی بینگ ایکس ، استیبل کوین‌ها یکی از موضوعات مهم در حوزه کریپتو هستند که ما سعی میکنیم آن را بررسی کنیم.

ارز‌های دیجیتال، یکی از داغ ترین و جذاب ترین بازار‌ها که افراد زیادی هر ساله وسوسه می‌شوند تا در آن سرمایه گذاری کنند یا حداقل فکر این به ذهنشان خطور کرده است تا در مورد دنیای آن و محیطی که تشکیل داده و برنامه‌هایی که برای اینده دارد بیشتر بدانند.

و این مسئله دور از ذهن نیست چون تقریبا این بازار هنوز به سالخوردگی بازار‌های دیگر نیست و راه زیادی در پیش دارد و مانند جوانی پویا ایده‌ها و خیال پردازی‌های خود را در سر می‌پروراند و توانسته با همین روش توجه انسان‌های زیادی را به سمت خود جلب کند و هر روز بیشتر به علاقمندان به این حوزه اضافه می‌شود.

شاید این بازار در مقایسه با بازار‌های خیلی بزرگ از خود مانند فارکس به چشم نیاید ولی معامله گران زیادی هستند که اینده این بازار را خیلی درخشان می‌بینند و امید دارند که این بازار بتواند هر روز بیشتر از دیروز خود را در رقابت با بازار‌های دیگر بالا بکشد.

در این بازار صرافی‌های زیادی وجود دارد که معامله گران می‌توانند با ایجاد حساب در آن‌ها معامله‌های خود را آغاز کنند و از مزایای هر صرافی بهره مند شوند و با علمی که دارند شروع به کسب سود کنند.

یکی از صرافی‌هایی که در حوزه ارز‌های دیجیتال وجود دارد که جدیدا سر و صدایی برای خودش ایجاد کرده، صرافی BingX است که در ادامه با هم دقیق تر این صرافی را مورد بررسی قرار می‌دهیم  و در مورد موضوع استیبل کوین‌ها یا همان واحد پول ثابت دنیای کریپتو بحث و گفتگو میکنیم با ما همراه باشید.

در قدم اول بهتر است به سراغ مفهوم استیبل کوین‌ها یا همان پول‌های با قیمت ثابت برویم و با هم چگونگی ساز و کار آنها و دلیل وجود اینگونه ارز‌ها را با هم بررسی کنیم تا درک عمیق تری از این موضوع بدست اوریم و با دید بازتری در مورد استیبل کوین‌ها تامل کنیم.

فهرست مطالب

استیبل کوین اصلی صرافی بینگ ایکس چیست؟

شما اگر در حوزه ارز های دیجیتال فعالیت داشته باشید و در آن شروع به کسب تجربه و دانش کرده اید باید بدانید که در دنیای کریپتو در حال حاظر استیبل کوین تتر که در ادامه به طور اجمالی آن را بررسی خواهیم کرد یکی از پر طرفدارترین استیبل کوین در دنیای ارز های دیجیتال به شمار میرود و محال است شما در این فضا فعالیت کنید و نام آن را نشنیده باشید.

 

گستردگی استفاده استیبل کوین تتر در صرافی بینگ ایکس

در همان بطن ورود به صرافی بینگ ایکس و کمی کار با آن شاید متوجه شوید که صرافی بینگ ایکس دو نوع استیبل کوین به شما ارائه میدهد

در بین این دو استیبل کوین یکی از آنها به نام vst است که ارز مجازی خود صرافی بینگ ایکس است که هیچ گونه ارزش خاصی به جز استفاده در قسمت های مختلف صرافی ندارد و صرفا برای امتحان قسمت های مختلف صرافی برای تازه کاران تعبیه شده است .

و یکی دیگر از استیبل کوین ها به طور حتم تتر است. این استیبل کوین به صورت گسترده در صرافی مورد استفاده میگیرد و به طور خلاصه انگار صرافی بر اساس این استیبل کوین پایه ریزی شده است و در صدر استیبل کوین های صرافی بینگ ایکس قرار دارد .

به طور مثال شما وقتی مبلغی به صرافی واریز میکنید به طور حتم مقدار سرمایه شما را به تتر نمایش خواهد داد و در هر قسمت از صرافی هم به طور پیش فرض بر روی تتر تنظیم شده و شما باید کار های مهم خود در صرافی را با این استیبل کوین انجام دهید.

این حرکت را نمیتوان مختص بینگ ایکس دانست و صرافی های زیادی در این مسئله با صرافی بینگ ایکس نقطه اشتراک دارند و از این سیاست بهره میبرند.

 

استیبل کوین ها در قسمت کپی ترید صرافی بینگ ایکس

شما وقتی در صرافی بینگ ایکس ثبت نام میکنید به ندرت میتوان دلیل این ثبت نام را غیر از انگیزه فعالیت در بخش کپی ترید صرافی بینگ ایکس دانست و هر کس که نام این صرافی را شنیده است به دنبال آن در مورد ویژگی قسمت کپی ترید صرافی هم مطالبی را حتما شنیده است.

در قسمت کپی ترید که شما میتوانید دست به کپی معاملات تریدر های حرفه ای بزنید این نکته حائز اهمیت است که شما در این بخش فقط میتوانید از استیبل کوین تتر به عنوان سرمایه اصلی و واقعی استفاده کنید  بقیه استیبل کوین ها در این نقطه کارایی ندارد و اگر استیبل کوین خاصی دارید باید آن را از قبل تبدیل کرده باشید.

در کل صرافی بینگ ایکس در قسمت کپی ترید به دو بخش تقسیم میشود :

بخش اول از ارز مجازی vst پشتیبانی میکند و در بدو ورود شما به صرافی مقدار زیادی از این ارز به شما داده خواهد شد که برای تجربه و گشت و گذار در صرافی از آن استفاده کنید.

در همین بخش هم شما با استفاده از vst که ارز مجازی خود صرافی است دست به کپی کردن معامله معامله گران حرفه ای بزنید.

البته توجه داشته باشید که فقط بخشی از معامله گران حرفه ای اجازه کپی کردن معاملاتشان را با این ارز میدهند که شما میتوانید در هنگامی که از معامله گری خوشتان آمد با زدن گزینه کپی کردن ، مشاهده کنید که این معامله گر از این ارز حمایت میکند یا خیر .

بخش دوم به استیبل کوین تتر اختصاص دارد که این ارز مورد حمایت تمام معامله گران صرافی است و شما اگر سرمایه ای با تتر دارید به راحتی میتوانید اقدام به کپی کردن معاملات بکنید و حتی در بخش معاملات من دو بخش vst و usdt به طور جداگانه قرار داده شده تا شما مدیریت بهتری روی مشاهدات و سرمایه خود داشته باشید.

 

در صرافی بینگ ایکس از کجا می توان استیبل کوین خرید؟

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد در صرافی بینگ ایکس شما صرفا با استیبل کوین تتر میتوانید در صرافی فعالیت داشته باشید و شرایطی برای استفاده از بقیه استیبل کوین ها قرار داده نشده است و شما صرفا در بخش خاصی میتوانید اقدام به خرید استیبل کوین های دیگر به جز تتر بکنید.

برای این کار فقط کافیست وارد بخش اسپات صرافی شوید. در این بخش شما میتوانید تتر خود را به ارز های مختلف موجود در صرافی تبدیل کنید و حتی روی آنها هم سود کنید . در بین ارز های مختلف موجود در صرافی بینگ ایکس استیبل کوین های مختلف هم قرار داده شده است که شما صرفا با سرچ و جستجو نام آنها میتوانید به آن  ارز دسترسی داشته باشید و اقدام به خرید آن در بخش اسپات بکنید.

بدینگونه شما میتوانید تتر های خود را که ارز رایج صرافی است به راحتی به ارز های دیگر به خصوص استیبل کوین های محبوب خود تبدیل کنید و هر وقت هم که خواستید دوباره به روی ارز تتر برگردید و نگران نکته خاصی نباشید.البته چون تتر ارز اصلی صرافی به شمار می‌رود توصیه ما هم این است که شما از همان تتر تا جای ممکن استفاده کنید.

دو استیبل کوین مهم در بخش اسپات صرافی بینگ ایکس

در دنیای ارز های دیجیتال استیبل کوین های متفاوتی وجود دارد که میتوانند از همدیگر از نظر ساختاری متفاوت باشند اما در بین لیست بلند بالای استیبل کوین های موجود پنج استیبل کوین مهم و برتر وجود دارد که در صرافی بینگ ایکس موجود است و شما میتوانید اقدام به خرید آنها بکنید این 5 استیبل کوین به شرح زیر هستند:

  • USDT
  • USDC
  • BUSD
  • DAI
  • TUSD

این استیبل کوین هایی که اشاره شد همگی در بخش اسپات صرافی بینگ ایکس موجود است و شما به راحتی میتوانید اقدام به خرید و فروش آن بکنید .

ولی مسئله اصلی این است که صرافی بینگ ایکس به دو استیبل کوین برتر بیشتر بها داده و این دو استیبل کوین خدمات بیشتری را ارائه میدهند .

البته این یک امر طبیعی است چون بیشتر کاربران در دنیای ارز‌های دیجیتال مایل هستتند از یکی از این دو استفاده کنند و معروفیت این دو ارز باعث شده سرمایه های زیادی را بتوانند جذب کنند .

وقتی شما وارد بخش اسپات صرافی بینگ ایکس میشوید میتوانید ببینید که به طور پیش فرض پایه ارز‌های دیگر بر اساس تتر قرار داده شده است و خیلی ها با همین کوین به احتمال زیاد دست به معامله میزنند ولی بهتر است بدانید اگر شما USDC را هم در بخش جستجو سرچ کنید میتوانید ارز های بر پایه این استیبل کوین را هم مشاهده کنید که میتوانید به این ارز ها هم در بخش اسپات دسترسی داشته باشید و اقدام به خرید و فروش کنید .

ولی در نظر داشته باشید که این دو استیبل کوین فقط این قابلیت را دارند و هنوز برای بقیه استیبل کوین ها این ویژگی فعال نشده است که امیدوار هستیم که به زودی شاهد پیشرفت این دست تغییرات باشیم.

 

لیست کاملی از استیبل کوین‌ها

معرفی دارایی‌های رمزنگاری شده مانند اتریوم و بیت کوین منجر به سطوح عمیقی از نوسان قیمت شد. به همین رو هیچ ثبات قیمتی بعد از عرضه این دو ارز مهم مشاهده نمیشد که این خود باعث بروز مشکلات متعددی شد . و همین باعث شد که افرادی به فکر این بیفتند که دست به طراحی ارز‌هایی بزنند که دارای ویژگی ثبات قیمت باشند تا بتوان از انها استفاده‌های بیشتری کرد.

در موارد مختلف، حوزه کریپتو دارای ارزش استخراجی از پیش تعیین شده است و معمولا ثابت است و همین باعث شده قیمت این ارز‌ها ثبات نداشته باشند.

می‌توان به وضوح مشهود بود که ارزهای دیجیتال سیاست پولی مناسبی ندارند. بنابراین، بسیاری از مردم به دنبال لیستی از استیبل کوین‌هایی هستند تا کمک حال آنها در حوزه نقل و انتقال ارز‌ها در فضای کریپتو باشد.

استیبل کوین‌ها اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده اند، به ویژه از سوی شرکت‌های خصوصی مانند فیس بوک و همچنین بانک‌های مرکزی. اساسا، استیبل کوین‌ها جایگزین جدیدی برای کاهش نوسانات قیمت در چشم انداز کریپتو پیشنهاد می‌کنند. و ما در ادامه به بررسی استیبل‌ کوین‌‌های مهم در حوزه کریپتو خواهیم پرداخت.

آشنایی با مبانی استیبل کوین‌ها

قبل از بررسی طرح کلی از استیبل کوین‌های محبوب مختلف، مهم است که بدانیم آنها چیستند و اهمیت آنها در چه چیزی میتواند باشد. سرمایه گذاران در فضای کریپتو یک شبه ثروت هنگفتی به دست آورده اند و در نهایت طی چند هفته سهم عمده ای را از دست داده اند. اینجاست که مردم باید متوجه نوسانات شدید مرتبط با جایگزین‌های ارزهای دیجیتال می‌شدند.

این نوسانات، ارز دیجیتال را به عنوان ارز مناسب برای مبادله کالاها و خدمات غیرقابل اعتماد کرد. بنابراین، بهترین استیبل کوین‌هایی که در فضای کریپتو ظهور کرده‌اند، این مشکل را حل کرده‌اند. به طور طبیعی، استیبل کوین‌ها از نظر ارزش در مقایسه با جایگزین‌های ارزهای دیجیتال عمومی، بسیار ثابت هستند.

 

افزایش تقاضا برای استیبل کوین ها در صرافی بینگ ایکس

تقاضا برای استیبل کوین‌ها مستمر است و با پدیده اخیری که به نام “هجوم استیبل کوین” شناخته می‌شود، بیشتر خواهد شد. در حال حاضر، شما می‌توانید تقریبا بیش از  200 استیبل کوین را در سراسر جهان پیدا کنید که قبلاً منتشر شده اند یا در دست توسعه هستند.

علاوه بر این، وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک قوانین و مقرراتی را برای دو استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا، دلار جمینی (GUSD) و استاندارد پکسوس (PAX) ارائه کرده است. بر اساس گزارش CB Insights ، ارزش کلی دارایی‌های استیبل کوین در اواخر سال 2020 به خوبی از 20 میلیارد دلار عبور کرده است.

علاوه بر این، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات مالی به ورود به فضای کریپتو، مانند  JP Morgan، مشتاقانه منتظر استفاده از استیبل کوین هستند.

استیبل کوین‌ها را می‌توان به دسته‌های مختلفی طبقه بندی کرد، در درجه اول بر اساس دارایی‌هایی که از آنها پشتیبانی می‌کنند. تأمل در انواع مختلف استیبل کوین می‌تواند به شما کمک کند تا پایه و اساس ثبات در قیمت استیبل کوین را بیابید . در اینجا بهترین گزینه‌هایی که ممکن است در بین استیبل کوین‌ها با آنها روبرو شوید معرفی شده است.

صرافی بینگ ایکس

  1.  استیبل کوین با حمایت کالا

استیبل کوین‌هایی که روی اقلام و کالا‌ها سوار شده اند، معمولاً دارای پشتوانه دارایی‌های قوی برای ثبات خود هستند. دارایی‌های قوی می‌‌توانند شامل املاک و مستغلات یا طلا باشد. با این حال، متداول‌ترین دارایی قوی و فیزیکی مورد استفاده برای وثیقه‌گذاری استیبل‌کوین‌ها، طلا است و بسیاری از استیبل کوین‌ها از مجموعه متنوعی از فلزات گرانبها استفاده می‌کنند.

 

  1.  استیبل کوین‌هایی که توسط دارایی‌های رمزنگاری شده پشتیبانی می‌‌شوند

در حالی که بسیاری مخالف هستند که استیبل کوین‌ها با دارایی‌های کریپتو متصل شوند، استیبل کوین‌های دارای پشتوانه رمزنگاری تصویر متفاوتی برای ترسیم دارند. می‌توانید استیبل کوین‌های دارای پشتوانه رمزنگاری را در لیست کاملی از استیبل کوین‌های موجود در حال حاضر بیابید. این گونه از استیبل کوین‌ها اغلب قادر به حفظ موقعیت بیش از حد تعهدات خود هستند.

 

  1.  استیبل کوین‌هایی که توسط ارز فیات پشتیبانی می‌شوند

شما همچنین با ارزهای رمزپایه با پشتوانه فیات به عنوان رایج ترین استیبل کوین‌ها در دسترس خواهید بود. آنها بسیار محبوب هستند و شما می‌توانید بسیاری از آنها را در لیستی از استیبل کوین‌های سال 2021 بیابید.

همانطور که از نام آن مشخص است، این گونه از استیبل کوین‌ها دارای پشتوانه ارزهای فیات مانند دلار آمریکا، یورو یا یوان چین هستند که به عنوان وثیقه نگهداری می‌شوند.

 

  1.  استیبل کوین‌های پشتیبانی شده توسط Seigniorage

حق امضا به طور کلی تحت حاکمیت یک الگوریتم یا یک فرآیند در مقایسه با یک ارز یا دارایی است. در این مورد، قراردادهای هوشمند بر روی پلتفرم‌های غیرمتمرکز می‌توانند به عنوان حامیان مستقل برای استیبل کوین‌های با پشتوانه Seigniorage عمل کنند.

 

استیبل کوین‌های برتر صرافی بینگ ایکس

بحث در مورد استیبل کوین‌ها به درستی مورد توجه مردم و مشاغل در سراسر جهان قرار گرفته است. با این حال، تعریف ویژگی‌ها و انواع استیبل کوین‌ها برای درک آنها کافی نیست. یافتن لیستی از استیبل کوین‌هایی که پتانسیل حصول اطمینان مخاطبان خود را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.

در اینجا خلاصه ای از استیبل کوین‌های مختلف است که ممکن است در اخبار مربوط به فضای شنیده باشید را نام برده و توضیح میدهیم.

 

1-تتر

تتر یا USDT بدون شک یکی از موارد مهم اضافه شده به لیست کاملی از استیبل کوین‌ها است. در حال حاضر، این بزرگترین و محبوب ترین استیبل کوین است. CoinGecko  گزارش داده است که ارزش کل بازار تتر بیش از 67 میلیارد دلار است.

تتر همچنین یکی از بهترین استیبل کوین‌ها در حال حاضر به دلیل استراتژی سه وجهی است. با پیروی از این استراتژی توانسته است سه استیبل کوین را وارد بازار کند.

مهم‌ترین استیبل کوین تتر به USTether اشاره دارد که در برابر دلار آمریکا با نسبت 1:1 مرتبط است. متعاقباً، تتر دومین استیبل کوین را نیز معرفی کرد که در برابر یورو تثبیت شده بود. سومین استیبل کوین توسط تتر به نام YenTether در برابر ین ژاپن تثبیت شد.

از سوی دیگر، تتر نیز دارای اشکالات خاص خود است. اول از همه، بسیاری از انتقادات تتر به عدم شفافیت و عدم تطابق در ذخایر وثیقه شده آن اشاره دارد. علاوه بر این، تتر در ابتدا ادعا کرده بود که به ازای هر USDT صادر شده در ذخایر نقدی خود معادل دلاری خواهد داشت و در نتیجه 100٪ از USDT پشتیبانی می‌کند.

 

2- USD-coin

USDC یا USD Coin نیز در فهرست استیبل کوین‌ها ذکر شده است. نکته برجسته در مورد USD Coin هویت آن به عنوان استیبل کوین رسمی برای Coinbase است. پشتیبانی کامل از دلار آمریکا را دارد و توسط شرکت موسس، Circle تأیید شده است.

USD Coin رویکرد بهتری برای انطباق با سوابق نظارتی دارد. علاوه بر این، از مجوزهای مربوطه نیز برای اطمینان از عملیات در حوزه‌های قضایی مختلف استفاده کرده است. علاوه بر این، USDC اساسا یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است که آن را برای برنامه‌هایی با راه‌حل‌های  DeFi مناسب می‌کند.

پس از پایه گذاری USD Coin در سال 2017، راه طولانی را برای رسیدن به  لیست محبوب استیبل کوین‌ها پیموده است. برعکس، اگر نزدیک به Tether نباشد، از ارزش بازار معقولی 43 میلیارد دلاری برخوردار است. می‌تواند اطمینان از سطوح قابل اعتماد از شفافیت در مورد جزئیات ذخایر نقدی خود را تضمین کند.

 

3- DAI

DAI اساساً یک ارز دیجیتال پایدار است که توسط MakerDAO ، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز ارائه شده است. این یک استیبل کوین غیرمتمرکز کامل بدون هیچ مرجع صادرکننده متمرکزی است و در نتیجه تضمین‌هایی را در برابر سانسور تضمین می‌کند. این کشور از پشتوانه دلار آمریکا یا سایر ارزهای فیات برخوردار نیست.

برعکس، وثیقه ارز دیجیتال MakerDAO از DAI پشتیبانی می‌کند. وام‌های وثیقه شده در MakerDAO به عنوان پایه ای برای ایجاد DAI عمل می‌کند. کاربران می‌توانند برای استقراض پول، ارز دیجیتال را در MakerDAO واریز کنند. علاوه بر این، DAI به عنوان یکی از بهترین استیبل کوین‌ها با هویت چند وثیقه ای یک مزیت امیدوارکننده دارد. با “چند وثیقه”، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که انواع مختلف دارایی‌های رمزنگاری می‌توانند به ایجاد DAI کمک کنند.

نگرانی‌های مربوط به قیمت استیبل کوین  DAI با استفاده از یک سری قراردادهای هوشمند کنترل می‌شودDAI . همچنین یک ویژگی منحصر به فرد را در این موقعیت ارائه می‌دهد که یک توکن ERC -20 مبتنی بر اتریوم است . این به وضوح نشان می‌دهد که DAI می‌تواند سطوح مورد نظر قابلیت همکاری را با برنامه‌های غیرمتمرکز تسهیل کند.

 

4- true usd

یکی دیگر از استیبل کوین‌های لیست شده در فهرستی که مشاهده میکنید Trueusd است. استیبل کوین Trueusd این پتانسیل را دارد که به عنوان جایگزینی کارآمد و شفاف برای ارز فیات USD در حوزه ارزهای دیجیتال عمل کند. تیمی که پشت پایه‌گذاری True USD قرار دارد شامل اعضایی از Google، UC Berkley، Palantir و Stanford است.

Trueusd با الهام از پروتکل Tether و به دنبال آن پیشرفت‌هایی در پروتکل آن تکامل یافته است. دارای پشتوانه دلار در ذخیره آن است و در عین حال امکان استفاده از TUSD را در معاملات فراهم می‌کند.

True Usd با دلار آمریکا مرتبط است و در صورتی که کاربران از قوانین اجباری KYC شرکت پیروی کنند، قابل بازخرید است.

با این حال، دلار واقعی با اشاره به سندرم «واسطه» یک نقطه ضعف خاص دارد. کاربران True USD باید برای استفاده از این استیبل کوین اقدام به احراز هویت کنند. علاوه بر این، کاربران همچنین باید به شرکت اعتماد کنند تا از هرگونه اقدام نادرست در عرضه TrueUsd خودداری کنند. با این حال، True USD از پروتکل Trust استفاده می‌کند، که دارای پشتوانه نظارتی عمیق در کنار راهنمایی کارآمد اقدامات امانتداری است.

 

 

5- Binance USD (BUSD)

Binance USD (BUSD) یک استیبل کوین محبوب دیگر است که با نسبت یک به یک به دلار متصل شده است. این کوین محصول Binance است، یک صرافی ارز دیجیتال با بیشترین حجم معاملات. صرافی معامله گران را تشویق می‌کند تا از سکه‌های مارک خود استفاده کنند، بنابراین BUSD یک افزایش دائمی عظیم را داراست و هر روز به قدرت آن افزوده میشود. از نظر ارزش بازار، BUSD یکی از ده ارز دیجیتال برتر است.

 

6- Pax Gold (PAXG)

Pax Gold (PAXG) یک استیبل کوین است که توسط طلا پشتیبانی می‌شود. ارزش بازار بزرگ این ارز دیجیتال به آن جایگاهی در بین 100 ارز دیجیتال برتر می‌دهد. طی دو سال، Pax Gold به مهم‌ترین استیبل کوین با پشتوانه کالا تبدیل شده است.

 

در کنار کوین های برتری که به شما معرفی شد صرافی بینگ ایکس از چندی دیگر از استیبل کوین ها حمایت میکند ولی متاسفانه این استیبل کوین ها ممکن است زیاد معروف نباشند ولی دانستن در مورد آنها میتواند مفید باشد.

7-USTC

8-JST

لیست استیبل کوین‌های مهم در صرافی BingX

صرافی BingX از یکی از مهمترین استیبل کوین‌های موجود در بازار‌های ارز دیجیتال بهره میبرد و آن استیبل کوین چیزی به غیر از تتر یا USDT نیست و بیشتر کار این صرافی با همین استیبل کوین است به قدری که شما حتی برای معامله در سهام شرکت‌ها و حتی فارکس لازم است از این استیبل کوین استفاده کنید و با این حرکت شما با یک استیبل کوین واحد میتوانید در بخش‌های مختلفی که ارتباطی ندارند دست برده و اقدام به معامله کنید و به معنی دیگر استفاده از این استیبل کوین باعث شده وحدث ساختاری خوبی را در کارگزاری حس شود و یکپارچه بودن صرافی میتواند از جمله مزیت‌های آن باشد.

ولی از طرفی میتواند نوعی عیب هم به حساب بیاید چون این صرافی از استیبل کوین دیگری به صورت خاص حمایت نمیکند و این ممکن است معامله گران را کمی در انتخاب‌هایشان در این حوزه محدود کند

البته ناگفته نماند که شما میتوانید که ارز‌های خود را به استیبل کوین‌های مختلف تبدیل کنید و بالاعکس و در این زمینه صرافی برای شما محدودیتی قائل نمیشود و قسمت تبادل آن تعداد خوبی استیبل کوین و رمز ارز‌های مختلف را داراست

 

بررسی نهایی استیبل کوین های صرافی بینگ ایکس

موضوع استیبل کوین‌ها یکی از موضوعات معروف در حوزه ارز‌های دیجیتال است و با پا به عرصه گذاشتن وجود خود اثبات کرده اند که میتوانند برای این فضا به مقدار بسیار زیادی مفید باشند و کار را برای فعالان این حوزه راحت تر بکنند.

ما هم به نحو خود سعی کردیم که شما را با مفهوم آنها اشنا کنیم و توجه داشته باشید بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر ریسک است پس همیشه مواظب دارایی‌های خود باشید و سعی کنید بیشتر از استیبل کوین‌های معتبر استفاده کنید و همیشه در این حوزه گوش به زنگ خبر‌ها باشید.

 

سایت صرافی  بینگ ایکس : www.bingx.com

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402