معرفی انیمه ازدواج شاد من؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

انیمه My Happy Marriage
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه ازدواج شاد من یکی از انیمه‌های جدید سال 2023 است که توجه بسیاری از انیمه‌بازها را به خود جلب کرده است. در معرفی انیمه My Happy Marriage، این انیمه عاشقانه و زیبا با پلازا همراه باشید.

انیمه ازدواج شاد من، با نام ژاپنی Watashi no Shiawase na Kekkon نیز شناخته می‌شود. این انیمه براساس یک مانگای ژاپنی به نویسندگی و تصویرگری ریتو کوهوساکا (Rito Kohsaka) ساخته شده است. بعدها، یعنی در سال 2019 از روی این مانگا، یک لایت ناول به نویسندگی آکومی آگیتوگی (Akumi Agitogi) و تصویرگری تسوکیهو تسوکیوکا (Tsukiho Tsukioka) نیز نوشته شده است.

زمان پخش انیمه ازدواج شاد من 5 جولای 2023 (14 تیر 1402) و تعداد قسمت های انیمه ازدواج شاد من نیز 12 قسمت است. اگر به دنبال یک انیمه عاشقانه متفاوت می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا شما را با این انیمه زیبا آشنا کنیم.

فهرست مطالب

داستان انیمه ازدواج شاد من

دانلود انیمه My Happy Marriage 2023

ژانر انیمه ازدواج مبارک من، عاشقانه، فانتزی و تخیلی است. این انیمه توانسته همه این ژانرها را به خوبی با هم تلفیق کرده و به زیبایی نشان دهد و همچنین داستانی بسیار زیبا و دل‌انگیز فراهم کند.

داستان انیمه My Happy Marriage در قرن نوزدهم و دوران بازسازی میجی اتفاق می‌افتد. در این دوران، دختر مو مشکی و زیبایی به نام میو سایموری (Miyo Saimori) زندگی می‌کند. میو در کودکی مادر خود را از دست داده و به همراه پدر، نامادری و ناخواهری‌اش کایا سایموری (Kaya Saimori) زندگی می‌کند.

خانواده سایموری یکی از خانواده‌های بزرگ و شناخته شده در شهر هستند که همه آن‌ها نیز دارای قدرت جادویی هستند. با این حال، میو چنین قدرتی ندارد و در خانه با او همانند یک خدمتکار رفتار می‌شود. میو زندگی سختی دارد، اما بسیار مهربان است و شکایتی از وضع موجود نمی‌کند. پسری به نام کویجی تاتسوشی (Kouji Tatsuishi) در همسایگی آن‌ها زندگی می‌کند که او نیز اهل یک خانواده سرشناس است. کویجی و میو دوستان خوبی هستند و کویجی تمام تلاشش را می‌کند تا اندکی از غم و رنج میو بکاهد.

با این حال، زندگی سخت میو با فرارسیدن زمان ازدواج او ملالت‌بارتر می‌شود. یک روز پدرش، او و کایا را فرامی‌خواند و آن‌ها را از ازدواج‌ها مقدرشد‌ه خود مطلع می‌کند. طبق تصمیم بزرگ‌ترها کایا باید با کویجی ازدواج کند و میو نیز برای ازدواج با یک سرهنگ بداخلاق به نام کیوکا کودو (Kiyoka Kudou) به شهر دیگری فرستاده می‌شود. میو نیز بدون هیچ شکایتی تقدیر خود را پذیرفته و راهی خانه کودو می‌شود.

طبق شایعاتی که درباره کیوکا کودو وجود دارد، او 3 نامزد قبلی خود را از خانه فراری داده است. حال نوبت میو است که به عنوان نامزد در خانه‌اش زندگی کند. با ورود میو به خانه کودو، او با برخورد سردی مواجه می‌شود. اما رفته رفته متوجه می‌شود، در پشت نقاب بداخلاق و سنگدل رئیس خاندان کودو، قلبی سرشار از محبت و مهربانی وجود دارد.

شخصیت های انیمه My Happy Marriage

کاراکترهای انیمه ازدواج شاد من، می‌توانند سیاه، سفید یا خاکستری باشند. هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های شخصیتی دارند که مخاطب را به فکر فرو می‌برند. این که کدام شخصیت تاثیرگذارتر است را می‌توانید با دانلود انیمه My Happy Marriage 2023 و تماشای آن متوجه شوید.

میو سایموری (Miyo Saimori)

کاراکترهای انیمه ازدواج شاد من

میو شخصیت اصلی داستان است که انیمه با او شروع می‌شود. او بزرگ‌ترین دختر خانواده سایموری بوده که بدون هیچ قدرت ماورایی متولده شده است. در کودکی مادرش را از دست داده و از آن پس در سختی بسیاری زندگی کرده است. تنها مکانی که میو می‌تواند اندکی در آن‌جا آرامش داشته باشد، کنده درخت گیلاسی است که مادرش کاشته بود اما پس از مرگ او قطع شد.

میو برای ازدواج با کیوکا کودو به خانه او می‌رود. آن‌جا پیرزن مهربانی وجود دارد که به گرمی از میو استقبال می‌کند. با این حال، رئیس خاندان کودو، یعنی کیوکا، برخورد سردی با او دارد.

از ویژگی‌های شخصیتی میو می‌توان به خجالتی و آرام بودن او اشاره کرد. همچنین او عادت دارد سر کوچک‌ترین مسئله معذرت خواهی کند. به طوری که کیوکا بارها از او می‌خواهد اینقدر معذرت خواهی نکند.

ویس اکتور این شخصیت رینا یوئدا (Reina Ueda) است. او در انیمه‌های بسیاری حضور داشته که از بین آن‌ها می‌توان به انیمه بلیچ به جای شخصیت منیناس مک‌آلون (Meninas McAllon) و انیمه ماشل به جای شخصیت لمون ایرواین (Lemon Irvine) اشاره کرد.

کیوکا کودو (Kiyoka Kudou)

شخصیت های انیمه My Happy Marriage

کیوکا کودو مردی بسیار جذاب و زیبا است اما اخلاق بسیار خشک و سردی دارد. او که رئیس خاندان کودو است، معمولا به عنوان یک سرهنگ بی رحم توصیف می‌شود. هر کسی که برای نامزدی او در نظر گرفته می‌شود پس از چند روز فرار می‌کند. همچنین کیوکا بسیار محتاطانه عمل می‌کند و به کسی اعتماد ندارد. حتی وقتی میو برای اولین بار برای او صبحانه آماده می‌کند، به غذای او لب نمی‌زند؛ زیرا تصور می‌کرد میو آن را مسموم کرده است.

صداپیشگی این شخصیت را ویس اکتور جوان ژاپنی کایتو ایشیکاوا (Kaito Ishikawa) برعهده دارد. صدای زیا و گیرای او را می‌توانید روی شخصیت‌هایی مانند جنوس در انیمه مرد تک مشتی و و نائوفومی در انیمه ظهور قهرمان سپر بشنوید.

یوریه (Yurie)

معرفی انیمه ازدواج شاد من

یوریه خدمتکار خانه کودو است و از زمانی که کیوکا تنها یک بچه بود از او مراقبت می‌کرد. یوریه با میو رفتار بسیار خوبی دارد و مدام به او می‌گوید کودو آنطور که همه می‌گویند آدم بدی نیست. او معتقد است که میو برای اربابش همسر بسیار خوبی می‌شود. همچنین او تلاش می‌کند رابطه این دو را بهبود ببخشد. یوری یکی از معدود افراد مورد اعتماد کیوکا کودو است.

ویس اکتور این شخصیت را هوکو کواشیما (Houko Kuwashima) است. او در انیمه‌های هیولا به جای شخصیت مادر یوهان و در انیمه تیره تر از سیاهی به جای شخصیت شیون پاولیچنکو (Shion Pavlichenko) صحبت کرده است.

کویجی تاتسوشی (Kouji Tatsuishi)

نقد انیمه My Happy Marriage

کویجی دوست دوران کودکی میو است. او بسیار مهربان بوده و تمام تلاشش را برای محافظت از میو می‌کند. کویجی میو را دوست دارد. زمانی که میو برای ازدواج با کیوکا کودو انتخاب شد، سعی کرد نظر پدرش را تغییر دهد اما نتوانست. او علاقه‌ای به کایا ندارد و می‌خواهد کسی باشد که میو در کنار آن احساس آرامش می‌کند.

ویس اکتور کویجی، کوتارو نیشی‌یاما (Koutaro Nishiyama) است. او به جای شخصیت ساگیو (Sagyō) در انیمه خون آشامی که سه سوته میمیره، صحبت کرده است.

نقد انیمه My Happy Marriage

در ابتدا ممکن است انیمه My Happy Marriage به نظرتان کمی کلیشه‌ای و شبیه داستان سیندرلا به نظر برسد؛ داستان دختری غمگین که مورد ظلم نامادری و ناخواهریش قرار می‌گیرد. اما هیچ کتابی را از روی جلدش قضاوت نکنید. داستان این انیمه با پیش رفتن آن مدام قوی‌تر و گیراتر می‌شود.

شخصیت‌های آن و داستانی که دنبال می‌کند، می‌توانند شما را جذب کنند. درست همانطور که از استودیو Kinema Citrus انتظار می‌رفت، آرت این انیمه و رنگ‌های زنده و شاد آن بسیار چشم‌نواز هستند. رابطه بین میو و کیوکا کودو با جلو رفتن انیمه، پیشرفت می‌کند و زندگی میو که گویی از حرکت ایستاده بود، جانی دوباره می‌گیرد. میو در کنار شادتر شدنش، چالش‌های جدیدی را تجربه می‌کند.

امتیازات انیمه My Happy Marriage

بررسی انیمه My Happy Marriage را با ذکر امتیازات آن به پایان می‌رسانیم. این انیمه حتی در روزهای ابتدایی انتشارش نیز توانست نمرات خوبی را از سوی مخاطبین و منتقدان به دست آورد. انیمه ازدواج شاد من در سایت جهانی IMDb نمره 7.9 و در سایت محبوب ما اوتاکوها یعنی سایت MyAnimeList توانسته نمره 8.2 از 10 را به دست آورد.

کلام آخر

معرفی انیمه ازدواج شاد من به پایان رسید. مهم نیست طرفدار انیمه‌های عاشقانه باشید یا نه، پیشنهاد می‌کنیم این انیمه را دانلود کرده و تماشا کنید. انیمه My Happy Marriage می‌تواند ساعاتی شما را از زندگی واقعی دور کرده و به دنیای جادو و عاشقانه‌های ملایم و زیبا ببرد. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
فاطمه پورکمالی
.
18 شهریور 1402، 12:26
پاسخ
0
1
چرا قسمت ۱۱ نداره واسه من
avatar
M
.
08 شهریور 1402، 19:57
پاسخ
1
4
یعنی تو 12 قسمت تموم میشه و چند فصلی نیست؟؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402