بازی HELLDIVERS 2؛ نقد و بررسی محصول جدید PlayStation PC LLC

بازی HELLDIVERS 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خوشبختانه در طول یکی دو سال اخیر شاهد بازی های بیشتری از شرکت PlayStation PC LLC برای کامپیوتر بودیم که بازی HELLDIVERS 2 یکی از آن موارد بوده است. جهت بررسی و نقد بازی HELLDIVERS 2 با ما همراه باشید که قصد داریم اطلاعات خوبی از بازی را در اختیارتان قرار دهیم.

همانطور که گفته شد شرکت پلی استیشن برای کاربرانی که در پلتفرم رقیب سونی یعنی مایکروسافت ویندوز فعال هستند نیز مزیت هایی را درنظر گرفته است. بازی HELLDIVERS 2 یک محصول در دست توسعه در این زمینه بوده که روند ساخت آن به دوش شرکت Arrowhead Game Studios AB بوده و قرار است با پایان روند توسعه از سمت PlayStation PC LLC منتشر شود. پلازا پیشنهاد میکند به سادگی از این بازی عبور نکنید که از بهترین های اکشن بوده است.

فهرست مطالب

بازی HELLDIVERS 2

برای پیوستن به نبردی آزاد در یک کهکشان متخاصم آماده باشید که قرار است بازی HELLDIVERS 2 شمارا در عملیات های تیراندازی که به صورت سوم شخص طراحی شده اند قرار دهد. اصلی ترین هدف شما در طول مراحل بازی مبارزه برای آزادی بوده است که با انجام اینکار باید به صلح و دموکراسی مدیریت شدن برسید. نیروهای مناسبی برای کمک به شما درنظر گرفته شده اند اما باید اقدامات اصلی را خودتان انجام دهید. با پایان معرفی بازی HELLDIVERS 2 جهت بررسی آن با ما همراه باشید.

بررسی بازی HELLDIVERS 2

داستان بازی از جایی آغاز میشود که ستون های کلیدی تمدن بشریت مورد حمله نیروهای بیگانه قرار گرفته است. نیروهای مرگبار بسیاری که برای نابودی زمین و دستیابی به منابع آن از تمام قوای خود استفاده نموده اند. شما در نقش یک مبارز باید در مقابل سیل عظیمی از دشمنان که با تمام قوا حمله را آغاز کرده اند ایستادگی کنید. دقت داشته باشید که مسیر منتهی به منابع اصلی دشمنان طولانی و خطرناک بوده است که راهی جز پاکسازی آن ندارید.

بازی HELLDIVERS 2

همانطور که گفته شد این بازی به صورت آنلاین قابل اجرا بوده است که در قالب یک تیم 4 نفره میتوانید به دنبال نابودسازی دشمنان باشید. انتخاب اعضای تیم را میتوانید خودتان نیز انجام دهید که در این شرایط قادر به استفاده از دوستان خود نیز خواهید بود. با شکست دشمنان در مدت زمان مشخص شده میتوانید پاداش هایی که بازی برایتان درنظر گرفته شده است را جمع آوری کنید. مکانی که دشمنان آن را خانه نامگذاری کرده اند Super Earth نام داشته است.

در بازی هلیورس باید نقش حافظان کهکشان و صلح کنندگان جهانی را ایفا کنید. در صورتی که زمین توان مقابله با این دشمنان را نداشته باشد شاهد درگیری نبردها در کهکشان خواهید بود و این موضوع یعنی سبب مرگ انسان های بسیاری که باعث و بانی آن شما هستید. پس پیشنهاد میشود نبردهای پیش رو را ساده درنظر بگیرید و تا میتوانید از روش های تکمیلی نظیر دموکراسی به دنبال شکست دشمنان و یا تضعیف روحیه آنها باشید.

در بخش گیم پلی بازی HELLDIVERS 2 سلاح های متنوعی برای شما درنظر گرفته شده است که دستیابی به آنها نیازمند دارا بودن یکسری شرایط بوده است. فارغ از این موضوع میتوانید سلاح و مهماتی که در اختیار دارید را ارتقاء و یا سفارشی سازی کنید که در چنین شرایطی قدرت بیشتری را برای شکست دشمنان در اختیار خواهید داشت. وسعت و جذابیت های بازی به قدری زیاد بوده که در شرایط سخت میتوانید از نیروهای کمک نیز استفاده کنید.

بسته به مرحله ای که در آن حضور دارید میتوانید از نیروهای پشتیبان کمک بگیرید. پیشنهاد میشود در مواقعی به سراغ نیروهای کمک بروید که استراتژی و تاکتیک های شما با شکست مواجه شود زیرا در چنین شرایطی میتوانید از نیروهای خود نیز محافظت کنید. یکی از مهم ترین مواردی که برای شما درنظر گرفته شده است بمب 500 کیلوگرمی بوده که با پرتاب آن روی نیروهای دشمن میتوانید از روی جسد آنها عبور کنید. ابزارهای تدافعی و تهاجمی بسیاری در بازی وجود داشته است که بسته به نیاز خود میتوانید از انها استفاده کنید.

اما شخصیت های بازی HELLDIVERS 2 چندان شناخته شده نیستند زیرا نیروهایی که مدیریت آنها به شما واگذار شده است ناگهان از سال های تمرین خارج شده که چندان شناخته شده نیستند. اما در خصوص زرادخانه و مهماتی که برایتان درنظر گرفته شده باید بدانید که این شما هستید که نحوه استفاده از زرادخانه و ژنراتورها را تعیین میکنید. تمام تصمیمات شما در روند بازی تاثیرگذار بوده است که نباید این موضوع را نادیده بگیرید.

سبک بازی HELLDIVERS 2 که به صورت Co-op و آنلاین بوده میتواند رقابتی شدید را میان شما و دیگر گیمرهای بازی به ارمغان بیاورد. این موضوع شاید در نگاه اول چندان مهم نباشد اما باید بدانید که با پشت سرگذاشتن مراحل ابتدایی بازی، این موضوع اهمیت خود را نشان خواهد داد. با پیشی گرفتن از رقبا در بخش جهانی میتوانید پاداش و جوایز بیشتری که برایتان درنظر گرفته شده است را جمع آوری کنید.

بازی HELLDIVERS 2

با اینکه ژانر بازی HELLDIVERS 2 هنوز توضیحات بسیاری را دارا است به سراغ بررسی طراحی بازی خواهیم رفت. شرکت پلی استیشن در بخش طراحی از سیستم و موتورگرافیکی خوبی استفاده نموده که اگر تریلرهای منتشر شده از بازی را مشاهده کنید با این موضوع بطور کامل آشنا خواهید شد. سطح بالای طراحی در کنار صداگذاری سبب بروز گیم پلی خوبی خواهد شد که در این راستا میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم چالش هایی شوید که برایتان درنظر گرفته شده است.

روند توسعه بازی هنوز در دست اقدام بوده که اطلاعات تکمیلی آن را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

تاریخ انتشار بازی HELLDIVERS 2

اطلاعات بدست آمده نشان دهنده آن بوده که قرار است بازی در سال 2023 منتشر شود که پیش بینی ما عرضه بازی در طول ماه آینده بوده است زیرا اخبار جدیدی در این زمینه بدست آمده که نشان دهنده آن بوده که روند ساخت بازی به اتمام رسیده است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی HELLDIVERS 2

در مورد سیستم اجرایی بازی نیز اطلاعات درست درمانی در استیم به ثبت نرسیده و تنها چیزی که قابل مشاهده است “به پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی نیاز دارد” بوده است. به محض مشخص شدن این موضوع آن را باشما در همین مقاله به اشتراک خواهیم گذاشت.

پلتفرم های بازی HELLDIVERS 2

خوشبختانه این بازی انحصاری پلی استیشن نبوده و قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، مایکروسافت ویندوز عرضه شود.

سخن پایانی

بررسی بازی HELLDIVERS 2 به پایان رسید که در این زمینه به بخش های مختلفی از بازی اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی اکشن و آنلاین بیان کنید که بی تردید نظرات شما روی رشد سطح کیفی مقاله تاثیرگذار خواهد بود. همچنین میتوانید به این سوال پاسخ دهید که محصولات پلی استیشن از زمانی که برای کامپیوتر عرضه شدند آن کیفیت اصلی خود را از دست داده اند یا خیر؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402