خرید اکانت اسپاتیفای از ایران چگونه است؟ | بهترین روش خرید اشتراک Spotify

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بی‌شک شما هم مانند میلیون‌ها نفر بیش از چند ساعت در طول روز را به پخش کردن موسیقی و پادکست‌ها صرف می‌کنید. بر خلاف گذشته، امروزه شما با خرید اکانت اسپاتیفای و نصب این اپلیکیشن می توانید به راحتی به انواع موسیقی و فایل های صوتی گوش کنید. اما سوالی که ذهن علاقه مندان به سرویس اسپاتیفای را به خود درگیر کرده این است که خرید اکانت Spotify چگونه بوده و نسخه پریمیوم آن چه امکاناتی دارد؟ شما با خرید اکانت پریمیوم این نرم‌افزار می‌توانید بدون هر گونه تبلیغ و محدودیت آهنگ‌ها و پادکست‌های صوتی خود را دانلود کنید.

البته پیش از خرید اکانت اسپاتیفای لازم هست تا اطلاعات کاملی در مورد شرایط و نحوه خرید اکانت این نرم‌افزار کسب کرده و به یکی از بهترین سایت‌های ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید. در ادامه این مطلب در مورد کاربرد و مزایای استفاده از اسپاتیفای و روش‌های معتبر خرید اکانت این پلتفرم صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب

خرید اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای بزرگ ترین و بهترین سرویس استریم انواع فایل های صوتی و ویدئو در سراسر دنیا است. با استفاده از این پلتفرم می توانید موسیقی ها و پادکست های خود را به بهترین شکل ممکن دسته بندی کنید.

نحوه خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

با خرید اکانت اسپاتیفای شما می‌توانید به راحتی از امکانات پیشرفته و توسعه یافته این اپلیکیشن استفاده کنید. از طرفی به علت پرطرف‌دار بودن این اپلیکیشن همواره تبلیغات بسیاری در آن صورت می‌گیرد. بسیاری از کاربران برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در این پلتفرم اکانت پریمیوم آن را خریداری می‌کنند.

اگر شما هم قصد دارید از امکانات پیشرفته اسپاتیفای از جمله دسته بندی دقیق موسیقی‌ها بر اساس نام هنرمند، سبک موسیقی و… بهره‌مند شوید پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات مرتبط اکانت پریمیوم این سرویس را خریداری کنید.

معرفی اسپاتیفای (Spotify)

اسپاتیفای برای نخستین بار در اکتبر سال 2008 معرفی شد. در واقع هم‌اکنون از زمان عرضه این سرویس بیش از 15 سال می‌گذرد. با استفاده از این پلتفرم ارائه دهنده سرویس پخش موسیقی و پادکست دیجیتال می‌توان انواع فایل‌های صوتی را پخش کرد. حتی در بستر اسپاتیفای می‌توانید ویدئوهای مورد نظر خود را با تنظیمات و قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری پخش کنید.

به عبارتی اسپاتیفای (Spotify) سرویس سوئدی استریم انواع موسیقی، ویدئو و پادکست‌های صوتی است. این سرویس در دو نسخه رایگان و پولی (پریمیوم) عرضه شده است. در نسخه رایگان امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد محدود بوده و همراه با تبلیغات (AD) است.

در نسخه پریمیوم که با خرید اکانت اسپاتیفای شناخته شده، کلیه امکانات جذاب و مدرن این سرویس در اختیار کاربران بدون نمایش تبلیغات قرار می‌گیرد. اپلیکیشن این سرویس استریم در نسخه‌های مختلف سازگار با انواع سیستم عامل‌ها اعم از ویندوز، اندروید، مک و IOS عرضه شده است.

انواع کیفیت پخش آهنگ در اسپاتیفای

جالب است بدانید پلتفرم اسپاتیفای برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده است تا انواع مدیاها و پادکست‌ها را با کیفیت دلخواه خود دانلود کنند. کیفیت پخش انواع موسیقی و فیلم دراین پلتفرم به صورت زیر دسته بندی شده است:

  • کیفیت پایین (24KBPS)
  • کیفیت نرمال (96KBPS)
  • کیفیت های (160 KBPS)
  • کیفیت VERY HIGH (320 KBPS)

استفاده از دو کیفیت HIGH و VERY HIGH پخش پادکست، تنها برای کاربران دارای اشتراک پرمیوم این پلفترم امکان‌پذیر است.

حجم مصرف اینترنت توسط اسپاتیفای چقدر است؟

قبل از خرید اکانت اسپاتیفای، پیشنهاد می‌کنیم حتما به بحث حجم دیتای مصرفی این سرویس توجه کنید. یکی از بحث‌های بسیار مهمی که در مورد این پلتفرم وجود دارد، این است که میزان حجم اینترنت مصرفی توسط آن چقدر است. در واقع میزان اینترنت مصرفی در این سرویس دقیقا به کیفیت پخش و دانلود پادکست‌اه بستگی دارد. طبیعتا هر چقدر کیفیت پخش بیشتر باشد، به همان اندازه حجم اینترنت مصرفی افزایش پیدا خواهد کرد. در ادامه حجم دیتای مصرفی برای هر کیفیت پخش را بررسی می‌کنیم:

  • کیفیت پایین یا LOW: برابر با 10 مگابایت در ساعت
  • کیفیت نرمال: برابر با 45 مگابایت در ساعت
  • کیفیت High: برابر با 75 مگابایت در ساعت
  • کیفیت VERY HIGH: برابر با 145 مگابایت در ساعت

امکانات اسپاتفیای

با نصب و ثبت نام در اسپاتیفای می‌توانید به یک رادیو جهانی متصل شوید. از طریق این پلتفرم می‌توانید ایستگاه‌های تصویری و صوتی را شنیده و از انواع پادکست‌ها نیز لذت ببرید. بر خلاف سایر سرویس‌های پخش فایل صوتی، اسپاتیفای تمامی پادکست‌های صوتی و تصویری را با بهترین کیفیت به اشتراک می‌گذارد. یکی از امکانات بسیار کاربردی پلتفرم Spotify، امکان پخش موسیقی یا فیلم‌های دانلود شده به صورت آفلاین است، یعنی شما بدون نیاز به شبکه اینترنت به راحتی می‌توانید از پادکست‌های موجود در لیست خود استفاده کنید.

علاوه بر موارد فوق، دیگری نیازی به نگرانی از بابت موسیقی‌های ذخیره شده نیست؛ چراکه در سرویس اسپاتیفای تمامی موسیقی‌ها در پلی لیست‌ها به صورت خودکار ذخیره می‌شوند. از جمله مهم‌ترین امکانات ااین سرویس، قابلیت دنبال کردن خوانندگان است؛ به نوعی اسپاتیفای یک شبکه اجتماعی انحصاری برای دنیای موسیقی و فیلم است. توجه داشته باشید که برخی از امکانات کاربردی این سرویس، تنها برا دارندگان نسخه پرمیوم آن قابل دسترس است.

کاربرد اسپاتیفای

اسپاتیفای یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است که دقیقا بر اساس نیازهای روزمره کاربران ساخته شده است. این اپلیکیشن به تنهایی می‌تواند کلیه نیازهای کاربران از پخش انواع موسیقی، پادکست و… را برطرف کند. حتی شما با استفاده از این سرویس می‌توانید پادکست مخصوص خودتان را ضبط کنید. البته برای ضبط پادکست باکیفیت باید به اینترنت پر سرعت متصل باشید.

یافتن دوستان جدید در اسپاتیفای

در صورتی که دوستان شما در برنامه اسپاتیفای اکانت دارند، می‌توانید به راحتی از طریق این اپلیکیشن آن‌ها را دنبال کنید. همچنین این اپلیکیشن قابلیت سرچ را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید نام کاربری دوستان خود را سرچ کرده و برای آن‌ها فایل‌های صوتی مورد نظر خود را ارسال کنید.

اسپاتیفای برای چه افرادی مناسب است؟

خرید اکانت اسپاتیفای برای تمامی افرادی که در تلفن موبایل یا سیستم خود به موسیقی و پادکست گوش می‌دهند بسیار مناسب است. چراکه با بهره‌گیری از خدمات کامل و جامع این سرویس دیگر نیازی به مرورگرها و ربات‌های تلگرامی مختلف برای دانلود آهنگ و پادکست نیست.

دانلود و نصب اسپاتیفای برای کودکان 10 ساله تا افراد 60 سال بسیار مناسب و کاربردی است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به بیش از 35 میلیون آهنگ دسترسی داشته باشید.

اکانت پریمیوم اسپاتیفای چه مزایایی نسبت به اکانت رایگان دارد؟

اکانت اسپاتیفای پریمیوم نسبت به نسخه رایگان این سرویس مزیت‌ها و امکانات کاربردی بسیاری دارد. با خرید اکانت اسپاتیفای Premiuim می‌توان فایل‌های صوتی را با بهترین کیفیت و بدون هر گونه تبلیغی پخش کرد. حتی تنوع میزان آهنگ‌های قابل دسترسی در این نسخه بیشتر از نسخه معمولی است.

در نسخه پریمیوم می‌توان به بیش از 70 میلیون آهنگ از خواننده‌های داخلی و خارجی دسترسی پیدا کرد. در ادامه برخی از بهترین امکانات نسخه پریمیوم اسپاتیفای را معرفی می‌کنیم.

مزایای اکانت پریمیوم اسپاتیفای

نسخه پریمیوم پلتفرم اسپاتیفای قابلیت های ویژه یا را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از بهترین قابلیت های نسخه پریمیوم این پلتفرم پخش و دانلود آهنگ ها بدون هر گونه محدودیتی است.

حذف تبلیغات

در اکانت پریمیوم اسپاتیفای کلیه تبلیغات حذف می‌شود تا شما بتوانید به راحتی به محتوای این سرویس دسترسی پیدا کنید. کلیه تبلیغات در داخل این سرویس غیر قابل رد کردن بوده و شما باید تا زمان اتمام تبلیغ صبر کنید.

قابلیت اسپاتیفای کانکت

یکی دیگر از بهترین امکانات نسخه پریمیوم اسپاتیفای، قابلیت اسپاتیفای کانکت است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید اسپاتیفای خودتان را به هر دستگاه مجهز به وای فای متصل کنید. به بیانی ساده‌تر می‌توانید اپلیکیشن اسپاتیفای پریمیوم را به بلندگوهای تلویزیون، آمازون اکو، رایانه، گوگل هوم (Google Home) و سایر دستگاه‌های بی‌سیم وصل کنید.

پخش آفلاین

شما با خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم می‌توانید به موسیقی‌های مورد علاقه خود به صورت آفلاین گوش دهید. البته به شرطی که موسیقی‌هایی که در حالت آنلاین دانلود کرده‌اید را در پلی لیست خود ذخیره کنید. برای پخش آهنگ‌ها به صورت آفلاین در این اپلیکیشن کافی است تا به بخش Your library رفته و سپس به بخش Music مراجعه کنید. بعد از رفتن به بخش آهنگ‌ها، گزینه Liked Songs را انتخاب کنید.

انواع پلن‌های اکانت پریمیوم اسپاتیفای

در خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم باید به نوع پلنی که انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید. پلن‌های مختلفی برای اکانت پریمیوم این پلتفرم در نظر گرفته شده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. هر یک از این پلن‌‌ها در سایت‌های واسط ارائه دهنده خدمات مرتبط هزینه متفاوتی با یکدیگر دارند. انواع پلن اکانت پریمیوم اسپاتیفای عبارت‌اند از:

  • پلن Individual
  • پلن Duo
  • پلن Family

معرفی پلن Individual یا فردی اسپاتیفای

این نوع از پلن برای افرادی مناسب است که قصد خرید اکانت اسپاتیفای تکی را دارند. مالکیت این نوع اکانت تنها به نام یک شخص یعنی شخص خریدار خواهد بود.

با توجه به تحریم بودن کاربران ایرانی امکان خرید پلن‌های این پلتفرم از سایت‌های خارجی وجود ندارد. اما خوشبختانه سایت‌های ایرانی بسیاری وجود دارند که این نوع پلن اکانت پریمیوم اسپاتیفای را با قیمت 9.99 دلار به صورت ماهانه برای کاربران ایرانی فعال‌سازی می‌کنند.

پلن فردی اکانت اسپاتیفای

پلن فردی اکانت پریمیوم اسپاتیفای تنها به اسم یک نفر زده می شود. یعنی هر اکانت فردی اسپاتیفای ظرفیت عضویت یک نفر کاربر را دارد.

پلن دوگانه (Duo) اسپاتیفای

این نوع پلن پریمیوم اسپاتیفای برای زوجین مناسب است. حتی اگر شما دانشجو هستید می‌توانید به صورت مشترک این اکانت را با هم‌اتاقی‌های خود خریداری کنید. قیمت فعال‌سازی ماهانه این پنل در سایت‌های ایرانی حدود 12.99 دلار است. از هر پلن duo پریمیوم اسپاتیفای تنها 2 نفر می‌توانند استفاده کنند.

پلن Family اسپاتیفای

در خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم نوع خانوادگی توجه داشته باشید که این پلن 5 نفر ظرفیت دارد. یعنی به صورت هم‌زمان از هر اکانت Family اسپاتیفای 5 نفر می‌توانند استفاده کنند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این پلن پریمیوم حفظ اطلاعات و حریم شخصی هر یک از اعضای خانواده نسبت به یکدیگر است. در این پلن هر یک از اعضا می توانند پلی لیست ها و اطلاعات خود را به صورت جداگانه ایجاد کنند. هزینه فعال سازی ماهانه این نوع پلن اسپاتیفای برای کاربران در سایت‌های ایرانی 15.99 دلار است.

تفاوت پلن‌های اکانت پریمیوم اسپاتیفای

پلن‌های مختلف اکانت پریمیوم این پلتفرم از نظر ظرفیت اشتراک، هزینه فعال‌سازی، امکانات و… با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال ظرفیت اشتراک کاربران در پلن فردی اسپاتیفای یک نفر است در حالی که در پلن خانوادگی 5 نفر است. همچنین پلن خانوادگی پریمیوم اسپاتیفای قابلیت ارتقا به 6 اکانت پریمیوم را دارد. یعنی با خرید این پلن می‌توان 6 اکانت مجزا را تنها با پرداخت 15 دلار خریداری کرد.

نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

به علت وجود برخی محدودیت‌ها و تحریم‌ها علیه کاربران ایرانی هم‌‌اکنون خرید اکانت اسپاتیفای به صورت مستقیم تقریبا غیر ممکن است. به عبارتی برای خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای نیاز به یکی از انواع کارت‌‌های بین‌المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت یا اکانت پی پال است.

اما سایت‌های معتبر ایرانی وجود دارند که کلیه خدمات مربوط به پرداخت ارزی و همچنین خرید اکانت اسپاتیفای را انجام داده و در ازای ارائه این خدمات کارمزد دریافت می‌کنند. به همین دلیل در حال حاضر بهترین راهکار برای خرید قانونی اکانت اسپاتیفای مراجعه به سایت‌های واسط ایرانی است.

نحوه دانلود اپلیکیشن اسپاتیفای در موبایل و دسکتاپ

فرایند دانلود و نصب اپلیکیشن اسپاتیفای روی سیستم عامل‌های اندروید، ios و دسکتاپ با یکدیگر متفاوت است. برای دانلود و نصب اسپاتیفای نسخه ویندوز، ios و… می‌توانید به سایت‌های ارائه دهنده خدمات مربوطه یا سایت اصلی اسپاتیفای مراجعه کنید. اما در صورتی که دوست دارید خودتان این کار انجام دهید کافی است باید مراحل مختلفی را برای دانلود هر نسخه اسپاتیفای طی کنید.

  • نسخه ویندوز: برای دانلود نسخه ویندوز این اپلیکیشن کافی است تا به مایکروسافت استور مراجعه کرده و با سرچ نام این اپ آن را دانلود کنید. روند نصب این اپلیکیشن بسیار آسان است، پس از اتمام دانلود روی اپ جفت کلیک کرده و گزینه install را انتخاب کرده و صبر می‌کنید تا روند نصب تمام شود.
  • نسخه موبایل: نسخه موبایل این اپلیکیشن را می‌توانید از برنامه بازار، پلی استور و سایت اصلی اسپاتیفای دانلود کنید. نصب این اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید بسیار ساده است. بعد از اتمام دانلود کافی است تا خود اپلیکیشن را لمس کنید و سپس روی گزینه install کلیک کنید تا فرایند نصب آغاز شود.

نحوه استفاده از اکانت پرمیوم اسپاتیفای

بعد از خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم بهتر است ابتدا یک پلی لیست برای خودتان ایجاد کنید. با ایجاد پلی لیست می‌توانید به صورت مرتب و منظم فایل‌های صوتی خود را دسته بندی کنید. بعد از گذشت مدتی الگوریتم اسپاتیفای با توجه به سلیقه شما به سبک موسیقی‌ها، آهنگ‌های متناسبی را پیشنهاد کرده و پلی لیست‌های پیشنهادی را برای شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید این پلی لیست‌ها را بر اساس سبک موسیقی، خواننده و… طبقه بندی کنید. همان گونه که گفته شد در اکانت پریمیوم اسپاتیفای هیچ گونه محدودیتی در دانلود موسیقی نیست.

برای انجام این کار کافی است تا در صفحه اصلی اسپاتیفای به بخش Browres/Discover مراجعه کنید. برای کاهش میزان دیتای مصرفی در نسخه پریمیوم باید از بخش Setting/Audio Quality گزینه Download Using Cellular را غیر فعال کنید.

نحوه کار با اکانت اسپاتیفای

وجود قابلیت افزودن نامحدود پلی لیست در اسپاتیفای می تواند بهترین گزینه برای پیکربندی دقیق و مرتب مدیاهای شما باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید آهنگ های خود را بر اساس سبک، خواننده و… لیست بندی کنید.

نکات مهم هنگام خرید اکانت اسپاتیفای

قبل از خرید اکانت اسپاتیفای حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که بدون داشتن کارت‌های بین‌المللی نمی‌توانید این اپلیکیشن را به صورت مستقیم از سایت‌‌های خارجی خریداری کنید. بهترین راهکار برای خرید نسخه پریمیوم اسپاتیفای مراجعه به سایت‌های معتبر ایرانی است. در این سایت‌ها حتی با هزینه کمتری پلن‌های مختلف اکانت پریمیوم اسپاتیفای عرضه می‌شود.

علاوه بر موارد فوق باید به ریجن یا منطقه توجه زیادی داشته باشید. در حالت کلی ریجن‌های ترکیه، کانادا و آمریکا برای فعال‌سازی اکانت پریمیوم اسپاتیفای بسیار مناسب هستند.

سوالات متداول در مورد خرید اکانت اسپاتیفای

افراد زیادی به هنگام خرید اکانت اسپاتیفای با برخی سوالات رایج مواجه می‌شوند. از جمله رایج‌ترین سوالاتی که می‌تواند ذهن کاربران را به هنگام نصب و خرید اسپاتیفای درگیر کند عبارت‌اند از:

تفاوت اکانت پریمیوم اسپاتیفای با رایگان چیست؟

اکانت پریمیوم اسپاتیفای در حالت کلی امکانات بیشتری را در اختیار کاربران نسبت به نسخه رایگان قرار می‌دهد. در نسخه پریمیوم هیچ گونه محدودیتی در دانلود و کیفیت مدیاها وجود ندارد.

کاربران ایرانی چگونه می‌توانند اکانت پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنند؟

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم در ایران مراجعه به سایت‌های ایرانی فروش اکانت اسپاتیفای است.

آیا می‌توان آهنگ‌های دانلود شده در اسپاتیفای را به حافظه گوشی انتقال داد؟

در حالت کلی نمی توان آهنگ های دانلود شده در این اپلیکیشن را در حافظه داخلی گوشی موبایل یا هر سیستم عامل دیگر ذخیره کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب تمامی نکات و راهنمایی‌های لازم برای خرید اکانت اسپاتیفای را معرفی کردیم. اپلیکیشن اسپاتیفای تمامی امکانات مورد نیاز برای پخش انواع پادکست‌های صوتی و ویدئوها را داشته و کامل‌ترین سرویس استریم موزیک در جهان است.

در پاسخ به پرسش متداول کاربران ایرانی یعنی چگونگی خرید اکانت Spotify پریمیوم باید گفت بهترین راهکار خرید این اکانت از سایت های ایرانی است. در هر یک از این سایت‌ها کارمزد ساخت اکانت پریمیوم اسپاتیفای متفاوت است.

شما تا به حال از پلن های اسپاتیفای پرمیوم استفاده کرده اید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402