آموزش جامع خرید اکانت semrush (بهترین ابزار سئو)

آموزش خرید اکانت semrush در ایران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خرید اکانت semrush در کشور تحریمی همچون ایران، یکی از دغدغه‌های اصلی سئوکارها و وب‌مسترها است. خوشبختانه با ظهور نهادهای قانونی و مطمئنی همچون سایت‌های پرداخت ارزی امکان خرید مستقیم و قانونی اشتراک‌های ویژه ابزارهای مهم سئو همچون سمراش برای ایرانیان به وجود آمده است.

همچنین بخوانید :

همان طور که مطلع هستید، ابزار semrush یکی از بهترین و کامل‌ترین ابزارهای آنالیز رقبا و بهینه‌سازی سایت است. نسخه پرمیوم ابزار سمراش مزیت‌های فراوانی داشته و برای آن دسته از افرادی که قصد دارند از تمامی امکانات این ابزار استفاده کنند بسیار مناسب و کاربردی است. اگر شما هم قصد تهیه اشتراک پرمیوم semrush را دارید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

فهرست مطالب

خرید اکانت semrush
آموزش خرید اکانت سمراش در ایران

نحوه خرید اکانت semrush در ایران

با توجه به تحریم بودن سیستم بانکی ایران، کاربران ایرانی تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند از طریق درگاه‌های پرداخت بین المللی هزینه مربوط به اشتراک ویژه semrush و سایز ابزارهای مشابه را پرداخت کنند. این امر باعث شده تا بسیاری از سئوکارها نیز نتوانند از نسخه پرمیوم این ابزار نیز بهره ببرند، در حالی که تنها با مراجعه به سایت‌های خدمات پرداخت ارزی می‌توان تنها با پرداخت معادل ریالی هزینه اشتراک این ابزار از امکانات گسترده آن بهره برد!

معرفی اجمالی ابزار پرکاربرد semrush

اگر شما هم به دنبال یک پلتفرم مطمئن و کامل برای مدیریت کسب‌و‌کار اینترنتی خود هستید، ابزار semrush بهترین گزینه انتخابی برای شما است. این ابزار در حقیقت یک راهنمای کامل آنالیزگر و پلتفرم مانیتورینگ کامل کسب‌و‌کارهای مجازی بوده و از بخش‌های متعدد زیر تشکیل شده است:

  1. بخش ابزارهای سئو داخلی (on-page)
  2. بخش تحقیق کلمات کلیدی
  3. بخش ساخت لینک

البته علاوه بر این بخش‌ها، قسمت‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای آنالیز هر چه بهتر و دقیق‌تر سایت و رقبا مناسب هستند. البته شما تنها در صورتی می‌توانید به تمامی این بخش‌ها دسترسی داشته باشید که اشتراک پرمیوم این ابزار را خریداری کنید.

خرید اکانت semrush و مزایای آن
بررسی بخش های مختلف ابزار semrush

کاربرد ابزار semrush در بهینه‌سازی سایت

خرید اکانت سمراش و حتی استفاده از نسخه رایگان آن به شما کمک می‌کند تا از نحوه عملکرد وب‌سایت خود در بستر موتورهای جستجو مطلع شد و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. مهم‌تر از همه با استفاده از قابلیت‌های کاربردی و کارآمد این ابزار می‌توان انواع فرصت‌های لینک‌سازی بهینه را شناسایی کرده و به دنبال آن بهترین وب‌سایت‌ها را برای ایجاد لینک‌های مفید نیز مورد هدف قرار داد!

مهم‌ترین مزایای خرید اکانت semrush که نمی‌دانستید!

خرید اشتراک پرمیوم semrush برای مدیران وب و کارفرمایان پروژه‌های سئو در واقع نقش یک راهنمای کاربلد و متخصص را دارد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید اکانت سمراش در ایران جلوگیری از پرداخت هزینه‌های کلان و گزاف در زمینه بهینه‌سازی سایت است؛ چراکه با استفاده از قابلیت‌های نسخه پرمیوم این ابزار می‌توان به صورت رایگان سایت را بهینه‌سازی کرد.

در بخش‌های مختلف تولید محتوا، بازاریابی دیجیتال و… شما به راحتی می‌توانید با استفاده از اکانت ویژه سمراش وضعیت سایت خود را آنالیز کنید.

  • بررسی تاریخچه سایت از نظر رتبه و جایگاه در گوگل!
  • جلوگیری از کاهش ترافیک سایت
  • بهبود رتبه سایت در کلمات کلیدی مختلف
  • پیدا کردن بهترین منابع برای درج لینک‌های فالو

بهبود فرایند استخراج کلمات کلیدی

از جمله مزایای اصلی خرید اکانت semrush بهینه‌سازی هر چه بهتر صفحات سایت روی کلمات مورد هدف و حتی سخت است! به زبانی ساده‌تر شما در نسخه پرمیوم این ابزار می‌توانید روی کلمات کلیدی خاصی به راحتی تمرکز کرده و فرایند بهینه‌سازی آن‌ها انجام دهید. حتی این ابزار می‌تواند جایگاه و رتبه اصلی شما در بین نتایج را بر اساس سئو محلی به نمایش بگذارد.

برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد وضعیت سایت خود در هر کلمه کلیدی کافی است تا به بخش تحقیق کلمات کلیدی مراجعه کرده و رتبه سایت و پیج آتوریتی PA روی کلمات کلیدی مختلف را مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل دقیق رقبا

برای آنالیز دقیق و اساسی رقبای خود در هر حوزه‌ای لازم است تا تک تک صفحات و کلمات کلیدی که رتبه مناسبی دارند را بررسی کنید. برای انجام این کار قطعا خرید اکانت SEMRUSH بهترین گزینه پیش رو برای شما خواهد بود.

خرید انواع اکانت SEMRUSH

پیش از اینکه نسبت به خرید اکانت SEMRUSH بپردازید، بهتر است ابتدا انواع پلن‌های غیر رایگان این ابزار را برای شما معرفی کنیم. از جمله بهترین اشتراک‌های این ابزار می‌توان به پلن GURU و PRO پرداخت.

بررسی انواع اشتراک semrush
اشتراک های ویژه سمراش و مزایای هر کدام

مزایای خرید اکانت GURU  

خرید اشتراک GURU ابزار سمراش مزیت‌های بسیاری دارد. برای نمونه در این اکانت شما قادر خواهید بود تا به دیتا و پایگاه داده سایت خود دسترسی کاملی داشته و به بررسی و تحلیل دقیق آن بپردازید. حتی می‌توانید بیش از 1500 کلمه کلیدی را تحلیل کنید!

علاوه بر این روزانه بیش از 30 هزار نتیجه را می‌توانید در گزارش‌ها ثبت کرده و به دنبال آن 5 پروژه را به صورت هم‌زمان روی اکانت خود اجرا کنید. هزینه خرید اکانت SEMRUSH پلن GURU سالانه حدود 229.95 دلار است.

مزایا و ویژگی‌های خرید اکانت semrush pro

خرید اشتراک پرمیوم semrush برای افرادی که بودجه محدودی دارند مناسب است. با پرداخت هزینه‌ای معقول و مناسب شما می‌توانید به امکانات و قابلیت‌های کاربردی این ابزار دسترسی پیدا کنید. با بهره‌گیری از این اکانت سمراش می‌توان موقعیت انواع کلید واژه‌ها در موتورهای جستجو را پیدا کرده و همچنین به تجزیه و تحلیل بک لینک‌ها پرداخت.

در این پلن کاربران می‌توانند بیش از 10 هزار نتیجه را ثبت کرده و به صورت هم‌‌زمان 5 پروژه مختلف را لانچ کنند. هزینه خرید اکانت semrush pro سالانه حدود 119.95 دلار است.

تفاوت بین پلن pro و guru

این دو پلن ابزار semrush از نظر تعداد گزارشات روزانه و هزینه خرید با یکدیگر تفاوت دارند. برای نمونه در نسخه پرو شما تنها می‌توانید دیتاهای روزانه را جستجو کنید، در حالی که در نسخه guru چنین امکانی وجود ندارد.

آموزش خرید اکانت semrush با سایت‌های پرداخت ارزی

نحوه خرید اشتراک‌های ابزار سمراش از طریق سایت‌های پرداخت ارزی بسیار ساده و راحت است. برای انجام این کار کافی است تا شما ابتدا در سایت معتبر پرداخت ارزی ثبت نام کرده و سپس درخواست خرید اکانت semrush را به سایت ارسال کنید. سپس اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پرداخت معادل ریالی هزینه آن می‌توانید در کمتر از 3 روز کاری به اکانت خود دسترسی پیدا کنید. البته لازم به ذکر است که سایت های پرداخت ارزی برای ساخت اکانت در این ابزار کارمزد بسیار کمی را دریافت می کنند.

در این مطلب از پلازا سعی کردیم تا به صورت کامل نحوه خرید اکانت semrush در ایران را شرح دهیم. خرید اشتراک‌های غیر رایگان این ابزار برای سئوکارها و وب‌مسترها بهترین راهکار بوده و مزیت‌های فراوانی دارد. در حقیقت با خرید نسخه پرو یا گورو این ابزار دیگر نیازی به سایر ابزارهای سئو نخواهید داشت!

سوالات متداول در مورد خرید اشتراک semrush

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات افراد در رابطه با خرید اکانت semrush بپردازیم.

کاربرد نسخه پولی semrush چیست؟

کاربرد اصلی نسخه تکمیل این ابزار در بهینه سازی هر چه بهتر و دقیق‌تر سایت است.

امکان اتصال چند کاربر به اکانت وجود دارد؟

نه، در صورت اتصال چندین کاربر به یک اکانت سیستم سمراش آن را مسدود می‌کند!

سخن پایانی

در این مطلب از پلازا سعی کردیم تا به صورت کامل نحوه خرید اکانت semrush در ایران را شرح دهیم. خرید اشتراک‌های غیر رایگان این ابزار برای سئوکارها و وب‌مسترها بهترین راهکار بوده و مزیت‌های فراوانی دارد. در حقیقت با خرید نسخه پرو یا گورو این ابزار دیگر نیازی به سایر ابزارهای سئو نخواهید داشت!

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402