معرفی ۱۰ مورد از بهترین روش های انتقال پول از خارج به ایران

انتقال پول از ایران به کشورهای خارجی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مشکلات اصلی ایرانیانی که در کشورهای خارجی اقامت دارند، ارسال و انتقال پول به حساب بانکی در ایران است. در چنین شرایطی همواره افراد با سوال چالش برانگیز چگونه می‌توانم از خارج به ایران پول واریز کنم مواجه می‌شوند. آشنایی با انواع روش واریز پول از خارج به ایران می‌‌توانید در امر انتقال و واریز وجه از حساب‌های خارجی به حساب‌های ایرانی کمک زیادی به افراد کند. روش‌های بسیاری برای انجام این کار وجود دارند، اما تعداد معدودی از آن‌ها سریع، امن و آسان هستند.

برای کسب اطلاعات کامل و دقیق از بهترین انواع روش واریز پول از خارج به ایران باید یک منبع موثق را مطالعه کنید. به همین دلیل در این مطلب سعی شده تا تمامی اطلاعات لازم در مورد هر یک از روش‌های معتبر و سریع واریز پول از خارج به ایران را به همراه جزئیات ارائه شود.

روش واریز پول به ایران
معرفی بهترین روش های واریز پول از خارج به ایران

روش‌های انتقال پول از خارج به ایران  

علت اصلی سخت بودن فرایند ارسال و انتقال پول از خارج به ایران وجود برخی محدودیت‌ها و تحریم‌ها علیه ایران است. این امر از جمله اصلی‌ترین موانع ارسال پول به ایران است. به همین دلیل آن دسته از افراد ایرانی که خارج از کشور هستند همیشه با مشکل انتقال پول به ایران مواجه می‌شوند. به بیانی واضح‌تر به دلیل وجود برخی تحریم‌ها امکان افتتاح حساب در بانک‌های کشورهای خارجی با پاسپورت ایرانی بسیار دشوار است.

البته هر مسئله‌ای راه حلی داشته و شما باید از طریق روشی مطمئن و معتبر مشکل واریز پول به ایران را برطرف کنید. در حالت کلی نحوه واریز پول از خارج به ایران به این صورت است که ابتدا باید روش مناسب انتقال وجه را انتخاب کرده و سپس کشور مقصد و مبلغ ارزی را برگزینید. سپس جزئیات فاکتور را بررسی کرده و اطلاعات بانکی حساب مقصد در ایران را تکمیل کنید. بعد از انجام مراحل فوق بایستی فرایند ارسال یا واریز وجه را تکمیل کنید.

1. واریز پول با حواله سوئیفت

بهترین روش برای واریز پول از خارج به ایران از طریق حواله سوئیفت است. پیش از اینکه در مورد روند و نحوه انتقال پول از طریق حواله سوئیفت صحبت کنیم ابتدا لازم است تا به توضیحات مختصری در مورد این حواله بپردازیم.

همچنین بخوانید :

در ساده‌ترین تعریف، سوئیفت دقیقا شبکه‌ای در مقیاس جهانی برای انتقال ارز و وجه به صورت بین بانکی است. با استفاده از این شبکه می‌توان در بستری کاملا امن و مطمئن فرایند انتقال پول را در سراسر دنیا انجام داد.

اما رایج‌ترین سوالی که در رابطه با شبکه سوئیفت از سمت کاربران مطرح می‌شود این است که کارمزد این شبکه دقیقا چقدر است؟ در اصل کارمزد حواله سوئیفت بر اساس کشور مقصد و میزان مبلغ انتقالی تعیین می‌شود.

به عبارتی هر چقدر بانک مبدا و مقصد با یکدیگر فاصله مکانی کمتری داشته و مبلغ انتقالی کمتر باشد هزینه یا همان کارمزد انتقال به وسیله حواله سوئیفت هم کمتر خواهد بود. در حالت کلی واریز پول از خارج به ایران به وسیله حواله سوئیفت هزینه و کارمزد کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.

واریز پول از خارج به ایران با حواله سوئیفت
با استفاده از شبکه قدرتمند و وسیع سوئیفت می توان فرایند انتقال وجه به ایران را در کمترین زمان انجام داد.

نحوه پرداخت کارمزد حواله ارزی سوئیفت

به هنگام بهره‌گیری از این روش واریز پول از خارج به ایران حتما باید به بحث نحوه پرداخت کارمزدهای آن توجه داشته باشید. مبلغ کارمزد تعیین شده به درخواست شما یا می‌تواند از حساب بانکی شما کسر شود و یا بخشی از این مبلغ را گیرنده و بخش دیگری را شما پرداخت کنید.

حتی شما به عنوان روش سوم می‌توانید کارمزد مشخص شده را به صورت کاملا جدا از مبلغ واریزی پرداخت کنید. در کل کارمزد ناشی از انتقال پول از طریق سوئیفت به سه روش زیر است که شما باید یکی را به اختیار انتخاب کنید:

  • OUR: پرداخت کامزد توسط خودتان
  • SHA: تقسیم بندی هزینه کارمزد بین گیرنده و فرستند یعنی شما
  • BEN: در این روش کلیه هزینه‌های بانک (کارمزد) از اصل مبلغ واریزی کسر شده و کلیه این کارمزد نیز باید توسط شخص گیرنده پرداخت می‌شود.

2. انتقال و واریز پول با ویزا و مستر کارت

بی‌شک یکی از بی‌خطر‌ترین و امن‌ترین روش‌ها برای واریز پول از خارج به ایران کارت‌های بین‌المللی هستند. البته به شرطی که شرکت صادرکننده این کارت‌ها معتبر و مورد تایید باشد. ویزا و مستر در حال حاضر دو شرکت معتبر و جهانی در زمینه صدور کارت‌های بین‌المللی هستند.

با استفاده از کارت‌های بین‌المللی ویزا و مستر می‌توان با کمترین هزینه و در کمترین زمان فرایند انتقال وجه از خارج به ایران را انجام داد. شرط اصلی استفاده از این روش داشتن مستر یا ویزا کارت است. همان گونه که می‌دانید مستر کارت و ویزا کارت از نظر نوع خدمات تفاوت‌‌هایی با یکدیگر دارند. اما با استفاده از کارت‌های بین‌المللی این دو شرکت می‌توان بدون محدودیت خاصی مبالغ مورد نظر خود را از خارج به ایران منتقل کرد.

نحوه انتقال پول به ایران با مستر کارت و ویزا کارت

چالش اصلی مربوط به این روش واریز پول از خارج به ایران  زمانی نمایان می‌شود که فرد ایرانی بخواهد مستر کارت یا ویزا کارت دریافت کند. در واقع به دلیل وجود برخی تحریم‌ها صدور کارت‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی محدودیت‌های بسیاری دارد. اما خوشبختانه از طریق سایت‌های ارائه دهنده خدمات ارزی و صدور کارت‌های بین المللی می‌توان هر نوع کارت بین‌المللی را برای ایرانیان صادر کرد.

بر خلاف سایر روش‌ها شما برای انتقال وجه از این طریق کافی است تا یک کارت بین‌المللی ویزا یا مستر داشته باشید برای انجام این کار باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • ابتدا به سایت معتبر خدمات ارزی (واسط) ایرانی مراجعه کنید.
  • در سایت مذکور ثبت نام کنید.
  • درخواست خود برای صدور مستر یا ویزا کارت را تکمیل کنید.
  • فرم بانکی را تکمیل کنید.
  • گذرنامه و کارت ملی را به سایت ارسال کنید.
  • مبلغ پیش پرداخت به همراه کارمزد سایت برای صدور کارت را پرداخت کنید.

فرایند صدور هر یک از انواع کارت‌های بین‌المللی مستر یا ویزا معمولا بین 5 الی 15 روز کاری به طول می‌انجامند.

انتقال پول به ایران از طریق ویزا یا مستر کارت
واریز پول از خارج به ایران با مستر کارت یا ویزا کارت

3. ارسال پول به ایران از طریق پی پال (Pay Pal)

پی پال یکی از معتبرترین و بهترین سرویس‌های پرداخت آنلاین در دنیا است. این سایت در واقع امن‌ترین روش واریز به پول ایران است. با استفاده از این سرویس جهانی می‌توان کلیه فرایندهای پرداخت ارزی را انجام داد. به بیانی دقیق‌تر شما با داشتن حساب در این سیستم می‌توانید علاوه بر انتقال و ارسال پول به سراسر دنیا کلیه خریدهای اینترنتی خود را از طریق آن انجام دهید.

همچنین بخوانید :

البته به دلیل تحریم ایران در حال حاضر امکان استفاده مستقیم از این سیستم برای ایرانیان وجود ندارد. اما شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید درخواست افتتاح حساب پی پال خود را به سایت‌های خدمات ارزی ایرانی معتبر ارسال کنید تا از این طریق بتوانید از خدمات سیستم بزرگ پی پال بهره‌مند شوید.

نحوه ارسال پول به ایران از حساب پی پال

یکی از شروط اصلی استفاده از روش پی پال برای انتقال پول، این است که هر دو طرف یعنی فرستنده و گیرنده در این سرویس حساب پی پال داشته باشند. با داشتن حساب در این سرویس بعد از احراز هویت و تایید مبلغ مورد نظر می‌توانید مبلغ را به حساب گیرنده در ایران ارسال کنید.

نکات بسیار مهم در مورد روش واریز پول از خارج به ایران  با حساب پی پال

به هنگام استفاده از این روش واریز پول از خارج به ایران  باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که برای وریفای یا تایید کردن حساب پی پال خود به کارت‌های اعتباری بین المللی نیاز خواهید داشت. یعنی پیش از اینکه اقدام به افتتاح حساب پی پال کنید در صورت نداشتن کارت ویزا یا مستر، درخواست صدور این کارت‌ها را به سایت‌های واسط ایرانی ارسال کنید.

بعد از صدور کارت اعتباری و افتتاح حساب پی پال می‌توانید با استفاده از ایمیل و شماره تلفنی که در روند ثبت نام ارسال کرده‌اید را در فیلد مربوطه جای‌گذاری کرده و وارد حساب پی پال خود شوید. پس از ورود به حساب از طریق موبایل یا دسکتاپ به راحتی می‌توانید با تایید مبلغی آن را به حساب پی پال گیرنده ارسال کنید.

4. ارسال پول با حواله وسترن یونیون (Western Union)

وسترن یونیون یک شرکت بین‌المللی خدمات مالی است. این شرکت در سال 1851 میلادی تاسیس شده و جزو معتبرترین و بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بین‌المللی مالی به شمار می‌رود. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این شرکت ارائه خدمات مالی به ایرانیان با وجود برخی تحریم‌ها علیه ایران است. اما با این حال برخی محدودیت‌ها برای کاربران ایرانی در بهره‌مندی از خدمات این شرکت خدمات مالی وجود دارد.

این شرکت معتبر در اکثر کشورهای دنیا شعبات زیاد داشته و شما به راحتی می‌توانید با ثبت نام در آن کارهای مالی خود مانند انتقال پول به کشورهای مختلف را انجام دهید. سیستم انتقال پول از طریق این شرکت به صورت نقدی بوده و برای ثبت نام در آن شما باید مدارکی به جز پاسپورت ایران را ارسال کنید. البته این شرکت خدمات مالی مانند هر شرکت دیگری کارمزد خاص خود را دارد. هزینه یا کارمزد ارسال پول در این سیستم دقیقا به میزان مبلغ انتقالی و کشور مقصد بستگی دارد.

شیوه افتتاح حساب در وسترن یونیون و انتقال پول از طریق این شرکت

برای افتتاح حساب رسمی در وسترن یونیون باید به سایت‌های واسط خدمات مالی ایرانی مراجعه کنید. چراکه این شرکت آمریکایی مانند سایر شرکت‌ها در ایران تحریم است و خدماتی برای ایرانیان ارائه نمی‌کند. با ارسال درخواست خود به سایت‌های واسط معتبر ایرانی می‌توانید حساب وسترن یونیون خود را افتتاح کرده و سپس به راحتی فرایند واریز پول از خارج به ایران  را انجام دهید.

بعد از افتتاح حساب به منظور انتقال پول از طریق وسترن یونیون شما باید اطلاعات بانکی شخص گیرنده را در این سایت تکمیل کنید، در نهایت کد 10 رقمی به شما ارسال می‌شود و شما باید آن را به گیرنده ارسال کنید. با انجام کارهای فوق به راحتی و در کمترین زمان فرایند ارسال پول انجام می‌شود.

5. ارسال پول با حواله مانی گرام

مانی گرام شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات واریز و انتقال پول در سراسر جهان است. این شرکت برای نخستین بار در سال 1940 در آمریکا راه‌اندازی شد. این شرکت در حال حاضر توانسته در بیش از 200 کشور دنیا خدمات پرداخت ارزی را برای افراد ارائه کند.

همچنین بخوانید :

اما باز به دلیل وجود تحریم‌های بسیار علیه ایران امکان صدور حواله مانی گرام برای ایرانیان وجود ندارد. اما از طرفی سایت‌های خدمات مالی ایرانی و صرافی‌هایی وجود دارند که می‌توانند کلیه امورات مربوط به اخذ حواله این شرکت برای ایرانی‌ها را انجام دهند. برخی از سایت‌های معتبر حتی با کارمزد کمتر و در بازه زمانی سریع‌تری حواله مانی گرام را برای کاربران ایرانی صادر می‌کنند.

مزایای ارسال پول به ایران با حواله مانی گرام

استفاده از خدمات مانی گرام برای پرداخت‌های ارزی و انتقال وجه مزیت‌های بسیاری برای افراد دارد. از جمله مزایای این روش واریز پول از خارج به ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت انتقال بسیار بالا
  • امنیت بسیار مطلوب

نحوه ارسال وجه با در دست داشن حواله مانی گرام

شما به عنوان شخص فرستنده با داشتن مبلغ پرداختی به صورت وجه نقد به همراه مدارک شناسایی باید به یکی از شعب این شرکت در کشور مبدا مراجعه کنید. بعد از تکمیل فرم مبنی بر اطلاعات شخص گیرنده این فرم را به همراه وجه نقد به کارگزار می‌دهید. سپس کد 8 رقمی از جانب این شعبه در اختیار شما قرار داده شده و شما باید آن را فقط به شخص گیرنده مبلغ ارسال کنید. سپس شخص گیرنده در کشور مقصد به همراه مدارک شناسایی به شعبه مانی گرام در کشور رفته و بعد از ارائه کد 8 رقمی مبلغ ارسالی را دریافت می‌کند.

ارسال پول با حواله مانی گرام
واریز پول از خارج به ایران در کمترین زمان با حواله مانی گرام

6. ارسال پول با حواله ریا (RIA)

بدون شک سریع‌ترین روش واریز پول به ایران استفاده از حواله ریا است. شرکت ریا نیز مانند شرکت‌های معرفی شده یک شرکت خدمات مالی در دنیا است که با استفاده از آن می‌توان به سریع‌ترین شکل ممکن مبالغ مختلفی را به حساب‌های بانکی در کشورهای مختلف واریز کرد. این شرکت دارای 300 هزار شعبه فعال در بیش از 135 کشور مختلف است. این شرکت با ارائه بهترین خدمات و دریافت کمترین کارمزد در ازای واریز پول در رتبه سوم معتبرترین شرکت تبادل ارز در دنیا قرار گیرد.

7. ارسال پول با استفاده از ارزهای دیجیتال

یکی از روش‌های ارسال پول به ایران استفاده از ارزهای دیجیتال می باشد. شما با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال و کیف پول دیجیتالی که در اختیار دارید، میتوانید مبالغ مختلف از هر نوع ارز دیجیتال را انتقال دهید و با استفاده از صرافی های ایرانی ارز دیجیتال به ریال تبدیل نمایید.

توجه داشته باشید که بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال کاربران ایرانی را تحریم کرده اند، پس بهتر است برای انتقال پول از یک صرافی خارجی ابتدا ارز مورد نظر را به یک کیف پول امن انتقال دهید و  سپس آن را به صرافی ایرانی منتقل نمایید. بهترین ارزها برای انتقال استیبل کوین هایی از قبیل تتر هستند. بیتکوین هم به عنوان معتبرترین ارز دیجیتال برای انتقال بسیار مناسب است. البته دقت داشته باشید برای اینکه امنیت انتقال را بیشتر رعایت نمایید میتوانید از پرایوسی کوین هایی نظیر مونر نیز استفاده کنید.

8. ارسال پول به ایران با پرفکت مانی

یکی دیگر از بهترین روش‌های انتقال و واریز پول از کشورهای مختلف به ایران، پلتفرم پرفکت مانی است. این سیستم پرداخت الکترونیکی از سال 2007 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. دفتر مرکزی این سیستم در کشور پاناما قرار گرفته و در نقاط مختلف دنیا همچون زوریخ و هنگ کنگ شعبه نیز دارد. یکی از مزیت‌های بزرگ سیستم پرداخت پرفکت مانی داشتن اپلیکیشن انحصاری و کاربردی و مهم‌تر از همه عدم تحریم بودن خدمات آن در ایران است.

همچنین بخوانید :

با عضویت و افتتاح حساب در این سیستم، می‌توان در ازای پرداخت کارمزدی بسیار مناسب انواع خدمات مربوط به تراکنش‌های مالی را در کمترین زمان انجام داد.

با توجه به این توضیحات، پرفکت مانی بهترین و امن‌ترین روش واریز پول از خارج به ایرانی بوده و پلتفرمی بسیار کاربردی برای ایرانیان مقیم کشورهای مختلف محسوب می‌شود.

کارمزد انتقال پول به ایران در پرفکت مانی

کارمزد بهره‌برداری از خدمات پرفکت مانی بر اساس نوع تراکنش و استفاده افراد متفاوت است. برای نمونه حساب‌های وریفای شده در این سیستم پرداخت می‌توانند با 0.5 درصد کارمزد، تراکنش‌های خود را انجام دهند. در صورتی که حساب‌های تایید نشده یا همان وریفای نشده، برای بهره‌گیری از خدمات انتقال و واریز پول باید کارمزدی بالغ بر 1.9 درصد کل مبلغ را پرداخت کنند.

در حالت کلی، سیستم Perfect Money در ازای خدمات‌رسانی به کاربران حدود 0.5 درصد کارمزد دریافت می‌کند.

9. وب مانی: یکی از پرکاربردترین سیستم پرداخت ارزی در دنیا

ارسال پول با استفاده از وب مانی

یکی دیگر از محبوب‌ترین و  قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تبادلات ارزی در سطح  بین‌المللی، شرکت وب مانی (Web Money) است. این شرکت از سال 1998 میلادی فعالیت خود را در عرصه انتقاالات الکترونیکی پول آغاز کرده و تا به امروز توانسته بهترین خدمات را در این عرصه ارائه کند.

میزان عملیات‌های انجام شده در این پلتفرم تا به امروز بالغ بر 160 میلیون تراکنش بوده، این آمار و ارقام نشان از محبوبیت بسیار بالای وب مانی نزد شمار زیادی از کاربران در سراسر دنیا است.

پروسه ثبت نام در وب مانی و ساخت کیف پول در آن بسیار ساده است، اما به علت اعمال برخی تحریم‌ها در ایران، کاربران ایرانی باید از طریق سایت‌های واسط پروسه ثبت نام در این سیستم را انجام دهند. با بهره‌گیری از امکانات نوین وب مانی می‌توان مبالغ مختلف با واحدهای ارزی مختلف را به ایران واریز کرد.

کارمزد وب مانی در انتقال پول به ایران

کارمزد وب مانی چقدر است؟ کارمزد انتقال و واریز مبالغ مختلف در این سیستم 0.8 درصد کل مبلغ مورد نظر است. برای نمونه اگر شما قصد داشته باشید که مبلغ 1000 دلار را از طریق این سیستم به یک حساب ایرانی منتقل کنید باید مبلغی حدود 8 دلار را به عنوان کارمزد شبکه بپردازید.

10. ارسال پول با صرافی

یکی دیگر از امن‌ترین روش‌ها برای واریز پول از خارج به ایران  صرافی‌ها هستند. با استفاده از این روش واریز پول از خارج به ایران  می‌توان به راحتی و با بیشترین امنیت فرایند انتقال وجه را انجام داد. اما قبل از مراجعه به صرافی باید نکاتی از قبیل پیدا کردن بهترین صرافی توجه داشته باشید.

صرافی‌ها به منظور انتقال وجه از خارج به ایران ابتدا مبلغ را به صرافی مورد نظر در داخل ایران یا همان کشور مقصد ارسال می‌کنند. سپس صرافی کشور مقصد مبلغ را به شکل وجه نقد یا واریز به حساب بانکی به شخص گیرنده تحویل می‌دهد.

البته برای اینکه شخص گیرنده بتواند مبلغ ارسالی از طرف فرستنده را از طریق روش صرافی دریافت کند باید بلافاصله پس از واریز مبلغ به حساب صرافی او مدارک مبنی بر تشخیص هویت را به صرافی ارسال کند. صرافی بعد از تایید مدارک فرستاده شده مبلغ را به حساب گیرنده واریز می‌کند.

نحوه واریز پول از خارج به ایران  با صرافی

در صورتی که برای اولین بار قصد دارید از طریق حواله ارزی صرافی برای ارسال پول به ایران استفاده کنید باید مدارک زیر را آماده کنید:

  • کارت ملی و شناسنامه
  • کارت بانکی
  • آدرس محل سکونت در کشور مبدا (خارج از ایران)
  • حتما باید اطلاعات حساب شما با کارت ملی خودتان تطابق داشته باشد.

نکات مهم در رابطه با انواع روش واریز پول به ایران

برای استفاده از هر روش واریز پول به ایران که در مطالب بالا معرفی کردیم، شما به عنوان یک فرد ایرانی باید از سایت‌های واسط خدمات ارزی ایرانی کمک بگیرید. چراکه هم اکنون خدمات بسیاری از شرکت‌های مالی بین المللی در ایران تحریم بوده و شما برای دریافت حواله آن‌ها باید به سایت‌های واسط داخلی مراجعه کنید. همچنین فرایند صدور ویزا کارت و مستر کارت نیز برای ایرانیان با مشکلات بسیاری همراه است، اما در صورت مراجعه به سایت‌های خدمات ارزی ایرانی تمامی این مشکلات برطرف خواهد شد.

سوالات متداول در مورد ارسال پول از خارج به ایران

با وجود توضیحات کامل و دقیق فوق ممکن است سوالات دیگری نیز برای کاربران ایرانی در خصوص ارسال پول از خارج به ایران به وجود آید. در ادامه به هر یک از این پرسش‌ها پاسخ کاملی می‌دهیم.

چگونه می‌توان ارزی یا مبلغی را به ایران ارسال کرد؟

برای واریز ارز یا مبلغی به حساب بانکی در ایران در صورت انتقال ارز باید فرایند نقد مبلغ ارزی را انجام داده و سپس از طریق یکی از روش‌های معرفی شده فرایند انتقال وجه را انجام داد.

چگونه می‌توان از طریق حواله سوئیفت به ایران پول ارسال کرد؟

برای انجام این کار حتما باید حساب رسمی در شبکه سوئیفت داشته باشید و با استفاده از حواله آن فرایند واریز وجه را انجام دهید.

چگونه می‌توان کارت اعتباری بین المللی را دریافت کرد؟

برای اخذ یکی از کارت‌های بین‌المللی ویزا یا مستر کافی است تا درخواست خود را به سایت‌های واسط معتبر ایرانی ارسال نمایید.

کلام آخر

در این مقاله انواع روش واریز پول از خارج به ایران را به همراه جزئیات معرفی کردیم. شما با توجه به شرایط کنونی خود می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کرده و با انجام اقدامات گفته شده به راحتی فرایند واریز وجه به یک حساب ایرانی را انجام دهید.

البته به علت اعمال تحریم‌های بزرگ علیه ایران شما برای استفاده از خدمات هر یک از شرکت‌های مالی بین‌المللی و صدور کارت‌های بین‌المللی باید از سایت‌های خدمات ارزی معتبر ایرانی کمک بگیرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402