معرفی سریال کره ای عزیزترینم (My Dearest 2023)؛ تراژدی دردناک و عشقی دست نیافتنی

نقد سریال کره ای عزیزترینم / سریال My Dearest 2023 / سریال عزیزترین من
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال کره ای عزیزترینم با نگاهی احساسی، داستانی عاشقانه و غم‌انگیز را به تصویر می‌کشد. حالا که بخش اول این درام به پایان رسیده است و برای تماشای نیمه دوم آن باید تا ماه اکتبر صبر کنیم، در این مقاله قصد داریم هرآنچه که باید درباره این سریال بدانید را بررسی می‌کنیم. با معرفی سریال My Dearest 2023 همراه ما باشید.

سریال عزیزترین من با بازی نام گونگ مین و آن ایون جین، یکی از زیباترین سریال‌های عاشقانه 2023 است که در تمام طول مدت نمایش خود یکی از پر سر و صدا ترین و محبوب‌ترین عناوین در میان سریال های کره ای در حال پخش بود. در تیزرهای این سریال تاریخی، عاشقانه و ملودرام جمله‌ای غم‌انگیز نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند: “هرچه اوضاع نا امن‌تر می‌شود، عشق عمیق‌تری ایجاد می‌شود” و اگر یک کیدرامر قدیمی باشید، خیلی خوب می‌دانید که قرار است با چه سریالی روبه‌رو شوید. سریال My Dearest 2023 با کارگردانی کیم سونگ یونگ (Kim Sung-yong) و نویسندگی هوانگ جین یونگ (Hwang Jin-young)، درامی 20 قسمتی محصول شبکه MBC است. زمان پخش سریال کره ای عزیزترینم 4 آگوست 2023 (13 مرداد 1402) بود. فکر می‌کنید نام گونگ مین قرار است یک جایزه دسانگ دیگر را بخاطر بازی در این ملودرام عاشقانه با خود به خانه ببرد؟ با نقد و بررسی سریال کره ای عزیزترینم همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب:

داستان سریال کره ای عزیزترینم

سریال کره ای عزیزترینم / سریال My Dearest 2023 / سریال عزیزترین من

در خلاصه سریال عزیزترین من کره ای آمده است که این درام در جریان حمله چینگ به چوسون اتفاق می‌افتد. مردی مرموز و ازدواج‌گریز به نام لی جانگ هیون (با بازی نام گونگ مین)، در روستایی دور از پایتخت عاشق دختری نجیب‌زاده و مغرور به نام گیل چه (با بازی آن ایون جین) می‌شود و بخاطر علاقه‌اش به گیل چه سرنوشت چوسون عوض می‌شود! آیا عشق آن‌ها آزمایش‌هایی که سرنوشت بر سر راهشان قرار می‌دهد را تاب می‌آورد یا سفر زندگی آن‌ها به مسیرهای متفاوتی سوق خواهد یافت؟

بازیگران سریال عزیزترین من

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای عزیزترینم آشنا شویم.

نام گونگ مین در نقش لی جانگ هیون

دانلود سریال کره ای عزیزترینم / سریال My Dearest 2023 / سریال عزیزترین من

نام گونگ مین، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس متولد 12 مارس 1978 است. در سال 2001 با بازی در فیلم Bungee Jumping of Their Own کار خود را آغاز کرد. او تابحال سه بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخاطر بازی در سریال “Remember- War of the Son 2015″، سریال “Chief Kim 2017” و سریال “Hot Stove League 2019” شده است. همچنین نام گونگ مین در سال 2020 توانست جایزه دسانگ برنامه جوایز هنرهای بکسانگ را بخاطر بازی در سریال Hot Stove League محصول شبکه SBS از آن خود کند. این بازیگر در آثار محبوب دیگری مانند سریال “One Dollar Lawyer 2022″، سریال “The Veil 2021″، سریال “Doctor Prisoner 2019” و سریال “The Undateables 2018” نیز بازی کرده است.

آن ایون جین در نقش گیل چه در سریال کره ای عزیزترینم

خلاصه سریال عزیزترین من کره ای / معرفی سریال My Dearest 2023

آن ایون جین متولد 6 می 1991 است. این هنرمند بازیگری را در سال 2012 با حضور در یک موزیکال آغاز کرد و در عناوینی مانند سریال “The Good Bad Mother 2023″، سریال “The One and Only 2022” و سریال “More Than Friends  2020” نیز حضور دارد. در سال 2019، اون جین جایزه غیرمنتظره را در اولین جوایز شبکه OCN برای ایفای نقش سو جونگ هوا در سریال “غریبه‌هایی از جهنم” به دست آورد.

کیم یون وو در نقش ریانگ اوم در سریال My Dearest 2023

بازیگران سریال عزیزترین من / داستان سریال کره ای عزیزترینم / هنرپیشه های سریال کره ای عزیزترینم

کیم یون وو متولد 28 دسامبر 2000 است. حضور کیم یون وو در این درام احتمالا اولین درخشش او است و پس از این باید منتظر حضورش در سریال‌های جدید باشیم. این بازیگر را می‌توانید در سریال “Youth 2023” و سریال “Mimicus 2022” نیز دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

لی دا این در نقش ایون آئه در سریال کره ای عزیزترینم

بررسی سریال کره ای عزیزترینم / نقد سریال My Dearest 2023

لی دا این متولد 5 نوامبر 1992 است. از طریق آژانس بازیگری 9ato Entertainment، در سال 2021 تایید شد که او با بازیگر، خواننده و مجری تلویزیونی لی سونگ گی قرار می‌گذارد و این دو در ۷ آوریل ۲۰۲۳ در یک مراسم عروسی خصوصی با یکدیگر ازدواج کردند. دا این در آثار دیگری ماندد سریال “Alice 2020” و سریال “Come and Hug Me 2018” نیز بازی کرده است.

لی هاک جو در نقش یون جون در سریال عزیزترین من

نمرات سریال کره ای عزیزترینم / ژانر سریال My Dearest 2023 / دانلود سریال My Dearest 2023

لی هاک جو متولد 9 ژانویه 1989 است. او اولین بازی خود را در سال 2012 در فیلم کوتاه “Sweet Sorrow” انجام داد. و پس از حضور در تعدادی فیلم کوتاه دیگر، در درام تلویزیونی «عشق من یون دونگ» در سال 2015 به موفقیت دست یافت. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال “Artificial City 2022″، سریال “My Name 2021″، سریال “Sweet Munchies 2020” و سریال “The World of the Married 2020” نیز بازی کرده است.

بررسی و نقد سریال My Dearest 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

سریال عزیزترینم به ما نشان می‌دهد که چگونه ملاقات با یک نفر می‌تواند باعث شود تغییر کنیم و تمام موانع را بخاطر او کنار بزنیم. این درام علی‌رغم شروعی نسبتا کم در تبه بندی‌ها در مقایسه با نمایش‌های رقیب، به سرعت قلب بینندگان را تسخیر کرد و پس از مدتی ریتینگ دو رقمی را برای شبکه MBC حاصل کرد. در ظاهر، این سریال تنها داستان دیگری از عاشق شدن یک مرد و یک زن است. با این حال، با تمرکز بر احساسات خام عشق و زندگی مردمی که روزهای سخت را تجربه می‌کنند، سریال My Dearest موفق می‌شود هم آشنا باشد و هم به طرز اعتیادآوری تازه‌ و غیر قابل پیش‌بینی.

لی جانگ هیون، یک اشراف زاده مرموز، در سایه‌ها مخفی شده بود تا اینکه یک ظهور ناگهانی او را به قلب محافل اجتماعی کشاند. او علی‌رغم اینکه ظاهرای شاداب دارد، مجموعه‌ای از حقایق مخفی را در زیر چهره کاریزماتیک خود پنهان می‌کند. برای محافظت از این رازها، او موانع عاطفی ایجاد می‌کند و از خود در برابر دنیای بیرون محافظت می‌کند. با این حال، یک حادثه پیش‌بینی نشده تمامی این ماسک‌های دفاعی را در هم می‌شکند و او را وادار می‌کند تا هسته آسیب‌پذیر خود را آشکار کند. عاشقی در دورانی پرآشوب و در میان بحبوحه جنگی با نتایج مخرب برای سرزمین چوسون و تمامی حوادثی که برای شخصیت‌های سریال My Dearest 2023 رخ می‌دهد، باعث افزایش تپش قلب هر بیننده‌ای می‌شود.

سریال کره ای عزیزترینم / سریال عزیزترین من / سریال My Dearest

در سال 1636، مردی به نام لی جانگ هیون زندگی به همراه دو دوست همیشگی‌اش به روستایی به نام نئونگکونلی سفر می‌کند. او به یک فرد ازدواج‌گریز و خوش‌گذران معروف است. اما یک روز، در نگاه اول عاشق یک دختر نجیب زاده جوان و مغرور به نام گیل چه می‌شود که به خاطر جذابیتش تمام مردان روستا به دنبال او هستند. در همین حال، گیل چه از دوران کودکی خود به یون جون، دانشمندی که با او بزرگ شده، علاقه دارد. یئون جون با دوست دیرینه گیل چه، یعنی یون آئه نامزد کرده است و قرار است با هم ازدواج کنند. به همین دلیل گیل چه به دنبال راهی برای بدست آوردن قلب یون جه است. در همین حین جانگ هیون، که همیشه توسط گیل چه نادیده گرفته می‌شود، همیشه در اطراف او است و سعی دارد به این دختر خام بفهماند که راه های زیادی برای عاشق شدن وجود دارد و یون جه مرد مناسبی برای او نیست.

زمانی که چینگ به چوسون حمله می‌کند و پادشاه در قلعه نامسانگ محاصره می‌شود، تمام مردان روستا برای کمک به پادشاه به ارتش می‌پیوندند اما جانگ هیون برای محافظت از گیل چه و روستاییان در نزدیکی روستا باقی می‌ماند و کم کم سریال رنگ و بویی جدید به خود می‌گیرد. جانگ هیونی که همیشه بی‌خیال به نظر می‌رسد و ادعا می‌کند تمایلی به دفاع از کشور و به خطر انداختن جانش ندارد، اطلاعات زیادی درباره سربازان ارتش چینگ و نحوه مبارزه دارد. این باعث می‌شود مخاطب به این فکر کند که هیچ چیز درباره جانگ هیون نمی‌داند و او قطعا آن فردی که نشان می‌دهد نیست و حقایق بسیاری از مخاطب مخفی مانده است.

این مجموعه با الهام از رمان بر باد رفته، اسکارلت و رت را به گیل چه و جانگ هیون تبدیل می‌کند. آتلانتای اسطوره‌ای به نئونگ‌کونلی آرام تبدیل می‌شود و پویایی شخصیت تقریباً از روایت اصلی پیروی می‌کند. با این حال، با قرار دادن سریال عزیزترین من در پس زمینه تهاجم چینگ به جای جنگ داخلی آمریکا، داستان به طور مشخص رنگ و بوی کره ای پیدا می‌کند. سریال My Dearest با اجتناب از تمرکز بر شخصیت‌های سلطنتی، از دیگر درام‌هایی که در زمان تهاجم چینگ رخ می‌دهد، فاصله می‌گیرد. در حالی که دیگران به مقاومت قهرمانانه در نام سانگ و درگیری با ولیعهد پس از تبعید می‌پردازند، این درام برای نشان دادن سربازانی که جان خود را به خطر می‌اندازند و زنانی مانند گیل چه که برای بقا می‌جنگند، تمرکز می‌کند. جاسوسی و تبعید ولیعهد نیز لایه‌هایی به داستان می‌افزاید و دیدگاه‌های جدیدی را در مورد جنگ ارائه می‌دهد.

سریال کره ای عزیزترینم / سریال My Dearest 2023 / سریال عزیزترین من

سریال کره ای عزیزترینم یک داستان عاشقانه است که در آن جانگ هیون و گیل چه چرخه‌های ملاقات و جدایی را در میان یک جهان پراکنده بارها و بارها تحمل می‌کنند، عشق خود را به یکدیگر تثبیت می‌کنند و در نهایت همه چیز را بر روی احساسات خود شرط‌بندی می‌کنند. آن‌ها مانند یک زوج رام-کام شروع می‌کنند، دعوا می‌کنند و عمداً با کلمات یکدیگر را آزار می‌دهند، اما زمانی که سختی‌ها به سمتشان روانه می‌شود اولین کسانی هستند که به یکدیگر فکر می‌کنند و می‌توانند به هم تکیه کنند. این نمایش زخم‌های شخصی، تراژدی‌های دوران جنگ و غم و اندوه تاریخی را در یک تابلوی پر احساس می‌بافد و مخاطب نمی‌تواند حرکت بعدی نویسنده را حدس بزند.

همچنین کاراکتر ریانگ اوم نیز نقش مهمی را در روند سریال ایفا کرد. او عاشق جانگ هیون است، حتی اگر بخاطر پخش سریال از یک شبکه غیرکابلی تنها با همین چند دیالوگ کوتاه احساساتش را نشان دهند. اگر تصمیم نمی‌گرفت حقیقت را از گیل چه مخفی کند شاید ماجراها به گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت اما او تصمیم گرفت جانگ هیون را از او دور کند و احتمالا بسیاری از بینندگان نسبت به او حس خوبی ندارند! با این حال ریانگ اوم در نیمه اول سریال مرموز بود و مطمئنا نقش مهمی را در ادامه این درام بازی خواهد کرد.

ژانر سریال My Dearest 2023 ملودرام – عاشقانه و تاریخی است و درامی است که به طرز چشمگیری پس زمینه قهرمانان زن و مرد را تنظیم می‌کند و پایه محکمی برای کل داستان فراهم می‌سازد. روند عاشق شدن شخصیت‌های اصلی به یادماندنی است. طرح فضایی دلنشین و درعین حال دردناک را به تصویر می‌کشد که مخاطب را مجذوب خود می‌کند. انتظارمی‌رود روند داستانی در نیمه دوم سریال جذاب‌تر و دیدنی‌تر شود. پس اگر هنوز این درام را تماشا نکرده‌اید می‌توانید با دانلود سریال My Dearest 2023 و تماشای نیمه اول آن، خود را به دیگر بیننده‌ها برسانید. تعداد قسمت های سریال عزیزترین من کره ای نیز 20 اپیزود است که نمایش 10 قسمت ابتدایی آن به انتها رسیده و برای دیدن نیمه دوم آن باید تا ماه اکتبر صبر کنیم. نمرات سریال کره ای عزیزترینم نیز در سایت آی‌ام‌دی بی نمره 9.4 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.7 از 10 است.

سخن آخر

با معرفی سریال کره ای عزیزترینم همراهتان بودیم. سریال  2023 My Dearest که از ابتدا برای 20 قسمت برنامه‌ریزی شده بود، اولین بخش خود را با 10 قسمت به پایان رساند و قرار است پس از یک وقفه کوتاه بازگردد. هنوز چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. جانگ هیون، که در شن یانگ است، چه زمانی برمی‌گردد؟ آیا گیل چه درحالی که در خطر است، خانواده‌اش را نجات می‌دهد و هنجارهای جنسیتی زمان خود را در هم می‌کوبد؟ آیا یئون جون، مردی ترسو و ضعیف، و یون آئه، که هنوز در نقش‌های سنتی محصور هستند، خوشبختی را خواهند یافت؟ داستان غم انگیز ولیعهدی که کمی از آن را دیدیم، چه تهدیدی برای دو معشوق ما ایجاد می‌کند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات باید منتظر بمانیم. شما نیمه اول این درام را تماشا کرده‌اید؟ از روند داستانی راضی بودید؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درباره سریال عزیزترین من درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران10 دیدگاه
avatar
م.ب
.
18 دی 1402، 23:19
پاسخ
0
0
عالی بود، با وجود مشغله زباد در یک هفته کل ۲۱ قسمتش را دیدم و لذت بردم
avatar
Hanie b
.
20 آبان 1402، 00:21
پاسخ
2
1
ریانگ اوم هم شخصیت نازیه،گناه داره ،واقعا جانگ هیونرو دوس داره
avatar
.
13 مهر 1402، 22:17
پاسخ
1
1
این فیلم خیلی قشنگ اشکمو در آور منتظر فصل دومشم
avatar
مریم
.
18 شهریور 1402، 11:57
پاسخ
2
6
خاک تو سرشون اگه میدونستم به هم نمیرسن اصلا نمیدیدمش 😒 کم بدبختی داریم ، اینام تهش به هم نرسیدن
avatar
الیناز صابری
.
19 شهریور 1402، 09:40
پاسخ
0
0
@مریم
سریال هنوز تموم نشده :)
avatar
MM
.
15 شهریور 1402، 02:52
پاسخ
3
6
هر چقدر از زيبايي اين سريال بگم، كم گفتم. خاص و جذابه❤️
avatar
الیناز صابری
.
16 شهریور 1402، 09:09
پاسخ
1
2
@MM
ممنون از همراهیتون. منم واقعا خیلی سریالشو دوست داشتم.
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402