خرید اکانت kwfinder (کی دبلیو فایندر) از ایران

خرید انواع اکانت kwfinder
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خرید اکانت kwfinder و نسخه پرمیوم آن، مزیت‌های فراوانی برای سئوکارها و وب‌مسترها دارند. با استفاده از نسخه پرمیوم این ابزار می‌توان فرایند ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی را بر اساس فیلترهای مختلف انجام داد و گزارش‌های دقیق و به‌روزی از هر کلمه کلیدی به دست آورد.

ابزار کی دبلیو فایندر جزو بهترین و کامل‌ترین ابزارها برای تحقیق کلمات کلیدی است. در نسخه رایگان kwfinder فرایند ریسرچ و آنالیز کلمات با برخی محدودیت ها همراه است، در حالی که در نسخه پرمیوم این ابزار، بدون هیچ محدودیتی می‌تواند از امکانات موجود استفاده کرد.

یکی از دغدغه‌‌های اصلی کاربران ایرانی به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها و تحریم‌ها علیه ایران خرید اکانت kwfinder با هزینه کم و به صورت قانونی است. در این مقاله از پلازا علاوه بر معرفی کامل این ابزار، شرایط و نحوه خرید آن در داخل ایران را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

خرید اکانت kwfinder
آموزش کامل نحوه خرید اکانت kwfinder از ایران

ابزار kwfinder چیست؟

کاربرد و ویژگی های اکانت kwfinder
ابزار kwfindner امکانات و کاربرد گسترده ای در تحقیق کلمات کلیدی دارد.

Kwfinder چیست؟ سوالی که قطعا ذهن شما را مانند هزاران سئوکار به خود درگیر کرده است. ابزار کی دبلیو فایندر در واقع یک ابزار مبتنی بر پلتفرم وب سایت است که خدمات و سرویس مربوط به تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research) را به کاربران در دو نسخه رایگان و پرمیوم ارائه می دهد. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید در حوزه فعالیتی خود آن دسته از کلمات کلیدی که رقبای شما در آن‌ها رتبه دارند را جستجو کرده و اطلاعات مورد نیاز  خود را در مورد آن‌ها به دست آورید.

حتی شما با خرید اکانت kwfinder یا همان نسخه پرمیوم و غیر رایگان این ابزار می‌توانید علاوه بر سرچ کلمات اصلی، کلمات طولانی که رقبای شما روی آن‌ها فرایند بهینه‌سازی انجام داده‌ و در نتایج گوگل رتبه گرفته اند را شناسایی کنید.

کاربرد kwfinder 

این ابزار علاوه بر استفاده در سئو و بهینه‌سازی سایت‌ها، در گوگل ادز یا همان تبلیغات گوگل هم کاربرد دارد. علاوه بر وارد کردن نوع کلمات کلیدی در این ابزار، شما می‌توانید آدرس یا دامنه سایت رقیب خود را وارد کرده و گزارش دقیقی از رتبه‌های او در کلمات کلیدی مختلف را به دست آورید.

در حالت کلی ابزار kwfinder در ریسرچ و آنالیز دقیق کلمات کلیدی کاربرد گسترده تری دارد. این ابزار نسبت به سایر ابزارهای مشابه همچون کیورد پلنر و گوگل ترند اطلاعات و گزارشات بیشتر، دقیق‌تر و کامل‌تری در مورد کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می‌دهد.

ابزار kwfinder برای چه افرادی مناسب است؟

خرید اکانت kwfinder یکی از ملزومات اولیه وب مسترها و سئوکارها است. این ابزار برای تمامی افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بهینه‌سازی سایت فعالیت دارند مناسب است. با استفاده از سایت کی دبلیو فایندر شما می‌توانید بدون هرگونه محدودیتی (البته در نسخه پرمیوم) کلمات کلیدی سرچ شده توسط کاربران در گذشته و حال را بر اساس فیلترهای مختلف میزان سختی کلمات (kd)، تعداد کلیک (ctr)، ایمپرشن یا همان بازدید و… ریسرچ و آنالیز کنید.

این سایت بهترین و کامل‌ترین ابزار برای تحقیق کلمات کلیدی در دنیا بوده و قطعا هر سئوکار و وب‌مستری برای برطرف کردن چالش‌های بهینه سازی در بحث کلمات کلیدی به این ابزار نیاز خواهد داشت.

اکانت پرمیوم kwfinder چه مزایایی نسبت به اکانت رایگان دارد؟

خرید اکانت kwfinder یا همان نسخه پرمیوم این ابزار امکانات بسیار زیادی را در مقایسه با حالت رایگان آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در نسخه رایگان این ابزار، شما تنها حدود 5 بار در طول روز می‌توانید فرایند کیورد ریسرچ را انجام دهید.

در حالی که با خرید اکانت پرمیوم kwfinder می‌توانید بدون محدودیت در تعداد دفعات سرچ، بی نهایت کلمات کلیدی را سرچ و آنالیز کنید. همچنین نسخه پرمیوم این ابزار امکانات گسترده‌تری مانند امکان مشاهده کلمات کلیدی مرتبط با کلمه وارد شده و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این نکته هم توجه داشته باشید که نسخه رایگان با تمامی امکانات این ابزار تنها به مدت 10 روز قابل استفاده است. از دیگر مزایای بسیار مهم خرید اکانت پرمیوم این ابزار می‌توان به موارد زیر پرداخت:

  • قابلیت دریافت گزارش دقیق و کامل در فرمت‌های PDF و PPT
  • تحلیل دقیق سئو رقبا
  • نمایش جایگاه و رتبه روزانه سایت خود در گوگل
  • نمایش و بررسی وضعیت AMP سایت
  • امکان تحلیل و بررسی میزان ترافیک سایت‌های رقبا
  • تحلیل و بررسی تک به تک صفحات داخلی سایت و کلمات کلیدی آن‌ها

انواع پلن‌های اکانت kwfinder

یکی از ویژگی‌های kwfinder ارائه نسخه پرمیوم آن در پلن‌های مختلف است، هدف از انجام این کار کمک به کاربران در انتخاب پلنی متناسب با شرایط، نوع کاربری و میزان بودجه خود است. نسخه غیر رایگان این ابزار در سه سطح زیر دسته بندی شده است که هر کدام با توجه به قیمت خود امکانات مختلفی دارند.

  • بیسیک (Basic)
  • پرمیوم (Permium)
  • Agency

قیمت و ویژگی‌های اکانت بیسیک kwfinder

سطح بیسیک نسخه غیر رایگان ابزار kwfinder به نوبه خود امکانات نسبتا مناسب‌تری را در مقایسه با نسخه رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای نمونه شما با خرید اکانت kwfinder سطح بیسیک، می‌توانید روزانه تا حدود 100 کلید واژه را جستجو و آنالیز کنید.

همچنین در این پلن امکان مشاهده بیش از 200 کلمه کلیدی مرتبط با واژه سرچ شده در هر بار جستجو وجود دارد. این نوع پلن ابزار کی دبلیو فایندر با قیمت پایه 30 دلار به صورت ماهانه به فروش می‌رسد.

قیمت و امکانات اکانت پرمیوم kwfinder

امکانات و ویژگی‌های این سطح از نسخه غیر رایگان kwfinder نسبت به پلن بیسیک بیشتر است. برای نمونه یکی از اصلی‌ترین مزایای اکانت پرمیوم kwfinder امکان سرچ بیش از 500 کلمه کلیدی به صورت روزانه یافت بیش از 700 کلمه کلیدی مرتبط با کیورد اصلی در هر بار سرچ و جستجو است. هزینه اشتراک ماهانه این پلن  حدود 40 دلار است.

قیمت و امکانات اکانت agency ابزار kwfinder

این پلن نسخه غیر رایگان ابزار کی دبلیو فایندر هزینه اشتراک بیشتری نسبت به دو پلن قبلی دارد. اما از طرفی امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این اکانت می‌توانید روزانه بیش از 1200 کلمه کلیدی را سرچ کرده و در هر بار جستجو حدود 700 کلمه کلیدی مرتبط را دریافت کنید. در کل این پلن و پلن پرمیوم برای سئوکارها و وب‌مسترها گزینه بهتری است.

تفاوت پلن‌های اکانت پرمیوم kwfinder

تفاوت اصلی سه پلن ابزار kwfinder در میزان و تعداد ریسرچ کلمات کلیدی و همچنین نمایش کلمات کلیدی فرعی است. اگر شما در طول روز عمدتا در زمینه آنالیز کلمات کلیدی اصلی و فرعی فعالیت دارید بهتر است یکی از پلن‌های پرمیوم یا Agency را خریداری کنید. با خرید اکانت kwfinder پرمیوم و agency بدون هر گونه محدودیت خاصی می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های این ابزار به راحتی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که فرایند خرید اکانت‌های این ابزار به صورت مستقیم برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

نحوه خرید اکانت kwfinder

در صورتی که شما در حوزه سئو فعالیت می‌کنید، بی شک ابزار kwfinder بستری بسیار مفید و کاربردی برای بهبود فرایند سئو و بهینه سازی پروژه شما است، البته به شرطی که بتوانید اکانت پرمیوم این ابزار را خریداری کنید. اگر بخواهید یکی از انواع پلن غیر رایگان این ابزار را به صورت مستقیم از سایت اصلی آن خریداری کنید، باید یکی از انواع کارت‌های بین المللی مانند ویزا یا مستر کارت داشته باشید تا بتوانید هزینه تعیین شده را پرداخت کنید.

متاسفانه به دلیل تحریم‌های فراوان علیه ایران کاربران ایرانی نمی‌توانند به صورت مستقیم ویزا یا مستر کارت را برای خود صادر کنند؛ به همین دلیل بایستی از سایت‌های واسط به منظور انجام این کار مراجعه کنند.

اما راهکار ساده‌تر و کم‌هزینه دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به مستر کارت یا ویزا کارت یا هر نوع کارت بین المللی دیگری نسبت به خرید اکانت kwfinder اقدام کنید. سایت‌های واسط معتبر ایرانی که تحت عنوان سایت‌های خدمات ارزی شناخته می‌شوند در حال حاضر بهترین و سریع‌ترین راهکار برای ایرانیان به منظور خرید انواع پلن اکانت kwfinder هستند.

آموزش خرید پلن های مختلف اکانت kwfinder
خرید انواع پلن kwfinder از سایت های معتبر ایرانی

مراحل خرید اکانت kwfinder از سایت‌های معتبر ایرانی

خرید اکانت کی دبلیو فایندر از طریق سایت‌های واسط ایرانی بر خلاف تصور عموم کاری بسیار راحت است. البته قبل از انجام این کار حتما از اعتبار و مطمئن بودن سایت اطمینان خاطر را کسب کنید. مراحی که برای خرید اکانت kwfinder در سایت‌های معتبر ایرانی طی کنید به ترتیب زیر است:

  1. ثبت نام در سایت مورد نظر
  2. تکمیل فرم افتتاح حساب کاربری در سایت
  3. تکمیل فرم درخواست اکانت kwfinder
  4. ارسال درخواست به سایت
  5. پرداخت و ثبت سفارش
  6. تایید سفارش توسط سایت و در نهایت تحویل آن در اسرع وقت

نحوه استفاده از ابزار kwfinder

استفاده از ابزار kwfinder بر خلاف سایر ابزارهای مشابه بسیار ساده و راحت است. این ابزار بخش‌های مختلفی دارد که با مراجعه به هر یک از این بخش‌ها می‌توانید از امکانات و ویژگی نامحدود آن‌ها استفاده کنید.

  • جستجو بر اساس کلیدواژه
  • جستجو کلمات کلیدی بر اساس دامنه سایت
  • جستجو بر اساس کلمات ارگانیک و پولی

کار با بخش جستجو بر اساس کلید واژه

در این بخش که در صفحه اصلی سایت kwfinder واقع شده است شما با وارد کردن عبارت یا کلمه مورد نظر خود در فیلد سرچ و انتخاب منطقه جغرافیایی مورد نظر خود واژگان مرتبط با کلمه سرچ شده را دریافت کنید.

در صورتی که قصد دارید فرایند ریسرچ کلمات کلیدی در این ابزار بر اساس منطقه جغرافیایی انجام شود حتما از بخش location و language زبان و مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از خرید اکانت kwfinder می‌توانید از امکانات موجود در این بخش استفاده کنید:

  • کلمات کلیدی پیشنهاد شده: با توجه به نوع کلمه سرچ شده این ابزار کلمات کلیدی پیشنهادی قابل بهینه سازی را به شما نمایش می‌دهد.
  • تکمیل خودکار: در قسمت auto complete شما می‌توانید کلمات کلیدی lsi بیشتری را دریافت کنید.
  • کلمات کلیدی سوالی: در این قسمت فیلدی با عنوان Questions وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید کلمات کلیدی سوالی مرتبط با کلمه سرچ شده را مشاهده کنید.

چگونگی کار با بخش جستجو کلمات کلیدی بر اساس دامنه سایت

اگر شما هم مانند صدها سئوکار دیگر قصد سرچ کلمات کلیدی که رقبا در آن‌ها رتبه دارند را سرچ کنید، باید به بخش Search By Domain در ابزار kwfinder مراجعه کنید. این بخش تمامی کلمات کلیدی که رقبای شما با انجام بهینه‌سازی روی آن‌ها رتبه آورده‌اند را به ترتیب رنک یا همان رتبه در گوگل به شما نمایش می‌دهد. برای کار با این بخش کافی است اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. به بخش search by domain بروید.
  2. آدرس URL یا دامنه سایت مورد نظر را وارد کنید.
  3. لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی را انتخاب کنید.

آموزش کار با بخش Search by Organic Keywords

کلمات کلیدی ارگانی کلماتی هستند که وب‌سایت‌ها بدون هر گونه تبلیغ و به صورت طبیعی توانسته‌اند روی آن‌ها رتبه به دست آورند. در مقابل کلمات کلیدی پولی همان کلماتی هستند که وب‌سایت‌‌ها با پرداخت هزینه و انجام تبلیغات توانسته‌اند در آن‌ها رتبه به دست آورند. یکی از اصلی ترین قابلیت های ابزار کی دبلیو فایندر، ارائه گزارشات کامل در مورد انواع کلمات نیتیو و ادز است.

نکات مهم هنگام خرید اکانت kwfinder

قبل از خرید اکانت kwfinder از طریق سایت‌های واسط ایرانی حتما توجه داشته باشید که پلن متناسب با کاربری و استفاده خود را انتخاب کنید. همان گونه که در مطالب بالا گفته شد، برای پرداخت مستقیم هزینه پلن kwfinder باید یکی از انواع کارت‌های بین المللی مانند ویزا یا مستر را داشته باشید. در صورت نداشتن کارت‌های بین المللی می‌توانید به سایت‌های مورد اطمینان و معتبر خدمات ارزی ایرانی مراجعه کنید و با پرداخت معادل ریالی یکی از پلن‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

سوالات متداول در مورد خرید اکانت kwfinder در ایران

کاربران ایرانی به دلیل مواجه شدن با محدودیت‌های بسیار به هنگام خرید اکانت kwfinder ممکن است با سوالات متعددی مواجه شوند. در ادامه به پاسخ برخی از این سوال‌های مهم و ضروری می‌پردازیم.

آیا امکان اتصال چند کاربر به اکانت kwfinder وجود دارد؟

خیر، کلیه سرویس‌ها و پلن‌های این ابزار تنها قابل اجرا بر روی یک سیستم است.

اکانت kwfinder خریداری شده به چه صورت به مشتری تحویل داده می‌شود؟

کلیه اکانت‌های این ابزار توسط سایت‌های معتبر ایرانی به صورت اکستنشن ارائه می‌شود که پس از دریافت باید کاربر آن را به شکل افزونه روی گوگل کروم خود نصب کند.

مدت زمان تحویل اکانت kwfinder توسط سایت‌ها چقدر است؟

مدت زمان مشخصی برای تحویل این اکانت در سایت‌های ایرانی وجود ندارد، هر سایتی با توجه به نوع و کیفیت خدمات خود می‌تواند در بازه زمانی متفاوتی اکانت kwfinder را آماده و به کاربر تحویل دهد.

جمع بندی

خرید اکانت kwfinder در ایران با برخی محدودیت‌ها همراه است، اما خوشبختانه سایت‌های خدمات ارزی معتبر ایرانی وجود دارند که صفر تا صد خرید انواع پلن این ابزار را در ازای دریافت کارمزدی معقول انجام می‌دهند. در صورتی که تمایل دارید خودتان به صورت مستقیم از طریق ویزا یا مستر کارت اکانت kwfinder را خریداری کنید باید ابتدا برای صدور ویزا یا مستر کارت خود مجدد به سایت‌های خدمات ارزی ایرانی مراجعه کنید. بعد از صدور ویزا یا مستر کارت می‌توانید به صورت مستقیم اکانت خود را خریداری کنید. اما از نظر هزینه و صرف زمان بهترین و سریع‌ترین راهکار خرید اکانت این ابزار از سایت‌های خدمات ارزی ایرانی است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402