آموزش تغییر پس زمینه عکس برای آیفون

تغییر پس زمینه عکس برای ایفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه وضعیت کاربری گوشی‌های اپل و ایفون بسیار تغییر کرده است و بسیاری از ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های گذشته از میان برداشته شده‌اند. به طور مثال، در حال حاضر امکان حذف، ویرایش و تغییر پس زمینه عکس برای ایفون وجود دارد. حتی می‌توانید تصویر سفارشی بر روی زمینه گوشی خود قرار دهید. قابلیتی که نه تنها در برنامه‌های جانبی بلکه در تنظیمات خود گوشی نیز زمینه‌چینی شده است.

اگر بخواهید سیستم اندرویدی را با سیستم منحصر به فرد iOS مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که تفاوت‌های بسیاری زیادی در این بین وجود دارد. به طور مثال، عوض کردن تصویر زمینه ایفون ممکن است خیلی سخت باشد، در حالی که این فرایند در دستگاه‌های اندرویدی به راحتی انجام می‌شود. آیا شما هم در تغییر پس زمینه عکس برای ایفون سردرگم می‌شوید؟ در اینجا، ضمن آموزش تغییر والپیر آیفون، بهترین برنامه‌های تغییر پس زمینه عکس نیز معرفی خواهند شد. با پلازا همراه باشید و اطلاعات خود را در مورد سیستم‌های ایفون و اپل بیشتر کنید.

فهرست مطالب

تغییر پس زمینه عکس برای ایفون

کاربران دستگاه‌های هوشمند از نوع آیفون و اپل، محدودیت‌های زیادی را تجربه می‌نمایند. عوض کردن تصویر زمینه ایفون و تغییر تم در انواع دستگاه‌های اندرویدی با یک حرکت ساده انجام می‌شود. در حالی که اطلاعات چندان زیادی برای انجام این کار در دستگاه‌های iOS وجود ندارد. در بسیاری از موارد، کاربران با عکس پس زمینه‌ای که سازنده برای این دستگاه در نظر گرفته کنار می‌آیند. حتی از دید برخی افراد، عکس پس زمینه نمادی از شرکت اپل بوده و در راستای عوض کردن آن تلاشی نمی‌کنند.

عوض کردن تصویر زمینه ایفون

البته برخی نیز برای ایجاد تفاوت و افزایش جذابیت گوشی خود در مسیر تغییر تم جلو می‌روند و علاقمند هستند تا تصویری را برگزینند که دلخواه خود آن‌ها باشد. کمپانی معروف اپل در سال‌های اخیر تلاش کرده تا رابط کاربری این دستگاه را ساده‌تر نماید، حتی در زمینه تغییر و عوض کردن تصویر زمینه ایفون نیز اقدامات گسترده‌ای را به انجام رسانیده است.

بر طبق تغییرات اخیر، نه تنها می‌توانید اقدام به تغییر پس زمینه عکس برای ایفون نمایید، بلکه در جهت گذاشتن عکس روی صفحه قفل ایفون نیز آزاد می‌شوید. تغییرات مورد بحث در iOS 16 لحاظ شده است. بنابراین در هنگام خرید به مدل دستگاه آیفون خود توجه نمایید تا در راستای اعمال تغییرات مد نظر خود آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

روش اول؛ آموزش تغییر والپیپر آیفون

اولین روشی که برای عوض کردن تصویر زمینه ایفون وجود دارد، رجوع به پیش فرض‌های iOS است. می‌توانید به راحتی از والپیپرهای پیش فرض موجود در دستگاه هوشمند کمک بگیرید. در بخش تنظیمات گوشی گزینه Wallpaper را بیابید. بعد از انتخاب این گزینه، گزینه Choose a New Wallpaper را جستجو نموده و بر روی آن کلیک کنید.

تغییر عکس زمینه آیفون

در نهایت سه دستورالعمل جلوی شما ظاهر می‌شود که در جهت انتخاب تصاویر متحرک، ثابت و پویا می‌توانید تصمیم بگیرید. با انتخاب هر کدام از این موارد تعداد زیادی عکس برای شما به نمایش در می‌آید. یک مورد را انتخاب نموده و سپس بر روی گزینه Set بزنید. در این بخش، علاوه بر تغییر پس زمینه عکس برای ایفون می‌توانید در زمینه تغییر عکس صفحه قفل گوشی نیز وارد عمل شوید.

روش دوم؛ آموزش تغییر تصویر زمینه ایفون

تغییر پس زمینه عکس برای ایفون

گاهی ممکن است که تصاویر موجود در بخش والپیپر دستگاه ایفون کاربر را راضی ننماید. در این صورت روش دومی پیشنهاد می‌گردد. می‌توانید از طریق Photos وارد عمل شوید. برای این کار از طریق اپ و فروشگاه موجود در بخش Photos عکس مورد نظر خود را جستجو نمایید و بعد از آن گزینه Share انتخاب شود. پس از یافتن تصویر دلخواه، گزینه Use as Wallpaper انتخاب گردد. به همین سادگی اقدام به عوض کردن تصویر زمینه ایفون کرده‌اید.

برنامه‌های تغییر پس زمینه عکس ایفون

در زمینه تغییر پس زمینه عکس خودکار برای ایفون تدابیر زیادی اندیشیده نشده است. از این رو جهت انجام چنین فعالیت‌هایی بایستی دست به دامان برنامه‌های جانبی مرتبط شد. بهترین برنامه تغییر پس زمینه عکس برای ایفون رایگان چیست؟ آیا با چنین برنامه‌هایی آشنایید؟ چگونه بک‌گراند گوشی را به حالت دلخواه درآوریم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات، برنامه‌های زیر به شما کمک خواهد کرد. توجه کنید که این برنامه‌ها در حالت پیش فرض رایگانند. اما ارتقا دادن آن‌ها به نسخه پرمیوم نیازمند پرداخت هزینه است.

1. Vellum Wallpaper

عوض کردن تصویر زمینه ایفون

برای داشتن لیست و پیش نمایش حرفه‌ای از تصاویر پس زمینه گوشی ایفون، برنامه Vellum Wallpaper یکی از بهترین‌هاست. این برنامه می‌تواند تصویر زمینه را نیز تار‌تر نماید تا متن موجود در عکس حالتی خوانا پیدا کند. البته هم راستا با این گزینه، برنامه Everpix نیز وجود دارد که نه تنها تصاویر جذابی دارد، بلکه با داشتن کیفیت HD بسیار هم عالی است. شایان ذکر است که این برنامه جهت عوض کردن تصویر زمینه ایفون رایگان است.

  • دانلود برنامه Vellum Wallpaper برای: iOS

2. Kappboom

آموزش تغییر والپیپر آیفون

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های تغییر پس زمینه عکس برای ایفون Kappboom است. در این برنامه تصاویر به صورت اسلایدی به نمایش در می‌آیند. حتی تصاویر متعددی مشابه با عکس دلخواه در نوار جستجو روئیت می‌گردد. برای این‌که بتوانید از تصاویری زنده و متحرک برای پس زمینه گوشی خود استفاده کنید، برنامه Live Wallpapers for Me گزینه خوبی است. اگر آدم خلاقی هستید برنامه Magic Screen برایتان مناسب است. عوض کردن تصویر زمینه ایفون به کمک این مورد هیجان بیشتری دارد. زیرا شما می‌توانید تصاویر سفارشی مورد نظر خود را بسازید.

  • دانلود برنامه Kappboom برای: iOS

تنظیم رنگ پس زمینه ایفون

در مسیر آموزش تغییر والپیپر آیفون می‌توانید با استفاده از تنظیمات خود گوشی، اقدام به تغییر رنگ پس زمینه ایفون نمایید. همان‌طور که می‌دانید، رنگ، نور و بسیاری از المان‌های صفحه نمایشی ممکن است موجب آزار چشم کاربر شود و در دید مداوم او اختلال ایجاد نماید. با اعمال تغییر رنگ و ایجاد تغییراتی در پس زمینه آیفون می‌توان اثرات سوء و منفی آن را کمرنگ کرد.

آموزش تغییر والپیپر آیفون

تمامی تغییراتی که در این راستا می‌توان اعمال نمود، در بخش Settings گوشی نهفته شده است. در این بخش، وارد قسمت Accessibility شوید. در این قسمت می‌توانید چهار فرایند اصلی را به انجام برسانید و در نهایت صفحه نمایش را مطابق با دید خود تنظیم کنید. این تغییرات در راستای عوض کردن تصویر زمینه ایفون گنجانده می‌شود.

معکوس کردن رنگ صفحه نمایش، تنظیم نمودن کنتراست و میزان وضوح صفحه، فعال کردن فیلتر رنگی در صفحه و تغییر دادن درجه روشنایی بخش‌های سفید، این چهار فرایند اصلی خواهند بود. بنابراین، چنان‌چه والپیپر گوشی خود را عوض کردید، می‌توانید آن را به نحوی تنظیم کنید که در بینایی شما خللی وارد نشود و مزاحمتی جهت کار با دستگاه هوشمند فراهم نگردد.

تغییر تصویر پس زمینه تماس

در iOS می‌توانید برای هر مخاطب یک تصویر جداگانه تنظیم کنید. این تصویر امکان نمایش به‌صورت تمام صفحه در هنگام دریافت تماس را دارد. برای انجام این کار به صفحه مخاطب در برنامه Contacts بروید و روی Edit کلیک کنید. سپس روی Add photo کلیک کرده و تصویر را انتخاب کنید.

عوض کردن تصویر زمینه ایفون

حالا برای این که تصویر به‌صورت تمام صفحه هنگام تماس به‌نمایش دربیاید باید به تنظیمات رفته و وارد بخش Phone شوید.

تغییر پس زمینه عکس خودکار برای ایفون

در اینجا Incoming calls را روی Full Screen قرار دهید.

جمع‌بندی

اگر قصد عوض کردن تصویر زمینه ایفون را دارید، این مطلب کمک فراوانی به شما خواهد کرد. با کمک آموزش تغییر والپیپر آیفون می‌توانید از تم خسته‌کننده و تکراری گوشی خود رهایی پیدا کنید. البته در این مسیر به برنامه‌های متعدد تغییر پس زمینه عکس برای ایفون نیز رجوع شد. حالا دیگر محدودیت‌های این گروه از محصولات برای شما آزار‌دهنده نیست و به راحتی می‌توانید با شرایط کنار بیایید. اگر در مسیرهای معرفی شده دچار سوال یا مشکلی شدید، با استفاده از راه‌های ارتباطی قید شده با ما تماس برقرار نمایید تا راهنمایی‌های لازم در اختیار شما قرار بگیرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402