نقد و بررسی بازی Super Mario Bros Wonder

بررسی بازی Super Mario Bros. Wonder
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی دیگر از بازی های مورد انتظار که متاسفانه تنها برای یک پلتفرم درنظر گرفته شده است نسخه جدید سوپرمایرو بوده است. در ادامه به بررسی بازی Super Mario Bros Wonder و اطلاعات جدیدی که از آن منتشر شده است خواهیم پرداخت.

در دنیای کنونی هر یک از پلتفرم های موجود میزبان بازی های انحصاری خوبی هستند که این نسخه از بازی سوپرمایور بی تردید میتواند امتیاز خوبی را از سوی گیمرها و منتقدین کسب کند. بازی Super Mario Bros. Wonder با وفاداری به همان سبک و سیاق قدیمی در حال توسعه بوده است که شرکت سازنده آن تصمیم دارد گیمرهای خود را با بخش های جدیدی مواجه کند. در ادامه به تمام اطلاعات جدیدی که از این بازی منتشر شده اشاره خواهیم داشت. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Super Mario Bros Wonder

بررسی بازی Super Mario Bros. Wonder

بازی Super Mario Bros. Wonder در رویداد اخیر نینتندو به صورت رسمی معرفی شد که برای شروع به بخش های پایه ای و اصلی بازی اشاره شد. مابین این شوکیس به حواشی روند ساخت بازی نیز اشاره ای شد اما باید بدانید که این بازی به طور کاملا مجزا ساخته شده اما ریشه های اصلی خود را فراموش نکرده و با وفاداری کامل تصمیم دارد شما را با گیم پلی جدیدی آشنا کند. استودیو Nintendo of America Inc روند ساخت و عرضه بازی را برعهده داشته که اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری از این بازی هستید باما در ادامه همراه باشید که با پایان معرفی بازی Super Mario Bros. Wonder به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

بررسی بازی Super Mario Bros. Wonder

قبل از آغاز نقد بازی Super Mario Bros. Wonder باید بدانید که شرکت نینتندو با تمام مشغله های کاری و حضور رقیب جدیدش که پروجکت کیو نام داشته به سراغ ساخت این بازی رفته است. استفاده از ساختار قدیمی در قالب یک بازی جدید عملا کار دشواری بوده که شرکت Nintendo of America Inc نه تنها باید روی روند بازی تمرکز بالایی را به خرج میداد بلکه میبایست به گیم پلی بازی نیز بهای بسیاری دهد. همانطور که میدانید این بازی در گذشته یک محصول محبوب برای کنسول های بازی بوده که اگر نتواند گیمرهای قدیمی را به سمت خود جذب کند عملا فایده ای نخواهد داشت. این مسیر سبب شده تا Nintendo of America Inc با مشکلات و چالش های بسیاری دست و پنجه نرم نماید.

بدیا خوب حال بازی Super Mario Bros. Wonder منتشر شده که چند روزی قرار است شاهد اخبار بیشتری از این بازی ویدیویی باشیم. نینتندو کلاسیک از زمان های قدیم میزبان خوبی برای سرگرمی گیمرها بوده که امروز در سال 2023 نسخه جدیدی از بازی منتشر شد.

در رابطه با گیم پلی بازی Super Mario Bros. Wonder همانطور که انتظار میرفت قرار است با چالش های جدید مواجه باشیم. چالش هایی که در راستای سرگرمی بهتر نسبت به گذشته شبیه سازی شده اند و این موضوع میتواند به نسبت نسخه اصلی شمارا برای مدت زمان طولانی تری سرگرم نماید. همانطور که گفته شد بازی سوپرمایرو میتواند انقلاب جدیدی در صنعت بازی های جدید با الهام گیری از بازی های قدیمی باشد. براساس اطلاعات بدست آمده قرار است در طول گیم پلی بازی با شخصیت های جدیدی مواجه باشیم.

همانطور که گفته شد شخصیت های بازی Super Mario Bros. Wonder بیشتر از نسخه اصلی خواهند بود و این موضوع یعنی گیم پلی و خط داستانی وسیع تر نسبت به گذشته. اگر در این بخش شرکت نینتندو نتواند برای کاراکترهای جدید ایده پردازی کند قطعا با نارضایتی گیمرها مواجه خواهد بود. اما اگر به خوبی طراحی بتواند این بخش را پیاده سازی کند قطعا شاهد بازخوردهای مثبت بسیاری از سراسر جهان نسبت به بازی خواهیم بود. این موضوع نه تنها میتواند سودآوری خوبی را برای سازنده به همراه داشته باشد بلکه میتواند روی میزبان فروش بیشتر کنسول نینتندو نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

سبک بازی Super Mario Bros Wonder به خودی خود جدید نبوده زیرا همانطور که میدانید سبک و سیاق بازی از نسخه های قبلی برداشته شده است. این موضوع بدین معنا نیست که قرار است با یک بازی تکراری و یا ریمیک مواجه باشید بلکه منظور از این جمله حالت 2.5 بعدی بازی بوده است. سبک جذاب در کنار گیم پلی عالی میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش های مناسبی را در اختیار شما قرار دهد که این موضوع را نباید نادیده گرفت.

بررسی بازی Super Mario Bros. Wonder

با پایان توضیحات مربوط به سبک و ژانر بازی Super Mario Bros. Wonder باید بدانید که طراحی بازی نیز در حالت مناسبی قرار داشته است. طراحی دیدنی و صداگذاری جذاب میتواند شمارا با یک بازی کاملا جدید و جذاب آشنا کند که این موضوع سبب خواهد شد تا برای زمان طولانی سرگرم چالش هایی شوید که نینتندو برای شما درنظر گرفته است.

تاریخ انتشار بازی Super Mario Bros. Wonder

زمان تقریبی انتشار بازی 28 مهر 1402 بوده است که شرکت سازنده و برنامه نویس آن این اطلاعات را در رویداد اخیر نینتندو اعلام کرده اند. انتظار نمیرود که زمان عرضه بازی با تعویق مواجه باشد زیرا بخش های بسیاری از آن که در دست توسعه بود به پایان رسیده و حال قرار است برنامه ریزی های اولیه برای عرضه آن در بازارهای جهانی صورت گیرد.

پلتفرم های بازی Super Mario Bros. Wonder

متاسفانه این بازی تنها برای کنسول نینتندو سوئیچ درنظر گرفته شده است که شاید این موضوع سبب شود تا گیمرهای بسیاری قادر به تجربه آن نباشند. البته پیش بینی میشود که شرکت های مطرح در حوزه ساخت بازی ها در آینده این محصول را به کنسول و رایانه های شخصی بیاورند. محدودیت انتشار بازی تنها برای نینتندو یک عامل مهم برای رشد بهتر و محبوبیت کمتر بوده است. از لحاظ رشد میتوان گفت که سازنده تمرکز بیشتری روی روند ساخت بازی خواهد داشت و از لحاظ محبوبیت کمتر ، میتوان گفت که گیمرهای کمتری قادر به تجربه بازی خواهند بود.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Super Mario Bros Wonder

همانطور که گفته شد بازی برای نینتندو عرضه خواهد شد و در این بخش عملا توضیحات بیشتری قرار نخواهد گرفت.

سخن پایانی

بررسی بازی Super Mario Bros Wonder به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به اطلاعات خوبی از این بازی محبوب و قدیمی اشاره شد. پیش بینی میشود که این بازی بتواند امتیاز خوبی را از سوی گیمرها کسب کند زیرا قرار است میزبان گیمرهای بسیاری باشد. نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ آیا این بازی با محدودیتی که در پلتفرم دارد بازهم میتواند نظر گیمرهای جهانی را به سمت خود جذب کند یا خیر؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این موضوع و بازی بیان کنید که بی تردید نظرات شما روی افزایش سطح کیفی مقاله تاثیرگذار بوده است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402