آموزش ساخت حساب یاندکس مانی

معرفی کامل سیستم پرداخت یاندکس مانی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با یاندکس مانی می‌توانید حضوری فعال در بازار جهانی داشته باشید، بدون این که نیازی باشد که از سایت‌های واسطه کمک بگیرید. زیرا در این کیف پول، کاربران ایرانی نیز همانند سایر کاربران جهان می‌توانند شرکت نمایند و از مزایا و امکانات فراوان آن در راستای خدمات ارزی برخوردار گردند. افتتاح حساب در یاندکس مانی به شیوه ساده‌ای انجام می‌شود و در تمام دنیا شرایط مشابهی دارد. در این مقاله به پاسخ سوال یاندکس مانی چیست؟ می‌پردازیم.

امروزه کیف پول‌های الکترونیکی، حضور در عرصه بین المللی و خرید و فروش را بسیار ساده‌تر از گذشته نموده‌اند. به نظر می‌رسد این کیف پول‌ها در کشورهای تحریم شده همانند ایران قابلیت‌های متفاوت‌تری دارند. در شرایط کنونی، یاندکس مانی توانسته نقش پررنگی در تبادلات تجاری ایران و روسیه ایفا نماید. این سیستم مالی مزایای منحصر به فردی را برای کاربران ایرانی خود به نمایش گذاشته و بسیاری از محدودیت‌ها را حذف نموده است. اگر مایلید تا متوجه شوید یاندکس مانی چیست؟ و با چگونگی افتتاح حساب در این سیستم آشنا شوید، با ما همراه شوید.

فهرست مطالب

یاندکس مانی چیست؟

یاندکس مانی یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت الکترونیکی است که توسط کشور روسیه راه‌اندازی شده است. این کیف پول نه تنها در کشور روسیه بلکه در کشورهای همجوار آن نیز به رسمیت شناخته می‌شود و امکان تبادلات مالی را به شکل اینترنتی برقرار کرده است. به جرات می‌توان گفت که بهترین سیستم برای کشورهای تحریم شده و یا کشورهایی است که با محدودیت مالی مواجه شده‌اند.

یاندکس مانی چیست
آشنایی با پلتفرم یاندکس مانی و امکانات آن

این حساب الکترونیکی ترکیبی از بانک بزرگ معتبر و شناخته شده روسی تحت عنوان اسبر بانک و موتور جستجوگر یاندکس است. البته 75 درصد از سهام این کیف پول متعلق به بانک روسی بوده و تنها 25 درصد از آن متعلق به موتور یاندکس است. در حال حاضر، مرکز اصلی این سیستم پرداخت آنلاین در مسکو قرار گرفته و شعب مختلف آن در شهرهای دیگر نیز واقع گردیده است. همان‌طور که می‌دانید، در شرایط کنونی روابط حسنه و دوستانه‌ای بین ایران و روس منعقد گردیده است.

از این رو این سیستم پرداخت محدودیت خاصی را برای کاربران ایرانی اعمال ننموده و فارغ از مشکلات متعدد ویزا کارت یا مستر کارت، ایرانیان می‌توانند از این سیستم مالی بهره‌مند شوند. با آموزش افتتاح حساب یاندکس مانی، بسیاری از مشکلات شما در عرصه تجارت بین‌الملل مرتفع خواهد شد. بنابراین، اگر یک کسب و کار بین‌المللی دارید، می‌توانید همین الان به سراغ افتتاح حساب یاندکس مانی گام بردارید.

افتتاح حساب در یاندکس مانی

حالا دیگر به راحتی می‌توانید به سوال پر تکرار یاندکس مانی چیست؟ پاسخ دهید. افتتاح حساب در این سیستم پرداخت آنلاین الکترونیکی کاربر را به بسیاری از مراکز متصل می‌کند که می‌توانید از طریق آن‌ها خرید و فروش نمایید. در واقع هم اکنون فروشگاه‌های آنلاین زیادی وجود دارند که یاندکس مانی را می‌پذیرند. مراحل زیر شما را دارای اکانت معتبر و حساب اختصاصی در این سیستم مالی می‌نماید.

کاربرد ياندکس مانی
آموزش گام به گام افتتاح حساب در یاندکس مانی

ورود به صفحه ثبت نام

افتتاح حساب در سیستم مالی یاندکس مانی از طریق سایت رسمی این کیف پول صورت می‌گیرد. آدرس الکترونیکی این سایت money.yandex.ru است. این سایت اصلی، رسمی و معتبر کمپانی فوق می‌باشد. بعد از ورود به سایت معتبر مندرج شده، گزینه Start a Wallet یا Create a Wallet انتخاب گردد. با انتخاب این گزینه به صفحه‌ای وارد می‌شوید که می‌توانید از طریق آن ثبت نام خود را به انجام برسانید.

شایان ذکر است که با استفاده از منوی تنظیمات نیز قادرید تا در هر مرحله، زبان مورد نظر را تغییر دهید و ادامه ثبت نام را طی کنید. به طور معمول کاربران بعد از ورود به این کیف پول با زبان روسی مواجه می‌شوند که امکان تغییر آن به زبان انگلیسی نیز وجود دارد و جهت پیمودن مسیر مربوطه قابل فهم‌تر است. در تمامی مراحل قابلیت تغییر زبان فعال است.

ثبت نام خود را تکمیل نمایید

در صفحه ثبت نام چند بخش اصلی وجود دارد که بایستی تکمیل شود. یکی از بخش‌های مهم Login بوده که در این قسمت ضمن انتخاب یک نام کاربری باید پسورد مناسبی انتخاب کنید. در انتخاب پسورد دقت کنید که از درجه سختی مناسبی بهره ببرد و مطمئن باشد. جهت دریافت نوتیفیکیشن‌های ارائه شده در این سیستم لازم است که آدرس ایمیل خود را نیز وارد نمایید. این آدرس در بخش Email ثبت خواهد شد. در پایان یک شماره بین‌المللی نیز ثبت کنید و مراحل مربوطه را ادامه دهید. در این‌جا می‌توان از شماره ایرانی خود استفاده کرد، منتها پیش شماره بین‌المللی 0098 را برای آن اضافه نمود. همان‌طور که گفتیم ایران در این سیستم تحریم نیست و با شماره خود می‌توانید مراحل معرفی شده را تکمیل کنید. حتما گزینه Continue را بزنید تا از این مرحله خارج شده و به مرحله بعد بروید.

دریافت پیامک تایید

با انجام اقدامات ذکر شده در مرحله قبل، پیامکی بر روی شماره تلفن معتبر و بین‌المللی شما ارسال خواهد شد. این پیام حاوی یک کد اختصاصی جهت تایید ثبت نام و افتتاح حساب است. توجه کنید هر کد 30 ثانیه اعتبار دارد و در این مدت باید در فیلد مربوطه وارد گردد. بلافاصله پس از درج کد در کادر اختصاصی، گزینه Start a Wallet را بزنید و به اتمام مراحل نزدیک شوید.

افتتاح حساب

ممکن است شما هم بعد از افتتاح حساب در یاندکس مانی با این سوال مواجه شوید که آیا حالا دیگر به راحتی می‌توان در یاندکس مانی فعالیت نمود؟ ورود به صفحه شخصی بلامانع است. اما یک اقدام ضروری دیگر باید در این مرحله صورت بگیرد. حساب کاربری و ایمیل کاربر باید هماهنگ شوند. هماهنگی این دو شرایط لازم جهت بهره‌گیری از امکانات متعدد یاندکس مانی را فراهم خواهد نمود.

در صفحه وریفای کردن ایمیل باید یک پسورد وارد گردد. این پسورد قبلا از طریق سامانه به ایمیل شما ارسال شده است. با ورود به ایمیل خود و مراجعه به ایمیل‌های دریافتی خود پسورد مورد نظر را خواهید یافت. فورا آن را کپی کنید تا در لینک وریفای ایمیل آن را وارد نمایید. به همین راحتی حساب ایمیلتان به حساب شخصی ساخته شده در این سیستم متصل و مرتبط خواهد شد.

انتقال وجه با یاندکس مانی
نکات مهم در مورد افتتاح حساب در یاندکس مانی

شارژ حساب یاندکس مانی

بعد از افتتاح حساب در کیف پول یاندکس مانی، لازم است که آن را شارژ نماید تا بتوانید به راحتی بابت خریدهای اینترنتی از حساب خود کمک بگیرید. جهت شارژ حساب لازم است از کارت بانکی یا اعتباری خود استفاده نمایید. توجه کنید که کارت بانکی شما جهت حضور در عرصه بین‌المللی و پرداخت هزینه مورد نظر معتبر باشد. در غیر این صورت از کارت‌های اعتباری هم‌چون ویزا کارت استفاده کنید.

به راحتی می‌توان با استفاده از قابلیت های متنوع، حساب خود را تا میزان دلخواه شارژ نمود. مقادیر دلخواه به صورت سفارش ثبت می‌شود و با سرعت بالایی به حسابتان منتقل خواهد شد. نکته منحصر به فردی که در این‌جا باید به آن گوشزد کرد این است که نه تنها می‌توان یاندکس مانی را خرید بلکه می‌توان آن را هم فروخت.

بهترین روش ساخت حساب یاندکس مانی

بهترین و مطمئن ترین روش ساخت حساب یاندکس مانی استفاده از سایت های واسط پرداخت ارزی است که با تجربه و شرایطی که فراهم میکنند در کمترین زمان با اطلاعات شما حساب را برای شما ساخته و یا آن را شارژ می‌نمایند.

انواع اکانت یاندکس مانی

در پاسخ به سوال یاندکس مانی چیست؟ باید گفت که سیستم یاندکس مانی برای در اختیار گذاشتن خدمات و امکانات متنوع خود برای کاربران، دو نوع حساب مختلف را نیز ارائه داده است. مشتریان و کاربران حاضر در این مجموعه می‌توانند بر حسب نوع فعالیت و سطح خرید و فروش‌های بین‌المللی خود، اقدام به انتخاب یک نوع اکانت نمایند. آن‌چه که این حساب‌ها را از هم متمایز نموده است، سیستم پرداختشان می‌باشد. امکانات سیستم پرداخت در انواع اکانت یاندکس مانی با هم متفاوت است. دو حساب زیر متعلق به این سیستم مالی معتبر است:

 حساب عادی

تمامی کاربران می توانند حساب عادی در کیف پول یاندکس مانی را برای خود ایجاد کنند. با کمک این حساب کاربران قادرند تا نه تنها پول خود را در فضایی امن و کاملا بی‌خطر ذخیره و نگهداری کنند، بلکه در مواقع لزوم نیز می‌توانند اقدام به انجام خریدهای اینترنتی و آنلاین با استفاده از آن بنمایند.

یکی دیگر از کاربردهای این نوع اکانت، امکان انتقال پول بین نقاط مختلف دنیا خواهد بود که به اشکال مختلف اینترنتی صورت می‌گیرد. به طور کلی شما می‌توانید انواع خدمات پرداخت ارزی و امور مرتبط را به انجام برسانید. توجه کنید که پس از افتتاح حساب در یاندکس مانی، به طور پیش فرض و خودکار حساب عادی برای تمام کاربران فعال خواهد شد.

بنابراین برای فعال شدن این نوع حساب نیازی به انجام اقدامات اضافی یا مراحل جانبی نیست. با طی نمودن مسیر افتتاح حساب که پیش از این ذکر شد، اکانت معمولی اتوماتیک‌وار فعال می‌شود. شایان ذکر است که این نوع اکانت قادر است تا شما را به انواع گیفت کارت و یا کارت‌های فیزیکی نیز برساند. بنابراین محدوده فعالیت گسترده‌ای دارد و زمینه انجام خدمات ارزی متنوعی را پایه‌ریزی می‌نماید.

معرفی حساب معمولی یاندکی مانی
ویژگی ها و امکانات حساب عادی یاندکس مانی

حساب تجاری

یکی دیگر از حساب‌های معرفی شده در سیستم مالی یاندکس مانی، حساب تجاری (Business) است که یک سطح فراتر از حساب عادی قرار گرفته است. به طور کلی می‌توان گفت که حساب عادی زیر مجموعه حساب تجاری است و تمامی کاربردهای خود را با آن به اشتراک گذاشته است. به عبارت دیگر اکانت‌های مربوط به کاربرانی که دارای حساب تجاری هستند، تمامی خدمات اکانت‌های عادی را نیز دارا می‌باشد.

البته اکانت تجاری، علاوه بر این خدمات، یک امتیاز اختصاصی و ویژه نیز دارد که مربوط به پرداخت ارز است. حساب تجاری از درگاه پرداخت ارز بهره‌مند می‌باشد، در صورتی که این قابلیت برای حساب معمولی فعال نبود. این درگاه متعلق به شرکت یاندکس مانی است و اعتبار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. این درگاه پرداخت ارز برای کاربرانی که صاحب یک وب‌سایت یا فروشگاه آنلاین هستند، به کار می‌رود. بر طبق این مطالب، کسانی که در حوزه اینترنت کسب و کار فعالی دارند، می‌توانند از اکانت تجاری یاندکس مانی کمک بگیرند.

کارمزد یاندکس مانی

در هنگام استفاده از انواع سیستم پرداخت آنلاین و کیف پول الکترونیکی، میزان کارمزد متعلق به این سامانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. حتی در برخی از مواقع، کاربران بر حسب میزان نرخ کارمزد متعلق به انواع سیستم پرداخت ارز، اقدام به انتخاب یک کیف پول می‌نمایند. بنابراین بحث کارمزد در سیستم‌های پولی آنلاین و اینترنتی از اهمیت فوق‌العاده بالایی بهره می‌برد و در میزان استفاده از آن نقش بازی خواهد کرد.

در واقع یکی از سوالاتی که کاربران هم راستا با یاندکس مانی چیست؟ از خود می‌پرسند این است که میزان نرخ کارمزد یاندکس مانی چقدر است؟ این سامانه جهت واریز پول به حساب و یا شارژ نمودن اکانت، کارمزدی دریافت نمی‌کنند. تنها در صورت پرداخت از حساب، کاربر مشمول پرداخت کارمزد نیز خواهد شد. نقل و انتقال ارز از حساب یاندکس مانی به انواع حساب‌های بانکی و یا کارت‌های اعتباری از میزان کارمزد یکسانی در حدود 2.8 درصد بهره می‌برد.

چنان‌چه بخواهید از حساب یاندکس مانی خود به یک حساب دیگر که نیز در این سامانه فعال است، پول واریز نمایید، باز هم نرخ کارمزد به شما تعلق خواهد گرفت و حدود 2.8 درصد است. حالا تصور کنید برای پرداخت یک صورت حساب مستقیم بخواهید از حساب خود کمک بگیرید. در این شرایط نرخ کارمزد بیشتر خواهد شد و در کیف پول الکترونیکی یاندکس مانی حدود 4 درصد است.

اکانت های ياندکس مانی

کاربرد یاندکس مانی چیست؟

یاندکس مانی چیست؟ چگونه در یاندکس مانی افتتاح حساب کنیم؟ می‌توان گفت این دو سوال برای کسانی که بار اول با این سیستم روبرو می‌شوند ایجاد می‌گردد. اما یک سوال مهم دیگر وجود دارد، این‌که چگونه از آن استفاده کنیم؟ در حقیقت، محل کاربرد و مزایای این سامانه مالی در بستر اینترنت چیست؟ بنابراین بهتر است با کاربردهای این کیف پول الکترونیکی بیشتر آشنا شوید تا در صورت استفاده از انواع حساب‌ در یاندکس مانی بتوانید تا حد لزوم از امکانات آن برخوردار شوید.

یاندکس مانی بسیار معتبر است و توسط اغلب فروشگاه‌های معروف از قبیل آپ استور و گوگل پلی نیز به رسمیت شناخته می‌شود. بنابراین با کمک آن می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف به صورت آنلاین خرید نمایید. حتی دارندگان این سامانه می‌توانند برای خود یک مستر کارت اختصاصی با استفاده از حساب شخصی خود فعال کنند. بعد از فعال نمودن مستر کارت قادر خواهند بود تا به تمامی فروشگاه‌های پشتیبان کننده بروند و اقدام به خرید نمایند.

گذشته از فراهم کردن بستر مناسبی برای خرید گیفت کارت، می‌توان انواع کارت‌های هدیه را نیز خریداری کرد و آن را به دیگران هدیه داد. ضمن این‌که با داشتن این کیف پول به صورت فعال می‌توانید از درگاه‌های پرداخت در بانک معتبر اسبر بانک برخوردار شوید. این درگاه جهت واریز و برداشت وجه از حساب وارد عمل خواهند شد. اگر این حساب را به صورت فعال دارید، می‌توانید از برنامه منحصر به فرد یاندکس استفاده کنید و کاربردهای زیاد آن را نیز مورد بهره‌برداری قرار دهید.

محبوبیت یاندکس مانی در ایران

می‌توان با اطمینان اشاره کرد که یاندکس مانی یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی در وضعیت کنونی ایران است. حتی بسیاری از کسانی که در سایر کیف پول‌های الکترونیکی مانند پی‌پال اقدام به بازگشایی حساب و فعال نمودن اکانت کرده‌اند، نیز در حال مهاجرت به سمت این سیستم مالی ساده هستند. رابط کاربری ساده و نحوه افتتاح حساب بسیار آسان در پلتفرم یاندکس مانی، علت اصلی محبوبیت این سیستم است.

به خصوص که این سیستم مالی ایران را تحریم ننموده است و کاربران می‌توانند با استفاده از حساب‌های مالی و شماره تلفن کشور خود با آن تعامل داشته باشند. مراحل ضروری جهت کار با این سامانه پس از افتتاح حساب، مشابه با سایر کیف پول‌ها است. در حقیقت تشکیل حساب در یک صرافی آنلاین و معتبر به شما کمک خواهد کرد که بتوانید به راحتی پول مورد نیاز را به کیف پول یاندکس مانی انتقال دهید.

سوالات متداول ساخت حساب یاندکس مانی

مدت زمان لازم برای انجام هر تراکنش در یاندکس مانی چقدر است؟

زمان لازم برای تراکنش‌های یاندکس مانی با توجه به فرایند مربوطه متغیر است. اگر در این سیستم اقدام به انتقال پول کنید، به صورت لحظه‌ای و با بالاترین سرعت ممکن تراکنش انجام می‌شود. به طور مثال، انتقال پول بین دو حساب یاندکس مانی مد نظر است. اما اگر از حساب یاندکس مانی به کارت بانکی انتقال صورت بگیرد، زمانی معادل چند ساعت خواهد داشت. در حالت سوم انتقال پول از حساب یاندکس مانی به حساب بانکی مورد توجه است که کمترین سرعت را در میان این حالات دارد. در حالت سوم یک الی دو روز طول می‌کشد تا فرایند مربوطه انجام گیرد.

آیا امکان افتتاح حساب یاندکس مانی در ایران وجود دارد؟

به دلیل روابط دوستانه میان ایران و کشور روسیه، مشکلی بر سر راه افتتاح حساب یاندکس مانی در ایران وجود ندارد. بنابراین به راحتی می‌توانید اقدام به افتتاح حساب کنید. برای پیشگیری از بروز مشکل در آینده بهتر است از ابتدای افتتاح حساب از یک فیلتر شکن مناسب با آی پی ثابت استفاده نمایید.

آیا می‌توان از تمامی قابلیت‌ها و امکانات یاندکس مانی در ایران استفاده نمود؟

از تمام مزایا و امکانات یاندکس مانی می‌توان در ایران استفاده کرد. اما متاسفانه دو قابلیت مهم آن اعم از گرفتن کیفت کارت و کارت اعتباری، برای کاربران ایرانی ممکن نیست.

جمع‌بندی

با توجه به مطالب گفته شده، به راحتی می‌توانید در کیف پول الکترونیکی یاندکس مانی حساب باز کنید. برای انجام این کار، کافیست چند مرحله ساده را طی کنید و به همین سادگی بدون محدودیت‌های اخیر سیستم‌های ارزی دنیا برای کشورهای تحریم شده، وارد بازار بین‌المللی شوید. یاندکس مانی چیست؟ سوالی که جواب کاملا مشخصی دریافت نموده است. اگر در این باره سوالی داشتید و در فرایند افتتاح حساب با مشکل پیچیده‌ای مواجه شدید، مشاوران زبده و پشتیبانان ما می‌توانند اطلاعات بیشتری در اختیارتان بگذارند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
مهران
.
12 فروردین 1403، 07:33
پاسخ
0
0
چرا سایتش باز نمیشه؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402