معرفی سریال بدترین شیطان | برومنسی جذاب بین یک پلیس مخفی و رئیس کارتل مواد مخدر

سریال بدترین شیطان / سریال The Worst of Evil / سریال کره ای بدترین شیطان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال The Worst of Evil با بازی وی ها جون و جی چانگ ووک، بدون شک یکی از بهترین سریال‌های امسال کره جنوبی است. در این مقاله هرآنچه که باید درباره این درام جذاب بدانید را بررسی می‌کنیم. با نقد و بررسی سریال بدترین شیطان همراه ما باشید.

سریال کره ای بدترین شیطان درامی خونین با یک مثلث عشقی وهم‌انگیز و برومنسی استرس‌زا که هر لحظه ممکن است تبدیل به یک فاجعه بزرگ شود، محصول دیزنی پلاس است و با کارگردانی هان دونگ ووک (Han Dong Wook) و نویسندگی پارک گون بوم (Park Geun Beom) ساخته شده است. داستان سریال The Worst of Evil درباره افسر پلیسی است که برای نابودی یک کارتل بزرگ مواد مخدر که با ژاپن و چین همکاری می‌کند، وارد ماموریتی خطرناک می‌شود. زمان پخش سریال بدترین شیطان از 27 سپتامبر 2023 (5 مهر 1402) آغاز شده و هر چهارشنبه 2 قسمت از آن پخش می‌شود. درضمن این درام دارای رده سنی 18+ به دلیل خشونت و الفاظ رکیک است. با معرفی سریال بدترین شیطان همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال بدترین شیطان

داستان سریال بدترین شیطان / خلاصه سریال The Worst of Evil / بررسی سریال بدترین شیطان

در دهه 1990 در سئول، یک دی جی به نام جونگ کی چول (وی هاجون) که در کلاب‌های شبانه گانگنام کار می‌کند، پس از تسلط بر یک سازمان گانگستری و قرار گرفتن در راس، شروع به فروش یک مواد مخدر قوی جدید به نام “گانگنام کریستال” در کلوپ‌های شبانه می‌کند. از آنجایی که پلیس اطلاعات کمی در مورد منشاء چنین مواد مخدری دارد، برای سرکوب این سازمان گسترده قاچاق مواد مخدر، افسر پلیسی به نام پارک جون مو (جی چانگ ووک) مامور می‌شود تا مخفیانه وارد سازمان شود.

جون مو متوجه می‌شود که همسرش، یو ای جونگ (ایم سه می)، نیز داوطلب شده تا در این ماموریت خطرناک شرکت کند، و بدتر از همه این است که به نظر می‌رسد ای جونگ گذشته‌ای غیرقابل توصیف با کی چول، پادشاه مواد مخدر زیرزمینی دارد. جون مو در این ماموریت نه تنها باید با تمام وجود با کارتل مواد مخدر مبارزه کند، بلکه برای حفظ امنیت همسرش باید تا انتها و تحت هر شرایطی هویت خودش را مخفی کند اما..

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال بدترین شیطان

بیایید با هنرپیشه های سریال بدترین شیطان آشنا شویم.

جی چانگ ووک در نقش پارک جون مو

نمرات سریال بدترین شیطان / بازیگران سریال The Worst of Evil

جی چانگ ووک کتولد 5 جولای 1987 است. بدون شک ووکی از برترین بازیگران کره جنوبی است و در آثار معروف بسیاری از جمله سریال “If You Wish Upon Me 2022″، سریال “Lovestruck in the City 2020″، سریال “Suspicious Partner 2017” و سریال “The K2 2016” حضور دارد.

وی ها جون در نقش جونگ کی چول

سریال بدترین شیطان / سریال The Worst of Evil / سریال کره ای بدترین شیطان

وی ها جون متولد 5 آگوست 1991 است. ها جون پیش از این درام در عناوین دیگری مانند سریال “Little Women 2022″، سریال “Bad and Crazy 2021″، سریال “Squid Game 2021” و سریال “Romance Is a Bonus Book 2019” حضور داشته است و بدون شک پس از این، این بازیگر فوق‌العاده را در آثار بیشتری خواهیم دید.

ایم سه می در نقش یو ای جونگ

معرفی سریال بدترین شیطان / دانلود سریال The Worst of Evil / ژانر سریال بدترین شیطان

ایم سه می متولد 29 می 1987 است. این هنرمند علاوه بر سریال کره ای بدترین شیطان در آثاری همچون سریال “Desperate Mr. X 2022″، سریال “True Beauty 2020” و سریال “Terius Behind Me 2018” نیز بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

بی بی در نقش لی هه ریون در سریال کره ای بدترین شیطان

بازیگران سریال بدترین شیطان / زمان پخش سریال بدترین شیطان / سریال The Worst of Evil

کیم هیونگ سو معروف به “بی بی”، خواننده سولوئیست و ترانه سرا، متولد 27 سپتامبر 1998 است. این هنرمند را می‌توانید در فیلم “Hopeless 2023″، فیلم “Phantom 2023” و فیلم “Whispering Corridors 6: The Humming 2021” دنبال کنید.

دیگر بازیگران سریال The Worst of Evil 2023

  • یون گیونگ هو در نقش هوانگ مین گو
  • جی سونگ هیون در نقش سوک دو هیون
  • لی جونگ هون در نقش چو چانگ شیک
  • چا ره هیونگ در نقش هونگ هی سونگ
  • ایم سونگ جه در نقش چوی جونگ به
  • هان یی جین در نقش چول گون

بررسی و نقد سریال The Worst of Evil

این بخش حاوی اسپویل سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال The Worst of Evil گفتیم، جون مو (جی چانگ ووک) مخفیانه و با هویتی ساختگی به جونگ کی چول (وی هاجون) نزدیک می‌شود تا یک باند مواد مخدر قدرتمند را از بین ببرد. او انتخاب جسورانه ای را برای راه اندازی این عملیات مخاطره‌آمیز انجام می‌دهد و به دنبال موفقیت و شناختی است که در طول زندگی‌اش به عنوان یک کارآگاه روستایی بخاطر دردسرهای پدرش از او دریغ شده. کی چول (وی ها جون)، رهبر حلقه مواد مخدر گانگنام، با گذشته‌ای دردناک، به دنبال قدرت و ثروت، با انگیزه رو به جلو پیش می‌رود. در همین حال، ای جونگ (ایم سه می) همسر دوست داشتنی جون مو و یک افسر پلیس نخبه است.

از آنجایی که ای جونگ یک افسر پلیس موفق با درجاتی بالاتر از جون مو است، خانواده ای جونگ همیشه جون مو را بخاطر عدم پیشرفتش در کار و همچنین داشتن یک پدر معتاد، تحقیر می‌کنند. به همین دلیل هنگامی که فرصت ارتقاء در رتبه‌ پیش می‌آید، جون مو با وجود خطرات بسیار، تصمیم می‌گیرد وارد یک عملیات مخفیانه شود تا یک حلقه مواد مخدر بدنام را قبل از اینکه شاخه‌های آن‌ها در سراسر کره و نه فقط گانگنام گسترش یابد، از بین ببرد.

در همین زمان، جونگ گی چول از یک دی جی سابق به یک گانگستر قدرتمند تبدیل می‌شود، کسی که مقامات او را به عنوان یک پادشاه مخوف مواد مخدر می‌شناسند. گی چول در ابتدا سطح پایینی داشت تا اینکه با دنباله‌ای از اجساد در پشت سرش و گروهی وفادار، گانگنام را برای خودش تصاحب کرد. به جای اینکه فقط داستان را از بیرون به داخل نشان دهد، سریال The Worst of Evil عملکرد درونی باند و فشارهای بسیاری که کی چول برای رسیدن به قدرت تحمل می‌کند را به مخاطب نشان می‌دهد.

سریال بدترین شیطان / سریال The Worst of Evil / سریال کره ای بدترین شیطان

شاید داستان سریال بدترین شر در دهه 1990، به ظاهر یک درام جنایی گانگستری باشد که بر اساس فرمول آزمایش شده یک پلیس نفوذی در باندی خلافکار رو به جلو پیش می‌رود، اما در حالی که بیشتر درام‌ها به بررسی دینامیک قهرمان معمولی در مقابل شخصیت شرور می‌پردازند، «بدترین شیطان» در این دام تکراری نمی‌افتد. درعوض، یک رابطه غیر عادی بین پلیس مخفی که توسط رئیس مافیای خود مجذوب شده‌است را بررسی می‌کند و برومنسی تکرار نشدنی را به تصویر می‌کشد. از این رو وفاداری ها مورد آزمایش قرار می‌گیرند و نوید یک سواری هیجان انگیز را برای مخاطبان می‌دهند.

هم جی چانگ ووک و هم وی هاجون با بازی‌های ظریف خود طراوت زیادی به داستان می‌بخشند و جذابیت آن‌ها قطعا یکی از بزرگ‌ترین نکات برجسته برای هر بیننده‌ای است. و در همین حین تمام بازیگران سریال نیز فوق العاده عمل می‌کنند. مخصوصا 3 یار وفادار کی چول یعنی چوی جونگ به مسئول حسابرسی‌ها، هونگ هی سونگ مسئول قرارهای کاری و جونگ ریول مسئول قتل‌های بی سروصدا همگی در این ژانر عالی هستند.

سریال بدترین شرور در عمل و سرعت خود برتر است. هر سکانس مبارزه، چه یک سکانس بزرگ با چندین نفر در مقابل بسیاری دیگر در یک راهروی تنگ، چه نزاع یک در مقابل بسیاری، یا هر ترکیب دیگری، همه در خدمت یک هدف روایی هستند. کاملا خلاقانه در مقیاس و وسعت، کارگردان به مبارزات اجازه می‌دهد تا از محیط اطراف خود نهایت استفاده را ببرند. شیوه هایی که سریال از مجموعه هایش به عنوان صحنه‌های تعاملی برای اکشن استفاده می‌کند، متفکرانه و با جزئیات است. هرگز از جامپ‌کات‌های زیاد استفاده نکنید و همیشه اجازه دهید که فیزیک و حرکت بازیگران به طور کلی به تصویر کشیده شود، سزیال The Worst of Evil برای طرفداران اکشن عالی است. سطوح مختلفی از خشونت را که شخصیت‌های مختلف مایل به انجام آن هستند اضافه کنید، تا متوجه شوید چرا سریال دارای محتوای 18+ است. پا به پای صحنه‌های اکشن با ماجراهایی جنایی هم رو به رو هستیم. اعضای باند گی چول هرکدام به نوعی جنایتکاری ترسناک هستند.

سریال بدترین شیطان / سریال کره ای بدترین شیطان

سریال بدترین شیطان یک موفقیت است زیرا فقط بر لحظات تکان‌دهنده یا اقدامات سخت تکیه نمی‌کند. این دو عنصر را در پیک دارد، اما همیشه زمان می‌برد تا شخصیت‌های پویا در مرکز هر انتخاب و رمز و راز ایجاد شوند. یک درام جنایی، یک داستان گانگستری، و حتی یک عاشقانه دوران کودکی به هم پیچیده شده است.

این لازم است تا گی چول تبدیل به یک آنتاگونیست با هدف شود و نه یک شرور. بله، تمام هدف جون مو این است که مرکز گانگنام را به عنوان یک باند و گیچول را به عنوان یک رهبر سرنگون کند. اما پیچیدگی‌های این دو مرد که باعث ایجاد احترام می‌شوند، به مخاطب اجازه می‌دهد تا راهی برای ریشه‌یابی گی چول، حتی در جنایاتش، پیدا کند. به جای کهن الگوی رئیس اوباش، تمایل گی چول به خشونت، ارتباطات با انسانیت او را تحت الشعاع قرار نمی‌دهد، که عمیق است. او قطعاً یکی از رهبران اصلی سریال The Worst of Evil است، و شیمی او با Jجون مو این را حتی بیشتر از این پیش می‌برد.

در داستان‌های مخفی سنتی، عامل نفوذی با بحران‌های هویت دست و پنجه نرم می‌کند و خطر گرفتار شدن عاطفی با جنایتکارانی را که تحت نظر دارد، می‌گیرد. با پیشرفت تحقیقات آن‌ها، خطوط بین وظیفه و دوستی محو می‌شود و منجر به درگیری های داخلی و دوگانگی اخلاقی می‌شود. با این حال، موقعیت جون مو در سریال کره ای بدترین شیطان منحصر به فرد است! کی چول هم هدف او و هم یک رقیب عاشقانه است. در حالی که عشق بین جون مو و ایی جونگ پابرجا باقی می‌ماند، و ایی جونگ – که او نیز یک پلیس است – وارد پرونده می‌شود تا شوهرش را از شرایط کابوس وارش نجات دهد. اما آینده روابط این سه نفر قابل پیش‌بینی نیست.

سریال بدترین شیطان / سریال The Worst of Evil / سریال کره ای بدترین شیطان

از نقطه نظر بیننده، با آشکار شدن وضعیت پیچیده جون مو در سریال کره ای بدترین شیطان ، خطرات نیز افزایش می‌یابد. اجرای بی‌نقص جی چانگ ووک مثل همیشه احساسات متناقض جون مو را به وضوح زنده می‌کند. هر چه نگاه جی چانگ ووک احساسی‌تر می‌شود، آشفتگی درونی جون مو بیشتر احساس می‌شود. جون مو که به خاطر پدری معتاد در کارش نادیده گرفته شده و توسط خانواده همسرش مورد تحقیر قرار گرفته است، یک پیشنهاد مخاطره آمیز برای مخفی شدن می‌پذیرد. و این بازی ظریف بازیگر است که همدلی را در شخصیت دمیده و روایت جذاب را حفظ می‌کند.

در سمت دیگر داستان، تصویر وی ها جون از رهبر باند دارای جنبه متفاوتی از جذابیت است. صعود او از طریق رده های جنایتکار و توانایی‌های رهبری او، ظاهر همیشه آرامش، اطمینانی که از تصمیم‌هایش دارد، عدم اعتمادش به همه و غیره. ها جون در به تصویر کشیدن تمام دل‌مشغولی های کی چول عالی است. درکنار تمام وحشی‌گری هایی که تیمش برای تصاحب و نگه داشتن قدرت انجام داده‌اند، جنبه لطیف‌تر او، که در طول سال‌ها احساساتی را نسبت به عشق اولش در خود داشت، بیشتر خودنمایی می‌کند. وقتی کی چول حقیقت را بفهمد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ کدام خیانت عمیق تر خواهد شد؟ عشق یا وفاداری؟

سریال کره ای بدترین شیطان یک درام برنده است. زنجیره های در حال آشکار شدن و توطئه‌های جدید، تنش را زنده نگه می‌دارد. احساسات در هم تنیده سه فردی که نمی‌توانند احساسات واقعی خود را به طور کامل بیان کنند، لایه دیگری از تفاوت‌های ظریف را اضافه می‌کند. چه سرنوشتی در انتظار این سه نفر خواهد بود؟ ما مشتاقانه منتظر فصل بعدی هستیم. ژانر سریال بدترین شیطان اکشن، جنایی و معمایی است. نمرات سریال بدترین شیطان در سایت مای دراما لیست نمره 8.6 از 10 و در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.6 از 10 را به خود اختصاص داده است. با دانلود سریال The Worst of Evil می‌توانید از ماجرایی هیجان‌انگیز و نفس‌گیر با بازی جی چانگ ووک و وی ها جون لذت ببرید. در ضمن تعداد قسمت های سریال بدترین شیطان 12 اپیزود است.

سخن آخر

با معرفی سریال کره ای بدترین شیطان همراهتان بودیم. سریال The Worst of Evil یکی از قوی ترین سریال های کره ای 2023 با داستان پر پیچ و خم دو مرد است که به طور جبران ناپذیری به یکدیگر متصل هستند اما شرایطشان آن‌ها را به نقاط بسیار متفاوتی در زندگی سوق داده است. سریال پر از اکشن و تحولات احساسی است، داستانی که از انتظارات بینندگان برای ایجاد عمقی پویا استفاده می‌کند، و همه کارها را به خوبی انجام می‌دهد و هرگز در سرعت یا ساختار خود دچار تزلزل نمی‌شود. همان‌طور که منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی در انتهای این درام دیدنی رخ خواهد داد، می‌توانید نظرات خود را درباره قسمت آخر سریال The Worst of Evil با ما درمیان بگذارید . فکر می‌کنید کی چول در انتهای سریال جون مو و ای جونگ را نجات می‌دهد یا همه چیز به یک داستان تراژیک و غمگین تبدیل خواهد شد؟ می‌توانید با ما و دیگر همراهان پلازا در بخش دیدگاه‌ها صحبت کنید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران5 دیدگاه
avatar
رقیه
.
24 آبان 1402، 15:23
پاسخ
0
1
خیلی قشنگه سریالش به شدت پیشنهاد میشه به خوبی محتوای سریال قابل درکه وتمام نکات ریز درشت و به خوبی توضیح و نشون داده👌🏼
avatar
مرسده
.
05 آبان 1402، 17:31
پاسخ
0
5
من همه قسمت ها را دیدم به جرات می‌توانم بگم تا آخر قسمت ۷ یکی از بهترین سریال‌هایی بود که تا به حال دیده بودم اما در ۵ قسمت آخر به خوبی ۷ قسمت اول عمل نکرده بود. ممنون از سایت شما
avatar
coraline
.
04 آبان 1402، 15:46
پاسخ
2
12
واقعا نویسنده تهش سریال رو بشدتتتت خراب کرد
avatar
fati
.
03 آبان 1402، 11:02
پاسخ
1
7
بی نظیرههههه این سریال 😍
avatar
fati
.
03 آبان 1402، 11:01
پاسخ
1
8
بی نظیرههههه این سریال🫠😍
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402