نحوه خرید مستقیم از سایت آدیداس و پرداخت هزینه

آموزش خرید مستقیم از سایت آدیداس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آدیداس محبوب‌ترین و معتبرترین برند تولید کننده انواع کفش در دنیا است. در وب‌سایت اصلی این برند محبوب، تمامی کفش‌ها با قیمتی مناسب عرضه شده‌‌اند. اما مشکل اصلی که وجود دارد خرید مستقیم از سایت آدیداس در ایران است! به عبارتی دقیق‌تر، ایرانیان به علت تحریم بودن شبکه‌های بانکی نمی‌توانند از طریق درگاه‌های پرداخت بین‌المللی کفش مورد علاقه خود را از این وب‌سایت خریداری کنند.

خوشبختانه برخی از ارگان‌های قانونی این مشکل را برطرف کرده و راهکاری کم‌هزینه را برای ایرانیان ارائه کرده‌اند. وب‌سایت‌های پرداخت ارزی به شما کمک می‌کنند تا بدون محدودیت خاصی پروسه پرداخت هزینه کالا را انجام داده و محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از این سایت دریافت کنید. اگر شما هم از طرفداران برند همیشه محبوب آدیداس هستید و قصد خرید محصولات این برند را به صورت مستقیم دارید، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

خرید مستقیم از سایت آدیداس
راهنمای خرید محصول از سایت آدیداس از ایران

نیم نگاهی به ماهیت و تاریخچه برند آدیداس

دو برادر آلمانی در سال 1924 میلادی، با تلاش و همکاری توانستند کمپانی جهانی داسلر را راه‌اندازی کنند. آدولف و رودلوف داسلر یک ایده جدید را برای کسب‌و‌کار خود در نظر داشتند؛ در این ایده رودلوف باید مسئولیت فروش کفش‌ها و آدولف نیز مسئولیت طراحی اولیه آن‌ها را بر عهده داشت.

در واقع این همکاری دو برادر داسلر بود که آن‌ها را به اولین سکوی پرتاب خود در سال 1936 میلادی رساند! جسی اونز اولین شخصی بود که طراحی و متریال کفش‌های این دو بردار را پسندید و تصمیم گرفت از این کفش‌‌ها در مسابقات المپیک استفاده کند. جسی اونز مشهورترین دونده آمریکایی در آن دوران بود. این شخص با کفش‌های دو برادر داسلر به 4 مدال طلا به صورت متوالی دست پیدا کند.

اما این دو برادر در نهایت در سال 1948 میلادی، از یکدیگر جدا شدند و آدولف تصمیم گرفت برند جهانی آدیداس را برای خود انتخاب کند. رودلوف نیز برند پوما را برای خود افتتاح کرد و با این اسم محصولات خود را به بازار معرفی کرد. اما پیشرفتی که برند آدیداس در طی این چند دهه داشته است، در واقع یک شاهکار به حساب می‌آید.

نحوه ثبت نام در سایت آدیداس (Addidas)

برند آدیداس در حال حاضر در بسیاری از کشورهای توسعه یافته همچون آمریکا، ایتالیا، ترکیه و… شعبات رسمی خود را تاسیس کرده است. ایجاد شرایط مناسب و خاص برای خرید مستقیم از سایت آدیداس باعث شده تا افراد بتوانند در هر نقطه از دنیا به محصولات باکیفیت و پرفروش این برند دسترسی پیدا کنند. با توجه به مسافت کم بین ایران و ترکیه، بسیاری از ایرانیان محصولات برند آدیداس را از شعبه آن در ترکیه خریداری می‌کنند. در کل انتخاب کشور ترکیه برای خرید محصولات آدیداس انتخابی بسیار بهتر و کم‌هزینه‌تر برای ایرانیان است. مسلما خرید از سایت آدیداس ترکیه مزیت‌های بسیار زیادی دارد:

  • هزینه کمتر
  • اطمینان از اورجینال بودن محصولات
  • قابلیت خرید از سایت ترکیه با وزن حداکثر 5 کیلوگرم

البته می‌توان از سایر شعبات آدیداس به صورت اینترنتی محصولات آن را خریداری کرد، اما شعبه ترکیه این برند از هر نظر برای ایرانیان بهتر و به‌صرفه‌تر است.

نکات مهم در مورد خرید از سایت آدیداس

به هنگام خرید مستقیم از سایت آدیداس باید به نکات بسیار مهمی همچون وارد کردن آدرس و مشخصات غیر ایرانی باید توجه داشته باشید. در واقع برخی اطلاعات هویتی و تکمیلی شما اعم از شماره تلفن، آدرس تحویل مرسوله و… باید غیر ایرانی باشد تا بتوانید محصولات مورد نظر را خریداری کنید.

اما در صورتی که محل سکونتی در شعبات مختلف آدیداس چون ترکیه، آمریکا و… ندارید باید از سایت‌های واسط ایرانی معتبر کمک بگیرید. کارشناسان زبده حاضر در وب‌سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی می‌توانند به واسطه ارتباطات گسترده خود در کشور ترکیه و سایر کشورهایی که شعبات آدیداس در آن‌ها حضور دارند، کلیه مراحل خرید محصول و تحویل آن در ایران را انجام دهند.

نکات مهم در خرید مستقیم از سایت آدیداس
در خرید از سایت آدیداس باید به برخی نکات همچون دسته بندی محصولات، جنسیت و… توجه کنید.

مراحل خرید از سایت آدیداس ترکیه

همه کاربران ایرانی با ثبت نام و ساخت پنل کاربری در سایت آدیداس ترکیه می‌توانند از آن خریدهای خود را انجام دهند. بعد از کلیک روی گزینه SIGN IN و ساخت حساب کاربری، در صفحه اصلی بعد از تعیین جنسیت می‌توانید دسته بندی‌های مربوط به جنسیت منتخب را مشاهده کنید.

برای نمونه با انتخاب دسته بندی کفش‌ها در سایت، انواع محصولات مرتبط از جمله کفش فوتبال، کفش بسکتبال، کفش اسپورت و… به صورت لیست‌وار ظاهر می‌شوند. همچنین در پنجره جانبی صفحه سایت، لیستی از فیلترها بر اساس قیمت، سایز، ویژگی، جنس و… وجود دارد که با اعمال هر یک می‌توانید به محصولات مورد هدف خود نزدیک‌تر شوید.

بهترین راهکار برای خرید مستقیم از سایت آدیداس در ایران

همان گونه که در مطالب بالا اشاره کردیم، در حال حاضر تنها راهکار پیش روی ایرانیان برای خرید مستقیم از سایت آدیداس، استفاده از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی است. این وب‌سایت‌ها در اصل ارگان‌های قانونی و معتبری هستند که با ایجاد ارتباط بین‌المللی با شعبات برند آدیداس می‌توانند به صورت کاملا قانونی مراحل خرید از سایت این برند را انجام دهند. پس از تکمیل مراحل خرید، محصول مورد نظر شما توسط تیم مجرب این سایت‌ها به آدرس محل زندگی ارسال می‌شود.

مزایای خرید محصولات آدیداس با سایت های واسط ایرانی
خرید مستقیم از سایت آدیداس در ایران از طریق پلتفرم های واسط مزیت های زیادی اعم از قیمت کمتر و امنیت بیشتر دارد.

مزایای استفاده از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی

خرید مستقیم از سایت آدیداس از طریق پلتفرم‌های واسط ایرانی، مزیت‌های فراوانی دارد. از جمله این مزایا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کارمزد معقول و به‌صرفه
  • امکان خرید با کارت‌های اعتباری بین‌المللی
  • تحویل کالا در اسرع وقت

کارمزد معقول و به‌‌صرفه

در حالت کلی خرید مستقیم از سایت آدیداس واقع در ترکیه، برای ایرانیان هزینه‌های کمتری را دارد. از طرفی، میزان کارمزد دریافتی سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی بسیار معقول و مقرون‌به‌صرفه است.

قابلیت خرید با کارت‌های اعتباری بین‌المللی

یکی از اصلی‌ترین خدمات سایت‌های پرداخت ارزی، صدور کارت‌های اعتباری بین‌المللی به ایرانیان است. شما با داشتن کارت اعتباری می‌توانید به راحتی مرحله پرداخت هزینه کالا در سایت آدیداس را پشت سر گذاشته و بقیه مراحل آن یعنی تحویل مرسوله در ایران را به سایت‌های پرداخت ارزی بسپارید.

تحویل کالا در اسرع وقت

کالاهایی که توسط شرکت‌های واسط ایرانی از سایت آدیداس خریداری می‌شوند، در کمترین زمان ممکن به آدرس گیرنده ارسال می‌شوند. البته توجه داشته باشید که این خدمات ویژه تنها در سایت‌های پرداخت ارزی معتبر وجود دارد.

سوالات متداول

حالا که با روند خرید مستقیم از سایت آدیداس در ایران آشنا شدید، لازم است تا در قالب پاسخ به پرسش‌های متداول برخی ابهاماتی که ممکن است در ذهن شما پیش بیاید را برطرف کنیم.

آیا می‌توان سفارش ثبت شده را لغو کرد؟

این مورد دقیقا به شعبه سایت آدیداس مربوط می‌شود. البته در اغلب این شعبات قابلیت لغو کردن سفارشات وجود دارد.

آیا می‌توان کالا تحویلی را در صورت داشتن نقص فنی مرجوع کرد؟

بله، کارشناسان در سایت‌های پرداخت ارزی می‌توانند به صورت قانونی فرایند مرجوع کردن کالا را انجام دهند.

در محاسبه قیمت نهایی محصولات در سایت آدیداس باید به چه مواردی توجه کرد؟

در این مرحله باید به مواردی از جمله قیمت کالا، هزینه ارسال کالا به ایران، کارمزد سایت واسط و هزینه گمرک توجه داشته باشید.

سخن پایانی

آیا تجربه خرید مستقیم از سایت آدیداس را داشته‌اید؟ بدون شک خرید نسخه اورجینال محصولات برند آدیداس از سایت‌های اصلی آن مزیت‌های بسیاری از جمله قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد. اما ایرانیان باید از طریق سایت‌های پرداخت ارزی محصولات مورد نظر خود را از وب‌سایت‌های آدیداس خریداری کنند.  اگر شما هم تابه‌حال تجربه همکاری با پلتفرم‌های واسط معتبر ایرانی را داشته‌اید خوشحال می‌شویم آن را در بخش دیدگاه‌ها با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402