معرفی ۴ بهترین سایت خارجی برای خرید + ارسال به ایران

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خرید و فروش در بستر اینترنت محدود به فروشگاه‌های داخل کشور نیست، بلکه می‌توان از سایت‌های بین‌المللی نیز محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمود. هم اکنون سایت‌های زیادی در حوزه تجارت الکترونیک وارد عمل شده و به صورت بین‌المللی فعالیت می‌نمایند. شاید تصور کنید که قرار گرفتن ایران در شرایط تحریم مانع خرید از بهترین سایت های خارجی شده است، اما راه‌های زیادی برای دور زدن تحریم وجود دارد.

با گسترش جهانی شبکه اینترنت و وفور دستگاه‌های هوشمند، راه نفوذ و میدان عمل فضای مجازی بسیار گسترده‌تر از گذشته شده است. امروزه در چنین شرایطی شاهد حضور فروشگاه‌های مختلف در بستر اینترنت هستیم. بسیاری از افراد جهت دریافت کالای اصل و برند به بهترین سایت های خرید از خارج کشور مراجعه می‌کنند. در این شیوه خرید دیگر کالای تقلبی به دست خریدار نخواهد رسید. در ادامه موضوع ضمن معرفی برترین سایت‌ها، خرید و ارسال از سایت های خارجی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. با ما همراه شوید تا بتوانید خریدی متفاوت را تجربه کنید.

فهرست مطالب

1_ آمازون

یکی از پلتفرم‌های بی‌نظیر دنیا که عمومیت جهانی دارد و به عنوان یک وب‌سایت فروشگاهی طیف وسیعی از محصولات را شامل می‌شود، آمازون است. این وب‌سایت در بخش تجارت الکترونیک فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد. این شرکت در سال 1994 پایه‌ریزی شد و بنیان‌گذار آن آقای جف بزوس است. بازدید ماهانه این سایت چیزی بالغ بر 2 میلیارد نفر است و از این حیث رتبه چهارمین سایت فروشگاهی پربازدید را به خود اختصاص می‌دهد.

خرید از خارج کشور
معرفی سایت آمازون

سایت آمازون از ابتدای طراحی خود کاملا عمومی بود و هر نوع محصولی در آن وجود داشت. البته به صورت متوالی در طی سال‌های پشت سر هم آقای بزوس تصمیم به متنوع کردن محصولات خود نیز نمود. از این رو است که امروزه می‌توان انواع محصولات فیزیکی و هم چنین دیجیتالی را در این فروشگاه دید. آمازون به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید از خارج کشور همواره مورد توجه مردم قرار دارد.

روش های خرید از آمازون

آیا کاربران ایرانی می‌توانند از آمازون خرید کنند؟ وب‌سایت فروشگاهی آمازون در اغلب کشورهای دنیا در دسترس است. متاسفانه کاربران ایران به سبب تحریم شدن کشور نمی‌توانند مانند بقیه مردم جهان در این سایت حضور داشته باشند و خرید کنند. زیرا به واسطه شرایط موجود امکان پرداخت هزینه‌های مربوطه را ندارند. از این رو نحوه پرداخت هنگام خرید از سایت های خارجی مانند آمازون معمولا توسط گیفت کارت یا شرکت‌های واسطه صورت می‌گیرد.

به کمک گیفت کارت می‌توانید بدون استفاده از کارت‌های بانکی، هزینه مورد نظر را پرداخت کنید و نیازی به داشتن حساب بین‌المللی نیست. البته سایت‌های واسطه زیادی در داخل ایران فعال هستند که به عنوان پل ارتباطی ایرانیان با این سایت وارد عمل شده‌اند و فارغ از تحریمات کشور می‌توان حضوری فعال و غیر مستقیم در این فروشگاه داشت. با این وجود هنوز هم می‌توان همانند کاربران دیگر یک خرید موفق را در خارج از کشور به انجام رساند.

سرویس‌های آمازون

در زمان حال بزرگترین و مهم‌ترین سرویس آمازون، همان فروشگاه اینترنتی آمازون است. خرید محصولات متنوع از این بخش صورت می‌گیرد و سایر سرویس‌ها به صورت فرعی فعالیت می‌نمایند. دومین سرویس مهم این وب‌سایت با عنوان آمازون پرایم، پخش انواع فیلم و سریال را در برنامه خود گنجانیده است.

این سرویس اشتراکی، خدمات ویژه‌ای را جهت خرید از فروشگاه ارائه می‌دهد. افزایش سرعت تحویل اجناس خریداری شده، ارائه تخفیفات ویژه و غیره از جمله امکانات اصلی آن است. البته برخورداری از این امکانات مستلزم خریداری کردن اشتراک آن خواهد بود. توییچ و IMDB دو مورد از دیگر سرویس‌های مهم این فروشگاه هستند که به ترتیب شرایط پخش زنده بازی و ارائه اطلاعات گسترده فیلم‌ها را زمینه چینی می‌نمایند.

2_ علی بابا

در حوزه تجارت الکترونیکی، نام شرکت و فروشگاه رسمی علی بابا به عنوان یک مرجع چینی، در بین بهترین سایت‌ های خرید از خارج کشور همواره به چشم می‌خورد. مدیریت این سایت فروشگاهی با جک ما است و محصولات بی‌نظیر و متنوعی را همراه با خدمات متعدد پس از فروش به کاربران خود ارائه می‌دهد. یکی از مزایای خرید از سایت ‌های خارجی معتبر و قانونی، امکان خریدی آسان و ایمن می‌باشد که در سایت علی بابا نیز به وقوع پیوسته است.

خرید از سایت های خارجی در ایران

جالب است بدانید که این شرکت الکترونیکی کامل‌ترین لیست محصولات را در جهان ارائه می‌دهد و هم اکنون به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین در حال فعالیت است. حتی مقیاس فعالیت آن بسیار گسترده‌تر از فروشگاه آمازون می‌باشد. تامین کنندگان این فروشگاه تولیدکنندگانی از قاره بزرگ آسیا هستند، اما مشتری و مصرف‌کننده آن در سراسر جهان پراکنده شده است. بنابراین، کاربران این مجموعه محدود به منطقه یا کشور خاصی نیست و کل دنیا را در بر می‌گیرد.

روش های خرید از علی بابا

مشابه با آن‌چه که در مورد سایت آمازون ارائه شد، به دلیل وجود تحریم امکان خرید مستقیم و بی واسطه از سایت علی بابا نیز برای ایرانیان فراهم نیست. کاربران ایرانی معمولا از طریق شرکت‌های واسطه به سمت یک خرید سریع، مطمئن و کاملا ایمن از علی بابا قدم برمی‌دارند. این گروه از شرکت‌ها با داشتن نمایندگی در کشور چین و راه‌اندازی یک سایت معتبر، به عنوان یک واسطه کاربران را به طور غیر مستقیم به سایت مذکور وصل می‌کنند.

به طور کلی، جهت انجام خرید بایستی در سایت علی بابا یک اکانت مختص به خود بسازید. جهت ورود به این سایت کافیست از طریق اکانت شخصی وارد ‌شوید و سپس در میان محصولات متنوع آن بگردید تا محصول مورد نظر خود را بیابید. توجه نمایید که اگر تولید کننده آن محصول در کشور شما انبار داشته باشد بهتر است، زیرا در سریع‌ترین زمان ممکن محصول سفارشی به دست شما خواهد رسید.

بعد از انتخاب محصول، حالا وقت آن است که به تولید کننده پیام دهید. بعد از انجام مذاکره با تولید‌کننده و رسیدن به توافق در مورد نوع محصول، تعداد آن، کیفیت مربوطه و حتی هزینه‌های مصرفی در زمینه پست و بسته‌بندی، منتظر محصول سفارشی خود باشید. به واسطه اعتبار بالای خود قادر است تا در مدت زمان کوتاهی مراحل ارسال بسته را به پایان برساند.

محصولات علی بابا

شکی وجود ندارد که وب سایت علی بابا به عنوان یکی از بهترین سایت ‌های خارجی برای خرید مطرح است.‌ محصولات ارائه شده در این سایت از تنوع گسترده‌ای برخوردار هستند و هر آن‌چه را که لازم داشته باشید می‌توانید در آن بیابید. به طور کلی نوع خدماتی که در این مرکز معتبر ارائه می‌شود به سه دسته کلی تقسیم بندی شده است. اما محصولات موجود به دو دسته کلی دیجیتالی و فیزیکی طبقه‌بندی شده‌اند که ضمن گستردگی می‌توانید آن‌ها را همراه با کیفیت‌های گوناگونی بیابید.

تولیدکنندگان در این مجموعه حضور دارند و خدمات خود را ارائه می‌دهند. این تامین‌کنندگان به دو دسته اصلی طلایی و غیر طلایی تقسیم بندی شده‌اند. شایان ذکر است که تولید کننده با درجه طلایی در سایت علی بابا، هویت تایید شده‌ای دارد. اگر قصد خرید و ارسال از سایت ‌های خارجی را دارید، یکی از بهترین موارد موجود در عصر حاضر، وب‌سایت علی بابا است.

3_ ایبی، EBay

آیا به دنبال یکی دیگر از بهترین سایت ‌های خرید از خارج کشور هستید، پیشنهاد سوم ما سایت ایبی است. بنیان‌گذار این سایت از سمت پدر ایرانی است و توانسته این سایت چند ملیتی را در حوزه تجارت الکترونیکی تاسیس کند. روزانه میلیون‌ها کاربر در این سایت حاضرند که برخی از آن‌ها اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند و برخی دیگر محصولات موجود را می‌خرند. به عبارتی واضح‌تر تامین‌کننده و‌ مشتری تعامل بهینه‌ای با هم برقرار کرده‌اند. این فروشگاه بستری آنلاین را فراهم کرده است که می‌توان هر کالایی را با برندهای مختلف در آن یافت.

مزایای خرید از سایت های خارجی
آشنایی با سایت ایبی و امکانات آن

ویژگی سایت ‌های معتبر خرید خارجی داشتن بستری امن و یک شیوه خرید آسان است. این مشخصه در سایت ایبی نیز مشاهده می‌گردد. شایان ذکر خواهد بود که طیف وسیعی از محصولات در این سایت همراه با تخفیفات بسیار خوبی ارائه می‌شوند.

این مجموعه بزرگ و جهانی در سال 1995 راه‌اندازی شد و در این مدت زمان کوتاه در زمره برترین فروشگاه‌های جهان قرار گرفت. بنابراین چنان‌چه محصول مورد نظر خود را در آمازون و علی بابا نیافتید، می‌توانید شانس خود را در ایبی امتحان نمایید.

روش‌های خرید از ایبی

از آن‌جایی که فروشگاه مجازی ایبی مانند آمازون و علی بابا یکی از فروشگاه‌های آنلاین بین‌لمللی و چند ملیتی است، ایرانیان به طور مستقیم نمی‌توانند در آن حاضر شوند و هر آن‌چه را که می‌خواهند بخرند. اعمال برخی تحریم ها علیه کشور ایران، باعث شده تا شرایط پرداخت و خرید از سایت های خارجی سخت تر شود.

همچنین بخوانید :

تنها راهی که جهت خرید از ایبی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، استفاده از خدمات گسترده شرکت‌ها و سایت‌های واسطه است. سایت مالتینا، یکی از بهترین سایت های واسط است. این سایت واسطه به عنوان یک پل ارتباطی میان کاربران ایرانی و سایت علی اکسپرس قرار گرفته است و شرایطی را فراهم کرده تا ایرانیان نیز بتوانند در این سایت آمریکایی حاضر شوند و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود کافیست نام آن را به این واسطه بدهید و مبلغ هزینه آن را نیز پرداخت کنید. در ادامه ثبت درخواست خرید و مابقی مراحل توسط شرکت واسطه انجام می‌شود. سایت های واسط ایرانی، محصولات خریداری شده از علی اکسپرس را در کمترین زمان به مشتری تحویل می دهند.

اولین سایت حراجی دنیا

آیا می‌دانستید که در سایت فروشگاهی ایبی، علاوه بر خرید و فروش محصولات مختلف، امکان به مزایده گذاشتن محصولات نیز وجود دارد؟ این سایت حراجی‌های متنوعی برگزار می‌کند و می‌توانید در این حراجی‌ها محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسبی دریافت کنید. علاوه بر این مورد، یکی از مشخصات ممتاز و متفاوت این مجموعه این است که علاوه بر ارائه محصولات نو و فابریک محصولات دست دوم را نیز به معرض نمایش در می‌آورد.

آنلاین شاپینگ در ایران
امکانات ویژه سایت ایبی

گاهی می‌توانید یک محصول دست دوم یا حتی قدیمی را با قیمتی بسیار کمتر از آن‌چه که تصور می‌کنید، دریافت کنید. به طور مداوم مزایده‌های گوناگونی در این سایت برگزار می‌شود و به طور قطع شما هم خواهید توانست یکی از شرکت کنندگان این مزایده‌ها باشید.

4_ علی اکسپرس

تصور می‌کنم حالا دیگر سایت معتبر و جهانی علی بابا را می‌شناسید. این فروشگاه بزرگ چینی نه تنها در زمینه ارائه محصولات و خدمات ویژه مشارکت دارد، بلکه حتی سایت‌های فروشگاهی مشابه با قوانین خود نیز راه‌اندازی نموده است و همواره بر فعالیت آن‌ها نظارت می‌نماید. علی اکسپرس یکی از معتبرترین سایت های بین المللی بوده و در کشور چین قرار راه اندازی شده است.

خرید خارجی در ایران
امکانات و قابلیت های سایتعلی اکسپرس

این فروشگاه منبع عظیمی از تامین‌کنندگان بزرگ و کوچک چینی است که به صورت خرده‌فروشی محصولات خود را در این سایت ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توانید بهترین محصولات چینی را به طور مستقیم از تولید‌کننده آن بخرید. در سایت علی اکسپرس، امکان فروش محصولات اورجینال و ارزان قیمت به صورت تک عددی وجود دارد. محصولات در سایت علی اکسپرس به صورت مستقیم توسط تولید کننده به فروش می رسند، به همین دلیل تمامی آن ها قیمت ارزان تری دارند.

در حدود 10 سال است که این سایت در حال فعالیت است و خدمات متنوع خود را در اختیار کاربران جهان می‌گذارد. در نهایت یک فروشگاه بسیار معتبر بوده که زیر مجموعه علی بابا است و اعتبار خود را از آن به ارث می‌برد.

روش ‌های خرید از علی اکسپرس

تمامی فروشگاه‌های بین‌المللی و وب‌سایت‌های معتبر خارجی از نظر شرایط خرید برای ایرانیان وضعیت مشابهی دارند. به همین دلیل در اغلب موارد خرید و ارسال از سایت های خارجی یکسان انجام می‌شود؛ به دلیل این‌که تمام این سایت‌های فروشگاهی نیازمند پرداخت هزینه در بستر اینترنت و هم‌چنین یک حساب بین‌المللی هستند، مشابه با هم عمل می‌نمایند. به علت تحریم شدن کشور ایران، کاربران  ایرانی نمی توانند از درگاه های پرداخت بین المللی استفاده کنند.

اما هم‌چنان می‌توانید جهت خرید از علی اکسپرس به شرکت‌های واسطه امیدوار باشید. این شرکت‌ها درخواست شما را ثبت می‌کنند و در نهایت آن را به فروشگاه مورد نظر انتقال می‌دهند. تنها کاری که شما به عنوان یک خریدار باید انجام دهید انتخاب یک محصول و برقرار نمودن ارتباطی موثر با تامین‌کننده یا فروشنده محصول مورد نظر است. در حقیقت توافقات قیمتی و سایر موارد از طریق خریدار حقیقی با فروشنده صورت می‌گیرد.

در نهایت لازم است که لینک صفحه محصول را کپی نموده و آن برای شرکت واسطه ارسال نمایید. حتی می‌توانید به صورت تلفنی با کارشناسان مربوطه شرکت واسطه تماس برقرار کنید. مراحل پایانی جهت انجام خرید مستقیم از فروشگاه، پرداخت هزینه و ثبت آدرس توسط واسطه مورد نظر صورت می‌گیرد و با خیال راحت می‌توانید این مراحل را به او واگذار کنید. توجه کنید که در نهایت شما بایستی کل هزینه خرید را به این شرکت بدهید.

مشخصات ویژه سایت علی اکسپرس

فروشگاه آنلاین و مجازی علی اکسپرس برای کاربران خود ضمانت نامه معتبر و مطمئن ارائه می‌دهد و خیال آن‌ها را از بابت انجام هر گونه خرید راحت می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مورد رضایت این مجموعه این است که اغلب دارای ارسال رایگان است و به منظور ارسال محصول هزینه‌ای تقبل نمی‌کند. اگر به دنبال محصولی با ارسال رایگان هستید، کافیست در موتور جستجوی این سایت، ارسال رایگان یا عبارت Free Shipping را جستجو کنید. به راحتی لیست محصولاتی که دارای این مشخصه ممتاز هستند، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امکانات گسترده علی اکسپرس

یکی از بزرگ ترین مزیت های سایت علی اکسپرس، ارائه تخفیفات بزرگ به مشتریان است. با استفاده از تخفیفات ویژه در سایت علی اکسپرس می توانید محصولات اورجینال را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

قابلیت منحصر به فرد دیگری که در این سایت فروشگاهی وجود دارد، توانایی ارائه زبان‌های مختلف در بخش Languages است. با توجه به زبان خود می‌توانید بخش Languages را تغییر دهید. علاوه بر تخفیف های موجود روی محصولات، سایت علی اکسپرس در مناسبت های مختلف، تخفیف های ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. در صورتی می‌توانید از این تخفیفات بهره‌مند شوید که در مدت زمان مشخص از آن استفاده نمایید.

سوالات متداول بهترین سایت های خارجی برای خرید

آیا می‌توان هر نوع محصولی را از سایت‌های خارجی خریداری کرد؟

خیر، برخی از محصولات جهت ارسال مناسب نیستند. به طور مثال، محصولاتی با ترکیبات شیمیایی و همراه با قابلیت اشتعال و نمونه‌هایی که با قوانین موجود مغایرت دارند را نمی‌توان سفارش داد. در بقیه موارد مشکلی وجود ندارد.

برترین سایت خارجی جهت خرید و ارسال از خارج کشور کدام یک است؟

سایت‌های خرید از خارج کشور بسیار فراوان هستند. در این میان آمازون، علی بابا، علی اکسپرس و ایبی بهتر از سایر مواردند. اگر روند خرید را به خوبی بدانید و از یک شرکت واسطه معتبر کمک بگیرید، همگی جهت خرید عالی عمل می‌کنند.

آیا به منظور خرید از سایت‌های خارجی حتما بایستی اکانت داشته باشیم؟

خیر، ضرورتی ندارد حتما در سایت‌های خرید از خارج کشور اکانت داشته باشید. روش‌های دیگری وجود دارد که نه تنها لزومی به باز کردن اکانت شخصی نیست، بلکه حتی ثبت سفارش مستقیم در هنگام خرید لازم نیست.

جمع‌بندی

در نهایت چهار مورد از بهترین سایت ‌های خرید از خارج کشور همراه با مشخصات ویژه آن‌ها معرفی گردید. بنابراین اگر به دنبال یک کالای اصل خارجی هستید، به طور مستقیم آن را از فروشگاه‌های خارج از کشور بخرید. اگر در زمینه خرید از این سایت‌ها با مشکلی روبرو شدید، کافیست با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. بدین منظور از راه‌های ارتباطی زیر کمک بگیرید و با مشاوران زبده ما ارتباط برقرار نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402