بهترین بازی های چند نفره Xbox Game Pass در 2023

بهترین بازی های چند نفره Xbox Game Pass در 2023
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

Xbox Game Pass میزبان بازی های چند نفره بسیاری بوده است که این موضوع میتواند سبب محبوبیت گیم پس در میان کاربرانی شود که از کنسول XBOX برخوردار هستند. در این مقاله به معرفی لیستی از بهترین بازی های چند نفره Xbox Game Pass در 2023 خواهیم پرداخت.

سرویس گیم پس ماهانه و سالانه میزبان بازی های بسیاری در سبک و سیاق های مختلف بوده است. به لطف کتابخانه گیم پس شاهد حضور بازی های بیشتری در طول سال در این زمینه هستیم که این موضوع میتواند سبب تقویت سرویس مایکروسافت شود. امروزه Game Pass برای تمام گیمرها به خصوص اشخاصی که علاقه مند به بازی های چند نفره هستند محصولات متنوعی را ارائه داده است که اگر به دنبال لیستی از بازی های برتر چند نفره در سرویس گیم پس هستید میتوانید با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی های چند نفره Xbox Game Pass

تطابق دادن سلیقه افراد در حوزه بازی کار دشواری بوده است اما این موضوع در مورد بازی های چند نفره کمرنگ تر بوده زیرا تمامی کاربرانی که در بین بازی های آنلاین و گروهی فعالیت دارند به دنبال رقابت هستند. این لیست به شما فرصت تازه ای برای سرگرمی روی کاناپه و استراحت را میدهد که میتوانید در سبک بازی های MMO و آنلاین با رقابت های بسیاری سروکله بزنید. بدنیست بدانید که در این لیست به بازی های خوبی اشاره شده که پیشنهاد میشود آنها را از دست ندهید.

1. Halo: The Master Chief Collection

بهترین بازی های چند نفره Xbox Game Pass در 2023

  • شرکت سازنده : ۳۴۳ اینداستریز، بانجی، سابر اینتراکتیو، سرتن افینیتی، Splash Damage، United Front Games، راک‌استار داندی
  • سال انتشار : 2019
  • پلتفرم ها : ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز، سرویس ابری بازی‌های اکس‌باکس

بازی هالو کالکشن حماسه ای جذاب در سبک بازی های کنسولی بود که توانست گیم پلی حماسی بسیار خوبی را ارایه دهد. در این زمینه سه نسخه از بازی هالو در قالب یک بسته منتشر شد که جذابیت های بالای این نسخه میتواند شما را در برابر نبردهای آنلاین بسیاری قرار دهد. رویارویی با رقبایی از سراسر جهان در سرویس آنلاین بازی میتواند فرصت خوبی برای افزایش مهارت های شخصی باشد زیرا در این حالت میتوانید با استفاده از سلاح های موجود برای شکست دشمنان برنامه ریزی کنید. امکان تقویت سلاح و تجهیزات در طول بازی امکان پذیر بوده است که با برنده شدن در هر چالش از بازی میتوانید پاداش های خوبی را کسب کنید. بد نیست بدانید این بازی میزبانی بیش از ۱۲۰ نقشه جدید و ۶۷ ماموریت مبارزاتی بوده که بسیاری از آنها مورد تحسین قرار گرفته است. در سمت دیگر طراحی پویا و گیم پلی هیجان انگیز بازی است که میتواند شما را برای زمان خوبی سرگرم نماید.

2. Warhammer 40,000: Darktide

بهترین بازی های چند نفره Xbox Game Pass در 2023

  • شرکت سازنده : Fatshark
  • سال انتشار : 2022
  • پلتفرم ها : اکس‌باکس سری اکس و سری اس، سرویس ابری بازی‌های اکس‌باکس، مایکروسافت ویندوز

داستان بازی در شهری بنام ترتیوم جریان داشته که این شهر میزبان انبوهی از دشمنان تشنه به خون بوده است. در یک بازی اکشن و وحشیانه باید از خود محافظت و با کمک دیگر دوستان خود به دنبال شکست دشمنان باشید. هیولاهای بسیاری در بازی وجود داشته که امکان شکست دادن آنها به تنهایی را نخواهید داشت. همچنین باید بدانید استفاده از استراتژی های مناسب می‌تواند به شما در زمینه پیروزی کمک نماید. ریشه کن کردن دشمنان اصلی ترین هدف شما در بازی بوده است که بدنیست بدانید در سرتاسر دنیای بازی بذر وحشت و ترس کاشته شده که همین موضوع سبب شده تا بازی در لیست گیم های ترسناک نیز قرار بگیرد. نیروهای مرموز و قدرتمند که علیه شما قیام کرده اند از یک سیستم دشواری مراحل برخوردار هستند که این موضوع می‌تواند متحدان قدرتمندی را پیش روی شما قرار دهد.

سری بازی‌های وارهمر باتوجه به اینکه میزبان سبک و سیاق‌های مختلفی هستند بازهم درطول سال میزبان گیمرهای بسیاری بوده‌اند. بازی Warhammer 40,000: Darktide یک محصول چند جانبه در سبک‌های مختلف بوده است که اساس و ماهیت اصلی آن ارائه نبردهای متنوع و پویا بوده است. وارهمر 40000 از زمان‌های قدیم توانسته ساختار اختصاصی خود را دراختیار گیمرها قرار دهد و همین موضوع سبب شده تا نسخه‌های بعدی بازی نظیر Warhammer 40,000: Darktide به امتیازات خوبی و فروش‌های قابل توجهی برسند.

3. Forza Motorsport

بهترین بازی های چند نفره Xbox Game Pass در 2023

  • شرکت سازنده : ترن ۱۰ استودیوز، پلی‌گراند گیمز، سومو دیجیتال
  • سال انتشار : 2023
  • پلتفرم ها : ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز، سرویس ابری بازی‌های اکس‌باکس

بای فورزا موتور اسپورت در حالت کمپین شاید گیم پلی خوبی را برای سرگرمی ارایه دهد ولی باید بدانید که همین مورد در حالت آنلاین به شگفت انگیز تغییر میکند که در حالت رقابتی آنلاین میتوانید با گیمرهایی از سراسر جهان در رقابت باشید. شبیه سازی عالی و پویای بازی میتواند فرصت تازه ای برای شما ایجاد کند که براساس آن قادر به شناسایی بخش های مهمی از بازی و ماشین خود خواهید داشت. این بازی بیش از ۱۰۰ ماشین را در خود جای داده و از ۲۰ مسیر زنده محبوب برخوردار است. وجود سیستم های آب و هوایی عالی و شرایط مختلف جوی میتواند شما را با یکی از بهترین بازی های شبیه سازی و مسابقه ای آشنا کند. طراحی چشم‌نواز و دنیای دیدنی بازی که با بهترین حالت گرافیکی توسعه یافته میتواند زیبایی های بسیاری را در اختیار شما قرار دهد.

سری بازی‌های فورزا موتواسپورت بی‌تردید از جذاب‌ترین گزینه‌های منتشر شده در سبک بازی‌های مسابقه‌ای بوده است که ایکس باکس با درانحصار قرار دادن آن توانسته گیمرهای بسیاری را مجبور به خرید کنسول‌های ایکس باکس نماید. بازی Forza Motorsport که درسال 2023 منتشر شده جدیدترین نسخه از این محصول بوده است که بدنیست بدانید ترن 10 استودیو سازنده این بازی بوده که در روند ساخت از استودیوهای دیگر نظیر پلی گراند گیمز و سومو دیجیتال نیز کمک گرفته است و همین موضوع سبب متمایز شدن بازی Forza Motorsport شده است. طراحی برجسته و نمایش دقیق جزئیات از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی بوده است که نباید آنرا نادیده گرفت. درادامه لیست جهت آشنایی با بازی‌های بیشتر و بهتر باما همراه باشید.

4. Minecraft Legends

بهترین بازی های چند نفره Xbox Game Pass در 2023

  • شرکت سازنده : موجنگ استودیوز، Blackbird Interactive
  • سال انتشار : 2023
  • پلتفرم ها : پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴ ، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز، سرویس ابری بازی‌های اکس‌باکس

بازی افسانه های ماینکرافت که در سال 2023 منتشر شد توانست سبک و سیاق بسیار خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد که ماهیت و گیم پلی بازی Minecraft Legends نسبت به ماینکرافت اصلی متفاوت بوده است. در این بازی قادر به تجربه جهانی به صورت Overworld خواهید بود که نمونه آنرا هرگز ندیده اید. نبردهای حماسی بسیاری به صورت گروهی در بازی تدارک دیده شده است که این موضوع میتواند رقابت های بسیاری را بین شما و هم گروهی هایتان که دوستانتان هستند در برابر اوباش ائتلاف ایجاد کند. نبردهای حماسی بازی در مورد مبارزه علیه پیگلین ها بوده است که آنها برای تسخیر جهان شما اقدام نموده اند. این شما هستید که باید دنیای زنده و سرسبز خود را در برابر حملات دشمنان نگه داری کنید. منابع سرشار بسیاری برایتان تدارک دیده شده است که با جمع آوری آنها میتوانید دهکده ای جدید راه اندازی کنید و با قدرتمند نمودن خود به دنبال شکست دادن دشمنان در نبردهای گروهی باشید. دنیای پیکسلی و طراحی دیدنی از دیگر مزایای برجسته این بازی بوده است.

5. Hot Wheels Unleashed

بهترین بازی های چند نفره Xbox Game Pass در 2023

  • شرکت سازنده : Milestone Corporation
  • سال انتشار : 2021
  • پلتفرم ها : پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴ ، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز، سرویس ابری بازی‌های اکس‌باکس

Hot Wheels Unleashed عنوان یک بازی مسابقه ای آنلاین از استودیو بازی سازی Milestone Corporation بوده که توانسته بخش های کلیدی بسیاری را برای سرگرمی ارائه دهد. ماهیت چند نفره و گروهی بازی سبب بوجود آمدن رقابت های بسیاری خواهد شد که در این بین قادر به حضور در تورنومنت های مختلفی خواهید بود. رقابت هایی که با پاداش های مختلفی همراه هستند و در صورت پیروزی در آنها میتوانید به پاداش های خوبی دسترسی پیدا کنید. جمع آوری این هزینه ها امکان ارتقاء و سفارشی سازی خودرو را برایتان به ارمغان خواهد آورد. بدنیست بدانید که در طراحی بازی از ویژگی های ظاهری و بصری بسیاری استاده شده که این موضوع سبب شده تا بازی Hot Wheels Unleashed نه تنها بتواند مجوز حضور در لیست بازی های برتر گیم پس را کسب کند بلکه بتواند امروزه به عنوان یک بازی گرافیکی نیز شناخته شود. این بازی سراسر هیجان برای کنسول های پلی استیشن نیز در سال 2021 منتشر شده است.

سخن پایانی

معرفی و بررسی لیستی از بهترین بازی های چند نفره Xbox Game Pass در 2023 به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در این زمینه به بازی های خوب و البته شناخته شده ای اشاره شد. اگر به دنبال خرید اکانت گیم پس هستید باید بدانید که ایکس باکس ماهانه بازی های خوب بسیاری را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد که از این طریق میتوانید به گزینه های خوبی دسترسی داشته باشید. نظر شما نسبت به این لیست چیست؟ میتوانید بازی های پیشنهادی خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402