معرفی انیمه جادوگر و جانور

انیمه The Witch and the Beast
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه جادوگر و جانور یکی از انیمه‌های بسیار جذاب زمستان 2024 است. انیمه The Witch and the Beast ماجرای دو مامور را روایت می‌کند که برای هدف خاصی به دنبال حل کردن پرونده‌های جادویی هستند.

انیمه Majo to Yajuu یک انیمه فانتزی، اکشن و ماجراجویی بوده که در روزهای سرد زمستان مهمان ما اوتاکوها بوده است. با وجود منتشر شدن انیمه‌های جذابی مانند انیمه تک رو، ممکن است این انیمه به حاشیه کشیده شده و چندان به آن پرداخته نشود. پس با پلازا همراه باشید تا این انیمه را به شما معرفی کنیم، با ما تا انتها همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه جادوگر و جانور

داستان انیمه جادوگر و جانور

انیمه The Witch and the Beast حول محور دو فرد به نام‌های گیدو (Guideau) و آشاف (Ashaf) می‌چرخد؛ یک دختر بداخلاق اما زیبا و یک مرد مرموز که تابوتی را پشت خود حمل می‌کند. این دو از سمت سازمان طنین جادو مامور شده‌اند تا به مشکلاتی که جادو یا جادوگران پدید می‌آورند، رسیدگی کنند. پس می‌توانید نتیجه بگیرید که در هر قسمت شاهد یک ماجرای جدید از این دو باشید. هر بار ماموریت جدیدی از سوی سازمان برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود و آنان را وارد یک چالش جدید می‌کند.

اما این همه ماجرا نیست. گیدو آن دختری که نیست که به نظر می‌آید. او درواقع یک هیولا بوده که توسط یک جادوگر نفرین و از بدن اصلیش جدا شده است. به همین دلیل، به دنبال جادوگری می‌گردد که او را نفرین کرد. گیدو می‌خواهد او را پیدا کند و نفرینش را باطل و به بدن اصلی خود بازگردد.

سه راه برای باطل کردن نفرین جادوگران وجود دارد؛ فرد نفرین شده عشق واقعی خود را ببوسد، جادوگر نفرین خود را بردارد و فرد نفرین شده جادوگر را ببوسد. گیدو برای این که جادوگری که نفرینش کرده را پیدا کند، مجبور است تمامی پرونده‌های جادوگری را حل کرده و در کنار آن، جادوگران را ببوسد!

اما باید توجه کرد بوسیدن یک جادوگر تنها راه حلی موقتی است و نفرین باز دوباره به سمت نفرین شده بر می‌گردد. در کنار حل پرونده‌ها قهرمانان ما باید جادوگر نفرین کننده گیدو را پیدا کنند. اما این کار آسانی نیست زیرا کسی که گیدو را نفرین کرده یکی از قدرتمندترین و باستانی‌ترین جادوگران تمام دوران به حساب می‌آید.

در کنار همه این‌ها داستان گاهی مسیری متفاوت به خود می‌گیرد و به بقیه اعضای قدرتمند طنین جادویی نگاهی می‌اندازد مانند یک نکرومنسر _ جادوگر زیبا که در کنار همکارش به حل پرونده‌های مردگان زنده شده می‌پردازد.

شخصیت های انیمه جادوگر و جانور

انیمه Majo to Yajuu دو شخصیت اصلی دارد و سایر شخصیت‌ها پس از ایفای نقش خود از صحنه ناپدید می‌شوند. کاراکترهای انیمه جادوگر و جانور به شرح زیر هستند:

گیدو (Guideau)

معرفی انیمه جادوگر و جانور

گیدو در ظاهر شبیه دختری بلوند و زیبا است، اما او در اصل مردی است که ظاهرش با نفرین یک جادوگر تغییر کرد. او به سازمان طنین جادو (Order of Magical Resonance) می‌پیوندد تا جادوگر را پیدا کند و نفرین را بردارد. او با اکراه با اشاف همراه شده و به او کمک می‌کند تا موارد مربوط به جادو را حل کند. او یک مرد بزرگ قدرتمند نقابدار دارد که در تابوت اشاف زندگی می‌کند و می‌تواند در صورت لزوم توسط او آزاد شود.

گیدو با این که از بدن اصلی خود دور بوده اما بسیار قوی است. او از آشاف متنفر است و قسم خورده تا بعد از شکسته شدن نفرین و بازگشت به بدن خود، او را بکشد. در حال حاضر او یک دختر زیبا با اخلاق بسیار تندی است.

یو تایچی (Yō Taichi) صداپیشه ژاپنی، شخصیت گیدو را دوبله می‌کند. تایچی در انیمه‌هایی همچون انیمه مرد اره ای به جای شخصیت میفونه (Mifune)، انیمه کوهستان مرده بازی مرگ به جای شخصیت سایا شینویاما (Saya Shinoyama) و انیمه هوریمیا به جای شخصیت مادر یوکی صحبت کرده است.

آشاف (Ashaf)

زمان پخش انیمه جادوگر و جانور

اشاف، جادوگری بلند قد و بسیار آرام است که تابوتی به پشتش بسته شده و برای سازمان طنین جادویی کار می‌کند. او گیدو را با خود همراه می‌کند تا از قدرت او استفاده و پرونده‌ها را حل کند. با وجود بدخلقی‌های گیدو، آشاف بسیار آرام و صبور است. همچنین، هنگامی که گیدو به خطر می‌افتد به کمکش می‌رود. او به قدرت گیدو ایمان دارد و او را قوی‌ترین موجود روی زمین می‌داند.

ویس اکتور شخصیت آشاف کسی جز صداپیشه کارکشته و خوش صدای ژاپنی، توشیوکی موریکاوا (Toshiyuki Morikawa) نیست. موریکاوا شخصیت‌های انیمه‌ای بسیاری را دوبله کرده که از بین آن‌ها می‌توان به شخصیت‌های محبوبی همچون شیشیواکامورا (Shishiwakamaru) در انیمه یویو هاکوشو، گریفیث در انیمه برزرک، سفیروت در انیمه سه بعدی نجات کودکان اشاره کرد.

هلگا (Velvette, Helga)

هلگا (Velvette, Helga)

این کاراکتر یکی از شخصیت‌های تاثیر گذار در انیمه‌است. با وجود این‌که یک جادوگر است اما نمی‌توان گفت قدرت‌های فراوانی دارد یا می‌تواند در برابر دشمنان بسیاری مبارزه کند. هلگا از خانواده‌ای جادوگر می‌اید که یک مامورت مهم دارند. حفاظت از شمشیر شیطانی و جلوگیری از آزادی آن. درست شنیدید شمشیر شیطانی در واقع هیولایی قدرتمند است که توسط اجداد هلگا مهر و موم شده اما گذر زمان رابطه‌ای عاطفی را بین او و شمشیر شیطانی به وجود آورده است.

خانواده هلگا توسط قویترین و خونخوارترین جنگجویان کلیسا قتل و عام شده اند و او تنها بازمانده به شمار می‌رود. حالا که سعی دارد زندگی ساکت و آرامی را سپری کند سرنوشت او با سربازان کلیسا، سازمان طنین جادویی و طبیعتا شخصیت‌های اصلی انیمه آشاف و گیدو گره می‌خورد.

کوگات ( Cugat, Matt)

کوگات ( Cugat, Matt)

او به معنی کلمه خونسرد است. یکی از فرماندهان ارتش کلیسا که بر ضد جادوگران می‌جنگد کوگات نظر کرده عنصر یخ است و با کمک این عنصر با دشمنان خود می‌جنگد. کوگات از طرف کلیسا مامور شده هلگا را دستگیر کند و برای این کار مصمم است. همین موضوع باعث شده راه او با قهرمانان انیمه برخورد کند. اما چیزهای بسیاری وجود دارد که کورگات از آن‌ها بی‌خبر است.

آنجلا آن هول (Angela Anne Huell)

آنجلا آن هول (Angela Anne Huell)

به ظاهر معصوم و مهربان او توجه نکنید. او رسما کسی است که نباید اسمش را بی‌اورید. یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمند‌ترین جادوگران جهان که لرزه بر اندام هر جنگجویی می‌اندازد. او می‌اند تنها برای تفریح هزاران هزار انسان را بکشد و حتی در شکنجه و نفرین کردن هم‌نوعان جادوگر خودش نیز کم نگذاشته. آنجلا کسی است که گیدو را نفرین کرده و بدنی جادوگر به او داده. سرنوشت قهرمان‌های داستان با این موجود باستانی و قدرتمند کره خورده است و باید دید چگونه می‌خواهند با او به جنگ بروند.

نقد انیمه Majo to Yajuu

تعداد قسمت های انیمه جادوگر و جانور

انیمه The Witch and the Beast براساس مانگایی با همین نام نوشته و تصویرگری شده کوسوکه ساتاکه (Kousuke Satake) ساخته شده است. زمان پخش انیمه جادوگر و جانور به تاریخ 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402) برمیگردد. این انیمه توسط تاکایوکی هامانا (Takayuki Hamana) در استودیو Yokohama Animation Laboratory ساخته شده است.

خلاصه داستان این انیمه ممکن است شما را به یاد برخی انیمه ‌های جادویی با این مضمون، مانند انیمه دوروهدورو، بیاندازد؛ شخصی که دچار نفرین شده و به دنبال جادوگری که این بلا را سرش آورده است، می‌گردد. اما با پیش رفتن داستان خواهید دید که این تنها بخشی از ماجرای آن است.

در انیمه Majo to Yajuu شخصیت‌ها به خوبی طراحی شده و آرت و گرافیک انیمه نیز جذابیت خود را دارد. همچنین، اپیزودیک بودن آن نیز داستان را از کسل‌کنندگی درآورده است. این که هر بار شخصیت‌های اصلی ما با چالشی جدید روبرو شوند، بسیار جذاب است.

دو کاراکتر اصلی داستان، یعنی گیدو و آشاف، دو شخصیت کاملا مجزا دارند؛ گیدو بسیار تندخو، بداخلاق و بی ادب است. در حالی که آشاف آرام و صمیمی است، اما در پشت چهره صمیمی و آرام او هزاران حیله نهفته است. این تضاد شخصیت ممکن است کمی کلیشه‌ای به نظر برسد. اما باید اعتراف کنیم که در دنیای واقعی نیز رفاقت دو دوست برون‌گرا و درون‌گرا پایدارترین نوع دوستی است!

داستان انیمه Majo to Yajuu یک ماجرای پیچیده از پرونده‌های مختلف در کنار شمکلات و مسائل شخصی و انتقام‌جویانه است. چیزی که می‌توان در انیمه‌های کارآگاهی سریالی دید؛ به عنوان مثال، انیمه کارآگاه دیوانه که در سال 2023 منتشر شد. با این تفاوت که در انیمه جادوگر و هیولا تخیل و جادو به کار رفته است. در کل، تا اینجای کار انیمه جادوگر و جانور یکی از زیباترین انیمه‌های زمستان 2024 شناخته شده است و در کنار آثار جذابی مانند سولو لولینگ توانسته خود را بین طرفداران محبوب سازد.

امتیازات انیمه جادوگر و جانور

انیمه Majo to Yajuu تاکنون توسط سایت‌های بسیاری مورد نقد و بررسی قرار گرفته و این نقدها از سوی کاربران امتیازاتی را برای آن به ارمغان آورده است. یکی از این سایت‌ها My Anime List بوده که کاربران آن به انیمه جادوگر و هیولا نمره 7.38 را داده‌اند. انیمه The Witch and the Beast در سایت IMDb نیز نمره 6.8 را به دست آورده است.

کلام آخر

انیمه جادوگر و جانور در کنار انیمه‌های ماجراجویی که در سال 2024 پخش شده‌اند، جای گرفته است. این انیمه شما را به دنیای جادوگران برده و شما را با ابعاد خاص و دیده نشده‌ای از آن‌ها روبرو می‌کند. نظر شما درباره این انیمه چیست؟ آیا انیمه جادوگر و هیولا می‌تواند به یکی از انیمه‌های به یادماندنی تبدیل شود؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
دانیال
.
03 اسفند 1402، 23:56
پاسخ
0
0
داداش آبرو بردی ، ویس اکتر گیدو آسامی ستو هست نه یو تاییچی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402