بهترین راه های رسیدن به اکسپلور اینستاگرام

راه های رسیدن به اکسپلور
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تا چه حدی با اکسپلور اینستاگرام آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید که راه یافتن به این صفحه در اینستاگرام می‌تواند سرنوشت شما در فضای مجازی را تغییر دهد؟

در دنیای پیشرفته کنونی، واقعا رسیدن به اکسپلور اینستاگرام کار سختی نیست! راه های رسیدن به اکسپلور بسیار متنوع و زیاد است، اما شما باید از بهترین آن‌ها برای تحقق اهداف خود استفاده کنید! در این مطلب از مجله پلازا قصد داریم برخی از بهترین روش‌های رسیدن به اکسپلور Instagram را به همراه برخی نکات ریز معرفی کنیم.

فهرست مطالب 

منظور از اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اگر شما هم بلافاصه پس از ورود به صفحه اینستاگرام خود به روی آیکون سرچ مراجعه می‌کنید، یعنی اینکه وارد دنیای اکسپلور شده‌اید. در این دنیا می‌توانید هر نوع محتوا را پیدا کنید. البته نباید از این نکته مهم هم غافل شد که به علت هوشمندسازی سیستم اینستاگرام، اغلب محتواها در اکسپلور بر اساس پست‌هایی که قبلا مشاهده کرده‌اید به شما نمایش داده می‌شود.

اگر بخواهیم دقیق‌تر اکسپلور اینستاگرام را توصیف کنیم، باید بگوییم که اکسپلور هر شخص در این شبکه اجتماعی دقیقا مانند اثرانگشت او منحصربه‌فرد است! اما آیا این بخش از اینستاگرام واقعا چه هدف و قصدی دارد؟ هدف اصلی اکسپلور اینستاگرام افزایش میزان تعامل کاربران با محتواهای مورد علاقه خود است! آهان، دقیقا همان فکری که الان به ذهنتان خطور کرد همان جرقه‌ای است که شما از آن برای رساندن محتواهای خود به این بخش استفاده خواهید کرد! پس اگر قصد دارید مخاطبین متناسب با حوزه فعالیتی خود را پیدا کنید، پس باید به این دنیای بزرگ و بی‌نهایت در اینستاگرام وارد شوید و بدرخشید.

راه های رسیدن به اکسپلور

بهترین و موثرترین راه های رسیدن اکسپلور اینستاگرام

راه های رسیدن به اکسپلور به یک یا دو روش منتهی نمی‌شود. اما شما باید مناسب‌ترین راهکار را برای دیده شدن هر چه بهتر و سریع‌تر خود در اکسپلور انتخاب کنید. برای انجام این کار، در ابتدا باید به خوبی مخاطبین بازار هدف خود که در اینستاگرام فعالیت دارند را بشناسید. به بیانی ساده‌تر باید بدانید که مقصود آن‌ها از گشت و گذار در اینستاگرام چیست و به دنبال چه هستند؟

برای مثال اگر در زمینه خرید و فروش کفش در اینستاگرام فعالیت دارید، در ابتدا نحوه فعالیت و پست گذاری رقبای خود را بررسی کنید. با انجام این کار به راحتی می‌توانید چندین ایده خاص را به وجود آورده و با استفاده از آن‌ها توجه مخاطبین بازار هدف را به خود جلب کنید!

تولید محتوای غنی و جذاب!

یکی از بهترین و سریع‌ترین راه های رسیدن به اکسپلور و کسب نتایج مطلوب، تولید محتوای اثربخش و مخاطب پسند است! یعنی شما باید ابتدا علایق مخاطبین خود را شناسایی کرده و سپس در راستای ایجاد هیجان و احساس خوشایند آن‌ها را به سمت خود جلب کنید. حتی اگر به صورت تصادفی وارد اکسپلور شده باشید، بدون تولید محتوای جذاب نمی‌توانید میزان بازدید و فالوورهای خود را افزایش دهید.

این روزها که روزانه هزاران پست، ریلز و استوری در اینستاگرام منتشر می‌شود، شما باید سعی کنید که جزو بهترین‌ها باشید. استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام با تولید محتوا در سایت کاملا متفاوت است. به همین دلیل باید سعی کنید تا بر اساس موضوعات ترند و روز در اینستاگرام محتواهایی متناسب با درخواست، علاقه و نیاز مخاطبین بازار هدف خود منتشر کنید.

هشتگ‌ها: عناصر کلیدی در ورود پست به اکسپلور!

آیا می‌دانید هشتگ‌ها در اینستاگرام تا چه حدی در روند پیشرفت شما دارد؟! استفاده از هشتگ‌های مناسب و متناسب با عنوان و کلید واژه اصلی محتوا اینستاگرامی می‌تواند شانس شما در ورود به اکسپلور را چندین برابر افزایش دهد! هشتگ‌ها حکم راهنمای مسیر را برای مخاطبین شما دارند، یعنی هر چقدر هشتگ‌هایی که برای پست‌های خود انتخاب می‌کنید، متناسب‌تر باشد به همان اندازه شانس بیشتری در افزایش میزان بازدید خواهید داشت.

راه های رسیدن به اکسپلور

ثبت کردن لوکیشن پست

شاید انجام این کار در ابتدا خیلی سطحی و ساده به نظر برسد، اما در حقیقت یکی از موثرترین راه های رسیدن به اکسپلور اینستاگرام است. درج لوکیشن مختص هر پست در اینستاگرام می‌تواند کاربران را به سمت پست‌های شما هدایت کند! از طرفی با انجام این کار شما مسیر درست ورود به اکسپلور اینستاگرام را طی خواهید کرد.

توجه داشته باشید که استفاده از لوکیشن‌های غیر دقیق و اشتباه نه تنها هیچ سودی برای شما ندارد، بلکه مانع از ورود پست به اکسپلور می‌شود!

تقویت برند یکی از بهترین راه های رسیدن به اکسپلور 

برندسازی و تقویت برند یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر پیج اینستاگرامی برای افزایش میزان تعامل خود باید انجام دهد. برای برندسازی در اینستاگرام شما باید به صورت مستمر محتواهای اثربخش و کاربردی را در اختیار کاربرانتان قرار دهید. منظور از برندسازی در اینستاگرام، دقیقا داشتن فعالیت مستمر و البته مفید و کارساز است. با فعالیت حرفه‌ای و هوشمندانه در اینستاگرام نه تنها می‌توانید صدای خود را در ازدهامی از تبلیغات و هنجارهای بازاریابی به گوش مخاطبین بازار هدف خود برسانید، بلکه می‌توانید در اکسپلور این شبکه مجازی نیز جزو برترین‌ها باشید.

انتشار پست‌ها در زمان مناسب خود

از دیگر راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام، انتشار پست‌ها در زمان مناسب خود است. برای مثال اگر اغلب مخاطبین شما به هنگام شب پست‌های مرتبط با حوزه فعالیتی شما را مشاهده می‌کنند، پس بهتر است شما هم در این بازه زمانی پست‌ها و محتواهای خود را منتشر کنید.

راه های رسیدن به اکسپلور

کمک گرفتن از افراد مشهور در اینستاگرام

یکی دیگر از راهکارهای غیر رایگان برای ورود به دنیای اکسپلور، کمک گرفتن از اینفلوئنسرها در اینستاگرام است. برخی از افراد مشهور در اینستاگرام می‌توانند به شما در افزایش میزان بازدید و در نهایت ورود به اکسپلور کمک شایانی کنند.

سوالات متداول

بهترین برنامه برای دیده شدن در زمان کم در اکسپلور کدام است؟

برای رسیدن به اکسپلور سعی کنید از روش‌های اصولی استفاده کرده و هم‌‌زمان صبر داشته باشید.

آیا ورود به اکسپلور موجب افزایش بازدید می‌شود؟

بله، صدرصد راه یافتن به این دنیای گسترده علاوه بر افزایش بازدید حتی ممکن است میزان فالوورهای شما را افزایش دهد.

آخرین کلام

راه های رسیدن به اکسپلور اینستاگرام که در این مقاله معرفی شدند، همان راهکارهای اصولی هستند. استفاده از سایر روش‌های میان‌بر یا پولی کوتاه مدت بوده و نتایج چندان مطلوبی را به دنبال ندارد. اما شما با رعایت برخی اصول و قواعد و هم‌زمان استفاده از برخی تکنیک‌ها می‌توانید نتایج بسیار بهتری را به دست آورید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402