گوشی نوبیا نئو ۲ زد تی ای + ویژگی های فنی

معرفی گوشی نوبیا نئو 2 زد تی ای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی نوبیا نئو ۲ زد تی ای عنوان و محصول جدیدی از برند نام‌آشنای Nubia می‌باشد که بدنیست بدانید این گوشی هوشمند با مشخصات خوبی معرفی شده که تصمیم به بررسی بخش‌های مختلف آن گرفته‌ایم. با پلازا در ادامه همراه باشید.

گوشی ZTE nubia Neo 2 اخیرا از سوی نوبیا معرفی شده که بدنیست بدانید در فهرست گوشی‌های اقتصادی ارزان قیمت می‌تواند گزینه قابل قبولی برای خرید باشد. هدف از انتشار گوشی نوبیا نئو ۲ زد تی ای، حضور ZTE در فهرست شرکت‌هایی است که درسال ۲۰۲۴ به دنبال فعالیت روی گوشی‌های ارزان قیمت هستند. این موضوع سبب خواهد شد تا در آینده شاهد محصولات بیشتری از این برند با قیمت کم و اقتصادی باشیم. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی این گوشی ادامه مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی ZTE nubia Neo 2

ویژگی‌هاگوشی ZTE nubia Neo 2
نمایشگر۶.۷۲ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۴۰۰x۱۰۸۰
پردازندهیونیساک T820
سیستم عاملاندروید ۱۴
حافظه/رم۸ گیگابایت رم | حافظه ۲۵۶ گیگابایت
دوربین‌‌ها۲ + ۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفیاعلام نشده
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۳۳ وات
قیمتاعلام نشده

گوشی نوبیا نئو ۲ زد تی ای

با اینکه گوشی ZTE nubia Neo 2 هنوز به طور رسمی وارد بازارهای جهانی نشده است اما باید بدانید در مدت زمان کم معرفی آن، بازخوردهای بسیاری نسبت به این محصول انجام گرفته است که تقریبا اکثر آنها مثبت بوده است. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی نوبیا نئو ۲ زد تی ای قادر است در زمان عرضه فروش خوبی را برای Nubia به همراه داشته باشد و این امر عامل مهمی بر ادامه فعالیت این شرکت در آینده خواهد بود.

نظرتان نسبت به این موضوع چیست؟ برند نوبیا در سال ۲۰۲۴ به نظر می‌رسد که برنامه‌های بسیار خوبی را برای عرضه گوشی‌های ارزان قیمت در پیش گرفته است. بد نیست بدانید که یکی از اصلی‌ترین مزایای گوشی‌های این برند چینی مربوط به طراحی دیدنی و شگفت انگیز آن می‌باشد که گوشی نوبیا نئو ۲ زد تی ای با برخورداری از یک قاب پشتی دیدنی توانسته نظرات جهانی بسیاری را به سمت خود جذب نماید.

صفحه نمایش گوشی ZTE nubia Neo 2

معرفی گوشی نوبیا نئو 2 زد تی ای

صفحه نمایش گوشی ZTE nubia Neo 2 با برخورداری از سایز ۶.۷۲ اینچ می‌تواند یک رابط مناسب و بزرگ برایتان باشد که بد نیست بدانید در این زمینه به یک پنل آی پی اس ال سی دی دسترسی خواهید داشت که نرخ تازه‌سازی آن روی ۱۲۰ هرتز تنظیم شده است. در خصوص حداکثر روشنایی و رنگ‌های تحت پوشش اطلاعاتی به ثبت نرسیده اما باید بدانید که وضوح پیکسلی نمایشگر روی ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تنظیم شده که نرخ ریت آن بر روی ۲۰:۹ می‌باشد. ناگفته نماند که تراکم پیکسلی صفحه نمایش بر روی ۳۹۲ ppi در هر پیکسل به ثبت رسیده است که به نسبت گوشی‌های ارزان قیمت دیگر می‌تواند یک ویژگی برای این گوشی به شمار بیاید.

سخت افزار گوشی نوبیا نئو ۲ زد تی ای

سخت‌افزار محصول همانطور که می‌دانید به دلیل جلوگیری از افزایش قیمت با محدودیت همراه بوده است که در این زمینه شرکت نوبیا برای گوشی جدید خود از یک رابط کاربری ناشناخته و اختصاصی استفاده نموده که در این رابط می‌توانید به اندروید ورژن ۱۴ دسترسی داشته باشید. بی تردید این نسخه از اندروید می‌تواند به شما اطمینان خاطر را بدهد که قادر به نصب بازی و برنامه‌های بسیاری خواهید بود.

در کنار مزایای مربوط به رابط کاربری و اندروید بد نیست بدانید که در بخش چیپست شاهد یک تراشه مرکزی ۶ نانومتری از مدل Unisoc T820 (6 nm) هستیم که این تراشه در کنار سی پی یو ۸ هسته‌ای با مشخصات Octa-core (1×2.7 GHz Cortex-A76 & 3×2.3 GHz Cortex-A76 & 4×2.1 GHz Cortex-A55) می‌تواند سرعت و راندمان مناسبی را برایتان به همراه داشته باشد.

معرفی گوشی نوبیا نئو 2 زد تی ای

پردازنده گرافیکی گوشی از مدل Mali-G57 می‌باشد که بد نیست بدانید از طریق این پردازنده قادر به نصب و راه‌اندازی بازی‌های گرافیکی و سنگین اندرویدی نخواهید بود زیرا قطعه‌ای که برای گوشی در نظر گرفته شده در حقیقت در حوزه گیمینگ کارایی نداشته و فقط برای اجرای بازی‌های سبک و کم حجم می‌تواند مفید واقع شود.

در بخش حافظه داخلی و رم محصول شاهد یک مدل هستیم که در این زمینه امکان استفاده از کارت اس دی را نخواهید داشت. نوبیا در این زمینه از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت استفاده نموده است که به نظر می‌رسد این ظرفیت داخلی برای گوشی‌های ارزان قیمت گزینه خوبی برای نگهداری اطلاعات مهم کاربران خواهد بود.

در خصوص دیگر مشخصات و ویژگی‌های این گوشی باید بدانید که نوبیا برای این گوشی از فناوری 5G استفاده نموده است که می‌تواند در رنج گوشی‌های ارزان قیمت یک مزیت عالی به شمار بیاید.

دوربین‌های گوشی ZTE nubia Neo 2

دوربین‌ها نقش مهمی بر افزایش یا کاهش هزینه‌ها داشته‌اند که در این زمینه شرکت نوبیا برای جلوگیری از افزایش قیمت از یک دوربین دوگانه استفاده نموده است که در لنز اصلی گوشی شاهد یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که در کنار آن از یک لنز ۲ مگاپیکسلی برای عمق دهی استفاده شده است. امکان استفاده از ویژگی‌های پانورما و HDR در دوربین‌ها وجود داشته که بد نیست بدانید در هنگام فیلمبرداری می‌توانید به کیفیت ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم بر ثانیه دسترسی داشته باشید.

در خصوص دوربین سلفی محصول اطلاعاتی به ثبت نرسیده اما در این زمینه می‌توانید به کیفیت فیلمبرداری دوربین اصلی یعنی ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم بر ثانیه دسترسی پیدا کنید.

باتری و قیمت گوشی نوبیا نئو 2 زد تی ای

معرفی گوشی نوبیا نئو 2 زد تی ای

باتری به کارگیری شده در این گوشی ارزان قیمت شامل ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر می‌باشد که در مدل دیگری که بسته به بازار عرضه خواهد شد، شاهد باتری ۵۲۰۰ میلی آمپری نیز خواهیم بود. برای شارژ این باتری‌های عظیم از یک شارژر سیمی ۳۳ وات استفاده شده است که به نظر می‌رسد نسبت به رنج قیمتی محصول از توان و قدرت مناسبی برخوردار است.

در هنگام خرید گوشی می‌توانید به رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای و زرد دسترسی پیدا کنید اما موضوعی که باید به آن اشاره داشته باشیم مشخص نبودن قیمت و دیگر اطلاعات گوشی بوده است. شرکت نوبیا معرفی گوشی را در ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ انجام داد که زمان انتشار آن به صورت دقیق مشخص نیست اما بر اساس اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد که نوبیا تصمیم دارد در اواخر سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ و یا اوایل سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ گوشی خود را منتشر نماید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول این نوشته به اطلاعات مهم گوشی ZTE nubia Neo 2 اشاره شد که تاحد ممکن سعی نمودیم شمارا با تمامی مشخصات این محصول آشنا کنیم. در این بین می‌توان گفت که گوشی نوبیا نئو ۲ زد تی ای با برخورداری از مشخصات پایه‌ای در میان گوشی‌های اقتصادی توانسته نظرات جهانی را در بخش معرفی کسب نماید و باید منتظر عرضه رسمی گوشی در بازارهای جهانی بود. نظر شما نسبت به این محصول جدید چیست؟ باما همراه باشید و دیدگاه خود نسبت به توضیحات فوق و این گوشی را برایمان به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
محمدرضا شریعتی
.
07 اردیبهشت 1403، 09:35
پاسخ
0
0
سلام چه زمانی میاد ایران بخریم؟؟؟؟
avatar
محمدرضا
.
07 اردیبهشت 1403، 09:21
پاسخ
0
0
سلام چه زمانی میاد ایران تا بخریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402