معرفی سریال هندی قبول میکنم

سریال هندی قبول میکنم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال هندی قبول میکنم را می‌توان یکی از طولانی‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی سینمای هند دانست که در سال 2012 اکران شد. این سریال تماشایی و جذاب توانست در مدت زمان پخش خود، طرفداران بسیار زیادی را مجذوب خود کند. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به بررسی مفصل‌تر سریال هندی قبول میکنم بپردازیم.

سریال هندی قبول میکنم را می‌توان یک مینی‌سریال موفق و جذاب در نظر گرفت که مابین سال‌های 2012 تا 2016 از تلویزیون این کشور پخش شد. این سریال تماشایی موفق شد تا تحسین بینندگان و منتقدان سینمایی را برانگیزد و به عنوان یکی از ماندگارترین سریال‌های تاریخ سینمای این کشور شناخته شود. این سریال علاوه بر هندوستان، در کشورهای دیگری نیز پخش شده و با استقبال قابل قبولی نیز مواجه شده است. ژانر سریال هندی قبول میکنم، خانوادگی و عاشقانه است؛ ترکیبی از دو ژانر محبوب که طرفداران بسیاری دارند. کارگردانی این سریال جذاب و تماشایی بر عهده لالیت موهان (Lalit Mohan)، گول خان (Gul Khan) و آجای میشرا (Ajay Mishra) بوده است.

در مورد زمان پخش سریال قبول میکنم هندی باید گفت که اولین قسمت از این سریال عاشقانه در تاریخ 29 اکتبر 2012 معادل 8 آبان 1391 در این کشور بر روی آنتن رفت. همزمان با پخش این سریال در هندوستان، تلویزیون استرالیا نیز پخش آن را در دستور کار خود قرار داد. تعداد قسمت های سریال هندی قبول میکنم، 855 اپیزود است! مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز چیزی در حدود 22 دقیقه است؛ بنابراین، می‌توان آن را به عنوان یک مینی‌سریال نیز در نظر گرفت. سریال هندی قبول میکنم توسط کمپانی 4 Lions Films و با همکاری کمپانی Zeal Z Entertainment services تولید شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه سریال هندی قبول میکنم بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال قبول میکنم

معرفی سریال هندی قبول میکنم

سریال قبول میکنم از یک داستان عاشقانه بهره می‌برد. داستانی که به زیبایی هرچه تمام نگاشته شده و توسط بازیگران توانایی اجرا شده است. فیلم‌نامه این سریال جذاب و تماشایی توسط مرینال جها (Mrinal Jha)، اسوکشا بهاگات (Sweksha Bhagat) و سانجوی شخار (Sunjoy Shekhar) نوشته شده است. البته، گول خان نیز علاوه بر کارگردانی سریال، در نگاشتن این فیلم‌نامه دخیل بوده است.

داستان سریال هندی قبول میکنم در مورد قصه‌های عاشقانه میان نسل‌های مختلفی از یک خانواده است که منجر به چالش‌ها و ماجراهای بسیار پیچیده‌ای می‌شود. قصه‌ای از عشق‌های بی‌انتها و انتقام! در مرکز داستان، زویا فاروکی و اسد احمد خان قرار دارند. زویا به تازگی از نیویورک به هندوستان برگشته است و در این میان، اسد احمد خان عاشق او می‌شود. قصه عاشقانه آن دو پیچ و تاب بسیاری دارد اما سرانجام زویا و اسد با یکدیگر ازدواج کرده و صاحب دختران دوقلویی می‌شوند؛ دخترانی به نام‌های صنم و سحر. سپس، با یک جهش بیست ساله در خط داستانی سریال همراه می‌شویم و در ادامه سریال با صنم و سحر همراه می‌شویم.

در این بین، زویا و اسد نیز توسط شخصیتی به نام تنویر به قتل رسیده‌اند. از سویی دیگر، صنم رابطه عاشقانه‌ای را با شخصیتی به نام آهیل شروع کرده است. رابطه‌ای که با چالش‌های بسیار سخت و پیچیده‌ای مواجه می‌شود. در ادامه، داستان سریال به گونه‌ای ماهرانه تکرار شده و این‌بار آهیل به قتل می‌رسد. در فصل جدید سریال، شاهد مجازات قاتلان آهیل خواهیم بود. سپس با یک جهش 25 ساله در خط داستانی سریال روبه‌رو خواهیم شد و با قصه عاشقانه دیگری همراه می‌شویم؛ قصه عاشقانه‌‌ای که نسل به نسل در میان این خانواده منتقل شده و ماجراهای عجیبی را رقم می‌زند!

بازیگران سریال قبول میکنم

در قسمت‌های ابتدایی مطلب به معرفی سریال هندی قبول میکنم پرداختیم. سپس به خلاصه داستان سریال اشاره کردیم. بازیگران توانا و مشهوری در این مجموعه تلویزیونی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله، به سراغ هنرپیشه های سریال قبول میکنم خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سوربهی جیوتی؛ بازیگر نقش زویا فاروکی در سریال هندی قبول میکنم

بازیگران سریال قبول میکنم

بازیگر توانا و پرطرفدار سینمای بالیوود، سوربهی جیوتی (Surbhi Jyoti)، در تاریخ 29 می 1988 معادل 8 خرداد 1367 در شهر جلندر هندوستان چشم به جهان گشود. سوربهی جیوتی را می‌توان یکی از سوپر استارهای سینمای بالیوود در نظر گرفت که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازیگر توانا را می‌توان از جمله هنرپیشگان سینمای هند دانست که در رشته هنر تحصیل کرده است. سوربهی جیوتی در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است. اما سال 2010 را می‌توان بهترین سال در کارنامه هنری جیوتی دانست؛ چراکه وی موفق شد تا شهرت خوبی برای خود در سینمای بالیوود دست و پا کند.

به طور کلی، سوربهی جیوتی را می‌توان از بازیگران فعال سینمای هند دانست. وی علاوه بر آثار سینمایی و تلویزیونی، در برنامه‌های متعددی نیز به عنوان مجری یا مهمان حضور یافته است. قد سوربهی جیوتی در حدود 1 متر و 60 سانتی‌متر است. در کارنامه هنری سوربهی جیوتی آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به چشم می‌خورد. از جمله مشهورترین آثار سوربهی جیوتی می‌توان به Koi Laut Ke Aaya Hai و Ik Kudi Punjab Di اشاره کرد. همچنین، خوب است بدانید که وی در دوران حرفه‌ای خود موفق به کسب 6 جایزه معتبر نیز شده است.

کاران سینگ گروور؛ بازیگر نقش اسد احمد خان در سریال قبول میکنم

هنرپیشه های سریال قبول میکنم

هنرپیشه پرطرفدار و محبوب سینمای هندوستان، کاران سینگ گروور (Karan Singh Grover)، در تاریخ 23 فوریه 1982 معادل 4 اسفند 1360 در شهر دهلی این کشور چشم به جهان گشود. کاران سینگ گروور را می‌توان یکی از چهره‌های شاخص سینمای بالیوود در سال‌های اخیر دانست. وی در دنیای بالیوود لقب KSG را به خود اختصاص داده است. کاران سینگ گروور را می‌توان از جمله بازیگران پرکار سینمای هند دانست که در سریال هندی قبول میکنم نیز به عنوان شخصیت اصلی حضور داشته است. قد کاران سنگ گروور در حدود 1 متر و 71 سانتی‌متر است. وی در سال 2016 با بیپاشا باسو (Bipasha Basu) ازدواج کرده است. البته، این ازدواج سوم کاران سینگ گروور محسوب می‌شود. وی پیش از این نیز با جنیفر وینگت (Jennifer Winget) و شرادها نیگام (Shraddha Nigam) ازدواج کرده بود.

آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی در کارنامه هنری کاران سینگ گروور به چشم می‌خورد. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به Dill Mill Gayye (2007) و Kasautii Zindagii Kay (2018) اشاره کرد. کسب 8 جایزه متعبر در دنیای سینما و نامزدی برای 6 جایزه دیگر را می‌توان از افتخارات کاران سینگ گروور در کارنامه هنری خود دانست.

کارانویر بوهرا؛ بازیگر نقش آهیل در سریال هندی قبول میکنم

داستان سریال قبول میکنم

هنرپیشه قدیمی و محبوب سینما بالیوود، کارانویر بوهرا (Karanvir Bohra)، در تاریخ 28 آگوست 1975 معادل 6 شهریور 1354 جوداپور هندوستان متولد شده است. در واقع، نام اصلی این بازیگر مانوج بوهرا (Manoj Bohra) است و او را می‌توان از جمله بازیگران نسل پیشین سینمای هند دانست. کارانویز بوهرا علاوه بر بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت می‌کند. این بازیگر دوست‌داشتنی در سال 2006 با تجای سیدهو (Teejay Sidhu) ازدواج کرد و حاصل زندگی مشترک آن‌ها، دو فرزند بوده است. قد کارانویر بوهرا در حدود 1 متر و 67 سانتی‌متر است. در کارنامه هنری کارانویر بوهرا آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به چشم می‌خورد. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به Dil Se Di Dua… Saubhagyavati Bhava? (2011) و Naagin (2015) اشاره کرد. کسب 4 جایزه و نامزدی برای 6 جایزه دیگر را می‌توان از افتخارات دوران حرفه‌ای کارانویر بوهرا تلقی کرد.

نامیک پائول؛ بازیگر نقش احسان رضا شیخ در سریال تماشایی قبول میکنم

خلاصه سریال هندی قبول میکنم

بازیگر محبوب و مستعد سینمای بالیوود، نامیک پائول (Namik Paul)، یکی دیگر از شخصیت‌های حاضر در سریال قبول میکنم هندی است. این بازیگر توانا و دوست‌داشتنی در درادون هند چشم به جهان گشود اما تحصیلات خود را در پورتلند آمریکا سپری کرد. مادر نامیک پائول به عنوان وکیل و مدافع حقوق بشر فعالیت می‌کرد و خواهر جوان‌تر او نیز در این زمینه مشغول به فعالیت است. اما نامیک پائول از همان اول به بازیگری و دنیای سینما علاقه داشت و همین وضوع باعث شد تا سرانجام به عنوان هنرپیشه مشغول فعالیت در سینمای بالیوود شود. قد نامیک پائول در حدود 1 متر و 93 سانتی‌متر است و او را می‌توان از بلند قامت‌ترین هنرپیشگان سینمای این کشور دانست! در کارنامه هنری نامیک پائول آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به چشم می‌خورد. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به Ek Duje Ke Vaaste ،Ek Deewaana Tha و The Trip اشاره کرد.

نقد و بررسی سریال هندی قبول میکنم

نقد سریال Qubool Hai

تا به این بخش از مطلب به معرفی و بررسی سریال Qubool Hai 2012 پرداختیم. در ادامه مطلب نیز با ما همراه باشید تا به سراغ نقد سریال Qubool Hai رفته و نقاط قوت و ضعف این مجموعه تلویزیونی را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه این بخش به بررسی نمرات این سریال عاشقانه جذاب نیز خواهیم پرداخت.

سریال هندی قبول میکنم نیز همچون سایر آثار سینما، دارای نقاط قوت و ضعف متعددی است. بسیاری از بینندگان هنرپیشگان سریال را بزرگ‌ترین نقطه قوت آن تلقی می‌کنند. به عبارت دیگر، بازیگران سریال قبول میکنم به خوبی توانسته‌اند با شخصیت خود در سریال ارتباط برقرار کرده و داستان سریال را به صورت جذابی به بیننده منتقل کنند. کارگردانی سریال قبول میکنم نیز قابل قبول است اما بسیاری از منتقدان سینمایی ایرادهایی را بر آن وارد کرده‌اند.

به عقیده طیف گسترده‌ای از بینندگان، سریال در فصل‌های آخر، جذابیت و گیرایی خود را از دست داده است. این موضوع می‌تواند در ارتباط با فیلم‌نامه بوده و یا نتیجه عملکرد نامناسب تیم تولید آن باشد. تیتراژهای سریال نیز به خوبی تولید شده‌ و با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.

خوب است بدانید که نقدهای منفی بسیاری بر نمایش‌نامه این سریال نیز وارد شده است. گروهی از بینندگان بر این باور هستند که اتفاقات موجود در داستان این سریال عاشقانه، به صورت قابل توجهی غیر منطقی بوده و امکان وقوع آن‌ها در زندگی واقعی وجود ندارد. تزئین ضعیف دکور و لباس بازیگران را نیز می‌توان از دیگر نقاط ضعف این سریال هندی برشمرد.

نمرات سریال Qubool Hai

همانطور که در طول مقاله اشاره کردیم، سریال هندی قبول میکنم از اواسط پاییز سال 2012 کار خود را شروع کرد و پس از پخش 855 اپیزود، در سال 2016 به کار خود پایان داد. این سریال تماشای و جذاب در هنگام پخش، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و توانست به رتبه دوم پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی هندوستان دست پیدا کند. این موضوع به نوبه خود باعث شد تا سریال هندی قبول میکنم نمرات بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد.

با گذشت چندین سال از پایان این سریال عاشقانه، همچنان نقدهای منفی بسیاری بر آن وارد می‌شود. این سریال هندی در وب‌سایت IMDB نمره 5.5 از 10 را به خود اختصاص داده است. نمره‌ای که با پایان سریال و در طول سال‌های گذشته، دستخوش تغییرات بسیاری شده است.

سخن پایانی

نمرات سریال Qubool Hai

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال هندی قبول میکنم پرداختیم. اطلاعات جامع این سریال هندی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و به خلاصه داستان آن اشاره کردیم. همچنین، نگاهی کلی و مختصر بر نقد این سریال هندی جذاب داشتیم و بازیگران مشهور آن را مرور کردیم. آیا شما سریال هندی قبول میکنم را تماشا کرده‌اید؟! شما چه امتیازی را به این سریال عاشقانه و خانوادگی اختصاص می‌دهید؟! تماشای این سریال عاشقانه و خانوادگی را به همه افراد علاقه‌مند به آثار سینمای بالیوود پیشنهاد می‌کنیم. ممنون که در طول مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد این سریال جذاب هندی را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402