راهنمای خرید انواع هدفون های اسکال کندی

هدفون اسکال کندی/ Skullcandy-headphones
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اسکال کندی برند خوشنامی است که در زمینه ساخت انواع هدفون و هدست باکیفیت و البته مقرون به صرفه یدی توانمند دارد. در این مقاله 15 هدفون اسکال کندی برتر در سال 2019 را با هم مرور خواهیم کرد.

همچنین بخوانید :

گوش دادن به موسیقی با کیفیت بالا همیشه لذن بخش است. این روزها که علاقه جوانان به موسیقی بسیار زیاد است، بازار هدفون ها بسیار داغ‌تر از قبل شده است. اما در کنار موسیقی، دنیای گیم و بازی‌های ویدیویی نیز موجب شده‌اند که گیمرها هم به استفاده از انواع هدفون‌های مخصوص گیم روی آورند. در این میان حضور هدفون‌ها در شرکت‌ها و مراکز تجاری برای برقراری ارتباط با مشتری نیز بسیار پررنگ است. در نتیجه افزایش نیاز و تقاضای کاربران به انواع هدفون و هدست، تلاش و رقابت سازندگان و تولیدکننده‌های انواع هدفون نیز روزبه‌روز بیشتر می‌شود، به طوری‌که امروزه شاهد رقابت سرسختانه کمپانی‌های معروف و بنام در زمینه تولید هدفون و هدست با بهترین ویژگی‌ها و مشخصات هستیم؛ پیشنهاد می‌شود برای آشنایی با برترین کمپانی‌های تولیدکننده هدفون و هدست در جهان، حتما سری به مقاله «بهترین برندهای هدفون و هدست در جهان» بزنید.

یکی از این کمپانی‌های بنام، اسکال کندی (Skullcandy) است که قصد داریم در این مقاله به صورت جامع به معرفی 15 هدفون برتر این شرکت بپردازیم، با پلازا همراه باشید.

فهرست عناوین:

  • تاریخچه کمپانی اسکال کندی
  • انواع هدفون‌های اسکال کندی
    • هدفون دورگوشی
    • هدفون روگوشی (سوپرا اورال)
    • ایربادها یا هدفون داخل گوشی (In-Ear)
  • دلایل برتری هدفون‌های اسکال کندی
    • زیبایی
    • تطبیق‌پذیری
    • مقرون به صرفه بودن
  • 15 هدفون برتر اسکال کندی در سال 2019
    • هدفون اسکال کندی مدل Active Venue
    • هدفون اسکال کندی مدل Hesh 3
    • هدفون اسکال کندی مدل کراشر (Crusher)
    • هدفون اسکال کندی مدل Hesh 2
    • هدفون اسکال کندی مدل ریف (Riff)
    • هدفون اسکال کندی مدل گریند (Grind)
    • هدفون اسکال کندی مدل کراشر همراه با میکروفون
    • هدفون روگوشی اسکال کندی مدل Uproar
    • هدفون روگوشی اسکال کندی مدل گریند (Grind)
    • هدفون اسکال کندی مدل لورایدر (Lowrider)
    • ایرباد بی سیم اسکال کندی مدل متد (Method)
    • هدفون اسکال کندی مدل Unisex Uprock Real Tree
    • ایرباد ورزشی اسکال کندی مدل Chops Flex
    • ایرباد اسکال کندی مدل Jib
    • هدفون روگوشی اسکال کندی مدل استیم (Stim)

هدست اسکال کندی/ Skullcandy-headphones

 


تاریخچه کمپانی اسکال کندی


اسکال کندی یک برند آمریکایی است که هدفون‌ها، ایرپادها، هندزفری‌ها و MP3 پلیرهای باکیفیت و حرفه‌ای را تولید می‌کند. پیش‌تر در مقاله «بهترین برندهای هدفون در جهان»، این کمپانی را معرفی کرده بودیم. کمپانی اسکال کندی در سال 2003 توسط ریک آلدن تاسیس شد. در حقیقت ریک آلدن اظهار کرده است که فکر تاسیس این کمپانی زمانی به ذهنش خطور کرده است که در هنگام شنیدن موسیقی با هدفون، مجبور شد موسیقی را قطع کند تا به تماس دریافتی خود پاسخ دهد. همین اتفاق کوچک سبب شد که ریک آلدن به این فکر کند هدفونی تولید کند که کاربر مجبور نباشد برای پاسخ دادن به تماس دریافتی خود، موسیقی را قطع کند. اگرچه این ایده در حال حاضر بسیار ساده و بدیهی تلقی می‌شود اما ریک آلدن اولین کسی بود که به این موضوع فکر کرد و هدفون‌های متنوعی را با این ویژگی تولید کرد. علاوه بر این استفاده از تکنولوژی سلولار در ساخت هندزفری موجب شد که این شرکت، مدل‌های متنوعی از هدست و هندزفری را در زمان خود تولید کند. کمپانی اسکال کندی با گذشت زمان توانست محصولات باکیفیت و متنوعی را روانه بازار کند و به خوبی نیازهای کاربران را برطرف نماید.

این در حالی است که در سال 2008، محصولات این برند از مجله Fortune جایزه گرفت و ایرباد اسکال کندی به عنوان بهترین ایرباد جهان معرفی شد.

هدست اسکال کندی مدل MIX MASTER S6MMDM

هدست اسکال کندی مدل MIX MASTER S6MMDMSkullcandy MIX MASTER S6MMDM Headset

رابطجک 3.5 میلی متری

 


انواع هدفون های اسکال کندی


هدفون‌های بسیار متنوعی از برند اسکال کندی در بازار موجود است که از نظر کیفیت، ویژگی و کاربری با هم متفاوتند. با این حال یکی از ساده‌ترین راه‌ها جهت دسته‌بندی این هدفون‌ها براساس نوع طراحی ظاهری آنها است. اگر تمایل دارید اطلاعات جامع‌تری درباره انواع هدفون، هدست و ایرفون کسب کرده و با تفاوت آنها با یکدیگر آشنا شوید، حتما سری به مقاله «همه آنچه که برای خرید هدفون، هدست و هندزفری باید بدانید» بزنید.

 

هدفون دورگوشی

این نوع هدفون‌ها به‌واسطه پدهای بزرگی که دارند کاملا گوش کاربر را احاطه کرده و از خروج صدا به بیرون از لاله گوش جلوگیری می‌کنند. درواقع صدا و موسیقی بدون آنکه پراکنده شود، به‌واسطه دیافراگم کاملا به گوش کاربر منتقل می‌شوند. مدل‌هایی نظیر کراشر و Hesh برند اسکال کندی از این نوع هدفون‌ها هستند. این هدفون‌ها باس و آکوستیک کاملی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند.

اسکال کندی کراشر/ Skullcandy-Crusher-2

 

هدفون روگوشی (سوپرا اورال)

این نوع هدست‌ها کمی از هدفون‌های دورگوشی کوچک‌تر بوده و درواقع پد آنها تنها روی گوش کاربر را می‌پوشاند و دیگر دور گوش را احاطه نخواهند کرد. هدفون‌های روگوشی کوچک‌تر و سبک‌تر بوده اما در ایزوله کردن صدا به خوبی هدفون‌های دورگوشی عمل نمی‌کنند. هدفون‌های گریند (Grind) و Riff دو نمونه از هدفون‌های روگوشی اسکال کندی هستند که بدون سیم بوده و کیفیت صدای خوبی دارند.

 

ایربادها یا هدفون داخل گوشی (In-Ear)

ایرفون‌ها یا همان هندزفری‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری و راحتی استفاده بسیار مورد استقبال کاربران مختلف قرار گرفته‌اند. هندزفری‌ها طراحی کوچک و جمع‌وجوری داشته و پد هدفون آنها به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملا در گوش کاربر قرار می‌گیرد. کمپانی اسکال کندی مجموعه کاملی از انواع ایربادها را تولید کرده است. از آنجا که ایربادها حجم کوچکی داشته و در مقایسه با هدفون‌ها، قابلیت حمل آسان‌تری دارند عموما خیلی از کاربران ترجیح می‌دهند تا از ایرباد استفاده کنند. ایربادهای Jib و اسموکین (Smokin) از ایربادهای فوق‌العاده کمپانی اسکال کندی هستند.

 


دلایل برتری هدفون‌ های اسکال کندی


همچنین بخوانید :

ممکن است این سوال برای خواننده پیش بیاید که چرا در میان انواع هدفون‌های مختلفی که در بازار موجود است، خرید هدفون های اسکال کندی پیشنهاد می‌شود. اسکال کندی یکی از برترین برندهای موجود در بازار است که هدفون‌های باکیفیتی را طراحی و تولید می‌کند. در ادامه تعدادی از دلایل برتری هدفون‌های این کمپانی را با هم مرور خواهیم کرد:

 

زیبایی

امروزه زیبایی محصول نهایی بسیار مهم و بااهمیت است. درحقیقت دیگر خبری از هدفون‌های سفیدرنگ قدیمی با سیم‌های بلند نیست. در حال حاضر اسکال کندی هدفون‌های خود را با مواد پلاستیکی باکیفیت، براق و حرفه‌ای ساخته و لوگوی اسکال را در دو طرف گوشی چاپ می‌کند. طراحی رنگی و متنوع هدفون‌ها سبب می‌شود که محصولات این کمپانی ظاهری متمایز، زیبا و خاص را داشته باشند.

 

تطبیق پذیری

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، کمپانی اسکال کندی با ایده رفع مشکل قطع موسیقی در هنگام تماس دریافتی، به‌وجود آمد. درنتیجه می‌توان گفت که اسکال کندی اولین برندی است که ویژگی «عملکرد دوگانه» را در زمان خود معرفی کرد. در حقیقت با استفاده از این ویژگی، کاربر در هنگام پخش موسیقی، در صورتی‌که یک تماس دریافتی داشته باشد، به راحتی موسیقی را متوقف کرده و به تماس خود پاسخ می‌دهد. در نتیجه دیگر نیازی به جدا کردن هدفون از گوشی موبایل نبوده و کاربر می‌تواند با استفاده از میکروفون قدرتمند خود هدفون، به تماس دریافتی پاسخ دهد.

 

مقرون به صرفه بودن

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نقاط قوت برند اسکال کندی، مقرون به‌صرفه بودن محصولات آن است. اسکال کندی هیچگاه قیمت محصولات خود را بالا نبرده و همواره با شعار «کیفیت بالای محصول در عوض قیمت مناسب» کار کرده است. علاوه براین کمپانی اسکال کندی ترجیح می‌دهد که با استفاده از مواد پلاستیکی در ساخت فریم هدفون، قیمت محصولات خود را پایین نگاه دارد. البته خاطرنشان می‌شود که کیفیت پلاستیک کاربردی در بدنه هدفون‌های اسکال کندی بسیار بالا بوده و این مواد در گذشت زمان ماندگاری خوبی خواهند داشت. در این مقاله با بهترین هدفون و هدست‌های ارزان‌قیمت موجود در بازار آشنا خواهید شد.

در حقیقت محصولات اسکال کندی برای کاربرانی که توجه زیادی به موسیقی داشته و به دنبال شنیدن یک موسیقی باکیفیت هستند، مناسب بوده و نیازهای آنان را به خوبی برآورده می‌سازد. درواقع کیفیت و عملکرد هدفون‌های این کمپانی بسیار عالی و قابل توجه هستند.

البته باید گفت نه تنها هدفون‌های اسکال کندی مستحکم و خوش‌ساخت هستند بلکه ماندگاری و دوام فوق‌العاده بالایی نیز دارند. درواقع هیچ کس دوست ندارد که مجبور شود هر ماه به دلیل بروز مشکل، هدفون خود را تعویض کند. هدفون‌های متنوع اسکال کندی در کنار مقرون‌به صرفه بودن،دوام و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارند.

 


15 هدفون برتر اسکال کندی در سال 2019


1- هدفون اسکال کندی مدل Venue Active

Skullcandy Venue Active / هدفون اسکال کندی مدل Venue Active

همچنین بخوانید :

هدفون اسکال کندی مدل Venue Active یک هدست بلوتوثی با قابلیت نویز کنسلینگ است که نوع طراحی آن، این هدست را در دسته هدفون‌های دورگوشی قرار می‌دهد. پدها و سرگوشی‌های این هدست به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که امکان خروج صدا به محیط اطراف را به صفر رسانده است. این هدست ظاهری تمام مشکی داشته و زیبایی منحصربفردی دارد. هدفون اسکال کندی مدل Venue Active با قابیلیت نویز کنسلینگ صد در صدی خود، موجب می‌شود که کاربر از شنیدن موسیقی نهایت لذت را برده و تماس‌های تلفنی خود را با وضوح بالا انجام دهد. یکی دیگر از نقاط قوت این هدست، پشتیبانی از بلوتوث است و درواقع کاربر دیگر درگیر سیم و گره خوردن آن نخواهد شد. این هدست از شارژ سریع پشتیبانی کرده و قادر است تنها با 10 دقیقه شارژ شدن تا 5 ساعت بدون وقفه کار کند. هدست اسکال کندی مدل Venue Active از گوشی‌های آیفون، سامسونگ و دیگر برندها پشتیبانی کرده و با دستیارهای صوتی مختلف نظیر سیری و گوگل قابل استفاده است.

از نظر میزان دوام و استحکام این هدست می‌توان گفت که فریم آن بسیار مستحکم و بادوام است و در استفاده طولانی مدت دچار فرسایش و استهلاک نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این هدست، امکان همگام‌سازی آن با گوشی موبایل است و چنانچه گم شود، کاربر قادر خواهد بود که این هدست را ردیابی کرده و پیدا کند. خاطرنشان می‌شود که کاربر قادر خواهد بود در هنگام گوش دادن به موسیقی با این هدست، چنانچه یک تماس دریافتی داشته باشد، تنها با فشردن یک دکمه موسیقی را متوقف کرده و به تماس خود پاسخ دهد.

مزایا:

  • طراحی این هدست به‌گونه‌ای انجام شده است که کاربر در استفاده طولانی مدت، دچار خستگی نخواهد شد.
  • ویژگی نویز کنسلینگ این هدست سبب می‌شود که کاربر، موسیقی را با وضوح و کیفیت بالا بشنود.
  • این هدست کاملا مقرون به‌صرفه است.

معایب:

  • از آنجا که این هدست از نوع بی‌سیم است این احتمال وجود دارد که باتری آن در استفاده طولانی مدت دچار آسیب شود.

 

2- هدست بلوتوث اسکال کندی مدل Hesh 3

Skullcandy Hesh 3 / هدفون اسکال کندی مدل Hesh 3

سری هدفون‌های Hesh اسکال کندی، هدست‌هایی هستند که این کمپانی در طول دوران موفقیت تجاری خود معرفی کرد. این هدفون طراحی زیبایی داشته و در کنار بهره‌مندی از ویژگی‌های هدفون‌های اسکال کندی، نقاط قوتی دارد که تجربه شنیداری خوب و لذت‌بخشی را به کاربر هدیه می‌کند. هدفون اسکال کندی مدل Hesh 3 تمام ویژگی‌های ظاهری و توانمندی‌های هدست Hesh 2 را با هم در خود دارد و موجب شده که این هدست یکی از برترین و پرطرفدارترین هدفون‌های تاریخ اسکال کندی باشد. فریم و بدنه این هدست به اندازه‌ای محکم است که حتی پس از گذشت سالیان متمادی و استفاده طولانی مدت از این هدفون، همچنان دوام و ماندگاری خود را به خوبی حفظ می‌کند. علاوه براین سرگوشی‌های نرم این هدفون، به کاربر احساس راحتی داده و در استفاده طولانی مدت، گوش او را خسته نخواهد کرد. در کنار تمام این ویژگی‌ها، پشتیبانی از بلوتوث نیز به کاربر آزادی عمل بیشتری داده و کاربر می‌تواند فارغ از هیچگونه سیم و کابلی در هر مکانی از هدفون خود استفاده کند. این هدفون از ویژگی نویز کنسلینگ پشتیبانی کرده و صدایی با کیفیت بالا را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. هدست‌های اسکال کندی به مناسب بودن قیمت، مشهور هستند اما اگر می‌خواهید با هدست‌های برتر سال 2019 با قیمت مناسب آشنا شوید، مقاله «بهترین هدفون‌های 2019 با قیمت کمتر از 500 هزار تومان» را بخوانید.

درباره دوام و ماندگاری این محصول باید گفت که کمپانی اسکال کندی، این هدفون را به عنوان بهترین هدست مورد استفاده در تجارت و محیط‌های کسب و کار معرفی کرده است. هدست‌های این کمپانی نه تنها کیفیت بالایی داشته بلکه از مواد سازنده با استحکام بالا ساخته می‌شوند که از هر لحاظ خیال کاربر را راحت می‌کنند. باتری اسکال کندی مدل Hesh 3 با یک بار شارژ کامل تا 22 ساعت جوابگوی کاربر خواهد بود. در حقیقت شما می‌توانید تنها با 10 دقیقه شارژ این هدست از 4 ساعت پخش موسیقی مداوم آن نهایت لذت را ببرید.

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل HESH 3 S6HTW

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل HESH 3 S6HTWSkullcandy HESH 3 S6HTW Bluetooth Headset

وزن200 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری

مزایا:

  • اتصال بی‌سیم و بلوتوثی آن به راحتی انجام می‌شود.
  • مجهز به میکروفون بوده و کاربر می‌تواند به تماس‌های دریافتی نیز پاسخ دهد.
  • بازوهای هدست قابلیت تاشدن داشته و حمل آن را آسان‌تر می‌کند.
  • مقرون به صرفه است.

معایب:

  • برخی کاربران ممکن است در استفاده طولانی مدت، احساس ناراحتی کنند.

 

3- هدست اسکال کندی مدل کراشر (Crusher)

هدست اسکال کندی مدل کراشر/ Skullcandy Crusher

معمولا کاربرانی که سابقه طولانی در استفاده از انواع هدست و هدفون دارند، به خوبی تفاوت میان یک هدفون رده‌بالا و قدرتمند را با یک هدست معمولی می‌دانند. بنابراین جای تعجب نیست که طرفداران اسکال کندی، علاقه خاصی به هدست کراشر داشته و به استفاده از این هدفون بی عیب و نقص روی بیاورند.

این هدست ظاهری زیبا و به رنگ مشکی مات داشته و از مواد باکیفیتی ساخته شده است. علاوه براین سرگوشی‌های این محصول با پدهای ضخیمی که دارند موجب می‌شود که کاربر در استفاده طولانی مدت نیز احساس خستگی و ناراحتی نکند. با این حال چیزی که این محصول را از سایر هدفون‌های اسکال کندی متمایز می‌کند، کیفیت صدای آن است. به گونه‌ای که وضوح آکوستیک در کنار باس قدرتمند، کیفیت صدای این هدست را بالا برده است. هدست کراشر اسکال کندی مجهز به درایورهای 40 میلی‌متری بوده و قادر است صدای باس قابل توجهی را تولید کند. نکته جالب این است که کاربر می‌تواند برحسب نیاز و سلیقه خود، میزان باس این هدست را با استفاده از دکمه تعبیه شده، تنظیم و کنترل کند. قابل ذکر است که میزان باس قابل تنظیم در کنار ویژگی نویز کنسلینگ، موجب شده است که صدای تولید شده به مراتب باکیفیت‌تر باشد. علاوه براین باید گفت که باتری این هدست قدرتمند قادر است با یک بار شارژ کامل به مدت 2.5 ساعت تا 40 ساعت از پخش موسیقی مداوم پشتیبانی کند.

استحکام بدنه این هدست قابل توجه بوده و به اندازه‌ای است که در استفاده درازمدت دچار آسیب نخواهد شد. هدست کراشر اسکال کندی مجهز به میکروفون داخلی بوده و کاربر می‌تواند به‌واسطه دکمه تعبیه شده روی کاپ گوشی به آسانی به تماس دریافتی خود پاسخ دهد.

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل CRUSHER S6CRW

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل CRUSHER S6CRWSkullcandy CRUSHER S6CRW Bluetooth Headset

وزن275 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری

مزایا:

  • ظاهری زیبا و کلاسیک
  • پشتیبانی از بلوتوث
  • باس و استریوی قابل تنظیم
  • قیمت معقول و مقرون به صرفه

معایب:

  • دکمه‌های این هدفون عملکرد نسبتا کندی دارند.
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
پیام
.
09 مرداد 1398، 12:42
پاسخ
0
0
با سلام شارژ دهی هدفن ریف 12 ساعت می باشد نه دو ساعت لطفا اصلاح بفرمایید و بسیار از همه رده های خود شارژ دهی بالایی دارد اون چیزی که نوشتید دو ساعت سیستم شارز سریع هستش که با تنها یا ده دقیقه شارژ 2 ساعت شارز میده اما در کل هدفون 12 ساعت شارژ مفید میده خدمتتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402