بهترین بازی های مارول | با برترین عناوین کمپانی مارول آشنا شوید

بهترین بازی های مارول / بهترین بازی مارول برای pc
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر بخواهیم بهترین بازی های مارول را بررسی کنیم عناوین متعددی را می‌توانیم برشمریم. نظر طرفداران این کمپانی در رابطه با بازیهای مارول برای کامپیوتر و بهترین بازی مارول برای PC متفاوت است. در رابطه با بازی های مارول برای PS4 نیز همین مورد را می‌توان اذعان کرد. در مقاله‌ای که پیش رویتان هست قصد داریم برترین بازی های کمپانی مارول را بررسی کنیم. با ما باشید.

کمپانی مارول را می‌توان یکی از مهمترین و خلاق‌ترین کمپانی‌های دنیای سرگرمی نامید. افراد قدیمی‌تر با کتاب‌های کمیک مارول خاطرات زیادی دارند و نسل‌های جدیدتر نیز چه با بازی‌های این شرکت و چه با فیلم سینمایی‌ها و کارتون‌های آن و حتی اسباب بازی‌های آن بهترین اوقات زندگی خود را سپری می‌کنند. از مهمترین قهرمانان دنیای مارول می‌توان به مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن اشاره کرد. اگر بخواهیم بهترین بازی های مارول را نام ببریم ذهنمان به سمت‌ و سوهای زیادی می‌رود. به عنوان با بررسی بازیهای مارول برای کامپیوتر به عناوینی برمی‌خوریم که هر یک استحقاق یدک کشیدن عنوان «بهترین بازی مارول برای PC» را دارند. در سوی دیگر ماجرا حضور این کمپانی در زمینه بازی‌های کنسولی نیز از همان ابتدا پررنگ بوده است و در دو دهه اخیر شاهد انتشار تعدادی از برترین بازی های مارول برای PS4، PS3، Xbox 360 و Xbox One بوده‌ایم. بر همین اساس می‌خواهیم در این مقاله نگاهی بر برترین و ویژه‌ترین بازی های کمپانی مارول داشته باشیم. همراه پلازا بمانید.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «بهترین بازی های مارول» آشنا شوید.

بهترین بازی های مارول

1- بازی Marvel’s Iron Man VR یکی از بهترین بازی های مارول برای PS4

بازی های مارول برای ps4 - بازی Marvel’s Iron Man VR

  • ژانر: تیراندازی
  • تاریخ انتشار: 3 جولای 2020
همچنین بخوانید :

اولین عضو فهرست امروزمان با عنوان بهترین بازی های مارول به بازی Marvel’s Iron Man VR اختصاص دارد. بدون شک اگر شما به عنوان یک شهروند هزاران دلار در جیب خود، ذهنی نابغه در سر خود و یک کمپانی اختصاصی که بتواند به شکل مداوم برای شما تکنولوژی به ارمغان بیاورد نداشته باشید هیچ گاه تبدیل به قهرمان محبوب دنیای مارول یعنی مرد آهنی نخواهید شد. در سوی دیگر ماجرا ما یک راهکار ساده‌تر برای شما پیشنهاد می‌کنیم و آن تجربه کردن این عنوان عضو بهترین بازی های مارول برای PS4 است.

از طریق بازی Marvel’s Iron Man VR قادر خواهید بود که به امکانات این میلیونر نابغه دسترسی کامل داشته باشید و دنیایی را که او تجربه می‌کند از نزدیک لمس کنید. پرواز با این عنوان عضو بازی های مارول برای PS4 بلاشک تجربه‌ای مسرت بخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بنابراین توصیه می‌کنیم این بازی از بازی های کمپانی مارول را حتما امتحان کنید.

2- بازی Lego Marvel Super Heroes 2 از بهترین بازی های مارول برای تمام پلتفرم‌ها

بهترین بازی مارول برای pc - بازی Lego Marvel Super Heroes 2

  • ژانر: اکشن ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: 14 نوامبر 2017

به عنوان دومین بازی فهرست بهترین بازی های مارول بازی Lego Marvel Super Heroes 2 را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. این عنوان عضو بهترین بازی های مارول برای PC همچنین برای پلتفرم‌های PS4، Nintendo Switch، Xbox One و MacOS نیز منتشر کرده است و هم از حالت تک نفره و هم از حالت چندنفره بهره می‌برد. هدف سازندگان این عنوان عضو برترین بازیهای مارول برای کامپیوتر متحد کردن کتاب‌های کمیک مارول با اکشن بلاک باستری محسوب می‌شد که البته موفقیت بازی در این زمینه قابل بحث است؛ اما با این وجود گیم پلی بسیار خوب آن سبب می‌شود نواقصش را اغماض کنیم.

از ویژگی‌های مهم این بهترین بازی مارول برای PC می‌توان به محیط‌های قابل تخریب و شمار زیاد کاراکترهای موجود در بازی اشاره کرد. البته تمام ویژگی‌های این عنوان از بازی های کمپانی مارول به این موارد ختم نمی‌شود و از مهمترین موارد دیگر آن می‌توان به قابلیت دستکاری زمان و همچنین یک حالت نبرد چهارنفره رقابتی اشاره کرد. این مورد را با میزان زیادی محتوای بازی و انجمن مخاطبان آن ترکیب کنید تا یک عنوان عیار داشته باشید.

3- بازی Marvel’s Spider-Man از بهترین بازی های مارول برای PS4 و PS5

بهترین بازی های مارول - بازی Marvel’s Spider-Man

  • ژانر: اکشن ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: 7 سپتامبر 2018 / 12 نوامبر 2020

در سومین جایگاه فهرست بهترین بازی های مارول بازی Marvel’s Spider-Man قرار دارد. این عنوان که جزو بازی های مارول برای PS5 و PS4 محسوب می‌شود توسط کمپانی Insomniac Games ساخته شده است و کمپانی سونی آن را برای این دو پلتفرم منتشر ساخته است. بازی Spider-Man برای قسمت مهمی از دهه 2010 از کنسول‌ها غایب بود و با این عنوان بود که بازگشتی آتشین به این پلتفرم داشت. سازندگان این عضو بازی های مارول برای PS4 همان سازندگان بازی‌های Sunset Overdrive و Ratchet & Clank هستند و به خوبی درک کرده‌اند که مرد عنکبوتی در هسته خود چه کسی است و از این امر استفاده کرده‌اند.

طراحی منهتن در این عنوان عضو بازی های کمپانی مارول بهتر از همیشه انجام شده است و هنگامی که گیم پلی با روایت داستانی جدی، هیجان انگیز و البته گاهی اوقات شگفت انگیز بازی ترکیب می‌شود با یک عنوان تمام عیار روبرو می‌شویم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. البته این تمامی ماجرا نیست و اگر تصمیم به تجربه این عنوان گرفتید آماده فعالیت‌های فرعی زیادی نیز باشید که برای مدت‌ها سرگرمتان خواهند کرد.

4- بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از بهترین بازی های مارول برای PS5

بهترین بازی های مارول برای ps4 - بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

  • ژانر: اکشن ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: 12 نوامبر 2020

به عنوان چهارمین بازی فهرست بهترین بازی های مارول برای PS4 بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. این بازی ویدیویی جزو بازی های کمپانی مارول نیز توسط شرکت Insomniac Games ساخته شده است و طراح اصلی آن کمرون کریستین (Cameron Christian) محسوب می‌شود. بازی Miles Morales از منظر گیم پلی ریسک‌های زیادی نکرده است اما تغییراتی که در قهرمانان آن نسبت به نسخه اصلی شاهد بودیم سبب شده‌اند که درگیری‌های مرد عنکبوتی را از زاویه‌ای تازه‌تر و بکرتر دنبال کنیم.

چیزی که بازی Miles Morales را خاطره انگیز می‌کند میزان قابلیت‌های مرد عنکبوتی، کشمکش‌های او در زندگی و قابلیت زنده ماندن تحت بدترین شرایط است که از او یک قهرمان می‌سازد. بر همین اساس می‌توان گفت که این بازی ویدیویی عضو بهترین بازی های مارول برای PS5 تجربه‌ای منحصربه‌فرد است که مخاطبان مارول از آن لذت خواهند برد.

5- بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order

بازی های مارول برای ایکس باکس 360 - بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order

  • ژانر: اکشن نقش آفرینی / Hack and slash
  • تاریخ انتشار: 19 جولای 2019

به پنجمین جایگاه فهرست بهترین بازی های مارول فرا رسیدیم و این جایگاه به بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order اختصاص دارد. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order جزو بهترین بازی های کمپانی مارول است که برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر شده است و کمپانی Team Ninja وظیفه ساخت آن را برعهده است. اگر در میان بهترین بازی های مارول به دنبال عنوانی باشیم که تمامی ابرقهرمان‌ها را در قالب یک تجربه اکشن بسیار ویژه یک جا جمع کرده باشد بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order آن عنوان محسوب می‌شود.

اگر تصمیم به تجربه این عنوان عضو بازی های کمپانی مارول داشته باشید با محتوای قابل ارائه زیادی مواجه خواهید شد که در قالب همکاری‌های بین تعدادی از دوست داشتنی‌ترین کاراکترها و لحظات هیجان برانگیز جمع شده است. اما شاید حائزاهمیت ترین نکته در رابطه با این بازی آن باشد که این بازی ویدیویی به شکل اختصاصی برای پلتفرم نینتندو سوییچ طراحی شده است و تجربه Co-op آن نیز محشر است. نهایتا باید به این امر اشاره کنیم که بازی The Black Order تکرارپذیری بالایی دارد و برای مدت‌ها طرفداران دنیای مارول را از خود راضی نگه خواهد داشت.

6- بازی Marvel’s Avengers

بازی های مارول برای ps5 - بازی Marvel’s Avengers

  • ژانر: اکشن ماجراجویی / نقش آفرینی / beat ‘em up
  • تاریخ انتشار: 4 سپتامبر 2020 / 18 مارس 2021

به ششمین جایگاه فهرست بهترین بازی های مارول فرا رسیدیم و این جایگاه به عنوان دیگری به جز بازی Marvel’s Avengers اختصاص ندارد. بازی Marvel’s Avengers به عنوان یکی از بهترین بازیهای مارول برای کامپیوتر و دیگر پلتفرم‌ها توسط کمپانی Crystal Dynamics ساخته شده است و کمپانی پرآوازه Square Enix وظیفه انتشار آن را برعهده گرفته است. در این بهترین بازی مارول برای PC که از بسیاری از جهات بسیار بلندپروازانه عمل کرده است تعدادی از مهمترین قهرمانان کره زمین به مصاف نیروهای شر می‌روند.

به روزرسانی‌های مداوم سازندگان سبب شده است که این عضو بهترین بازی های مارول برای PC و پلتفرم‌های دیگر از منظر گیم پلی به ایده آل مشخصی برسد و البته محتوای جدیدی نیز به شکل مداوم به آن اضافه شود. اگر صاحب یکی از پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن و یا ایکس باکس هستید توصیه می‌کنیم بازی اونجرز را حتما امتحان کنید چرا که پشیمان نخواید شد.

7- بازی Marvel Puzzle Quest

بهترین بازی های مارول برای کامپیوتر دانلود - بازی Marvel Puzzle Quest

  • ژانر: معمایی
  • تاریخ انتشار: 3 اکتبر 2013 / 4 فوریه 2016

به عنوان هفتمین بازی فهرست بهترین بازی های مارول بازی Marvel Puzzle Quest را برای معرفی به شما در نظر گرفته‌ایم. بازی Marvel Puzzle Quest توسط کمپانی Demiurge Studios ساخته شده است و کمپانی D3 Publisher آن را برای پلتفرم‌های مختلف منتشر ساخته است. ژانر این بازی ویدیویی که جزو برترین بازی های مارول برای ایکس باکس 360 و دیگر پلتفرم هاست در شکل اخص آن پازل سه تکه محسوب می‌شود و البته یک نسخه HD از آن نیز برای پلتفرم‌های نسل جدید منتشر شده است.

در این بازی ویدیویی جزو بازی های مارول برای Xbox 360 تیمی از سه ابرقهرمان مارول با پیشینه‌های داستانی متفاوت کنار همدیگر جمع می‌شوند و در قالب پازل در مقابل سه ابرضدقهرمان قرار می‌گیرند و نبردهای نوبتی (Turn-based) نفس گیری را انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید بازی پازلتان رنگ و بوی مارول پیدا کند بازی Marvel Puzzle Quest بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

8- بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3

بازیهای مارول برای کامپیوتر - بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3

  • ژانر: مبارزه‌ای
  • تاریخ انتشار: 15 نوامبر 2011 / 3 دسامبر 2016 / 7 مارس 2017

هشتمین و آخرین عنوانی که در فهرست بهترین بازی های مارول می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 محسوب می‌شود. این بازی مبارزه‌ای جذاب جزو بهترین بازی های مارول برای کامپیوتر است که توسط کمپانی متبحر کپ کام ساخته شده است و در آن قهرمانان مارول در مقابل قهرمانان کپ کام قرار می‌گیرند. ژانر مبارزه‌ای به شیوه آرکید ژانری است کمپانی کپ کام از زمان‌های دور تا به کنون جزو ضلع‌های اصلی آن محسوب می‌شود و در این عنوان نیز امضای این کمپانی را در مبارزات می‌توانیم مشاهده کنیم.

سازندگان در گیم پلی این بهترین بازی مارول برای PC چندان پیچیده عمل نکرده‌اند و نسبت به اصول اولیه مبارزاتی که قبل از این نیز در عناوین این کمپانی شاهدشان بوده‌ایم وفادار بوده‌اند. اتفاقا همین امر نیز سبب جذاب شدن این بازی از بازیهای مارول برای کامپیوتر شده است چرا که سبب شده است توجهمان را بیشتر جلب کاراکترپردازی‌ها و خصیصه‌های مبارزاتی قهرمان‌های مورد علاقه‌مان کنیم. به عنوان سخن پایانی در رابطه با این بازی می‌توانیم بگوییم این تجربه دنیای مارول از قالب یک بازی مبارزه‌ای است که بیش از هر عنوان دیگری ما را به جوهره بقا و مبارزه موجود در هسته هر کدام از کاراکترهای به یادماندنی این کمپانی نزدیک می‌کند.

بازی های کمپانی مارول

سخن پایانی

برای دانلود بازی های کمپانی مارول برای کامپیوتر می‌توانید مراجعه کنید. در لینکی که برای شما گذاشته‌ایم می‌توانید به دانلود بازی های مارول برای کامپیوتر پرداخته و تعدادی از بهترین عناوین این کامپیوتر را تجربه کنید. کمپانی مارول و قهرمانان مارول در خاطره جمعی اکثر بازی‌بازهای قدیمی و حتی جدیدتر جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. اکثر ما با دیدن کارتون‌ها و فیلم‌های این کمپانی دوره کودکی و نوجوانی خود را سپری کرده‌ایم و همین امر نیز سبب می‌شود وقتی که سخن از انتشار یک بازی جدید مارول می‌آید خوشحالی شدیدی ما را در بربگیرد. امیدواریم در صورت علاقمندی به بازی های کمپانی مارول این مقاله منبع مناسبی برایتان باشد تا در زمان‌های آتی نیز به آن رجوع کنید.

بازی محبوب مارول شما چیست؟ نظرتان راجع به بازیهای مارول برای کامپیوتر و بازی های مارول برای PS4 چیست؟ دیدگاه‌هایتان را از طریق قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402