معرفی بهترین برنامه های File Manager تلفن های هوشمند اندرویدی

بهترین برنامه های File Manager
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تلفن های هوشمند امروزه دیگر جزئی از زندگی ما شده اند. آنها در واقع کامپیوترهای کوچکی هستند که به راحتی در جیب یا کیف ما قرار میگیرند و همه جا همراه ما هستند و میلیون ها تن داده روی تلفن های هوشمند خود ذخیره می‌کنیم.

فایل هایی مانند تصویر و ویدئو را می‌توان با برنامه های مختلف باز کرد اما برای نظم دهی و خواندن سایر فایل ها نیاز به برنامه های مدیریتی یا File Manager خواهیم داشت.

البته اکثریت تلفن های هوشمند به نرم افزار های File Manager مجهز هستند اما خب تعداد کثیری هم برنامه هستند که توسط برنامه های مدیریتی خود گوشی های هوشمند، امکان بازگشایی آنها وجود ندارد. برای این مشکل چه راه حلی وجود دارد؟ کدام برنامه File Manager می‌تواند بهترین انتخاب باشد؟ از همه مهمتر کدام یک از آنها کاربرد آسان تر همراه با کارایی بالاتری را ارائه خواهد داد؟

با ما همراه باشید تا به بررسی 10 File Manager قدرتمند یک ماهه اخیر بپردازیم.

Solid Explorer File Manager

File Manager

برنامه Solid Explorer File Manager یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برنامه های مدیریت فایل در سیستم عامل های اندرویدی است. این برنامه سهولت در جابه جایی فایل ها و همچنین تعداد بسیار زیادی تنظیمات پیش فرض برای دسته بندی فایل ها به شما ارائه خواهد داد. این را در نظر داشته باشید که نسخه دریافتی این برنامه تنها برای استفاده 14 روز رایگان در نظر گرفته شد و پس از گذشت این زمان باید آن را خریداری کنید. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که در برابر امکاناتی که در Solid Explorer دریافت می‌کنید هزینه بسیار کمی را پرداخت خواهید کرد.

google

ASUS File Manager

File Manager

ای برنامه اصطلاحا File Manager خوانده می‌شود اما کمپانی ایسوس آن را منحصرا برای تلفن های هوشمند خود تولید کرده است. این برنامه بسیار کاربردی امکان مدیریت فایل ها، پنهان کردن آنها و همچنین همگام سازی تلفن هوشمند با سرویس های ابری را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین در تنظیمات پیش فرض برنامه File Manager امکاناتی همچون Copy , Paste و Cut نیز در نظر گفته شده است.

ASTRO File Manager

File Manager

برنامه ASTRO File Manager بی شک یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت فایل در این لیست است. این برنامه تا کنون بین 50 تا 100 میلیون بار دانلود شده و کاربردی بسیار شبیه به Solid Explorer دارد. تنظیمات پیش فرض این برنامه امکانات مدیریتی بسیار زیاد همراه با طراحی بسیار زیبا را در اختیار شما قرار خواهد داد. ASTRO File Manager با تمام برنامه های مدیریتی دیگر و برنامه های مدیریت دانلود سازگاری دارد.

google

ES File Explorer File Manager

File Manager

این برنامه بیش از 100 میلیون بار دانلود شده و یکی از بهترین برنامه ها برای بازکردن انواع فایل ها و همچنین مدیریت آنها محسوب می‌شود. ES File Explorer امکاناتی همچون همگام سازی با سرویس های ذخیره سازی ابری، پاک کردن حافظه نهان، مشاهده شارژ گوشی هوشمند و … را در اختیار شما قرار خواهد داد. این برنامه را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

MK Explorer

File Manager

MK Explorer برنامه ای با طراحی زیبا و کاربری بسیار راحت است که سهولت دسترسی به قسمت های گوناگون برنامه و مدیریت برنامه های مختلف را به شما ارائه خواهد داد. این برنامه با پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا، تنظیمات پیش فرض بسیار زیاد، ویرایشگر متن بسیار عالی همراه با امکان پخش موسیقی و آلبوم تصاویر می‌تواند به عنوان File Manager اصلی گوشی هوشمندتان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین تمام تنظیمات استاندارد لازم برای مدیریت برنامه ها در MK Explorer تعبیه شده است. لینک دانلود رایگان این برنامه را در ادامه مشاهده می‌کنید.

google

Tomi File Manager

File Manager

برنامه Tomi File Manager با سایر برنامه هایی که اشاره کردیم کمی تفاوت دارد. علت این تفاوت طراحی های مختلفی و ظاهر متفاوت این برنامه است. همچون سایر برنامه های مدیریتی کاربردی که در لیست به آنها اشاره شد، برنامه Tomi نیز تنظیمات پیش فرض بسیای را شامل می‌شود. امکاناتی همچون باز کردن انواع فایل، دانلود برنامه، پخش موسیقی و آلبوم تصاویر در این برنامه در نظر گرفته شده‌اند.

google

Root Browser

File Manager

اگر گوشی شما root شده و نیاز دارید که تمامی برنامه های خود را از طریق یک برنامه مدیریتی جامع مدیریت کنید، ما به شما Root Browser را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه امکان اجرای فایل های APK، ZIP و RAR، JAR، تغییر مجوز های دسترسی و همچنین تغییر مالکیت برنامه ها را به کاربر خواهد داد. همچنین قابلیت Copy ، Paste و Cut نیز در برنامه Root Browser در نظر گرفته شده است.

google

Total Commander

File Manager

برنامه Total Commander در واقع در نسخه دسکتاپ به بازار معرفی شده است. این برنامه همانند سایر برنامه های مدیریتی که پیش‌تر در لیست معرفی کردیم، از تنظیمات بسیار زیادی برای سهولت دسترسی به فایل ها و همچنین مدیریت آنها برای کاربر فراهم می‌کند. علاوه بر اینها، Total Commander قابلیت پشتیبانی از افزونه های مختلف را نیز دارد.

google

Amaze File Manager

File Manager

این برنامه یز مانند سایر برنامه های معرفی شده در مقاله از تنظیمتن پیش فرض و قابلیت های بسیاری برای مدیریت فایل ها و برنامه ها برخوردار است. باید ذکر کنیم این برنامه افزونه ها را پشتیبانی نخواهد کرد. لینک دانلود رایگان برنامه را در ادامه مشاهده می کنید.

google

 File Manager

File Manager

این نرم افزار خیلی ساده به نام File Manager شناخته شده است. اما درست برخلاف نام ساده آن، بسیار قدرتمند عمل می‌کند. این برنامه علاوه بر اینکه فایل های تلفن هوشمند شما را مدیریت خواهد کرد، به لطف FTP می‌توانید از طریق کامپیوتر خود به آن دسترسی داشته باشید. File Manager همچنین از سرویس های ابری هم پشتیبانی می‌کند. لینک دانلود برنامه در پلی استور را در ادامه مشاهده می‌کنید.

google

منبع androidheadlines

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402