هر آنچه باید درباره بازی Sea of Thieves بدانید؛ تریلر، گیم پلی و سیستم موردنیاز

دانلود بازی دریای دزدان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Sea of Thieves (بازی دریای دزدان) در سال 2018 برای Xbox One و PC عرضه شد. محصول کمپانی Rare باوجود مشکلاتی که در زمان عرضه داشت، همچنان پشتیبانی مایکروسافت را دارد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از ضعف‌های گذشته آن پوشش داده شوند. در ادامه بیشتر درباره بازی آنلاین دریای دزدان صحبت خواهیم کرد.

ایده اصلی Sea of Thieves ماجراجویی های دریایی است. بازیکنان در این بازی سوار بر کشتی به گوشه و کنار دنیا می‌روند و با دوستان و خدمه کشتی ماجراهای مختلفی را تجربه می کنند. همانطور که حدس می زنید تم اصلی Sea of Thieves دزدی دریایی است. اما این بازی صرفا یک بازی سبک PvE (بازیکن در برابر محیط) نیست که مراحل مشخصی برای آن تعیین شده باشد. سبک بازی مولتی پلیر است و به صورت کار مشترک انجام می‌شود. در Sea of Thieves هر کشتی که سوار آن می‌شوید، شما را با گروه جدیدی از پلیرهای دیگر همراه می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی امکان ضبط و استریم کردن ویدئو بین بازیکنان است.
یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته Sea of Thieves که در شماری از جدیدترین و برجسته‌ترین بازی‌های امسال دیده می‌شود امکان بازی میان پلتفرم‌های مختلف است. یعنی کاربران PC و Xbox می‌توانند در یک تیم این بازی را انجام دهند. این ویژگی بسیار مورد نیاز گیمرهاست زیرا تعداد بازی‌های آنلاین چند پلتفرمی به شدت در حال افزایش است. نسخه ی PC بازی Sea of Thieves دارای حالت 540p و 15 fps (برای سیستم‌های ضعیف تر) و پشتیبانی از 4K و صفحه فوق پهن (ultra widescreen) می‌باشد.
علاقمندانی که روی کنسول ایکس باکس بازی می‌کنند می‌توانند از طریق اکانت ایکس باکس در این بازی ثبت‌نام کنند.

آنچه در ادامه می‌خوانیم

تریلر بازی Sea of Thieves

برای بهتر شناختن اتمسفر بازی، می‌توانید تریلر بازی Sea of Thieves را در ادامه مشاهده کنید.

گیم پلی بازی دریای دزدان

شاید بتوان گفت که گیم پلی بازی جذابیت‌های زیادی دارد، ولی متاسفانه این جذابیت‌ها مشروط به عوامل متعددی هستند. به همین دلیل، عملا صرف هزینه بابت خرید و یا دانلود بازی دریای دزدان برای کامپیوتر ، ایکس باکس سری ایکس و یا ایکس باکس وان، تحت هر شرایطی به هر بازیکنی توصیه نمی‌شود. به‌طور کلی شما در بازی یک دزد دریایی هستید و در یک دنیای مشترک با دیگر پلیرها به بازی کردن خواهید پرداخت. نکته اولی که باید بدانید این است که بازی Sea of Thieves بیشتر برای افرادی سرگرم‌کننده است که قصد تجربه آن با دوستانشان را دارند. مابقی به‌احتمال فراوان پس از صرف زمانی نه‌چندان طولانی به سراغ گزینه‌های دیگر موجود در بازار خواهند رفت. پس اگر قصد تهیه این بازی را دارید، پیش از هر چیز توصیه می‌کنیم که آن‌را مشترکا به همراه دوستانتان خریداری کنید.

گذشته‌ از این توصیه‌ها و معرفی بازی، از این‌جا به بعد به بررسی بازی Sea of Thieves می‌پردازیم. از جمله ویژگی‌های مثبت بازی، هیجان و جذابیت بالا طی چند ساعت آغازین است. برخورد باد به بادبان و حرکت رو‌به‌جلو، خرد کردن اشیای ریزی که در دریا در مقابلتان له می‌شوند، پاداش‌های منصفانه‌ای که دریافت می‌کنید… در حقیقت بازی آنلاین دریای دزدان از برخی جهات، واقعا منحصربه‌فرد است. چند بازی را می‌شناسید که شما و دیگر دوستانتان را با چنین ماجراجویی‌هایی آشنا کنند؟ طراحی گیم پلی بازی دریای دزدان سبب می‌شود تا هر بازیکنی که روی عرشه حضور دارد، نهایت تلاش خود را به‌کار بگیرد تا وظیفه‌اش را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند.

دانلود بازی sea of thieves برای کامپیوتر - بازی sea of thieves برای ps4

یادگیری ساختار بازی آنلاین دریای دزدان خیلی سخت نیست. شما یک‌سری ماموریت دارید که باید آن‌ها را به‌انجام برسانید. معمولا از شما خواسته می‌شود تا چیزی مثل یک جمجمه، صندوق و یا هر آیتم دیگری را پیدا کنید و در ازای دریافت مقداری پول آن‌را به کسی که ماموریت را به شما داده، بدهید. دنیای شما به‌یک کشتی خلاصه می‌شود و خارج از کشتی، شما مسیر خود را با یک قطب‌نما پیدا می‌کنید. رابط کاربری بازی به‌شکلی طراحی نشده که در زمینه جهت‌یابی به شما کمک خاصی کند. از آن‌جایی که چنین موضوعی در دنیای بازی‌های ویدیویی معمول نیست، شاید کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات گیم پلی بازی دریای دزدان سادگی ماموریت‌ها و در نتیجه خسته‌کننده شدن‌ آن‌هاست. با‌این‌حال سفر در دریا همیشه لذت خودش را دارد و شاید این موضوع بتواند گاهی اوقات ضعف مذکور را پوشش دهد. نکته جالب درباره لوت‌های شما در بازی، این است که این لوت‌ها در یک محیط Inventoryمانند ناپدید نمی‌شوند. همچنین اگر از بازی خارج شوید هم، با شما نمی‌مانند. لوت‌ها دقیقا همان‌جایی باقی می‌مانند که آن‌ها را گذاشته‌اید و صرفا توسط خود شما محافظت می‌شوند. شما باید بتوانید از لوت‌های خود در مقابل دیگر بازیکنان دفاع کنید. بازیکنان ممکن است که بخواهند لوت‌های شما را بدزدند و یا کشتی شما را غرق کنند؛ در هر صورت باید بتوانید از دارایی‌های خود محافظت کنید. هر‌چقدر که لوت‌های ارزشمندتری را در کشتی خود نگه‌داری کنید، استرس بیشتری را تا رسیدن به یک پایگاه متحمل خواهید شد. نهایتا هم این لوت‌ها را خواهید فروخت.

بررسی بازی sea of thieves - اموزش بازی sea of thieves

یک دزد دریایی باهوش می‌تواند حدس بزند که اهدافش چیز ارزشمندی را دارند یا خیر. معمولا وقتی که یک کشتی در یک جزیره لنگر انداخته، یعنی در حال انجام دادن یک کوئست است. وقتی یک کشتی را می‌بینید که به سمت یک پایگاه در حال حرکت است، احتمالا قصد فروش آیتم‌هایی را دارد که آن‌ها را اخیرا غارت کرده است. طبیعتا نمی‌توان به این قوانین نانوشته به‌عنوان یک‌سری گزاره همیشه درست نگاه کرد، ولی خب خیلی اوقات می‌توانند به‌شما در انتخاب یک هدف ارزشمند کمک کنند. برخی از دزدهای دریایی باهوش‌تر، در مسیر بین جزیره و پایگاه‌ها به گشت‌و‌گذار می‌پردازند و به تیم‌های با تعداد پلیر پایین‌تر حمله می‌کنند. در حقیقت بازی آنلاین دریای دزدان به شما اجازه می‌دهد تا مثل یک دزد دریایی واقعی هر‌چه را که می‌بینید غارت کنید. این انتخاب هم که گروه بی‌آزاری باشید و فقط به‌انجام ماموریت بپردازید پیش‌روی شما خواهد بود.

تجربه ثابت می‌کند که آن‌دسته از تیم‌هایی که غارت کردن دیگران را انتخاب می‌کنند، چیزی برای از دست دادن ندارند. توصیه می‌شود که اگر چیز ارزشمندی را روی عرشه دارید، ابتدا آن‌را به پول تبدیل کنید و سپس به سراغ غارت کردن دیگران بروید. بهترین ماجراجویی ممکن در بازی Sea of Thieves بخش مبارزات PvP آن است. به‌غیر از این‌که می‌توانید با ضربه زدن به کشتی دشمن، در نبرد خود پیروز شوید، این امکان هم وجود دارد که خود را به کشتی دشمن نزدیک کنید، به داخل آن نفوذ کنید و روی عرشه یک مبارزه پرهیجان با شمشیر را آغاز کنید. همچنین طبیعتا امکان استفاده از توپ هم وجود دارد.

به‌طور کلی روندی که در گیم پلی بازی Sea of Thieves پیش می‌گیرید بیشتر به تیمی که در آن حضور دارید، بستگی دارد. بازی شما را مجبور نمی‌کند که از یک پلی استایل خاص پیروی کنید. حتی این امکان وجود دارد که صرفا روی دریا به آرامی حرکت کرده و از منظره آرامش‌بخش محیط بازی لذت ببرید، بدون این‌که به‌دنبال دردسر باشید. یادگیری و آموزش بازی Sea of Thieves کار چندان سختی نیست، ولی خب با‌توجه به سبک بازی، تجربه به‌شما کمک می‌کند تا چیزهای جدیدی را در آن یاد بگیرید. با توجه به آنلاین بودن بازی، گاهی اوقات استفاده از هوش هم می‌تواند شما را از دیگر تیم‌ها متمایز کند.

بازی Sea of Thieves - بازی دریای دزدان

دانلود بازی دریای دزدان برای کامپیوتر

در ادامه لینک‌های دانلود بازی Sea of Thieves برای کامپیوتر را برایتان آماده کرده‌ایم. در ضمن چنانچه از کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس هستید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن Xbox روی سیستمتان، به دانلود بازی دریای دزدان بپردازید.

پارت اول

پارت دوم 

پارت سوم

پارت چهارم

پارت پنجم

پارت ششم

پارت هفتم 

پارت هشتم

پارت نهم

پارت دهم

پارت یازدهم

پارت دوازدهم

پارت سیزدهم

پارت چهاردهم

پارت پانزدهم

پارت شانزدهم

پارت هفدهم

پارت هجدهم

پارت نوزدهم

پارت بیستم

پارت بیست و یکم

پارت بیست و دوم

پارت بیست و سوم

پارت بیست و چهارم

پارت بیست و پنجم

سیستم مورد نیاز بازی Sea of Thieves

اگر قصد تجربه این بازی روی رایانه شخصی را دارید ابتدا باید اطلاعات درباره سیستم مورد آن داشته باشید. از‌این‌رو در ادامه سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز بازی Sea of Thieves برای کامپیوتر را برایتان قرار داده‌ایم.

حداقل سیستم مورد نیاز 

    • به یک پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی نیاز دارید
    • سیستم عامل: Windows 10
    • پردازنده: Intel Q9450 @ 2.6GHz or AMD Phenom II X6 @ 3.3 GHz
    • رم: 4 گیگابایت
    • گرافیک: Nvidia GeForce GTX 650 or AMD Radeon 7750
    • دایرکت اکس: ورژن11
    • فضای مورد نیاز: 50 گیگابایت

آموزش بازی Sea of Thieves - بازی آنلاین دریای دزدان

سیستم پیشنهادی

    • به یک پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی نیاز دارید
    • سیستم عامل: Windows 10
    • پردازنده: Intel i5 4690 @ 3.5GHz or AMD FX-8150 @ 3.6 GHz
    • رم: 8 گیگابایت
    • گرافیک: Nvidia GeForce GTX 770 or AMD Radeon R9 380x
    • دایرکت اکس: ورژن 11
    • فضای مورد نیاز: 50 گیگابایت

نقدها و نمرات بازی Sea of Thieves

هرگز بازی Sea of Thieves برای PS4 منتشر نشد و دلیل این موضوع هم واضح است. ولی بازخوردهای منتقدین به نسخه‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی این عنوان تقریبا مشابه است. متای این بازی روی دو پلتفرم نام برده شده به 70 نمی‌رسد. هرچند که بازی آنلاین دریای دزدان می‌تواند بازی جالب و سرگرم‌کننده‌ای باشد، ولی مشخصا از لحاظ منطقی بازی پر ایرادی است. در ادامه نگاهی به چند مورد از نقدها و نمرات این بازی خواهیم انداخت.

سایت Polygon: نمره 6.5

بازی Sea of Thieves پایه‌های یک تجربه فوق‌العاده را دارد. یک بازی با محوریت دزدی دریایی که به شکلی بی‌نقص این نقش را شبیه‌سازی می‌کند. با‌این‌حال پس از چند ساعت ابتدایی شگفت‌انگیز، به تدریج به‌جای این‌که احساس کنید که بلد برد (ریش سیاه، یکی از معروف‌ترین دزدان دریایی تاریخ) هستید، احساس می‌کنید که حسابدار بلک برد هستید.

سایت Game Informer: نمره 7

بازی دریای دزدان شبیه به‌ یک استخر برای بچه‌ها در یک پارک آبی است. هر دو اتمسفر دزدان دریایی را دارند، هر دو شامل فعالیت‌های جالبی می‌شوند خصوصا اگر با دوستانتان باشید و هر دو کم‌عمق هستند تا بدون این‌که خطری برایتان داشته باشند، بتوانند شما را سرگرم کنند. این بازی به‌شما و دیگر اعضای تیمتان حس شادمانی را منتقل می‌کنند ولی خیلی از المان‌ها در بازی حاضر نیستند، حتی وقتی که بازی زندگی دزدی دریایی را القا می‌کند.

گیم پلی بازی دریای دزدان - دانلود بازی دریای دزدان

سایت IGN: نمره 7

چیزی که می‌بینیم یک پایه شگفت‌انگیز برای یک تجربه اجتماعی است که به خوبی درک شده است. البته چرخه تکراری گیم پلی و سیستم پیشرفت راکد باعث می‌شود تا با یک بازی خسته‌کننده روبه‌رو شویم.

سایت Gamespot: نمره 6

فعلا با یک بازی پوچ ] کم‌محتوا[ طرف هستیم که اگر با دوستانتان آن‌را بازی کنید می‌تواند برای چند ساعتی سرگرم‌کننده باشد. همچنین اگر از کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس هستید ارزش تجربه را دارد. با‌این‌وجود، توصیه کردن این بازی سخت است! چیزی که دیدم را دوست داشتم و امیدوارم که در آینده این بازی با انتشار پچ‌ها و محتوای جدید بهبود پیدا کند.

سخن نهایی

بازی Sea of Thieves برای آن دسته از کاربرانی که اشتراک ایکس باکس گیم پس را خریداری کرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود. به‌طور کلی Sea of Thieves بازی سرگرم‌کننده‌ای است و طی 4 سال گذشته به‌خوبی توسط مایکروسافت پشتیبانی شده، ولی همچنان بعید به‌نظر می‌رسد که بتواند برای ساعت‌های متمادی به‌عنوان یک گزینه قابل تکیه محسوب شود. از این‌رو با توجه به دیگر بازی‌های موجود در بازار و همچنین قیمت بالای دلار در ایران، شاید پرداخت یک هزینه 25 دلاری خیلی منطقی به‌نظر نرسد، ولی امتحان کردن این بازی به‌صورت رایگان مطمئنا خالی از لطف نخواهد بود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402