ویژگی های منحصر به فرد گلکسی نوت 8 را روی هر گوشی اندرویدی تجربه کنید!

گلکسی نوت 8
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سامسونگ گلکسی نوت 8 یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال 2017 است. طراحی آینده نگرانه و جدید آن و سخت افزار قدرتمندش مطمئنا چشمگیر و محبوب کاربران است. البته برخی مشخصات مثل فضای اشغال شده روی گوشی، کاملا منحصر به فرد نیست.

مواردی هستند که این گوشی قدرتمند را برجسته و متمایز از سایر گوشی ها می کند، مجموعه ای از ویژگی هایی همچون، برخی برنامه های از پیش فعال شده روی گوشی، اپلیکیشن های خاص و البته قلم S Pen که اوج خلاقیت و نوآوری است.

بعضی از این ویژگی ها در این گوشی که آخرین و قدرتمندترین گوشی سامسونگ است، منحصر به فرد هستند.  با این حال، برخی ویژگی ها هستند که جنبه سرگرمی داشته و شما هم می توانید با تمهیداتی آن را روی گوشی اندرویدی تان تجربه کنید. اگر این طور باشد، می توانید با همین گوشی اندرویدی که الان دارید، در هزینه هایتان صرفه جویی کرده و در عین حال از همان خدمات و ویژگی های سامسونگ گلکسی نوت 8 استفاده کنید.

انتخاب یک قلم مناسب

یکی از بزرگترین و جذاب ترین مزایای سامسونگ گلکسی نوت 8 این است که دارای  قلم S Pen بوده و به راحتی در هر زمان با یک کلیک ساده ، می توان با گوشی کار کرد.

ما سعی کردیم، قلم های هوشمند خوبی را انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم تا جایگزین خوبی برای  S Pen باشند. بدیهی است، شما نمی توانید این قلم ها را به گوشی خود وصل کنید، ولی در عوض دارید کاری مقرون به صرفه می کنید و خودش نوعی صرفه جویی است.

این قلم ها، دارای سازگاری عالی هستند، و وقتی می خواهید چیزی بنویسید عملکرد خوبی دارند. البته ما به شما برخی اپلیکیشن ها خوب را هم پیشنهاد می دهیم تا تجربه واقعی تری از گوشی خودتان داشته باشید و تصور کنید دارید واقعا با یک گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 کار می کنید.

قلم Adonit Jot Pro

قیمت:  24.99 دلار

قلم استایلوس و براش Sensu Digital Artist

قیمت : 29.99 دلار

قلم Musemee Notier V2

 قیمت  : 12.99 دلار

 

حالت مولت ویندو یا چند پنجره ای( multiwindow) یکی از ویژگی هایی است که در بیشتر ، یا بهتر بگوییم در همه تلفن های همراه با اندروید نوقا دیده می شود. با این حال، در نوت 8، سامسونگ این حالت را با ویژگی دیگری که جفت شدن اپ ها app pair نام دارد تلفیق کرده است. در اصل این ویژگی یعنی جفت شدن برنامه ها به شما اجازه می دهد تا یک میانبر سفارشی شده ایجاد کنید که همزمان دو برنامه را با هم اجرا کنید.

مثلا می توانید برنامه ی یوتیوب و گوگل کروم یا دو برنامه چت را با هم باز کنید. و این کار تنها با یک ضربه زدن رخ می دهد و نیازی نیست یک به یک برنامه ها را باز کنید. بعد می توانید صفحه نمایش را آنطور که دوست دارید بین دو برنامه تقسیم کنید.

اگر این ویژگی ،جزو ویژگی هایی است که برای شما جالب توجه است، باید به شما خبر خوبی بدهیم، چون می توانید از طریق یک برنامه کمکی، این ویژگی را روی هر تلفن هوشمند با اندروید نوقا یا اندروید اوریو فعال کنید.

 برنامه Google Split-Screen Creator  که برنامه ای رایگان است را می توانید از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

1- برای راه اندازی برنامه ابتدا وارد تنظیمات اولیه بشوید.

2-  سپس خدمات دسترسی را فعال کنید. روی دکمه رادیویی ضربه بزنید.

3- Split-screen creator را جانمایی کنید. و آن را روشن کنید. به سمت پایین صفحه اسکرول کنید و مجددا new split-screen را مشخص کنید تا باز شود.

پنل اج

پنل اج ( Edge Panel) سامسونگ ویژگی منحصر به فرد نوت  8 نیست، اما این محل، جایی است که برای  جفت شدن برنامه ها از آن استفاده می شود. علاوه بر این، اج پنل ابزار عالی است که استفاده از یک دست را در حین کار با گوشی آسانتر می کند، بنابراین اگر شما می  خواهید با یک گوشی صفحه بزرگ راحت تر کار کنید این ویژگی به کارتان می آید.

برنامه های بسیاری در سایدبارها یا همان نوارهای کناری در گوگل پلی وجود دارد. از جمله یک نسخه تقریبا دقیق از اج پنل هم آنجا هست.  اما ما توصیه می کنیم که از برنامه Swiftly Switch  استفاده کنید.  این برنامه رایگان است، و کلا برنامه خوبی است  و از همه مهمتر، با  Split-Screen Creator، که جایگزین خوبی برای برنامه جفت شدن اپ ها بود نیز به خوبی کار می کند.

برای این کار روند ذیل را دنبال کنید:

1- ابتدا برنامه Swiftly Switch را از گوگل پلی دانلود کنید.

2- برای اینکه  این برنامه به خوبی کا رکند نیاز به مجوزهایی دارد که باید شما با آن مجوزها موافقت کنید.

3- توصیه می کنیم که اندازه  نوار موقعیت را در اندازه ای تنظیم کنید تا بتوانید برنامه ها را به راحتی ببینید. برای این کار می توانید به قسمت  VIEW MORE بروید.

انجام دهید.

4- می توانید به قسمت Edge 1 بروید و تنظیمات را انجام دهید. روی Edge 1 ضربه بزنید و آنرا انتخاب کنید.

5- سپس روی گزینه Mode رفته و گزینه Circle Favorite and Quick Actions را انتخاب کنید.

6- به صفحه اصلی خود بازگردید و  با نگه داشتن انگشت خود در نزدیکی منطقه ای که می خواهید ، به پنل اج دسترسی پیدا کنید و آن را به یکی از آیکون های مختلف  +  ببرید.

7- در این حالت، منویی ظاهر خواهد شد. یک بار دیگر بر روی آیکون + ضربه بزنید، میانبرها را انتخاب کنید، به برگه میانبرها بروید، و  split-screen  جدید را انتخاب کنید.

برنامه هایی را که میخواهید در جالت جفت شدن قرار بگیرند را  جفت کنید، نامشان را انتخاب کرده و با این میانبر بعدا به اج پنل دسترسی خواهید داشت.

 

نمایشگر همیشه روشن یا Always On Display

یکی دیگر از ویژگی های بزرگ گلکسی ، قابلیت نمایشگر همیشه روشن آن است . باز هم، باید بگوییم که این ویژگی نیز منحصرا متعلق به این فبلت 6.3 اینچی نیست، اما در گلکسی نوت 8 ، با کمک این قابلیت شما می توانید با استفاده از قلم S Pen استایلوس، بدون اینکه نیازی به باز کردن قفل گوشی داشته باشید، سریع یادداشت کنید.

اگر گوشی هوشمند شما از صفحه نمایش AMOLED استفاده کند، ما برای شما یک راه حل پیشنهادی داریم. البته این روش خیلی شبیه به  AOD اصلی نیست بلکه اصلاحاتی نیاز دارد، اما رایگان است و  فقط می توانیم بگوییم که خوب کار می کند.  برنامه مورد نظر برای صفحه نمایش همیشه روشن برنامه Always On AMOLED نام دارد. از علامت بزرگ بتا (BETA ) در کنار عنوان برنامه ، دلسرد نشوید. این روش جوابگوی کر شماست و ویژگی های خوبی دارد.

برخی از مهمترین این ویژگی ها عبارتند از نمایشگرهای متنوع ساعت برای تنظیم ساعت، هشدارهای اطلاع رسانی، پس زمینه های مختلف باطری و تصاویر پس زمینه خوب، حرکت اتوماتیک ویجت ها و جلوگیری از سوختن صفحه نمایش AMOLED  و البته داشتن یادداشت های سفارشی از مزایای این برنامه است.

البته نوع نوشتن شما مانند قلم استایلوس نوت 8 نیست ولی می توانید اندازه فونت و رنگ متن را تغییر دهید و جایگزین کنید.

برای دانلود برنامه صفحه نماش همیشه روشن  AMOLED یا همان برنامه Always On AMOLED ، بایدبه گوگل پلی بروید و آنرا دانلود کنید.  باز هم، توصیه می کنیم این برنامه را نصب کنید حتی اگر گوشی شما دارای صفحه LCD است، وقتی این کار را انجام بدهید، باتری گوشی شما هم دیرتر تمام می شود.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402