20 سریال تلویزیونی که امسال یا سال دیگر پخش خواهند شد

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه به استقبال شدید از سریال‌های خارجی، در این مطلب 20 سریال تلویزیونی که امسال یا سال دیگر روی آنتن خواهند رفت را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

با شروع عصر طلایی تلویزیون، این رسانه فرهنگی خودش را به عنوان مدیومی جدید معرفی کرده است. شاید سنتان یاری نکند اما زمانی بود که تلویزیون به عنوان کم ارزش‌ترین قالب هنری شمرده می‌شد و بسیاری آن را سطل زباله‌ای برای تفریحات بی‌ارزش می‌دانستند که ارزش رفتن روی پرده‌های بزرگ را نداشتند.

به هر حال پیشرفت در فناوری و طریقه‌ تعامل ما با رسانه‌های مختلف مسیر تلویزیون را تغییر داد و امروزه برخی از بهترین فیلم‌های کمدی، درام و حتی ترسناک را در صفحه‌های کوچک خانگی (البته بعضی خیلی هم کوچک نیستند) تماشا می‌کنیم. برخی کارشناسان دوره و زمانه ما را «اوج تلویزیون» می‌نامند. چنین مهمی نه تنها به کیفیت برنامه‌ها بلکه به تعداد زیادشان اشاره دارد، تا حدی که بینندگان به دلیل طیف گوناگونی از گزینه‌ها نمی‌دانند باید کدام را انتخاب کنند. البته نیاز ندارید این چیز‌ها را از ما بشنوید چون مطمئناً خودتان یک فهرست بلند بالا از سریال‌های مختلف در اختیار دارید که هر روز به تعداشان افروده می‌شود.

با نیم نگاهی به برنامه سریال‌های باقی امسال و سال آینده باید گفت که این فهرست طولانی همچنان طولانی‌تر خواهد شد. در حالی که سریال‌های فوق‌العاده‌ای مثل Stranger Things و Game of Thrones برای تاریخ نامشخصی برای آینده برنامه‌ریزی شده‌اند، چند برنامه جذاب جدید وجود دارد که برای خودنمایی خودشان را به آب و آتش می‌زنند. شاید همه آن‌ها ارزش توجه شما را نداشته باشند، اما نمی‌شود بابت بسیاری از این پروژه‌ها هیجان زده نشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

20 سریال تلویزیونی ک به زودی پخش می‌شوند

بدون هیچ صحبت اضافی این شما و این 10 سریال تلویزیونی که امسال پخش می‌شوند (و 10 تا که در 2019 پخش خواهند شد).

 


20- (Castle Rock (2018


سریال

اگر فقط کمی استیون کینگ را بشناسید، می‌دانید که اکثر داستان‌هایش در مین (شهری در شمال شرقی آمریکا) جریان دارد؛ پس جای تعجبی ندارد که سریال وحشتناک جدید یعنی Castle Rock نیز در همان جا واقع شده باشد.

سریال شبیه نسخه بزرگسالانه‌ فیلم Goosebump است که چند تا از ویژگی‌های جذاب آثار کینگ را شامل می‌شود. Castle Rock با این که هنوز منتشر نشده فهرست بلندی از بازیگران قدرتمند مثل آندره هلند، بیل اسکارزگارد، اسکات گلن، ملانی لینسکی، سیسی اسپیسک، جین لوی و تری او کوئین را به عنوان بازیگران اصلی در خود جای داده است.

تیزر تریلر فیلم به بعضی از آثار معروف استیون کینگ مثل IT ،The Shining ،The Shawshank Redemption و Salem’s Lot ارجاع دارد، بنابراین امیدواریم که Castle Rock بتواند حق مطلب را ادا کند. این سریال از 25 جولای (3 مرداد) در Hulu پخش خواهد شد.

 


19- (Pretty Little Liars: The Perfectionists (2019


 

Pretty Little Liars: The Perfectionists

وقتی سریال فوق‌العاده محبوب Pretty Little Liars در سال گذشته به پایان رسید، طرفداران به دردی دچار شدند که تنها با داروی PLL درمان می‌شد. بنابراین اسپین آف سریال با نام Perfectionist The را ساختند، تا شاید مرحمی باشد بر دل‌های عاشق و خسته!

The Perfectionists برخی از شخصیت‌های اصلی سریال مثل ساشا پیترز (در نقش آلیسون) و جنل پریش (در نقش مونا) را بازگردانده و بر اساس کتابی با همان نام (Minus the Prefix) و توسط نویسنده سری سارا شپرد نوشته شده است. در گذشته هم قرار بود یک اسپین آف از Pretty Little Liars ساخته شود. در سال 2013 یک دنباله‌ فرعی برای سریال به نام Ravenswood آغاز به کار کرد اما با وجود نقدهای مثبتی که داشت نتوانست مخاطبان زیادی را جذب کند و در نهایت توسط ABC Family کنسل شد.

شبکه Freedom ظاهراً حساب ویژه‌ای روی The Perfectionists باز کرده و برنامه دارد 10 اپیزود از فصل اول سریال را در زمان نامشخصی از سال 2019 منتشر کند.

 


18- (Disenchantment (2018


سریال

در حالی که مت گرونینگ مسئولیت 2 تا از بزرگترین سریال‌های انیمیشن دنیا را به عهده دارد، خیلی عجیب نیست که Disenchantment این قدر هایپ بشود. در حالی که شاید برخی آن را متأثر از سریال کنسل شده Futurama یا Simpson بدانند، Disenchantment با ایده و شخصیت‌های کاملاً جدید ساخته خواهد شد.

سریال حول «پرنسس بین الکی» (ابی ژاکوبسن) و ماجراجویی‌هایش همراه با «الفو» (نیت فاکسون) و «دیمن لوسی» (اریک آندره) در قلمروی قرون وسطایی «دریم لند» جریان دارد. جزئیات زیادی از سناریو در دسترس نیست، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، هسته سریال براساس زندگی، عشق و خندیدن در دنیای پر از احمق‌ و اتفاقات فانتزی است. 10 اپیزود از سریال در 17 آگوست (26 مرداد) در نتفلیکس آماده خواهد شد.

 


17- (Blood & Treasure (2019


سریال

CBS اخیراً سریال Blood & Treasure را معرفی کرد؛ یک سریال اکشن ماجراجویی که برای انتشار در سال 2019 برنامه ریزی شده است. بر اساس اخبار داستان حول یک متخصص عتیقه (مت بار) جریان دارد که برای به دام انداختن یک جنایتکار جهانی مجبور می‌شود با یک سارق آثار هنری (سوفیا پرناس) همکاری کند.

سریال توسط کارگردان و تهیه کننده Amazing Spider-Man یعنی مارک وب کارگردانی شده است. اطلاعاتی به جز فهرست بازیگران و خلاصه داستان مشخص نشده، اما یک عنوان هفتگی با محوریت جست وجوی گنج می‌‎تواند سوژه‌ای جذاب و مفرح باشد. به این ترتیب دنیای سریال باید چیزی بین Indiana Jones ،Tomb Raider و Uncharted باشد و برای تجربه‌اش باید تا تابستان بعدی منتظر بمانیم.

 


16- (2018) Tom Clancy’s Jack Ryan


سریال

جان کرازینسکی وظیفه سختی به عهده دارد. این بازیگر که به زودی در نقش جک رایان، سریالی جدید از Amazon با همین نام ظاهر می‌شود، پنجمین بازیگری خواهد بود که شخصیت تام کلنسی را بازی خواهد کرد. با توجه به چیزهایی که تاکنون دیده‌ایم، سریال به نظر تاکنون خوب عمل کرده است.

در عین حال که سری یک داستان جدید است، مطمئناً از کتاب و فیلم‌های مختلف اقتباس‌هایی خواهد داشت، مخصوصاً همان که هریسون فورد درونش بازی می‌کرد.

کارگردان سریال دنیل ساکهیم گفت که می‌خواهد به نقش everyman هریسون فورد باز گردد؛ شخصیتی ملموس و آسیب‌پذیر، اما همچنان قهرمان! با توجه به این که دنیل جیم هالپرت از The Office به عنوان شخصیت اصلی سریال حضور دارد، احتمال موفقیتش بالا خواهد بود. جک رایان از 31 آگوست (9 شهریور) در Amazon آغاز می‌شود.

 


15- (Godfather of Harlem (2019


سریال

بد نیست دوست‌داران درام جنایی سال بعد نیم نگاهی به Epix به داشته باشند. Godfather of Harlem با بازی فارست وایتاکر توسط سازنده سریال Narcos یعنی کریس برانکاتو نوشته و کارگردانی شده است. داستان حول چارت جانسون روایت می‌شود که قصد دارد پس از سال‌ها زندان کنترل منطقه‌اش را به دست بگیرد. بنابراین باید جنگ‌های گانگستری و فرهنگ دهه شصتی آمریکا را داشته باشیم.

فارست وایتاکر انتخاب مناسبی برای نقش رئیس باند خلافکار به نظر می‌رسد و Godfather of Harlem ظرفیتش را دارد که به یک درام پیچیده و محکم تبدیل شود. سریال با جان ریدلی (برنده اسکار به خاطر فیلم 12 Years a Slave) در مقام کارگردانی قسمت اول، مطمئناً آغاز قدرتمندی خواهد داشت. Godfather of Harlem در سال 2019 روی شبکه Epix پخش خواهد شد.

 


14- (The Innocents (2018


سریال

The Innocents یک سریال ماورالطبیعی ترسناک بریتانیایی است که در نتفلیکس آغاز به کار خواهد کرد. سریال از شخصیت‌های جدید و گمنام زیادی استفاده کرده و گای پیرس تنها اسم بزرگی است که در فهرستش به چشم می‌خورد. براساس خلاصه رسمی، The Innocents در مورد دو نوجوان به نام‌های هری و جون است که برای زندگی با یکدیگر از خانواده‌شان فرار می‌کند.

از قرار معلوم این دو قدرت خارق‌العاده‌ای دارند که آن‌ها را برای همیشه از از بقیه جدا می‌کند. در عین حال که اطلاعات زیادی برای گمانه‌‍زنی وجود ندارد، سریال به نظر استایل منحصر بفردی دارد و می‌تواند جذاب باشد.

اگر داستان‌های عاشقانه با ترکیب عوامل ماورالطبیعی سیاه دوست دارید، احتمالاً The Innocents گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. سریال در 24 آگوست (2 شهریور) در شبکه Netflix کارش را آغاز خواهد کرد.

 


13- (Doom Patrol (2019


سریال

به نظر Teen Titans تنها تیم ابرقهرمانی نیست که راهش را به صفحه‌های تلویزیون بازمی‌کند. DC احتمالاً روی Titans حساب ویژه‌ای باز کرده که هنوز فصل اول سریال پخش نشده، یک اسپین آف از آن را به عنوان Doom Patrol معرفی کرده است.

سازندگان وقتی زیادی را برای متصل کردن این دو سریال به هم صرف نکردند و Doom Patrol در پنجمین قسمت از Titans معرفی می‌شود. اطلاعاتی که از Doom Patrol در اختیار داریم حتی از Titans هم کمتر است، اما تا حدودی می‌دانیم که بازیگران چه کسانی هستند و پروژه به چه شکل خواهد بود.

برونو بیچیر نقش «دکتر کالدر» یا «رئیس» را بازی خوهد کرد، آپریل بالبی در نقش «الاستی-گرل»، جیک مایکلز در نقش «ربوت من» و دوین مورفی در نقش «نگاتیو من» ایفای نقش خواهند کرد. جرمی کارور، نویسنده Supernatural نگارش سریال را بر عهده دارد.

سریال در سال 2019 به دنیای DC پا خواهد گذاشت.

 


12- (Charmed (2018


سریال

برای قدرت این سه آماده باشید، چون Charmed قرار است یک ریبوت داشته باشد. سریال فانتزی اصلی در فصل پخش ‌می‌شد و در زمان خودش طرفداران آتیشه زیادی به دست آورد. بنابه گفته CW، این Charmed جدید ریبوتی بامزه، فمینیستی و کوبنده خواهد بود.

اخبار ریبوت با بازخوردهای ضد و نقیضی بین طرفداران سریال مواجه شد و بسیاری از تصمیم شروع مجدد و بازیگران جدید ناراضی بودند. رئیس CW در پاسخ به مخاطبان متعصب سریال اصلی گفت: «امیدوار است که آن‌ها یک شانس به این ریبوت بدهند. سریال دقیقاً مثل گذشته نیست اما شباهت‌هایی نیز وجود دارد… فقط می‌توانم این را به طرفداران بگویم، قبل از هر تصمیمی، سریال را خوب تماشا کنید.» Charmed در تاریخ 14 اکتبر راهی صفحه‌های تلویزیون می‌شود.

 


11- (Pennyworth (2019


سریال

بتمن بدون خدمتکار وفادار خانوادگیشان، «آلفرد پنی ورت» نصف چیزی که اکنون هست هم نمی‌شد. با توجه به محبوبیت Dark Knight جای تعجب ندارد که استودیوهای تلویزیونی از موفقیت Gotham درس گرفته و سعی داشته باشند یک اسپین آف به شیوه خودشان پیاده‌سازی کنند.

به این ترتیب Epix هم خواستار یک تکه از کیک پولی بتمن شد و سریال Pennyworth را سفارش داد؛ پیش درآمدی که درسال 1960 لندن و حول شخصیت آلفرد پنی ورت جریان دارد و به زمانی می‌پردازد که او به عنوان یک قهرمان جنگی سازمان امنیتی خودش را داشت.

سازندگان Gotham یعنی برونو هلر و دنی کنون برای ارائه این سریال به شبکه Epix انتخاب شده‌اند.

 


10- (Nightflyers (2018


سریال

با این که Game of Thrones در سال بعد پایان می‌یابد، باز هم سریال جورج آر.آر. هست که مردم را خوشحال نگاه دارد. HBO گزارش داده که روی پنج اسپین آف از این سریال پرطرفدار کار می‌کند، اما شبکه‌های دیگری هستند که وارد عمل شوند.

شبکه Syfy سریال Nightflyers را بر اساس رمان و مجموعه داستان‌ کوتاه‌های مارتین در سال 1980 ساخته است. داستان حول یک گروه از دانشمندان روایت می‌شود که برای جست و جوی آثار حیاتی به عمق فضا سفر می‌کنند و سفینه‌ فوق پیشرفته‌شان Nightflyer نام دارد. اوضاع موقعی خراب می‌شود که هوش مصنوعی و کاپیتان دیده نشده سفینه همه اعضا را به دل خطر هدایت می‎‌کند. هنوز تاریخ انتشاری اعلام نشده، اما امیدواریم هر چه زودتری اخباری از آن بشنویم.

 


9- (What We Do In The Shadows (2019


سریال

اگر باز هم از کمدی خون آشامی What We Do in The Shadows چیزی می‌خواهید، شانس به شما رو کرده؛ نه تنها فیلم سینمایی یک دنباله با عنوان We’re Wolves دریافت می‌کند، بلکه دو سریال اسپین آف هم از آن در حال ساخت است.

کارگردان و سازنده جامین کلمنت و تایکا وایتیتی مغز متفکر این دو پروژه هستند.

یکی Wellington Paranormal نام دارد و ماجرای دو پلیس را روایت می‌کند که همه جور وقایع ماورالطبیعی را مورد تحقیق و بررسی قرا می‌دهند. سریال امسال در نیوزیلند پخش خواهد شد و می‌توانیم با زیرپا گذشتن قانون کپی رایت که در کشور عزیزمان ارزش کفر ابلیس هم ندارد، دانلود و تماشایش کنیم.

دومی برداشتی آمریکایی از فیلم سینمایی است که ظاهراً روی شبکه FX پخش خواهد شد. این سریال از ولینگتون، نیوزیلند به نیویورک تغییر مکان داده و بازیگرانی چون کایوان نواک، مت بری، ناتاشا دیمیتریو و هاروی گیلن را شامل می‌‍شود و برای انتشار در سال دیگر روی شبکه FX برنامه‌ریزی شده است.

 


8- (Titans (2018


سریال

DC هم با سرویس DC Universe که در ماه آگوست شروع به کار خواهد کرد، وارد بازی پخش آنلاین می‌شود. اولین برنامه این سرویس یک اقتباس از انیمیشن Teen Titans خواهد بود که Titans نام دارد. هنوز از داستان جزئیات زیادی نمی‌دانیم، اما ظاهراً برای عملی کردن یک نمایش خوب تیم خوبی از بازیگران گردآوری شده‌اند.

برنتون توایتز نقش «دیک گریسون» (رابین، شاگرد بتمن که سعی دارد از زیر سیاه استادش بیرون بیاید) را بازی می‌کند. به همین ترتیب آنا دیوپ در نقش «استار فایر»،  تیگان کرافت در نقش «ریون» و رایان پاتر در نقش «بیست بوی» حضور خواهند داشت. Titans اواخر امسال وارد سرویس DC خواهد شد.

 


7- (Swamp Thing (2019


سریال

اگر تا کنون متوجه شده باشید، DC تمام تمرکزش را روی پلتفرم DC Universe معطوف کرده است. پروژه بعدی Swamp Thing، سریالی بر اساس یکی از ضدقهرمانان دنیای DC خواهد بود. جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman تهیه کنندگی سریال را به عهده دارد. گری دابرمن که به خاطر نویسندگی اسپین آف The Conjuring یعنی فیلم‌های Annabelle و دستیار نویسندگی فیلم IT در سال 2017 شناخته می‌شود با همکاری مارک ورهیدن، نویسنده کمیک بوک این شخصیت را به دنیای تلویزیونی خواهند آورد.

داستان حول شخصیت الک هلند (Swamp Thing) و روابطش با محققی به نام «ابی آرکین» جریان دارد. تاریخ انتشاری دقیقی وجود ندارد، اما این زمان زودتر از 2019 نخواهد بود.

 


6- (The Rookie (2018


سریال

طرفداران Firefly و Castle به زودی ناتان فیلیون را در یک سریال دیگر هم مشاهده می‌کنند. فیلیون در The Rookie ایفای نقش خواهد کرد، سریال در مورد مردی به اسم جان نولان از یک شهر کوچک است که پس از جدایی از همسرش، خودش را در بحران میان سالی می‌یابد. نولان پس از گرفتار شدن در یک حادثه سرقت از بانک، با مشاهده شجاعت پلیس، انگیزه پیدا کرده و تصمیم می‌گیرد که مأمور قانون شود.

بنابراین به لس آنجلس رفته و به پیرترین تازه‌کار LAPD تبدیل می‌شود. نولان باید لیاقتش را به خود و بالادستش ثابت کند، از همین الأن می‌توانیم حدس بزنیم که هنرنمایی ناتان فیلیون تماشایی و The Rookie بستر مناسبی برای او خواهد بود. The Rookie ظاهراً در پاییز امسال و روی شبکه ABC پخش خواهد شد.

 


5- (Thundercats Roar (2019


سریال

ThunderCats Roar از زمان پخش سریال اصلی در اواخر دهه 80 دومین ریبوت این مجموعه است. ریبوت سال 2011 مورد استقبال قرار گرفت اما به دلیل رتبه ضعیفش، بدون هیچ پیش زمینه‌ای، پس از یک فصل کنسل شد. ThunderCats Roar با تغییر طراحی هنری و رنگ‌بندی، برداشتی کاملا متقاوت از انیمیشن اصلی به نظر می‌رسد.

طرفداران دو سری گذشته، برنامه جدید را به دلیل تغییر ساختار مورد انتقاد قرار دادند و حال و هوای کودکانه‌اش (مشابه Teen Titans Go!) را نکته منفی سری جدید دانستند. از طرفی برخی طرفدارن همچنان خوشبین‌اند و ترجیح می‌دهند به جای پیش داوری منتظر مانده تا نتیجه کار را ببینند. Cartoon Network در سال آینده ThunderCats Roar را روی آنتن می‌برد.

 


4- (The Ballad of Buster Scruggs (2018


سریال

جوئل و ایتان کوئن تجربه هالیوودیشان را به Netflix خواهند آورد. برادرانی که آثار Fargo ،The Big Lebowski ،No Country for Old Men را در کارنامه دارند، در حال ساخت یک آنتولوژی وسترن به نام The Ballad of Buster Scruggs هستند که برای انتشار در سال 2018 برنامه‌‎ریزی شده است.

ستارگانی چون تیم بلیک نلسون، جیمز فرانکو، زوئی کازان، لیام نیسون و برندن گلیسون در این سریال ایفای نقش خواهند کرد. فیلم نامه The Ballad of Buster Scruggs با ظرافت تمام نگاشته شده و بدون شک از سریال‌های جنجالی امسال خواهد بود. برادران کوئن و Netflix جزئیات زیادی از سریال لو نمی‌دهند، اما با توجه به سابقه درخشان این دو، جای نگرنی نیست.

متأسفانه هیچ تاریخ انتشاری اعلام نشده، بنابراین تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم انتظار است.

 


3- (The Rocketeer (2019


سریال

اگر از طرفداران فیلم مهجور مانده The Rocketeer دیزنی هستید، خبر خوب این که قرار است این عنوان باز ‌گردد، اما احتمالاً با چیزی که انتظارش را دارید کمی تفاوت داشته باشد. این طور اعلام شده که The Rocketeer به عنوانی یک سریال کارتونی برای شبکه Disney Junior منتشر خواهد شد. چنین چیزی ممکن است برای بسیار ناامید کننده به نظر برسد، اما در واقع می‌تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

این کارتون روی یک دختر جوان به نام کیت تمرکز دارد که متوجه می‌شود وارث بعدی «جت پک راکیتیر» است. او با گروهی از بهترین دوستان و عموی مکانیکش تیمی تشکیل می‌دهد و تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود. امیدواریم سریال به قدری موفق عمل کند که شاهد یک فیلم Rockeeter دیگر باشیم.

 


2- (Double Dare (2018


سریال

طرفداران نوستالژی دهه 90 (البته از نوع آمریکایش) می‌توانند خوشحال باشند. بازی تلویزیونی شبکه Nickelodeon یعنی Double Dare در سال 2018 باز می‌گردد. برای جوانانی که سنشان به این سریال نمی‌رسد، Double Dare یک بازی تلویزیونی خانوادگی است که پرشده از پرسش و پاسخ، جوایز بزرگ رقابت‌های فیزیکی و خنده‌دار که سر وریخت شرکت‌کنندگان را به گند می‌کشد.

Double Dare 2018 لیزا کوشی را به عنوان مجری برنامه خواهد داشت، اما مجری اصلی مارک سامرز همچنان در برنامه حضور دارد و راجع به مراحل احمقانه مسابقه اظهار نظر خواهد کرد. اگر سری جدید هیجان و جذابیت برنامه اصلی را داشته باشد، می‌توانیم امسال لحظات خوشی را با آن سپری کنیم.

 


1- (Cosmos: Possible Worlds (2019


سریال

گاهی به سادگی فراموشی می‌کنیم که چقدر در عالم هستی کوچک هستیم. اگر آماده‌اید که یک بار دیگر از عظمت و مقیاس دنیا و جایگاه بشر شگفت‌زده شوید Cosmos: Possible Worlds خوراک خودتان است.

Possible Worlds به عنوان دنباله‌ای برای ریبوت سری مستند علمی کارل ساگان، به مکاشفات بیشتری در جهان پیرامون می‌پردازد و باز هم توسط نیل دیگریس تایسون اجرا خواهد شد. اگر از Cosmos سال 2014 لذت بردید از این یکی هم خوشتان می‌آید. تریلر سری جدید همان حجم از کیفیت علمی و اجرای فوق‌العاده که در گذشته شاهد بودیم را وعده می‌دهد.

Cosmos: Possible Worlds در سه ماه دوم 2019 روی شبکه Fox و National Geographic پخش خواهد شد.

شما سریالی مد نظر دارید که امسال یا سال دیگر پخش شود؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402