همکاری سامسونگ و VSCO برای ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی

سامسونگ / VSCO / Samsung
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) که در سان فرانسیسکو برگزار شد، شرکت VSCO که توسعه دهنده اپلیکیشنی معروف برای عکاسی و ویرایش تصاویر با همین نام است، اعلام کرد که برای ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی با سامسونگ همکاری می‌کند.

شرکت VSCO که ارائه دهنده خدمات خلاقانه عکاسی و اپلیکیشن مشهور ثبت و ویرایش تصاویر VSCO است در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سان فرانسیسکو از همکاری جدید خود با سامسونگ خبر داد. در این مشارکت VSCO به عنوان شریک رسمی ویرایش تصاویر برنامه معرفی شده است و این اطلاعیه با عرضه یک نسخه اختصاصی از اپلیکیشن VSCO همراه شد. اپلیکیشن ساخته شده از طریق همکاری بین دو شرکت فقط از طریق فروشگاه نرم افزاری سامسونگ یعنی سامسونگ اپس (Samsung Apps) قابل دسترسی است. اپلیکیشن اختصاصی VSCO برای سامسونگ، از امروز به صورت رایگان برای دارندگان گوشی‌های سامسونگ در دسترس است.

این اپلیکیشن شامل چهار الگوی اختصاصی است که به منظور برجسته کردن و بهره‌گیری بهتر از سخت افزار دوربین و بهینه سازی‌های لازم در گوشی‌های هوشمند غول فناوری کره است. برای مثال به مجموعه روز به شب (Day to Night) اشاره می‌کنیم که هر کدام به صراحت برای افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده در زمان‌های خاصی از روز طراحی شده‌اند. برای مثال، طلوع (SM1)، به ایجاد کنتراست کم کمک می‌کند و کنتراست عکس‌های ثبت شده در ساعات صبح را بهبود می‌بخشد در حالی که غروب (SM3) بافت‌ها و رنگ‌های سایه روشن را در طی ساعت طلایی (Golden Hour) که درست قبل از غروب کامل خورشید رخ می‌دهد را تقویت می‌کند. نیم روز (SM2) و شبانگاه (SM4) از سوی دیگر، به همین ترتیب در زمان روز مربوط به نام خود وظیفه خود را انجام می دهند. پیش از این‌ رنگ‌های اولیه ارائه می‌شدند و به تصاویر کمی حرارت اضافه می‌شد که به اصطلاح Hint of Warmth نامیده می‌شود، مورد دوم با تأیید بر رنگ‌های متضاد به حفظ جزئیات تصویر کمک می‌کند.

اپلیکیشن VSCO برای اندروید از سال 2013 در دسترس است و به دور از یک ابزار ساده برای ویرایش و فیلتر گذاری روی تصاویر، اغلب به عنوان یکی از بهترین ابزارهای عکاسی در دسترس برای این پلتفرم به شمار می رود. این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس است و سازندگان آن مرکزی را برای کاربران به وجود ‌آورده‌اند که در آن عکس‌های عالی ثبت کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند؛ همچنین این اپلیکیشن دارای محتوای آموزشی برای هدایت کاربران از طریق فرآیند خلاقانه و و بهبود مهارت‌‌های کلی آن‌ها است. این ویژگی‌های VSCO در ترکیب با ماهیت بدون تبلیغات آن و ساخت افزونه‌ برای بازیگران اصلی عرصه ویرایش تصاویر از جمله ادوبی (Adobe)، این شرکت را در کسب شهرت نزد نسل بعدی عکاسان موبایل رو به جلو سوق داده است؛ به خصوص که طبق گزارش‌های این شرکت بیش از 70 درصد کاربران آن‌ها زیر 25 سال سن دارند.

مجبوبیت شرکت VSCO تقریباً در تصمیم قطعی سامسونگ برای همکاری با آن‌ها نقش داشته است. با توجه به روند نزولی فعلی فروش گوشی‌های سامسونگ و موقعیت نسبتاً ضعیف این شرکت در رتبه‌های بالای این رده بندی، همکاری با یک سرویس که به صورت گسترده‌ای در بین جوانان شناخته شده و محبوب است، به منظور ارتقای شناخت نام تجاری سامسونگ صورت گرفته است. علاوه بر این، بیشترین سهم از دست رفته سامسونگ در بازار تلفن‌های همراه مقابل رقبایی مانند هواوی و سایر سازندگان چینی تلفن همراه بوده است که بیشتر به دلیل قیمت پایین و رقابت در دسته گوشی‌‌های میان رده و گوشی‌های مقرون به صرفه است. قرار دادن قابلیت‌های جدید VSCO تحت مشارکت جدید در گوشی‌های برند گلکسی به این معنی است که کاربران الزاماً نیازی به خرید آخرین گوشی‌های پرچمدار برای ثبت عکس‌های بهتر با تنظیمات منحصر به فردی که در جای دیگری قابل دسترسی نیستند، ندارند.

سخن پایانی

با توجه به مشارکت سامسونگ با اپیک گیمز در خصوص انتشار نسخه اندروید بازی فورتنایت، این شراکت جدید نشان می‌دهد که استراتژی‌های سامسونگ رو به جلو و آینده‌ نگرانه هستند. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد این سازنده تلفن‌های همراه با ارائه سرویس‌ها و ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، در پی برجسته کردن قابلیت‌های منحصر به فرد و گسترده گوشی‌های خود است. با فورتنایت این شرکت نشان داد که مشتاق است سخت افزار قدرتمند به کار رفته در گوشی‌های پرچمدار خود را به نمایش بگذارد تا در نگاه مخاطبان خاص بازی‌ها جذاب‌تر به نظر برسد. با VSCO، سامسونگ مسیر دیگری را در پیش می‌گیرد و به صورت گسترده‌تر به روند رو به رشد عکاسی با موبایل می‌پردازد و از این طریق قصد دارد تا دستگاه‌های خود را با توجه نظرات مصرف کنندگان به آن‌‌ها عرضه کند. در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402