چهار راه ساده برای گسترش کسب و کار با استفاده از لینکدین

لینکدین - LinkedIn
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی ویژه متخصصین و کارشناسان است که در آن می‌توانند به یافتن مشاغل و یا مخاطبین مورد نظر خود دست یابند.

لینکدین با داشتن بیش از 560 میلیون کاربر بر اساس اعلام سایتش، یکی از قدرتمندترین بسترهای شبکه اجتماعی در اینترنت است. این سایت همچنین یکی از بهترین بسترها برای بازاریابان مدل بنگاه به بنگاه یا B2B است که می‌توانند در آن به تبلیغات بپردازند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

راه‌های گسترش کسب و کار با لینکدین

بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف خدمات خود را به شرکت‌های حقوقی، بیمارستان‌ها، شرکت‌های خدمات خانگی و دیگر انواع کسب و کار‌های مرتبط معرفی و تبلیغ می‌کنند. با تبلیغ در لینکدین، شرکت‌ها به تصمیم‌گیرندگان شرکت‌های مختلفی دسترسی می‌یابند که قصد مذاکره با آنها را دارند. در نتیجه این سایت، به کانالی ارزشمند برای تیم‌های مارکتینگ شرکت‌ها تبدیل شده که می‌توانند منابعی از مسیرهای مناسب فروش را در آن بیابند. بر اساس تجربیات کارشناسان امر، در اینجا، به چهار مورد از راه‌هایی اشاره می‌کنیم که با تبلیغات لینکدین می‌توانید به کسب و کار خود رونق بخشید.


۱. مخاطبین حرفه‌ای و خاص را هدف قرار دهید


لینکدین - LinkedIn

قابلیت‌های تبلیغات در لینکدین به کاربران این امکان را می‌دهد تا صنعت، اندازه شرکت و همین طور عنوان شغلی خود را به آن دسته از مخاطبین محدود نمایند که بیشترین ارتباط را با برند، خدمات، محصول و یا پیام آنها دارند. با هدف‌گذاری این کارشناسان خاص، کاربران می‌توانند از هدر رفتن مخارج برای تبلیغات نامناسب جلوگیری کنند و قدرت فرآیندهای مارکتینگ خود را به بیشترین میزان افزایش دهند.

برای این که کارشناسان مناسب و درستی را هدف قرار دهید، به این بیندیشید که تبلیغات شما برای چه افرادی مناسب است و برای کدام دسته‌بندی از مشاغل (از جمله وکیلان، مدیران بخش منابع انسانی شرکت‌ها، مدیران ارشد مالی در شرکت‌های کوچک‌تر و مواردی از این دست) مناسب است. برای مثال، اگر قصد دارید تا تبلیغاتی را برای کسب و کار لوله‌کشی تجاری خود منتشر نمایید، لازم است تا آن دسته از کاربران لینکدین را با عنوان‌های شغلی «مدیر فرآیندهای تاسیساتی» یا «مدیر نگهداری محل» بیابید که به احتمال زیاد به پیمانکاری برای کارهای لوله‌کشی شرکت خود نیاز دارند.

البته ذکر این نکته نیز الزامی است که هدف‌های زیادی را انتخاب نکنید؛ چرا که چنین کاری باعث می شود تا در دسترس بودن شما کاهش یابد. در هر بار، همزمان بیش از دو تا سه هدف مختلف را انتخاب نکنید. البته از نظر حجم مخاطبین، خود را محدود نکنید. لینکدین معمولا، هدف قرار دادن حداقل 50 هزار نفر را برای محتوای اسپانسرها و تبلیغات متنی و همین طور حداقل 15 هزار نفر را برای ارسال پیام‌های اسپانسر به شما پیشنهاد می‌دهد.

با تبلیغ کردن در لینکدین، شما برند و یا پیام خود را به صورت مستقیم در معرض دید تصمیم‌گیرندگانی قرار می‌دهید که ظرفیت یا قدرت تصمیم‌گیری لازم را دارند و می‌توانند به خرید محصولات و یا خدمات شما بپردازند.

 


۲. محتوای خود را ارتقا بخشید


لینکدین - LinkedIn

لینکدین به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از محتوای اسپانسر، محتوای خود را به کارشناسان داخل و یا خارج از صنعت شما ارائه نمایید. با این کار می‌توانید مقالات، کتاب‌های الکترونیک و دیگر اشکال محتوای دیجیتال را به صورت مستقیم در اختیار کاربران لینکدین قرار دهید.

چرا این مسئله اهمیت دارد؟ به این دلیل که افزایش مشاهده محتوای شما باعث می‌شود تا به عنوان مرجعی قابل اعتماد و احترام، بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

برای آنکه بیشترین توجه را محتوای اسپانسری خود به دست آورید، باید:

  • از ویژگی‌های هدف‌گذاری از جمله توانایی‌ها و عناوین شغلی استفاده نمایید، تا بتوانید محتوای خود را به جای مخاطبین عمومی، تنها به معرض دید افرادی که می‌خواهید برسانید.
  • محتواهایی را تولید نمایید که از دیدگاه مخاطبین خاص مورد نظر شما جذاب می‌آید (مثلا، مقالات تحقیقاتی برای مدیران مارکتینگ به جای مقالات سریع آماده شده برای مدیران عامل پرمشغله).
  • از موارد مختلفی از جمله تماس گرفتن، راهنمایی کردن و کارهای دیگر استفاده کنید تا مخاطبین شما محتوایتان را دانلود و مشاهده نمایند.
  • به تمامی نظرات پست‌های اسپانسری خود پاسخ دهید تا با اهدافی خاص، تعاملات خود را با دیگران ارتقا بخشید و باعث ایجاد گفتگو شوید.

 


۳. از کاربران لینکدین برای افزایش راه‌های ارتباطی خود استفاده کنید


آیا می‌خواهید که کاربران فرمی را برای شما پر کنند، یک وبینار را تماشا نمایند و یا پیشنهادی را به شما ارائه دهند؟ می‌توانید با استفاده از ویژگی Sponsored InMail به صورت مستقیم با آن دسته از کاربران دارای معیارهای ایده‌آل خود صحبت نمایید. نوعی پیام ویژه تهیه و سپس آن را به صورت مستقیم به صندوق ورودی لینکدین آنها ارسال کنید.

همچنین می‌توانید از تبلیغات متنی استفاده کنید که دارای مدل‌های «درآمد بر اساس هر کلیک» و همین طور «درآمد بر اساس هر تاثیرگذاری» هستند تا پیشنهادات منحصربه‌فرد و همین طور فرصت‌هایی خاص را به کاربران ویژه‌ای در سراسر لینکدین بفرستید.

لینکدین همچنین فرم‌های اولیه‌ای را به صورت از پیش پر شده در اختیارتان قرار می‌دهد که دارای اطلاعات پروفایل کاربران دیگر است. این اطلاعات بسیار برای کارشناسان مارکتینگ ارزشمند است؛ چرا که این نوع داده‌ها بسیار دقیق و باکیفیت بالا به شمار می‌رود و برای کاربران گزینه‌ای برنده به حساب می‌آید و دیگر نیازی نیست که کاربران برای پر کردن آنها زمان بگذارند.

 


۴. کارکنان جدیدی را به کار بگیرید


لینکدین - LinkedIn

اگرچه، لینکدین یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی کارشناسان است، اما بسیاری از افراد نمی‌توانند از پتانسیل‌های آن برای شناسایی گزینه‌های احتمالی برای استخدام شغلی استفاده نمایند. در واقع، لینکدین به دو دلیل، محلی ایده‌آل برای یافتن کارکنان جدید است. دلیل اول آنکه، با استفاده از گزینه‌های هدف‌گذاری که پیش از این مورد اشاره قرار دادیم، می‌توانید دقیقا به آن دسته از کارشناسانی که نیاز دارید دسترسی یابید که از آن جمله می‌توان به عنوان شغلی، سطح تجربه و مجموعه توانایی‌ها اشاره کرد. دلیل دوم نیز آن است که اکثر کاندیداهای احتمالی در حال حاضر در لینکدین فعال هستند.

برای آنکه تبلیغات شغلی را برای کاندیداهای احتمالی جذاب نمایید، از عناوینی که توجه دیگران را به خود جلب می‌کند، تصاویری که فرهنگ شرکت شما را به تصویر می‌کشند و نقاط فروشی که مزایای کار کردن با شرکت شما را به نمایش در می‌آورند، استفاده کنید؛ از جمله پرداخت رقابتی، مزایای کامل، محیط کاری مناسب و مواردی از این دست.

 

استفاده از تبلیغات لینکدین برای ارتقای شما در صنعت

فرقی نمی‌کند که به دنبال ایجاد کسب و کاری جدید هستید یا محیط کاری قدرتمندتری را می‌خواهید ایجاد نمایید و یا قصد دارید روندهای مارکتینگ خود را ارتقا بخشید، در هر صورت لینکدین نوعی بستر اجتماعی است که می‌توان به شما پیشنهاد داد. این بستر نوعی شبکه در حال رشد است که به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند تا در صنایع خود به موفقیت دست یابند. اگر تاکنون تبلیغات لینکدین را در طرح‌های دیجیتال مارکتینگ خود مورد نظر قرار نداده‌اید، همین حالا زمان مناسبی است که این کار را شروع کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402