اپل با بیلبوردی تبلیغاتی در شرف نمایشگاه CES بر حفظ حریم شخصی تاکید دارد

اپل / apple
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با اینکه اپل در نمایشگاه CES 2019 حضوری مستقیم و رسمی نخواهد داشت اما با انتشار بیلبوردی در نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه در شهر لاس وگاس، نظر بسیاری از کاربران، اصحاب رسانه و رقبا را به خود جلب خواهد کرد.

نمایشگاه CES 2019 از 8 ژانویه 2019 مصادف با 18 دی 97 آغاز به کار خواهد کرد. اپل سال‌های گذشته در نمایشگاه CES 2019 حضور نداشت. اما علیرغم عدم حضور رسمی در نمایشگاه امسال نیز، به نظر می‌رسد داستان اندکی متفاوت خواهد بود. چراکه این شرکت پیش از برگزاری نمایشگاه CES 2019 در اقدامی استراتژیک، بیلبوردی بزرگ در نزدیکی محل نمایشگاه در شهر لاس وگاس نصب کرده است.

 apple bilboard / بیلبورد اپل

خبر مربوط به این بیلبورد ابتدا توسط کریس ولازکو در سایت Engadget منتشر شد. درواقع تصویر بیلبورد بدنه پشتی یک آیفون را نشان می‌دهد و متن نوشته شده بر روی این بیلبورد با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی این چنین است: «آن‌چه در آیفون شما اتفاق می‌افتد، در همان آیفون باقی می‌ماند.» البته واضح است که آن‌چه در لاس وگاس اتفاق می‌افتد، در همان لاس وگاس باقی می‌ماند. اما آنچه اپل قصد تاکید بر روی آن را داشت، مربوط به حفظ حریم خصوصی کاربران است. گفتنی است که حفظ حریم خصوصی کاربران برای اپل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این شرکت در این راستا نهایت تلاش خود را بکار می‌گیرد.

می‌توان گفت که این آگهی تبلیغاتی شبیه طرح‌هایی است که اپل از آن‌ها برای تبلیغ در کشورهای دیگر نیز استفاده می‌کند. همچنین خوب است به این نکته نیز اشاره کنیم که در بخش پایینی بیلبورد، لینکی مربوط به صفحه حریم خصوصی سایت اپل نیز قرار دارد. درواقع زمانی که شما وارد این صفحه از سایت اپل شوید، تیتر «محصولات اپل برای حفاظت از حریم خصوصی شما تولید شده‌‎اند» را مشاهده خواهید کرد. به‌عنوان مثال در همین صفحه اینترنتی نشان داده شده که چگونه ویژگی‌هایی مانند داده‌های فیس آیدی (Face ID) و تاچ آیدی (Touch ID) همیشه در دستگاه شما باقی می‌مانند که البته به این ترتیب شرح داده شده است:

به‌عنوان مثال داده‌های مورد استفاده برای ویژگی‌هایی همچون Touch ID و Face ID به داده‌های ریاضی‌ مانند تبدیل می‌شوند که توسط Secure Enclave در پردازنده رمزنگاری و محافظت خواهند شد و نمی‌توانند توسط اپلیکیشن‌ها و یا دیگر دستگاه‌های مبتنی بر iOS مورد دسترسی قرار بگیرند. علاوه بر این، داده‌های یاد شده در سرورهای اپل ذخیره نمی‌شوند و توسط و سرویس آی‌کلود پشتیبانی نخواهند شد.

همچنین بخوانید :

نمایشگاه CES 2019 بدون شک میزبان گجت‌های جدیدی خواهد بود که حفظ حریم خصوصی کاربران جزو اولویت‌های سازنگان آن‌ها نیست. درواقع این گجت شامل همه محصولات فناوری محور حاضر در این نمایشگاه از جمله الکسای آمازون و همین‌طور دستیار هوشمند گوگل است. تمرکز بر روی حفظ حریم خصوصی کاربران در حال تبدیل شدن به یکی از نقاط قوت این محصولات در بخش فروش است و همان‌طور که پیش از این نیز در منابع خبری مختلف عنوان شده بود کوپرتینیویی‌ها واقعا به فکر حفظ حریم شخصی کاربران خود هستند.

با همه این توصیفات هنوز مشخص نیست که اپل برنامه بیشتری برای گسترش بازاریابی از طریق تمرکز بر روی حریم خصوصی کاربران خارج از لاس وگاس دارد یا خبر. با این حال از آنجایی که رسانه‌های مختلف در CES 2019 حضور خواهند داشت اپل با انتخاب نقطه‌ای مناسب برای بیلبورد خود می‌تواند تبلیغ خوبی را برای مردم و همین‌طور کمپانی‌های حوزه فناوری به نمایش بگذارد و بار دیگر مزیت‌های دستگاه‌های خود را به رخ سایرین بکشد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402