بهترین ساعت های هوشمند و مچ بندهای سلامت سال 2019

بهترین مچ بندهای هوشمند / بهترین ساعت های هوشمند / ساعت هوشمند/SmartWatch / Fitness Tracker
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

 


بهترین ساعت های هوشمند


 

سامسونگ گلکسی واچ

یکی از بهترین ساعت های هوشمند که در بازار می‌توانید بیابید، سامسونگ گلکسی واچ است. این مدل جدید، به جای آن که نامش گیر اس 4 (Gear S4) باشد، گلکسی واچ نام گرفته و بعد از سری گیر اس 3 عرضه می‌شود. مدل گلکسی واچ نسبت به مدل‌های گیر اس 3 و گیر اسپورت که در سال 2017 عرضه شد، نمونه بهینه شده‌تری است.

این ساعت هوشمند که دارای صفحه 46 میلی‌متری است، نوعی باتری دارد که تا چهار روز با کاربری بسیار شدید به خوبی کار می‌کند. این میزان کارکرد با یک بار شارژ، با توجه به این که بسیاری از ساعت‎‌های هوشمند بازار تنها یک یا دو روز کار می‌کنند، جالب است.

صفحه چرخنده ساعت بر اساس سیستم‌عامل تایزن (Tizen OS) در این ساعت هوشمند کار می‌کند و رابط کاربری آن یکی از ساده‌ترین موارد در میان تمامی مدل‌های موجود در بازار است.

اپلیکیشن‌های این ساعت هوشمند محدودتر از سیستم‌عامل ویر (Wear OS) یا واچ (Watch OS) است که دو مورد از سیستم‌عامل‌های موجود در ساعت‌های رقبای این مدل است، اما باز هم امکانات اصلی را در خود دارد و بدین ترتیب، سامسونگ مدلی ارائه کرده که برای ورزشکاران بسیار مناسب است و قابلیت‌های زیادی نیز دارد.

 

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو

اگر تاکنون از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی استفاده کرده‌اید، شاید از این مدل خوشتان نیاید، اما برخی احتمالا شیفته ظاهر اسپورت آن می‌شوند. اما متاسفانه اگر این مدل را انتخاب کردید، باید از قاب چرخنده روی ساعت صرف نظر کنید، چرا که مدل سامسونگ گلکسی واچ اکتیو فاقد این قابلیت است.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو با تغییراتی در حوزه رابط کاربری روبرو شده که آن را به گزینه مناسب‌تری برای حوزه سلامت تبدیل می‌کند. این ساعت اطلاعات ضربان قلب شما را به صورت روزانه ارائه می‌دهد.

 

اپل واچ سری 4

برای آن دسته از کاربران iOS که جیب پرپولی برای خرج کردن دارند، جای شکی نیست که اپل واچ سری 4 بهترین گزینه برای سنجش فعالیت‌های ورزشی به شمار می‌رود. محصول پوشیدنی اپل نیز همچون گوشی آیفون، پشتیبانی خوبی از محصولات توسعه‌دهندگان شرکت‌های ثالث ارائه می‌دهد و قابلیت انطباق با تمامی اپلیکیشن‌های سلامت را در خود دارد.

مهم‌ترین آپگریدی که در سری 4 نسبت به سری‌های قبلی دستبند سلامت اپل ارائه شده، اپلیکیشن ECG است که مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا قرار گرفته و اولین گزینه جایگزین برای دستگاه‌های ECG به شمار می‌رود که توانسته جان افراد را نیز نجات دهد. جدیدترین ساعت هوشمند اپل همچنین صفحه نمایش بزرگتر و عملکرد نرم‌افزاری دوبرابر بهتر نسبت به سری 3 را در خود دارد.

شاید همه شما بدانید که اپل واچ قابلیت‌های بسیاری را ارائه می‌کند، اما مهم‌ترین ویژگی آن امکان ردیابی جی‌پی‌اس است که تغییرات مختلف از جمله ارتفاع و یا تغییر ضربان قلب را در خود دارد. این ساعت قابلیت ضدآب و در صورت افتادن درون آب به عمق 50 متر خراب نمی‌شود. این دستبند سلامت امکان پشتیبانی انواع مختلفی از فعالیت‌های ورزشی را دارد و حتی بعد از مدت زمانی از فعالیت ورزشی به شما اخطار می‌دهد که استراحت کنید. این مچ بند سلامت همچنین امکان اتصال از طریق بلوتوث به هدفون بی‌سیم را در خود دارد و از نسخه بهینه شده سیری پشتیبانی می‌کند. با این مچ بند سلامت شما دارای یک ساعت هوشمند بسیار مناسب خواهید بود که یک سر و گردن از تمامی مدل‌های موجود در بازار بهتر است.

در نهایت در مورد قیمت این محصول نیز باید بگوییم که اپل واچ سری 4 از قیمت 399 دلار شروع می‌شود و بسته به اندازه، نوع بند خود و همین طور امکان اتصال اینترنت قیمتش بالاتر می‌رود. برای آنهایی که با مجموعه محصولات اپل آشنایی دارند، این محصول تکمیل‌کننده تجهیزات قبلی است که راحتی و چندکاره بودن را در یک بسته شیک ارائه می‌دهد.

 

اپل واچ 3

اپل واچ 3 از جمله بهترین ساعت‌های هوشمند بازار به شمار می‌رفت تا اینکه جدیدترین سری ساعت هوشمند اپل تحت عنوان اپل واچ 4 به بازار آمد. اپل واچ 3 دقیقا دارای فریمی مشابه با اپل واچ 2 است، اما یک تفاوت بزرگ با یکدیگر دارند. به غیر از قیمت که تا حد زیادی کاهش یافته است.

اپل واچ 3 دارای امکان اتصال به اینترنت LTE است که بسیار ارزان‌قیمت‌تر در می‌آید و تمامی ویژگی‌های هوشمند اپل واچ 2 را ارائه می‌کند.

 

اپل واچ 2 نایک پلاس

اپل واچ 2 سری نایک پلاس با داشتن قاب آلومینیومی خاکستری و فضای 38 میلی‌متری، مدلی است که هنوز هم می‌تواند از جمله بهترین ساعت های هوشمند باکیفیت به حساب آید. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش روشن، جی‌پی‌اس داخلی و قابلیت ضدآب است.

اگر از جمله طرفداران برند نایک به شمار می‌روید، این مدل چیزی است که می‌توانید انتخابش کنید.

 

تیک واچ ای 2

ساعت هوشمند تیک واچ ای 2 (TicWatch E2) یکی از ارزان‌قیمت‌ترین مدل‌های موجود در این فهرست است و از جمله ساخته‌های برندی به نام مابووی (Mobvoi) است که با مجموعه محصولات جدید خود سروصدای زیادی به پا کرده است.

ساعت تیک واچ ای 2 مدلی ضدآب است و عمر باتری بسیار خوبی دارد و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شود. شاید چندان از طراحی این ساعت خوشتان نیاید، چرا که طراحی برتری ندارد، اما با توجه به قیمتی که دارد، گزینه خوبی است.

برای امکانات مرتبط با سلامت، این ساعت هوشمند دارای جی‌پی‌اس داخلی، یک سنسور سنجش ضربان قلب قدرتمند و امکان تشخیص ساعت خواب است. البته به خاطر داشته باشید که این ساعت به دلیل نداشتن ان‌اف‌سی امکان پرداخت‌های بدون نیاز به تماس را ندارد.

 

فیت بیت ورسا

فیت بیت یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در حوزه فناوری‌های سلامت است، اما تا اواخر سال 2017 این شرکت به ساخت ساعت‌های هوشمند نپرداخته بود.

این شرکت در حال حاضر، دو ساعت هوشمند عرضه کرده و هر دوی این مدل‌ها از جمله نمونه‌های بسیار موفق موجود در بازار هستند. ساعت هوشمند فیت بیت ورسا (Fitbit Versa) یکی از این دو مدل برتر ارائه شده توسط شرکت مزبور است که در ماه مارس 2018 ارائه شد.

این ساعت هوشمند دارای امکان پرداخت بدون نیاز به تماس، 2.5 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی موسیقی و عمر باتری حدود سه روز است.

این ساعت جی‌پی‌اس ندارد تا بتواند مسیرهای دویدن شما را ثبت کند و طراحی آن نیز به گونه‌ای برتر همچون مدل‌های دیگر این فهرست نیست، اما در عین حال، یکی از به‌صرفه‌ترین ساعت‌های موجود در بازار به شمار می‌رود.

 

تیک واچ پرو

یکی دیگر از ساعت‌های باکیفیت موجود در بازار که دارای سیستم‌عامل Wear است، تیک واچ پرو TicWatch Pro نامیده می‌شود که آن را می‌توان با گوشی‌های اندروید و یا آیفون یکپارچه کرد. این مدل نوعی ساعت باکیفیت با صفحه نمایش دوگانه به شمار می‌رود.

دو صفحه نمایش در این ساعت وجود دارد که یکی در قسمت بالای دیگری قرار گرفته است. در قسمت بالا، یک صفحه ال‌سی‌دی شفاف نصب شده که مواردی همچون زمان، میزان ضربان قلب و میزان سطح باتری را نشان می‌دهد.

زیر این صفحه، یک نمایشگر باکیفیت با صفحه اولد قرار دارد که تمامی مزایای سیستم‌عامل Wear را در اختیار کاربران می‌گذارد. این بدان معناست که باتری آن حداقل دو روز کار می‌کند و وقتی که سطح باتری کاهش یافته، برخی قابلیت‌های اصلی همچنان قابل استفاده است. علاوه بر این‌ها، ساعت در وضعیت کم‌مصرف با هر بار شارژ تا 30 روز قابل استفاده است.

این ساعت هوشمند، دارای قابلیت‌هایی همچون جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی برای گوگل پلی، بلوتوث برای گوش دادن به موسیقی و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 2100 است.

 

فیت بیت آیونیک

ساعت هوشمند فیت بیت آیونیک (Fitbit Ionic) از جمله تلاش‌های شرکت فیت بیت برای ورود به دنیای ساعت های هوشمند بوده است، چرا که تا پیش از آن، این شرکت تنها در حوزه دستبندهای سلامت فعالیت می‌کرد.

تلاش‌های این شرکت از جنبه‌های مختلفی با موفقیت همراه شد، از جمله موضوعات مختلف ورزش و سلامت، چرا که کاربران می‌توانند جنبه‌های مختلفی را با این ساعت بسنجند؛ از دویدن گرفته تا وزنه‌برداری و شنا. همچنین نوعی حالت مربی کنترل وزن اختصاصی در این ساعت وجود دارد که به شما جلسات تمرینی را ارائه می‌کند و همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از فیت بیت پی (FitBit Pay) کارهای پرداخت را انجام دهید.

 

 

تیک واچ سی 2

تیک واچ سی 2 (TicWatch C2) شاید بهترین مدل ساعت هوشمند موجود در بازار نباشد و ساعت‌های هوشمند دیگری توسط شرکت سازنده این ساعت یعنی Mobvoi عرضه شده است، اما گزینه‌ای است که شکل و شمایل زیبا و همچون مدل‌های برتر دارد.

ساعت تیک واچ سی 2 دارای نوعی طراحی مناسب است و در عین حال قیمت مناسبی نیز نسبت به مدل‌‌های بالارده دارد. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود تا کاربرانی که به دنبال مدل زیبایی برای مچ دست خود هستند، این گزینه را انتخاب نمایند.

همچنین شما کاربران می توانید برای خرید انواع ساعت و مچ بندهای هوشمند به فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
Jacks
.
26 اسفند 1398، 02:41
پاسخ
0
0
ممنون از مطلب خوبتون
avatar
James Spidell
.
05 آبان 1398، 14:59
پاسخ
0
0
thanks
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402