راهنمای خرید انواع هدفون های اسکال کندی

هدفون اسکال کندی/ Skullcandy-headphones
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

4- هدفون اسکال کندی مدل Hesh 2

Skullcandy Hesh 2 / هدفون اسکال کندی Hesh 2

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، سری Hesh هدفون‌های اسکال کندی یکی از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی به شمار می‌روند. در حقیقت آندسته از کاربرانی که به برند اسکال کندی و محصولات آن تعلق خاطر دارند، به خوبی واقف هستند که سری هدفون‌های Hesh این کمپانی محصولاتی باکیفیت و بادوام به شمار می‌روند.

قبل از هر چیز باید گفت که رنگ‌های نقره‌ای و مشکی، ظاهر فوق‌العاده زیبایی را به این هدست بخشیده است. علاوه براین سرگوشی‌های بزرگ با پدهای نرم و قابل انعطاف این هدست موجب می‌شود که کاربر در استفاده طولانی مدت دچار خستگی نشده و البته صدا نیز به محیط بیرون نشت نکند. گفتنی است فریم هدفون اسکال کندی مدل Hesh 2 هوشمندانه طراحی شده است، به‌گونه‌ای که بازوهای این هدست قابلیت تاشدن داشته و البته از جنس فلز هستند که دوام و استحکام بالایی دارند. علاوه براین پدهای سرگوشی Hesh 2 از چرم مصنوعی مرغوب ساخته شده است که راحتی را به کاربر هدیه می‌دهد. کیفیت صدای این هدست بالا بوده و باس قدرتمندی دارد. در کنار تمام این ویژگی‌ها پشتیبانی Hesh 2 از بلوتوث نیز موجب می‌شود که کاربری این هدست بیش از پیش راحت و آسان شود. این هدست از مواد باکیفیتی ساخته شده است و در استفاده متمادی و طولانی مدت کمتر دچار استهلاک می‌شود. این هدست مجهز به میکروفون داخلی است و کاربر می‌تواند به‌آسانی با فشردن یک دکمه که روی سرگوشی این محصول تعبیه شده است به تماس دریافتی خود پاسخ دهد. در ادامه پیشنهاد می‌شود چنانچه در خرید هدفون و هندزفری، بین دو راهی مانده‌اید، حتما سری به مقاله «هندزفری یا هدفون؛ کدام را بخریم؟» بزنید.

مزایا:

  • بدنه این هدست از جنس فلز و پدهای آن از چرم مصنوعی ساخته شده است.
  • ترکیب رنگ‌های نقره‌ای و مشکی ظاهری شیک و اسپورت را به این محصول بخشیده است.
  • این هدست با یک بار شارژ کامل از پخش 15 ساعت موسیقی مداوم پشتیبانی می‌کند.
  • این هدفون از کابل AUX نیز پشتیبانی می‌کند.
  • قیمت معقولی دارد.

معایب:

  • توانایی پخش 15 ساعت موسیقی مداوم در مقایسه با دیگر هدست‌های هم‌رده با Hesh 2 اندکی کمتر است.

 

5- هدفون اسکال کندی مدل ریف (Riff)

Skullcandy Riff / هدفون اسکال کندی مدل Riff

برخی از کاربران بیشتر از آنکه به ویژگی‌ها و مشخصات یک هدست توجه داشته باشند، قیمت نهایی محصول برایشان اهمیت دارد. به همین دلیل است که کمپانی اسکال کندی محصولات متنوعی با قابلیت‌های گوناگون و قیمت‌های متفاوت را طراحی و روانه بازار کرده است.

هدفون اسکال کندی مدل ریف (Riff) از محصولات رده‌بالای این کمپانی نیست اما کیفیت صدای خوبی دارد. این هدست ساده و کلاسیک است و کاربری آسانی دارد. اسکال کندی هدفون ریف را از پلاستیک مقاوم ساخته است که در گذشت زمان دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شود. پدهای سرگوشی این محصول با وجود آنکه بزرگ هستند اما هیچگونه فشاری به گوش کاربر وارد نکرده و کاربر را اذیت نخواهند کرد. قابل ذکر است که کاربر می‌تواند با 10 دقیقه شارژ هدفون ریف اسکال کندی از 2 ساعت پخش موسیقی و یا تماس تلفنی لذت ببرد. گفتنی است بر روی سرگوشی‌های این هدست، دکمه‌هایی جهت پاسخ به تماس دریافتی و رد کردن آهنگ نیز تعبیه شده است که سرعت عملکرد بالایی دارند. خاطرنشان می‌شود طراحی سبک و قابل قبول این هدست موجب می‌شود که کاربر به‌ آسانی از این هدفون در مکان‌های عمومی استفاده کرده و از آن راضی باشد. اما برخلاف سایر هدفون‌های اسکال کندی، مدل ریف در چهار رنگ متفاوت به بازار آمده است که کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه و روحیات خود یک رنگ را انتخاب کند.

مزایا:

  • طراحی و عملکرد این هدست کاملا ساده است.
  • کیفیت صدای قدرتمند و قابل قبولی دارد.
  • کاملا مقرون به‌صرفه است.

معایب:

  • حفظ شارژ تنها برای 2 ساعت نسبتا کم است.

 

6- هدفون اسکال کندی مدل گریند (Grind)

هدفون اسکال کندی مدل گریند/ Skullcandy Grind

مطمئنا برای لذت بردن از موسیقی وجود یک هدست باکیفیت ضروری است. هدست اسکال کندی مدل گریند با پشتیبانی از بلوتوث، راحتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. بازوهای این هدست از فلز ساخته شده و قابلیت تاشدن دارند که موجب می‌شود حمل آسان‌تری داشته باشد. این هدست در رنگ‌های آبی، مشکی و قهوه‌ای در بازار موجود است. هدفون اسکال کندی مدل گریند مجهز به درایورهای 40 میلی‌متری است که موجب می‌شود کیفیت صدا و باس قدرتمندی داشته باشد. یکی از نقاط قوت این محصول قابلیت پخش 12 ساعتی موسیقی به صورت پیوسته و بدون نیاز به شارژ مجدد است. گفتنی است بر روی سرگوشی این هدست سه دکمه برای کنترل و تنظیم عملکرد هدفون تعبیه شده است که در مواقع لزوم به کمک کاربر می‌آیند.

پدهای سرگوشی هدفون گریند اسکال کندی از چرم مصنوعی مرغوب است و در استفاده طولانی مدت گوش کاربر را خسته و یا اذیت نخواهد کرد. گفتنی است اگر این هدست به خوبی مورد استفاده قرار گیرد، از دوام و استحکام قابل توجهی برخوردار است. همچنین اگر شارژ باتری این هدفون تمام شود، کاربر می‌تواند با استفاده از کابل AUX که در بسته آن موجود است، موسیقی موردنظر خود را گوش دهد. خاطر نشان می‌شود اگر به دنبال یک هدفون میان‌رده هستید، مقاله «بهترین هدفون‌های میان‌رده که می‌توانید با قیمت 100 تا 200 هزار تومان بخرید» به شما کمک خواهد کرد.

مزایا:

  • رنگ‌بندی زیبایی داشته و سلیقه طیف وسیعی از کاربران را به خوبی پوشش می‌دهد.
  • بازوهای مستحکم و فلزی با قابلیت تاشدن موجب حمل آسان‌تر هدفون می‌شود.
  • کیفیت صدای خوب و قابل قبولی دارد.
  • قیمت مقرون به صرفه‌

معایب:

  • مدت دوام شارژ باتری این هدست در مقایسه با دیگر هدفون‌ها اندکی کمتر است.

 

7- هدفون اسکال کندی مدل کراشر همراه با میکروفون

هدفون کراشر با میکروفون / Skullcandy Crusher with mic

سری هدست‌های کراشر اسکال کندی با وجود آنکه گران‌قیمت به نظر می‌رسند اما واقعا ارزش خرید بالایی دارند. یکی از اصلی‌ترین و چشمگیرترین ویژگی‌های این هدست، طراحی زیبا و منحصربفرد آن است. سرگوشی‌های این هدست به صورت راه راه طراحی شده و ظاهر زیبایی را به این محصول بخشیده است. این هدفون مجهز به درایورهای 55 میلی‌متری است و باس قدرتمند و غنی را تولید می‌کند. گفتنی است میزان باس این هدست را می‌توان از طریق اسلایدری که در کنار سرگوشی تعبیه شده است، تنظیم کرد. فریم و بدنه این هدست کاملا مستحکم بوده و در برابر آسیب‌های مختلف به خوبی مقاوم است. همچنین سرگوشی‌های این هدست به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که از نشت صدا به بیرون کاملا جلوگیری کرده و صدای باکیفیتی را تولید می‌کنند. در کنار تمام این ویژگی‌ها، وجود یک میکروفون داخلی در این هدست قابل توجه است.

هدست اسکال کندی مدل CRUSHER S6SCFY

هدست اسکال کندی مدل CRUSHER S6SCFYSkullcandy CRUSHER S6SCFY Headset

وزن228 گرم
نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

مزایا:

  • ظاهری زیبا و  منحصربفرد.
  • وجود درایورهای 55 میلی‌متری که موجب می‌شود باس قدرتمندی تولید شود.
  • با وجود پشتیبانی از بلوتوث، از کابل AUX نیز بهره می‌برد.

معایب:

  • قیمت این هدست در مقایسه با سایر محصولات اسکال کندی، کمی بالاتر است.
  • بازوهای این هدفون قابلیت تاشدن ندارند.

 

8- هدست روگوشی اسکال کندی مدل Uproar

Skullcandy Uproar / هدفون اسکال کندی Uproar

قیمت روز هدفون و هدست‌های مختلف در بازار، حتما به شما در انتخاب و خرید هدفون یا هدست موردنظر کمک بسیاری خواهد کرد. کمپانی اسکال کندی با عملکرد خوب خود کاملا شعار «چیزهای خوب قیمت بالاتری دارند» را نقض کرده است. در حقیقت اسکال کندی برند خوشنامی است که به ساخت انواع هدفون و هدست مقرون به صرفه و البته با کیفیت عالی مشهور است. هدفون روگوشی Uproar این کمپانی، یکی از محصولات ارزان‌قیمت اسکال کندی است که طراحی نسبتا ساده‌ای دارد. پدهای سرگوشی این هدست در عین حالی‌که ضخیم هستند فشاری روی گوش کاربر وارد نمی‌کنند. کیفیت صدای هدست Uproar قابل قبول و آکوستیک است، علاوه براین مدت دوام شارژ باتری آن در مقایسه با قیمت مناسب این محصول، بسیار بیشتر از حد انتظار است. در واقع این هدست با یک بار شارژ کامل به مدت 2.5 ساعت، قادر است از پخش 10 ساعت موسیقی مداوم پشتیبانی کند. این محصول مجهز به میکروفون و دکمه‌های کنترل صدا، تنظیم آهنگ و پاسخگویی به تماس دریافتی است که کاربری آسانی را به کاربر هدیه می‌کند. گفتنی است دوام و استحکام این محصول به مراتب بالا است و رضایت کاربر را از این جهت کاملا برآورده می‌سازد.

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل Uproar S5URHW

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل Uproar S5URHWSkullcandy Uproar S5URHW Bluetooth Headset

وزن123 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

مزایا:

  • میکروفون داخلی و وجود دکمه‌های کنترل صدا و تنظیم آهنگ از ویژگی‌های مثبت این محصول به شمار می‌روند.
  • این هدست کاملا مقرون به صرفه است و قیمت پایینی دارد.

معایب:

  • ممکن است برخی از کاربران از مدت دوام باتری 10 ساعته این محصول ناراضی باشند.
  • این هدست از کابل AUX پشتیبانی نمی‌کند.

 

9- هدفون روگوشی اسکال کندی مدل گریند (Grind)

هدفون روگوشی اسکال کندی گریند/ Skullcandy Grind on-Ear

رابطه بین کمپانی اسکال کندی با طرفداران وفادارش بر پایه محصولات باکیفیت و هدفون‌های متنوع آن است. در حقیقت این برند به خوبی تمام سلایق کاربران مختلف را شناسایی کرده و هدست‌های متعددی با ویژگی‌های متفاوتی را روانه بازار کرده است. خاطرنشان می‌شود که اسکال کندی اولین برندی است که ویژگی پاسخگویی به تماس دریافتی در حین پخش موسیقی را در هدفون‌های خود به کار گرفت.

درباره هدفون روگوشی اسکال کندی مدل گریند اولین چیزی که به چشم می‌آید، طراحی شیک و زیبای آن است. ترکیب چرم مشکی و روگوشی‌های قهوه‌ای رنگ، نمای زیبایی را به هدست بخشیده است. علاوه براین مواد اولیه به کار رفته در این هدست از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دوام و استحکام این هدفون را تضمین می‌کند. پدهای روگوشی این هدست بسیار نرم و راحت بوده و به هیچ وجه گوش کاربر را در استفاده طولانی مدت، خسته نخواهد کرد. بازوهای این هدست، قابل تنظیم بوده و این برای کاربران متفاوت که اندازه سر متفاوتی دارند، نکته مثبتی تلقی می‌شود. این هدست کیفیت صدای بسیار خوبی داشته و کاربر را از هر جهت راضی نگه می‌دارد. هدست روگوشی اسکال کندی مدل گریند مجهز به یک میکروفون داخلی و دکمه‌های کنترل صدا است. این دکمه‌ها بر روی سرگوشی هدست تعبیه شده‌اند و به کاربر در پاسخگویی به تماس دریافتی، تنظیم صدا و رد کردن آهنگ، کمک می‌کنند. این هدست از نوع سیم‌دار بوده و از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند.

هدست اسکال کندی مدل GRIND S5GRHT

هدست اسکال کندی مدل GRIND S5GRHTSkullcandy GRIND S5GRHT Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

مزایا:

  • پدهای ضخیم این هدست هیچگونه فشاری به گوش کاربر وارد نمی‌کنند.
  • طراحی این هدست در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز است.
  • هدست روگوشی گریند کاملا مقرون به صرفه است.

معایب:

  • عدم پشتیبانی از بلوتوث
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
پیام
.
09 مرداد 1398، 12:42
پاسخ
0
0
با سلام شارژ دهی هدفن ریف 12 ساعت می باشد نه دو ساعت لطفا اصلاح بفرمایید و بسیار از همه رده های خود شارژ دهی بالایی دارد اون چیزی که نوشتید دو ساعت سیستم شارز سریع هستش که با تنها یا ده دقیقه شارژ 2 ساعت شارز میده اما در کل هدفون 12 ساعت شارژ مفید میده خدمتتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402