راهنمای خرید هدفون های سنهایزر (Sennheiser) + خرید آنلاین

هدفون های سنهایزر / sennhiser headphone
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
خرید انواع محصولات سنهایزر از فروشگاه پلازا

هدفون های سنهایزر یکی از محصولات دنیای فناوری در عرصه تجهیزات مربوط به صدا هستند. اگر قصد خرید هدفون سنهایزر را دارید، در ادامه در کنار معرفی این برند آلمانی، چند نمونه از بهترین هدفون های سنهایزر را نیز به شما معرفی کنیم.

برای دوستداران موسیقی و علاقه‌مندان به صداهای پر هیجان در یک بازی ویدیویی داشتن یک هدفون باکیفیت مسأله‌ای حیاتی و مهم است. امروزه تولیدکنندگان مختلفی در دنیا هستند که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید می‌کنند. می‌توانید در این مطلب با بهترین برندهای تولیدکننده هدفون آشنا شوید که در سه قسمت تهیه شده است. یکی از این تولیدکنندگان و برندهای مطرح در دنیای صدا شرکت سنهایزر است.

هدفون های سنهایزر / sennhiser headphone / خرید هدفون سنهایزر

سنهایزر شرکتی آلمانی است که کارخانه آن در ایرلند و آمریکا نیز قرار دارد. گفتنی است علاوه بر هدفون های سنهایزر محصولات در خور دیگری هم در بازار وجود دارند. برای مثال جهت آشنایی با بهترین هدفون های 2019 می‌توانید به مقاله بهترین هدفون‌های 2019 با قیمت زیر 500 هزار تومان که چندی پیش در پلازا به آن پرداخته بودیم، مراجعه کنید. با همه این‌ها اگر به دنبال خرید هدفون سنهایزر هستید، در ادامه این مقاله به صورت انحصاری به معرفی برند سنهایزر و هدفون های سنهایزر می‌‌پردازیم که با عناوین زیر دنبال خواهد شد:

  • درباره برند سنهایزر (Sennheiser)
    • تاریخچه‌ای از برند سنهایزر
      • ادامه فعالیت‌ها در آلمان با وجود جنگ جهانی دوم
      • ادامه موفقیت‌ها
  • راهنمای خرید هدفون سنهایزر
  • بهترین هدفون های سنهایزر
    • خرید هدفون سنهایزر مدل RS120
    • خرید هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC
    • خرید هدفون سنهایزر مدل HD 180
    • خرید هدست سنهایزر مدل HD 4.30G
    • خرید هدفون سنهایزر مدل HD 200 PRO
    • خرید هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.40 BT
    • خرید هدست بلوتوث سنهایزر مدل CX 7.00BT
    • خرید هدفون سنهایزر مدل بی سیم HD1
  • بهترین هدست سنهایزر برای گیمینگ
    • خرید هدفون سنهایزر 506080 GAME ONE

لوگوی برند سنهایزر / sennhiser logo


درباره برند سنهایزر (Sennheiser)


برند سنهایزر که زیر مجموعه شرکت آلمانی خصوصی Sennheiser Electronic GmbH & Co. Kg قرار دارد، در راستای تولید و طراحی محصولات صوتی مشغول فعالیت است. گفتنی است که کیفیت بالا یکی از موارد توصیف کننده برند سنهایزر محسوب می‌شود. این شرکت تولید طیف وسیعی از محصولات صوتی همچون هدفون، تجهیزات جانبی و الکترونیکی هوانوردی و میکروفون را برای کاربران معمولی و همین‌طور حرفه‌ای‌ها در کارنامه کاری خود دارد.

درآمد عمده سنهایزر از فروش هدست و میکروفون حاصل می‎شود و نسخه‌های حرفه‌ای این محصولات با قابلیت حذف نویز یا به اصطلاح نویز کنسلینگ در هوانوردی برای خلبانان مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین آن دسته از محصولات برند سنهایزر که مناسب برای مراکز تماس نیز هستند دارای کیفیت بالا بوده و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. خوب است اشاره کنیم سیستم‌های پخش بدون سیم، تجهیزات مربوط به اتاق کنفرانس، سیستم‌هاس صوتی و چند رسانه‌ای از دیگر محصولات این برند آلمانی تبار محسوب می‌شوند. همچنین بخشی از محصولات این شرکت نیز مختص افراد کم شنوا نیز است. گفتنی است که 60 درصد از درآمد سنهایزر از خود کشور آلمان کسب می‌شود و دیگر درآمد آن‌ها مربوط به تولیدات هدفون در آمریکا و ایرلند است که کارخانه تولید آن نیز در کشورهای یاد شده مستقر است.

sennhiser store in berlin/ فروشگاه سنهایزر در برلین

 

تاریخچه‌ای از برند سنهایزر

حالا که درباره برند معتبر سنهایزر اطلاعاتی را بدست آوردیم خوب است اندکی به اینکه سنهایزر چه داستانی را پشت سر گذاشته تا بدین جا برسد، نگاهی بیندازیم. موسس شرکت و برند سنهایزر فریتز سنهایزر است که در ابتدای دهه 1930 تصمیم گرفت وارد بازار باغبانی تزئینی شود اما با توجه به دوران رکود اقتصادی، دریافت نمی‌تواند این کار را ادامه دهد و به همین دلیل راه خود را تغییر داد و وارد دانشگاه صنعتی هاینریش هرتز شد و در رشته مهندسی برق تحصیل کرد. در آن زمان آلمان به دلیل داشتن مرکز فناوری‌های رادیویی شناخته شده بود؛ در این راستا وی مطالعاتی در زمینه چنین فناوری‌هایی را از سر گرفت.

همچنین بخوانید :

در این راستا سنهایزر به همراه یکی از استادان خود به داشنگاه هانوفر رفت و موسسه‌ای تحقیقاتی را احداث کرد. این مؤسسه محصولاتی نوین در زمینه امواج رادیویی را به دنیا معرفی کرد. همچنین همکاری با ارتش آلمان نیز از دیگر کارهای مؤسسه سنهایزر بود. حالا سنهایزر به عنوان مؤسس این مرکز که مدرک PHD خود را نیز دریافت کرده بود در همین موسسه فعالیت‌های خود را ادامه داد. اما دیری نپایید که در خلال جنگ جهانی دوم موسسه وی تخریب شد و کارمندانش به شمال هانوفر منتقل شدند. اما این پایان ماجرا نبود. چراکه هانوفر به اشغال انگلیسی‌ها درآمد و آن‌ها نیز فعالیت مؤسسه را لغو کردند. با این حساب انگلیسی‌ها در این فکر بودند تا به سنهایزر پیشنهاد دهند مطالعاتش را در کمبریج ادامه دهد. اما سنهایزر پیشنهادشان را رد کرد.

 

سنهایزر فعالیت خود را در آلمان ادامه داد

درواقع بعد از رد کردن پیشنهاد انگلیسی‌ها سنهایزر شرکتی خصوصی را در سال 1945 تأسیس کرد و برخی از کارمندان پیشین خود را نیز به کار گرفت. این شرکت Laboratorium Wennebostel نام گرفت و به اختصار لیبور دابلیو (Labor W) خوانده می‎شد. شرکت لیبور دابلیو با تولید ولت متر تولید این شرکت کار خود را آغاز کرد که سهایزر آن را به همراه دستگاه‌های دیگری به زیمنس فروخت. البته این پایان همکاری زیمنس و شرکت لیبور دابلیو نبود بلکه شرکت زیمنس سفارش یک میکروفون را هم به شرکت لیبور داد. درواقع زیمنس این دستگاه را برای کار در ایستگاه رادیویی سفارش داده بود.

درواقع زیمنس محصولی از قبل داشت که توسط کارخانه دیگری تولید می‌شد اما چون کارخانه در جریان جنگ جهانی دوم از بین رفت، ساخت آن را به لیبور سپرد. از آنجایی که این شرکت و کارمندانش نیز پیشینه‌ای قوی در این زمینه داشتند، توانستند محصولی درخور را تولید کنند. دو سال بعد از آنکه سنهایزر و کارمندانش محصول مدنظر زیمنس را تولید کرده بودند، فعالیت اصلی خود را در راستای تولید محصولی اختصاصی در پیش گرفتند. آن‌ها موفق شدند فعالیتی بی‌رقیب را در صنعت الکترو آکوستیک رقم بزنند و علم و تحقیقات خود را در این زمینه گسترش دهند. به‌طوری که تا صنعت صدا تا سال‌ها از استانداردهای این شرکت در تولید محصولات مختلف بهره‌مند بود.

هدفون های سنهایزر / sennhiser headphone

 

موفقیت سنهایزر

در دهه 1960 سنهایزر با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانست پیشرفت چشمگیری در عرصه صدا داشته باشد. با این حساب این شرکت در زمینه تولید تجهیزات مربوطه مطرح شد و توانست بخشی از بازار چنین تجهیزاتی را تا سال‌های سال به خود اختصاص دهد. در این راستا خوب است اشاره کنیم که راز موفقیت سنهایزر، آزاد گذاشتن محققان و دانشمندانش در عرصه تولید محصولات باکیفیت و اصیل بود. این شرکت هیچ‌گاه تحت تاثیر رقبای ژاپنی در جهت کاهش قیمت قرار نگرفت و همچنان محصولاتی درجه یک را نیز تولید می‌کند.

 


راهنمای خرید هدفون سنهایزر


یکی از راه‌های آسان خرید هدفون سنهایزر خرید اینترنتی و آنلاینن از فروشگاه پلازا است. اما محصولات فروشگاه و همچنین برند سنهایزر از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. می‌توانید از این لینک به صفحه محصولات سنهایزر در فروشگاه پلازا وارد شوید. هز چند تنوع محصولات همان‌طور که گفتیم بالا است و هرکدام از هدفون‌های قیمت مشخصی دارند، در مورد نحوه انتخاب باید بگوییم که ابتدا بهتر است به این سوال پاسخ دهید که چقدر قرار است برای هدفون هزینه کنید؟ سپس سعی کنید هدفونی مناسب بودجه و نیاز خود انتخاب کنید. این پروسه نیازمند بررسی مشخصات محصولات مختلف است. ما امیدوار هستیم با بررسی که در ادامه می‌توانید آن را دنبال کنید، بتوانید از بین محصولات سنهایزر محصولی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

هدفون های سنهایزر / sennhiser headphone


بهترین هدفون های سنهایزر


هدفون های سنهایزر یکی از بهترین‌‌های عرصه صدا هستند و سنهایزر سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت را تولید می‌کند. این برند آلمانی محصولاتی برای کاربران مختلف دارد و طیف وسیعی از سلایق مختلف را نیز در بر می‌گیرد. یکی از طرفداران برند سنهایزر اهالی و دوستداران موسیقی هستند که می‌توانند از کیفیت بالای این محصولات نیز بهره‌مند شوند.

همچنین بخوانید :

دسته‌ای دیگر از هدفون های سنهایزر که آن‌ها هم طرفداران خاص خود را دارند، هدفون‌های بلوتوثی و هدفون‌هایی با قابلیت حذف نویز هستند که برای سفر و ورزش مناسب‌اند. در این مطلب می‌توانید با پنج هدفون‌های وایرلس مناسب ورزش آشنا شوید. در نتیجه کاربران این هدفون‌ها بدون هیچگونه مزاحمتی می‌توانند به صدای پخش شده از هدفون گوش فرا دهند. البته خوب است این را هم بگوییم که مطمئناً هدفون های سنهایزر محصولاتی ارزان در بازار صدا نیستند اما این را هم باید در نظر بگیریم که هزینه بالای آن‌ها بی دلیلی نیست و به دلیل امکانات و کیفیت آنها است. گفتنی است که هدفون های سنهایزر مورد تایید سازمان سلامت جهانی هستند و همچنین از نظر کارایی و دوام نیز دارای قطعاتی قابل تعویض بوده و کاربران می‌توانند تا سال‌های سال از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه با تعدادی از این هدفون‌ها آشنا خواهیم شد:

 

خرید هدفون سنهایزر مدل RS120

هدفون رو گوشی سنهایزر مدل RS120 محصولی بی سیم است و به‌عنوان یکی از بهترین هدست‌های بی سیم در میان سایر رقبا نیز شناخته می‌شود. این محصول بی سیم با دامنه پشتیبانی حدود 100 متر می‌تواند انتخابی مناسبی را برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال هدست بی سیم هستند، رقم بزند. هدفون RS120 دارای سه کانال RF بوده و این بدین معنی است که کاربران می‌توانند با استفاده از رابط مورد نظر نیز هدفون را به منبع پخش کننده صدا متصل کنند. کیفیت صدای دریافتی از این هدفون نیز به لطف بهره‌مندی از طراحی Open-Aire خوب و شفاف است که علاوه بر این می‌توانید شاهد صدای باس قوی نیز از این هدفون باشید. این ویژگی‌ها باعث خواهد شد تا این هدفون، به انتخابی مناسب برای انجام کارهای روزمره و همچنین گوش دادن به موسیقی تبدیل شود.

هدفون رو گوشی سنهایزر مدل RS120

همچنین جالب است بدانید که هدفون سنهایزر مدل RS120 دارای نگهدارنده‌ای است که قابلیت شارژ نیز دارد. این در حالی است که عمر باتری این هدفون نیز قابل قبول بوده و می‌تواند 20 ساعت بدون نیاز به شارژ کار خود را انجام دهد. همچنین برخوداری از دکمه کنترل صدا، تنظیمات و دکمه پاور از دیگر ویژگی‌های هدفون سنهایزر محسوب می‌شود. گفتنی است که این محصولات با گارانتی 2 ساله عرضه می‌شوند. می‌توانید در ادامه ویدیویی از این هدفون را مشاهده کنید.

 

خرید هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC

هدفون بلوتوثی سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC یکی از بهترین هدفون های سنهایزر برای گوش دادن به موسیقی است. این هدست بلوتوثی بدنه‌ای از جنس چرم مصنوعی اما در عین حال مرغوب دارد و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. گفتنی است که علاوه بر اتصال بلوتوث، اتصال NFC و همچنین اتصال سیمی نیز توسط این هدست پشتیبانی می‌شود.

Sennheiser HD 4.50 Bluetooth/هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC

علاوه بر موارد یاد شده طراحی ارگونومیک و بهره‌مندی از بازوهای منعطف تاشونده و استفاده راحت از آن در طولانی‌مدت از دیگر ویژگی‌های هدست سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC محسوب می‌شود که باعث محبوبیت بیشتر آن نزد کاربران شده است. گفتنی است که بر روی بدنه این هدست دکمه‌‌هایی نیز برای کنترل صدا، پاسخگویی به تماس‌های ورودی در اثر اتصال به موبایل و همچنین کنترل موسیقی تعبیه شده است. ناگفته نماند اتصال جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز از دیگر ویژگی‌های خوبی است که این هدست سنهایزر دارد و با این حساب به راحتی می‌تواند به دستگاه‌هایی همچون لپ تاپ، موبایل و تبلت متصل شود. خوب است خاطر نشان کنیم که هدست سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC به همراه دفترچه راهنما، کابل AUX، کابل شارژ و همین‌طور کابل میکرو USB و کیف به همراه هدست به مشتری عرضه خواهد شد.

هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.50 BTNC

هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.50 BTNCSennheiser HD 4.50 BTNC Bluetooth Headset

وزن235 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,NFC,جک 3.5 میلی متری

 

خرید هدفون سنهایزر مدل HD 180

هدفون سنهایزر مدل HD 180 از جمله هدست‌های مرغوب برند سنهایزر است که از جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا بهره می‌برد. گفتنی است که اندازه کابل این هدست 3 متر بوده و می‌تواند از فرکانس پاسخگویی 18 هرتز تا 21 هزار هرتز نیز پشتیبانی کند. این هدست سیمی با برخورداری از طراحی اروگونومیک در استفاده طولانی‌مدت وسیله‌ای بسیار کاربردی محسوب می‌شود  و صدای باکیفیتی نیز دارد. گفتنی است که به همراه این محصول یک تبدیل جک 3.5 میلی‌متری به 6.5 میلی‌متری هم ارائه خواهد شد.

هدفون سنهایزر مدل HD 180

هدفون سنهایزر مدل HD 180Sennheiser HD 180 Headphone

وزن165 گرم
نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

 

خرید هدست سنهایزر مدل HD 4.30G

هدست سنهایزر مدل HD 4.30G جزو هدست‌های سیمی برند سینهایزر است که از کیفیت بالایی بهره می‌برد. این هدست که بدنه‌ای از جنس چرم مصنوعی دارد به یک جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز مجهز است و با این حساب می‌تواند به دستگاه‌هایی همچون لپ تاپ، موبایل و تبلت جهت استفاده از آن‌ها به عنوان منبع پخش موسیقی متصل شود. علاوه بر این‌ها به مانند همه محصولات باکیفیت سنهایزر کیفیت صدا در این محصول بسیار شفاف و واضح است و در کنار همه ویژگی‌های خوب این هدست از طراحی اروگونومیک نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید برای خرید هدفون سنهایزر مدل HD 4.30G از فروشگاه اینترنتی پلازا اقدام کنید. برای مشاهده سایر ویژگی‌ها با کلیک بر روی دکمه خرید وارد صفحه فروش این محصول خواهید شد.

هدست سنهایزر مدل HD 4.30G

هدست سنهایزر مدل HD 4.30GSennheiser HD 4.30G Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

 

خرید هدفون سنهایزر مدل HD 200 PRO

هدفون اورجینال سنهایزر مدل HD 200 PRO محصولی درجه یک از سنهایزر برای علاقه‌مندان به حوزه موسیقی، صدا و همچنین صاحبان استودیوهای موسیقی است. این محصول حجم و کیفیت صدای فوق‌العاده بالایی دارد و از بدنه زیبایی نیز برخوردار است، به‌طوری‌که طراحی زیبایی بر روی گوشی‌های این هدست دیده می‌شود که باعث شده هدست سنهایزر مدل HD 200 PRO به محصولی مناسب برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال هدستی با طراحی بصری زیبا هستند، تبدیل شود. گفتنی است که این هدست از طریق درگاه AUX با کمک یک کابل 2 متری به منبع پخش صدا متصل می‎شود. همچنین به همراه این هدست جک تبدیل 3.5 میلی‌متری به 6.5 میلی‌متری نیز عرضه خواهد شد.

هدفون اورجینال سنهایزر مدل HD 200 PRO

هدفون اورجینال سنهایزر مدل HD 200 PROSennheiser HD 200 PRO Original Headphone

وزن184 گرم
نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

 

خرید هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.40 BT

هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.40 BT یکی از محصولات کاربردی سنهایزر است که می‌تواند برای استفاده روزانه از هدفون و گوش دادن به موسیقی انتخابی مناسب باشد. این هدست به دلیل قابلیت انعطاف‌پذیری که دارد به راحتی تا می‌شود و با این حساب می‌تواند وسیله‌ای قابل حمل باشد که می‌توانید آن را به راحتی در کیف خود قرار دهید و در مسافرت نیز از آن استفاده کنید. اگر به دنبال گجت‌های دیگری که در سفر به کارتان می‌آید هستید نیز می‌توانید به مقاله گجت‌هایی که در سفر به کارتان می‌آید مراجعه کنید.

حالا دوباره برگردیم به هدفون سنهایزر مدل HD 4.40 BT که از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند و در ویدیوی بالا نیز نشان داده شد که یکی از بهترین هدفون های سنهایزر است. در این راستا باید بگوییم که کیفیت صدا در این هدفون بسیار بالا بوده و کاربران شاهد صدای شفاف و دقیقی هستند. همچنین گفتنی است که این هدفون تا 25 ساعت می‌تواند بدون نیاز به شارژ به پخش موسیقی بپردازد. همچنین خروجی صدای HiFi و همین‌طور پشتیبانی از باتری لیتیوم یونی از دیگر ویژگی‌های هدفون سنهایزر مدل HD 4.40 BT محسوب می‌شود.

هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.40 BT

هدست بلوتوث سنهایزر مدل HD 4.40 BTSennheiser HD 4.40 BT Bluetooth Headset

وزن225 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,NFC,جک 3.5 میلی متری

 

هدست بلوتوث سنهایزر مدل CX 7.00BT

هدست بلوتوثی سنهایزر مدل CX 7.00BT محصولی بی سیم است که از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی می‌کند. این هدست علاوه بر اتصال بلوتوث دارای اتصال NFC نیز بوده و به یک باتری 170 میلی‌آمپرساعتی نیز مجهز شده که برای شارژ کامل به یک ساعت و نیم زمان نیاز خواهد داشت. این هدست از طراحی خوش دستی سود می‌برد و استفاده و کاربری راحتی را نیز به ارمغان می‌آورد. گفتنی است که برخورداری از یک میکروفون داخلی از دیگر امکانات این هدست بلوتوثی است و باعث شده تا در حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود بتوانید از طریق دکمه‌های کنترلی تماس دریافتی از موبایل را نیز جواب بدهید. همچنین دکمه خاموش و روشن نیز از دیگر خصوصیات این هدفون محسوب می‌شود.

با این حساب این هدفون به راحتی برای انواع تجهیزاتی که از فناوری بلوتوث پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر مواردی که در بالا بیان شده باید بگوییم که کیفیت صدای این هدفون بسیار عالی است و از پروتکل‌های HSP ،HFP ،A2DP ،AVRCP و APTX و همچنین خروجی صدای HiFi نیز پشتیبانی می‌کند. با همه این‌ها باید بگوییم که این محصول یکی از بهترین هدفون های سنهایزر بوده که می‌توانید آن را از فروشگاه پلازا خریداری کنید.

هدست بلوتوث سنهایزر مدل CX 7.00BT

هدست بلوتوث سنهایزر مدل CX 7.00BTSennheiser CX 7.00BT Bluetooth Headset

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,NFC

 

خرید هدفون سنهایزر مدل بی سیم HD1

Sennheiser HD1 Wireless

خب نکته قابل توجه درباره این هدفون سبک و سیاق خاص آن است که آن را به یکی از هدفون‌های حرفه‌ای تبدیل کرده و با این حساب می‌توانیم بگوییم که با یک هدفون مناسب کسب و کار طرف هستیم. این هدفون به ویژگی‌های خوبی همچون میکروفون باکیفیت، اتصال بلوتوث قوی و همچنین صدای شفاف و دقیق مجهز است. هدفون سنهایزر HD1 همچنین از ویژگی حذف نویز نیز بهره می‌برد و انتخابی خوب برای زمانی است که کاربران آن به مسافرت می‌روند.

اما یک نکته که باعث شده است این هدفون یک سرو گردن متفاوت‌تر از سایر هدفون های سنهایزر ظاهر شود، طراحی آن است. هدفون HD1 دارای دستگیره‌ای از جنس استیل ضدزنگ است و سربند آن از مواد مرغوب ساخته شده است. این هدفون همچنین 22 ساعت می‌تواند بدون نیاز به شارژ کار کند و همچنین با 2 سال گارانتی نیز عرضه خواهد شد.

 


بهترین هدست سنهایزر برای گیمینگ


 

خرید هدفون سنهایزر 506080 GAME ONE

آخرین هدفون این لیست را به یکی از بهترین هدفون های سنهایزر در زمینه گیمینگ اختصاص می‌دهیم. این هدفون گیمینگ با انواع کامپیوترها و همچنین کنسول‌های بازی سازگار بوده و به سوکت جک هدفون 3.5 میلی‌متری صدا نیز مجهز است. همچنین به مانند بسیاری از هدفون های گیمینگ، هدفون Game One 506080 دارای ویژگی حذف نویز است و با این حساب دوستداران بازی‌های کامپیوتری می‌توانند  نهایت لذت را از بازی ویدیویی و کامپیوتری خود ببرند.

sennhiser game one506080/ سنهایزر گیم وان

علاوه بر موارد یاد شده باید بگوییم که سنهایزر گیم وان 506080 کاربری آسانی دارد و کاربران می‌توانند ساعت‌ها از آن به راحتی استفاده کنند. همچنین جنس مخملی گوشی‌ها و کاپ‌های هدفون اجازه تنفس به پوست را خواهند داد و هدبند آن طوری طراحی شده است که سر شما خنک خواهد ماند. بنابراین اگر یک پلیر حرفه‌ای هستید پیشنهاد می‌دهیم که حتما این محصول سنهایزر را تست کنید.

هدست Game one 506080 به یک میکروفون خوب هم مجهز شده است تا بدین وسیله بتوانید با سایر گیمرها تماس صوتی برقرار کنید. گفتنی است که حتی میکروفون این محصول نیز به ویژگی حذف نویز مجهز است. همچنین در این مطلب از پلازا نیز می‌توانید با بهترین هدست‌های گیمینگ پلی استیشن 4 آشنا شوید که البته محصولی دیگر از سنهایزر یعنی سنهایزر جی اس پی 600 (Sennheiser GSP 600) نیز جزو بهترین هدست‌های گیمینگ پلی استیشن 4 محسوب می‌شود.

 

خرید انواع محصولات سنهایزر از فروشگاه پلازا
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402