دانلود فیلم Cats (گربه ها)؛ داستان، تریلر و نمرات منتقدین

فیلم گربه ها ۲۰۱۹
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Cats با بازی تیلور سوئیفت و ادریس البا در سال 2019 بازخوردهای مختلفی را از سمت منتقدین و مخاطبان دریافت کرد. در این مطلب به بررسی داستان، تریلر و نمرات فیلم سینمایی گربه ها خواهیم پرداخت. با ما باشید.

از جمله فیلم‌های پرسروصدای سال 2019 می‌توان به فیلم Cats اشاره کرد که به ویژه قبل از انتشار خود نظرات مختلفی در مورد آن داده می‌شد. برخی به موفقیت فیلم اطمینان داشتند و برخی دیگر نیز شکست احتمالی آن را حدس می‌زدند. با انتشار فیلم سینمایی گربه ها می‌توان گفت حق بیشتر با گروه دوم بود؛ چرا که اغلب بازخوردها نسبت به این فیلم تاکنون منفی محسوب می‌شوند. در این مقاله قصد داریم با تشریح داستان فیلم گربه ها و سپس نشان دادن تریلری از آن، به نمرات و نظرات منتقدین بپردازیم. با پلازا همراه باشید.

فیلم سینمایی گربه ها 2019

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


داستان فیلم Cats


وقایع فیلم Cats حول محور گربه جوان سفیدی به نام ویکتوریا می‌چرخند که توسط صاحب خود در خیابان‌های لندن و در پاسی از شب رها می‌شود. پس از آن گربه‌های دیگر محله که شاهد این ماجرا بودند، یک به یک خود را به ویکتوریا معرفی می‌کنند. در میان این گربه‌ها که با نام گروه گربه‌های Jellicles شناخته می‌شوند، دو گربه نر و دو گربه ماده با ویکتوریا ارتباط بیشتری برقرار می‌کنند و تصمیم می‌گیرند او را به ماجرایی دعوت کنند تا بتواند با دنیای گربه‌های Jellicles بیشتر آشنا شود. این گربه‌ها همچنین به رویداد سالیانه‌ای با نام Jellicle Ball اشاره می‌کنند که در آن تمام گربه‌ها برای شانس رفتن به مکانی به اسم Heaviside Layer و شروع یک زندگی نو رقابت می‌کنند.

در طی فیلم ویکتوریا با گربه‌های مختلفی آشنا می‌شود که هر کدام خود را معرفی کرده و از نقش خود در اجتماعی که آن‌ها را احاطه کرده است صحبت می‌کنند. ویکتوریا همچنین با دو گربه دوقلو با نام‌های Mungojerrie و Rumpleteazer آشنا می‌شود که از خرابکاری در خانه‌ای که در آن قرار دارند لذت می‌برند. این دو گربه ویکتوریا را دعوت می‌کنند تا به او ملحق شود و پس از آن از طریق سگ خانواده او را در مخمصه قرار می‌دهند. خوشبختانه گربه دیگری با نام Mr. Mistoffelees جهت نجات ویکتوریا می‌آید و با سرگرم کردن سگ موفق می‌شود او را فراری دهد. آن‌ها با هم به گروه گربه‌ها باز می‌گردند و با رسیدن کدخدای گربه‌ها با گروه مواجه می‌شوند.

فیلم cats 2019

پس از آن شاهد برگزاری مراسم Jellicle Ball در داخل یک تئاتر مصری متروکه با حضور کدخدای گربه‌ها هستیم. ویکتوریا در این مکان به رقص باله می‌پردازد؛ اما پس از مدتی توجهش به اذیت شدن گربه‌ای با نام Grizabella توسط گربه‌ای دیگر به اسم Cassandra جلب می‌شود. جا دارد اشاره کنیم Grizabella از اعضای قبلی قبیله گربه‌ها محسوب می‌شود که به دلیل ارتباطش با گربه شروری به نام Macavity تحت مجازات قرار گرفته و از عضویت گروه گربه‌ها خارج می‌شود. ویکتوریا با Grizabella همذات‌پنداری می‌کند و در همین حین کدخدای گربه‌ها نیز به او اطلاع می‌دهد که او نیز به زودی می‌تواند به عضویت گروه گربه‌های Jellicles درآید.

در ادامه فیلم شاهد توقف مراسم Jellicle Ball به دلیل ورود گربه‌ای به نام Bombalurina هستیم که با آهنگ و رقصی مختص Macavity به نوعی او را گرامی می‌دارد. سپس خود Macavity وارد مراسم شده و از حضار درخواست می‌کند که منتخب Jellicle ها شوند. کدخدای گربه‌ها با این درخواست مخالفت می‌کند و در نتیجه این مخالفت، توسط Macavity گروگان گرفته می‌شود. پس از آن گربه‌های Jellicles جمع می‌شوند تا در رابطه با گروگان گرفته شدن رهبرشان تصمیم بگیرند. ویکتوریا به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد که Mr. Mistoffelees از قدرت‌های خود استفاده کند تا کدخدای گربه‌ها دوباره ظاهر شود و پس از چند تلاش این اتفاق می‌افتد. در عین حال گربه دیگری با نام Jennyanydots نیز از طریق تعویض لباس خود، دیگر گربه‌های اطرافش را از شر Macavity خلاص می‌کند. Macavity نیز در نتیجه این وقایع به جایی دوردست فرار می‌کند.

فیلم سینمایی گربه ها 2019

پس از وقایع گفته شده، شاهد عذرخواهی Grizabella و اقرار به گناهانش از طریق یک آهنگ هستیم که در نتیجه آن توسط کدخدای دهکده به عنوان منتخب مراسم Jellicle Ball برگزیده شده و به مکانی با نام Heaviside Layer (برای شروع یک زندگی نو) فرستاده می‌شود. در این میان Macavity نیز در طی یک تلاش آخر سعی می‌کند به Heaviside Layer دست پیدا کند؛ اما موفق نمی‌شود. در صحنه‌های پایانی فیلم شاهد گروه گربه‌ها هستیم که در حال تماشای رفتن Grizabella به Heaviside Layer از طریق بالون ایستاده‌اند. گروه گربه‌ها پس از آن ورود ویکتوریا را به جمع خود خوشامد می‌گویند.

 


تریلر فیلم سینمایی گربه ها


در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Cats را مشاهده کنید.

 


بازیگران فیلم Cats


در فهرست زیر برخی از بازیگران فیلم Cats را معرفی می‌کنیم:

بازیگران فیلم cats

 

نام بازیگرنقش
تیلور سویفت (Taylor Swift)Bombalurina
ادریس البا (Idris Elba)Macavity the Mystery Cat
جیمز کوردن (James Corden)Bustopher Jones
جودی دنچ (Judi Dench)Old Deuteronomy
جیسون درولو (Jason Derulo)Rum Tum Tugger
جنیفر هادسون (Jennifer Hudson)Grizabella the Glamour Cat
ایان مک‌ کلن (Ian McKellen)Gus Asparagus the Theatre Cat
ربل ویلسون (Rebel Wilson)Jennyanydots the Gumbie Cat
فرانچسکا هی‌وارد (Francesca Hayward)Victoria the White Cat

 


دانلود فیلم Cats


در این بخش می‌توانید فیلم سینمایی گربه ها 2019 را با زیرنویس فارسی دانلود کنید.

فیلم cast با بازی تیلور سویفت

فیلم گربه ها 2019 توانسته از سایت متاکریتیک امتیاز 32 از 100، از سایت راتن تومیتوز امتیاز 20 از 100 و از کابران سایت IMDb امتیاز 2.8 از 10 را دریافت کند.

دانلود فیلم Cats با کیفیت 1080p WEB-DL و حجم 1.37 گیگابایت

دانلود فیلم گربه ها با کیفیت 720p WEB-DL و حجم 800 مگابایت

دانلود فیلم Cats 2019 با کیفیت 480p WEB-DL و حجم 630 مگابایت

دانلود زیرنویس فیلم Cats 2019

 


نمرات منتقدین برای فیلم سینمایی گربه ها


در ادامه نمرات و نظرات منتقدین را در رابطه با فیلم گربه ها 2019 بررسی می‌کنیم.

 

Film Threat / آلن نگ: 75

فیلم Cats همانند نمایشنامه آن از یکسری آهنگ‌های جذاب تشکیل شده که توسط داستانی نه‌ چندان محکم به همدیگر گره خورده‌اند. این قضیه به خودی خود سبب شده است که تمامی نقد‌ها و حتی استهزاهایی که در فضای مجازی در رابطه با این فیلم می‌بینیم تا حدی حق داشته باشند؛ اما هنگامی که شما از قضیه گفته شده مطلع باشید و با این پیش‌زمینه فیلم را ببینید، از فیلم Cats نهایت لذت را خواهید برد.

داستان فیلم cats

 

Time / استفانی زاچارک: 60

بهترین نکته در رابطه با فیلم Cats، فرانچسکا هی‌وارد محسوب می‌شود؛ فیلمی که به خودی خود همانند خود گربه‌ها (البته به غیر از استثنای گفته شده)، پر از تناقضات است. در یک کلام می‌توان گفت فیلم سینمایی گربه‌ ها یک فیلم افتضاح است.

فیلم Cats / فیلم سینمایی گربه ها

 

Indiewire / اریک کوهن: 58

فیلم Cats فراز و نشیب‌های جاه‌‌طلبانه‌ای در خود گنجانده و سعی و تلاش زیادی در خود نهفته دارد؛ اما می‌توان گفت هیچ‌کدام از این سعی و تلاش‌ها به بار ننشسته‌اند؛ همانند شعرهای تی اس الیوت (T.S. Elliot) که گویا فیلم براساس الهام گرفتن از آن‌ها ساخته شده است. فیلم Cats یک «شوخی ارزنده» محسوب می‌شود.

دانلود فیلم گربه

 

Polygon / کارن هن: 50

همچنین بخوانید :

فیلم Cats چه از لحاظ تدوین و چه از لحاظ طبقه‌بندی و هماهنگی آهنگ‌های موجود در آن، نمره پایینی می‌گیرد. علاوه بر این‌ها این فیلم طرح داستانی قابل اتکایی نیز ندارد و از نظر تصاویر انیمیشنی موجود در خود نیز به شکل غیرقابل‌باوری زیاده‌روی کرده است. البته با وجود موارد گفته شده نکته جالب آن‌جا است که کارگردان فیلم (Tom Hooper) به شکل شگفت‌انگیزی به دید خود نسبت به فیلم وفادار مانده است. شاید بهتر بود فیلم سینمایی گربه ها قبل از عرضه عمومی توسط برخی از مخاطبان تحت تماشای آزمایشی قرار می‌گرفت تا کمی از دنیای فانتزی غیرقابل‌باوری که برایمان ساخته است فاصله بگیرد.

دانلود فیلم cats زبان اصلی

 

Vanity Fair / ریچارد لاوسون: 40

فیم Cats اثری بد با رنگ و بوی بد محسوب می‌شود که به هیچ عنوان نباید به خانه دعوتش کنید. البته از قلم نیندازم که این اثر هرچقدر هم بد باشد، زندگی خود را داراست؛ از این رو شاید بد نباشد فقط کمی نسبت به آن محبت نشان دهیم.

دانلود فیلم cats با زیرنویس فارسی

 

CNN / برایان لاوری: 35

فیلم Cats فاجعه‌ای که بسیاری از افراد منتظر آن بودند نیست؛ اما خوب هم نیست. این فیلم اقتباس شلخته‌ای از موزیکال قدیمی با همین نام محسوب می‌شود. جا دارد اشاره کنیم که گروه بازیگران جالب توجه فیلم تنها موفق به خلق چند لحظه خوب گذرا می‌شوند؛ اما در هر صورت فیلم سینمایی گربه ها جزو خاطراتی است که بهتر است آن را فراموش کنید.

دانلود فیلم cats با دوبله فارسی

 

Los Angeles Times / جاستین چنگ: 30

فیلم Cats را می‌توان یک تست وحشت و همچنین مقاومت نامید! تجربه‌ای عجیب و غریب که در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن امر وحشت‌آور با امر خسته‌کننده ترکیب می‌شوند.

 

Slant / جیک کول: 12

در این اقتباس انجام شده‌ که در قالب فیلم سینمایی گربه ها برای ما ارائه شده است، به طور خلاصه در طی دو ساعت گربه‌های ولگرد خود را برایمان معرفی می‌کنند.

دانلود فیلم cats با بازی تیلور سویفت

 


سخن پایانی


در ابتدا داستان فیلم Cats را برای شما تشریح کردیم و سپس به تریلر فیلم سینمایی گربه ها و نهایتا نمرات و نظرات منتقدین پرداختیم. حقیقت امر آن‌جاست که فیلم Cats از سوی اکثر منتقدین نمره‌های خوبی دریافت نکرده و اکثر بازخوردهای عمومی نیز نسبت به فیلم منفی است؛ تا جایی که فیلم براساس نظر اکثریت افراد جزو بدترین آثار سینمایی سال 2019 محسوب می‌شود. برای آشنایی با بدترین فیلم‌های سال 2019 می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

شاید بتوان گفت قسمتی از دلایل اصلی این امر به طرح ضعیف فیلم و قسمت دیگری به کارگردانی به مراتب ضعیف‌تر و همچنین زیاده‌روی در استفاده از تکنولوژی تصاویر انیمیشنی (CGI) بازمی‌گردد؛ موردی که برای فیلم The Lion King نیز تا حدودی صدق می‌کند. در انتها امیدواریم مقاله مورد نظر جهت آشنایی شما با فیلم Cats و همچنین تصمیمتان مبنی بر دیدن و یا ندیدن فیلم مفید واقع شده باشد.

نظر شما درمورد فیلم Cats چیست؟ دیدگاه‌های خود را می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402