رنگ های تابستانی ؛ رنگ های ترند لباس، مو و لاک در تابستان 2020

ترکیب رنگ های تابستانی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا درباره رنگ های تابستانی برای رنگ لباس، ناخن، مو، لاک و… صحبت کنیم. پس اگر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید و به‌دنبال ترندهای تابستانی هستید، با پلازا همراه شوید.

همه ساله کمپانی Pantone اعلام می‌کند که چه رنگ یا رنگ‌هایی را برای هر فصل بپوشید و عنوان رسمی و تجملی «ترند رنگ این فصل» را به آنها می‌دهد. گاهی اوقات کنتراست رنگ‌ها پرجنب‌وجوش و روشن است و گاهی سایه‌های مختلف با همان رنگ قبلی. بیشتر افرادی که در دنیای مُد کار می‌کنند، نمی‌دانند که چرا Pantone تعیین کننده رنگ هر فصل است، همه آنچه که می‌دانند این است که وقتی می‌گوید قرمز، همه چیز به این رنگ تغییر پیدا می‌کند. مزیت دانستن ترندهای رنگ هر فصل این است که به راحتی می‌توانید رنگ مدنظر را در هر فروشگاهی پیدا کرده و مد روز باشید. در ادامه درباره ترند رنگ های تابستانی 2020 برایتان بیشتر توضیح می‌دهیم.

رنگ مو های گرم تابستانی

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


رنگ های تابستانی لباس


در فصل تابستان 2020 چه رنگ های تابستانی و یا ترکیب رنگ های تابستانی ترند بوده و باید آنها را امتحان کنید؟ بهار-تابستان امسال دارای 12 رنگ است که شامل ترکیبی از رنگ‌های تند و خنثی و نیز رنگ‌های خنک، خنثی و خاکی است. تابستان فصلی مملو از رنگ‌های قرمز و نارنجی گرم و زنده است و نام‌هایی مانند «قرمز سرخ» و «پوست پرتقالی» برای آنها در نظر گرفته شده است. هر کدام از اینها به نوعی به یاد ماندنی است، از نور خورشید گرفته تا سبز پسته‌ای ملایم. یا اگر شما آدم محتاطی هستید، بیشتر طرفدار رنگ‌های خنثی مانند صدفی خواهید شد. در زیر پالت جذاب Pantone که ترند رنگ های تابستانی امسال است را برایتان معرفی می‌کنیم:

 

رنگ های تند و گرم (Vibrant brights)

رنگ های مانتو تابستانی

 

تناژهای رنگ خاکی (Earthy Tones)

رنگ مو های گرم تابستانی

 

رنگ های ملایم (Muted tones)

رنگ مو های گرم تابستانی

 

رنگ های خنثی (Neutrals)

رنگ های تابستانی ناخن

حال زمان بررسی این رنگ های تابستانی ترند در لباس‌ها است:

 

 قرمز آتشین (Fiery Red)

 قرمز آتشین / رنگ مو های گرم تابستانی

این رنگ قرمز آتشین اما در عین حال جذاب و سرزنده، یکی از ترندهای رنگ های تابستانی و بهار 2020 است که فکر می‌کنیم همه افراد جذب آن بشوند. این رنگ برای مهمانی و جشن‌های تابستانی شما ایده‌آل است و اگر در ست رنگ های تابستانی خود از قرمز استفاده کنید، گرما و جذابیت بیشتری به ظاهر خود اضافه می‌کنید.

 

قرمز اسکارلت (Flame Scarlet)

قرمز اسکارلت / رنگ مو های گرم تابستانی

Flame Scarlet یکی دیگر از ترکیب رنگ‌های قرمز است که بیشتر برای مراسم رسمی مانند مراسم شام و فرش قرمز مناسب است. این یک قرمز خالص و خنثی است که به اکثر رنگ‌های پوست آمده و آنها را زیباتر می‌کند. این رنگ بیانگر اعتماد به نفس نیز هست.

 

نارنجی آتشین (Flame Orange)

نارنجی آتشین / رنگ مو های گرم تابستانی

این رنگ ترکیبی از نارنجی تند و روشن است و دارای رنگ‌های مایل به قرمز زیادی در آن نیز می‌شود که باعث شده Pantone آن را با رنگ‌هایی که در غروب خورشید می‌بینید، مقایسه کند و به همین دلیل نیز یکی از رنگ های تابستانی ترند سال 2020 است که برای روزهای تابستانی بسیار مناسب و جذاب است. این رنگ را می‌توانید با ترکیبی از رنگ‌های بنفش و آبی بپوشید که بیشتر نمایانگر رنگ غروب خورشید هستند.

 

زعفرانی (Saffron)

زعفرانی / رنگ های تابستانی

همچنین بخوانید :

رنگ زعفرانی طیفی از زرد کهربایی است که بر اساس یکی از گرانترین ادویه‌ها نامگذاری شده است. این یک رنگ جذاب و مناسب افرادی با پوست تیره و یا برنزه است. این رنگ که نماد گرمی و تحرک است از جمله رنگ های تابستانی زیبا به شمار می‌رود. در رنگ های مانتو تابستانی خود می‌توانید ترکیبی از این رنگ را به همراه سفید و قهوه‌ای داشته باشید.

 

رنگ چوب دارچین (Cinnamon Stick)

رنگ چوب دارچین / رنگ های تابستانی لاک

دارچین ممکن است عطر و طعم پاییز باشد، اما این رنگ تند در ترند رنگ های تابستانی و بهاری 2020 قرار دارد. این یک رنگ قهوه‌ای است که کاملاً وجود رنگ قرمز در آن به چشم می‌خورد. این رنگ را می‌توانید با ترکیبی از لباس‌ها و یا اکسسوری‌های مرجانی و قرمز بپوشید تا در مراسم‌های مختلف کاملا مجلل و شیک باشید.

 

صورتی چغندری (Beetroot Pink)

صورتی چغندری / رنگ های تابستانی

چغندر رنگ بسیار روشنی دارد و صورتی چغندری را می‌توانید با ترکیبی از پیراهن‌های گلدار زرد و یا رنگ های تابستانی دیگر به خوبی ست کنید. علاوه براین، صورتی چغندری رنگ مناسبی برای سرهمی‌های زیر مانتویی و یا پیرهن‌های آستین پفی دخترانه است.

 

انگوری (Grape Compote)

انگوری / رنگ های تابستانی

شیرین اما ملایم! انگوری طیفی از رنگ بنفش تیره است که خنک و آرامش‌بخش نیز محسوب می‌شود. این یک انتخاب آسان و مناسب برای مانتو و نیز پیراهن‌های شما است. طراحان نیز این رنگ را برای لباس‌های سایز بزرگ در این فصل استفاده می‌کنند. انگوری همچنین یک رنگ سلطنتی و پرقدرت محسوب می‌شود.

 

یاسی کمرنگ (Lovely Lavender)

یاسی کمرنگ / رنگ های تابستانی

زیبایی رنگ یاسی کمرنگ به همراه رنگ بنفش برای یک لباس تابستانی قطعا بی‌نظیر است. این یک رنگ زیبا و ظریف است و به نسبت رنگ صورتی، کمی افراد را پیچیده و جذاب‌تر نشان می‌دهد. این رنگ حتی برای لباس‌های سرهمی سایز بزرگ نیز مناسب است و با ترکیب گل‌های سفید فوق‌العاده خواهد شد.

 

صورتی مرجانی (Blush Beauty)

صورتی مرجانی / رنگ موی مناسب فصل تابستان

همچنین بخوانید :

Blush Beauty یک رنگ صورتی مرجانی کمی تیره و گرم است. انستیتوی رنگ Pantone آن را به عنوان یکی از رنگ های تابستانی ترند 2020 معرفی کرده که بر روی پارچه‌های ساتن درخشش زیبایی داشته و سایه روشن جذابی ایجاد می‌کند. پارچه‌های ساتن این رنگی همچنین منعکس‌کننده نور بوده و بسیار مجلل و شیک به نظر می‌رسند. این رنگ لباس به همراه اکسسوری‌های پررنگ‌تر همچون یک کمربند مشکی بزرگ بسیار جذاب خواهد بود.

 

زرد-کرم (Sunlight)

زرد-کرم / رنگ موی مناسب فصل تابستان

Sunlight یکی از ترندهای رنگ های تابستانی 2020 است. این طیف زرد کرم دوست‌داشتنی برای فصل‌های گرم یک انتخاب عالی است؛ زیرا در پالت رنگ گرم جا می‌گیرد، اما دارای خاصیت تسکین‌دهنده نیز هست. این رنگ به همراه آرایش و اکسسوری‌های گرم و تیره‌تر بسیار دلنشین خواهد بود.

 

سبز-زرد نئونی (Neon Green-Yellow)

سبز-زرد نئونی / رنگ موی مناسب فصل تابستان

این طیف رنگی نئون سبز مایل به زرد جیغ یکی از ترندهای جذاب در بین رنگ های تابستانی 2020 است. این رنگی است که مناسب هر چهره‌ای با هر رنگ پوستی است. اگر از امتحان کردن یک چالش ظاهری نمی‌ترسید، این رنگ را برای تابستان امسال خود امتحان کنید. این رنگ همچنین در بین لباس‌های ورزشی بسیار پرطرفدار است.

 

رنگ پیازچه، طیفی از سبز (Chive)

رنگ پیازچه / رنگ های تابستانی لاک

گرچه خیلی‌ها ممکن است این رنگ را با رنگ سبز ارتشی اشتباه بگیرند، اما این طیفی عمیق و گرم است که فقط کمی از رنگ سبز ارتشی تیره‌تر و به همان اندازه تند است. این رنگ برای دامن فوق‌العاده خواهد بود که با یک بلوز کرمی یا سفید ترکیبی چشمگیر می‌شود.

 

فیروزه ای (Tanager Turquoise)

فیروزه ای / رنگ های تابستانی لاک

فیروزه‌ای یک رنگ طبیعی جذاب بوده که مناسب برای فصل گرم است. این رنگ به دلیل داشتن تناژی از آبی دریا، دارای اثر خنک‌کننده است، اما در عین حال به اندازه کافی سبز است که احساس سرزندگی گیاهان را خواهید داشت. در طراحی لباس‌هایی با این طیف رنگی از دهه 60 الهام گرفته شده و یکی از رنگ های تابستانی پرطرفدار است.

 

آبی کلاسیک (Classic Blue)

آبی کلاسیک / رنگ موی مناسب فصل تابستان

یکی از شگفتی‌های رنگ های تابستانی ترند 2020، وجود طیف‌های بسیار از آبی و سبز است. Classic Blue یا آبی کلاسیک نیز یک رنگ تیره بوده و زیبایی آن شبیه به یک سنگ قیمتی یاقوت کبود است. آبی کلاسیک حس سلطنتی را ایجاد کرده و برای مانتوهای تابستانی گزینه‌ای فوق‌العاده است. همچنین برای تمامی سایزها مناسب بوده و دامن‌های این رنگ نیز بسیار چشمگیر هستند. همچنین اگر به‌دنبال خرید کت و شلوار هستید، این رنگ را مدنظر داشته باشید.

 

قارچ صدفی (Oyster Mushroom)

قارچ صدفی / ترکیب رنگ های تابستانی

این روشن‌ترین و خنک‌ترین رنگ طوسی است که می‌تواند وجود داشته باشد. این رنگ خنثی در کنار سایر رنگ های تابستانی گرم قطعا نیاز بوده و ترکیب فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. این رنگ همچنین جایگزین مناسبی برای رنگ سفید است. لطافت و ظرافتش آن را به یک ترند مناسب برای فصل تابستان تبدیل کرده است.

 

رنگ خاکی گرم (Lark)

رنگ خاکی گرم / ترکیب رنگ های تابستانی

Lark یک رنگ خاکی گرم است که می‌تواند در طیف رنگی برنز، قهوه‌ای روشن یا حتی خاکی طبقه‌بندی شود. در مقایسه با طیف‌های مشابه از فصول دیگر، این طیف نسبتاً گرم بوده و بنابراین برای لباس‌های راحتی و مانتو مناسب است. همچنین از این رنگ برای کت‌های طرح‌دار می‌توانید استفاده کنید.

 

سفید براق (Brilliant White)

سفید براق / ترکیب رنگ های تابستانی

این رنگ در بین رنگ های تابستانی بسیار خیره‌کننده و شگفت‌انگیز است. هیچ چیز مانند یک سفید براق کلاسیک حس تابستان را القا نمی‌کند. همچنین از آن دسته رنگ‌هایی است که چالش‌برانگیز نبوده و با تمامی لباس‌ها به راحتی ست می‌شود. اگر از رنگ سفید براق برای پیراهن می‌خواهید استفاده کنید، آستین‌های پفی و حریر نیز گزینه‌ای مناسب هستند.

 


رنگ مو های گرم تابستانی


در زیر تعدادی رنگ موی مناسب فصل تابستان را برایتان معرفی می‌کنیم تا با الهام گرفتن از آنها، به ظاهر خود جلوه تابستانی بیشتری بدهید:

 

موهای عسلی-بلوند تیره

عسلی-بلوند تیره / ترکیب رنگ های تابستانی

این رنگ خامه‌ای و بلوند عسلی احتمالاً محبوب‌ترین رنگ مو در بین رنگ های تابستانی سال 2020 خواهد بود؛ زیرا این رنگ خیره‌کننده برای هر رنگ پوستی مناسب بوده و با هر لباس تابستانی به راحتی ست می‌شود.

 

هایلایت های طلایی

هایلایت های طلایی / ست رنگ های تابستانی

قبل از اینکه این رنگ موی ترند 2020 را انتخاب کنید، باید بدانید که 100 درصد نیاز دارید تا یک فرد کاملا ماهر موهایتان را رنگ کند و از تکنیک بالیاژ نیز برای این رنگ مو استفاده می‌شود. نکات فوق‌العاده ظریفی برای ترکیب و رسیدن به این رنگ وجود دارد که اگر کمی جابه‌جا شود، زیبایی آن از بین می‌رود.

 

موی بلوند نقره ای

بلوند نقره ای / ست رنگ های تابستانی

یکی از ترندهای رنگ های تابستانی برای مو که بسیار پرطرفدار نیز شده است، بلوند نقره‌ای است. البته اگر با شامپوی رنگ بنفش و یا سایر رنگ‌ها شسته شود، تناژ کمی انداخته و جلوه زیباتری به موی شما می‌دهد.

 

موهای یاسی

یاسی / ست رنگ های تابستانی

اگر فکر کردید که این رنگ دیگر قدیمی شده، باید بگوییم که همچنان یکی از ترندهای رنگ موی تابستانی در سال 2020 است. بنابراین اگر شما هنوز این رنگ را بر روی موهای خود امتحان نکرده‌اید، تابستان امسال زمان مناسبی است.

 

هایلایت های کاراملی

هایلایت های کاراملی / ست رنگ های تابستانی

برای تابستان امسال، یک پایه رنگ شکلاتی قهوه‌ای و با تناژهای کاراملی را با هم ترکیب کنید تا ظاهر بسیار زیبایی داشته باشد. این رنگ کاملا گرم بوده و مناسب روزهای تابستانی است.

 

سبک رنگ موی دمی لواتو

رنگ های تابستانی لباس

اگر دوست ندارید تا تمامی موی خود را رنگ کنید، همانند دمی لواتو (Demi Lovato) فقط انتهای موی خود را رنگ کرده تا جلوه تابستانی به موی خود بدهید و سبک تابستانی جذابی را داشته باشید.

 

رنگ موی شَدو (Shadow Roots)

شَدو / رنگ های تابستانی لباس

برای انجام این رنگ، باید کمی ریشه موهایتان تیره باشد تا تضاد رنگی جذابی ایجاد شود. درواقع اسم این رنگ به دلیل ایجاد کنتراست بین رنگ ریشه و رنگ روشن پایین مو نامگذاری شده است.

 


رنگ های تابستانی ناخن


اگر به‌دنبال ترند رنگ های تابستانی لاک سال 2020 هستید، در ادامه با پلازا همراه باشید:

 

خاکستری-دودی

خاکستری-دودی / رنگ های تابستانی لباس

این رنگ خاکستری دودی به همراه یک براق‌کننده می‌تواند یک گزینه مناسب برای ناخن‌های شما باشد که به راحتی با لباس‌های مختلف نیز ست می‌شود. جین سون چوی، مدیر و بنیانگذار برند JINsoon در نیویورک سیتی می‌گوید:

این یک طوسی معمولی یا یک نقره‌ای معمولی نیست، بلکه یک ترکیب جدید است.

این رنگ همچنین می‌تواند با شکل‌ها و سایزهای مختلف ناخن سازگار باشد.

 

قرمز، رنگ پرطرفدار ناخن برای فصل تابستان

قرمز / رنگ های تابستانی لباس

میشل ساندرز، مانیکوریست مشهور و بنیانگذار سالن ناخن ساندرز و جیمز درباره این رنگ می‌گوید:

فکر می‌کنم از آنجا که بیشتر ما در حال حاضر در خانه به سر می‌بریم، رنگ‌هایی که از طبیعت گرفته شده باشند و رنگ‌هایی که شادابی را بر روی دست ما ایجاد کنند، بسیار مناسب هستند.

این رنگ قرمز نمایانگر شکوفه‌های یک باغ بر روی دستان شما بوده و حس شادابی را القا می‌کند.

 

لاک پاستیلی زرد کمرنگ

پاستیل زرد کمرنگ / رنگ های تابستانی لباس

رنگ های پاستیلی معمولا بهترین انتخاب برای فصول بهار و تابستان هستند. ویکتوریا کاروسو، مدیر بازاریابی Color Camp در لس آنجلس می‌گوید که یک مانیکور زرد به شما حس بودن در زیر آفتابی که هم اکنون به آن نیاز دارید را می‌دهد. با این وجود بهتر است رنگ لاک پاستیلی زرد را با طیف نئونی ست کنید که یکی دیگر از ترندهای ناخن تابستانی است. ترکیب رنگ نئون و پاستیلی احساس گرمی ایجاد می‌کند که برای تابستان کاملا مناسب است.

 

لاک آبی آسمانی

آبی آسمانی / رنگ های مانتو تابستانی

رنگ آبی درخشان آسمانی یکی دیگر از رنگ‌های الهام گرفته از طبیعت است که ترند شده و مناسب تابستان است. این رنگ حس آرامش را ایجاد می‌کند و با رنگ‌هایی همچون لیمویی و سفید به خوبی ست می‌شود.

 

پرتقالی-کرمی، یک ترکیب فوق‌العاده برای تابستان

پرتقالی-کرمی / رنگ های تابستانی ناخن

لاک پرتقالی-کرمی بی‌شک بر روی پوست برنز بسیار چشمگیر می‌شود و با یک براق کننده می‌تواند جلوه زیبایی داشته باشد.

 

صورتی

صورتی / رنگ های تابستانی ناخن

لاک صورتی همان رنگی است که از دوران کودکی تا بزرگسالی مورد علاقه تمامی دختران بوده است و در ترند لاک های 2020 نیز همچنان قرار دارد.

در این مقاله ترندهای محبوب و پرطرفدار برای رنگ های تابستانی در سال 2020 را معرفی کردیم. شما طرفدار کدام رنگ هستید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402