بررسی بازی The Lord of the Rings: Gollum

بازی The Lord of the Rings: Gollum
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

جدیدترین عنوان سری بازی ارباب حلقه‌ها بازی The Lord of the Rings: Gollum محسوب می‌شود. با ما باشید تا جزئیات جدید بازی The Lord of the Rings: Gollum را با همدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

بازی The Lord of the Rings: Gollum جدیدترین عنوان سری بازی ارباب حلقه‌هاست که به تازگی از آن جزئیات و اطلاعات بیشتری منتشر شده است. یک تریلر جدید و شماری از جزئیات در رابطه با بازی از سوی سازندگان آن، یعنی کمپانی Daedelic انتشار یافته است. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شود که اگر بدنبال کسب اطلاعات بیشتری از بازی ارباب حلقه ها: گولوم هستید در ادامه پیشنهاد میشود با معرفی بازی The Lord of the Rings: Gollum همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

همچنین بخوانید :

بازی The Lord of the Rings: Gollum

بازی ارباب حلقه ها: گولوم محصول جدیدی از همکاری بین دو شرکت Daedalic Entertainment و Nacon بوده که قرار است نسل جدیدی از بازی های گالوم را به تصویر بکشانند. در این میان شرکت ناکون با بهرهمندی از تجربه بالای خود قصد دارد که از قدرت شرکت Daedalic Entertainment برای ساخت یکی از بهترین بازی های جهان همکاری داشته باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری را از این بازی محبوب در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بررسی بازی ارباب حلقه ها: گولوم

در طی یک مصاحبه تیلمن شانن (Tilman Schanen) طراح و سرپرست اصلی بازی Gollum در رابطه با تصمیمات روایتی میان کاراکتر Gollum و جنبه دیگر شخصیت او یعنی Smeagol سخن گفته است. بازیکنان در بازی The Lord of the Rings: Gollum هر دو این کاراکترها را کنترل خواهند کرد و از هر دو آن‌ها برای پیشروی در بازی استفاده خواهند کرد. شانن در این رابطه گفته است:

در این بازی به این سادگی‌ها نیست که برای خوب بودن، اسمیگل (Smeagol) را انتخاب کنید و برای بد بودن، سراغ گالوم (Gollum) بروید. اولین قانون ما در ساخت این بازی وفاداری نسبت به اصل این کاراکتر و یا حداقل برداشت ما از آن محسوب می‌شود. از آن جایی که شما در این بازی دو شخصیت را در قالب یک کاراکتر کنترل خواهید کرد، طرفداری از هر کدام از آن‌ها نوعی احساس کنترل به شما خواهد داد. اما این کنترل بیشتر به شکل آن است که یک کامیون با دو چرخ پنچر برانید و سعی کنید از صخره به پایین پرت نشوید!

بازی The Lord of the Rings: Gollum

این توضیح شانن نشان از تضادهای درونی شخصیت اصلی بازی The Lord of the Rings: Gollum دارد و همچنین نحوه تاثیرگذاری این تضادها بر روی روایت بازی و زیر شاخه‌های موجود در آن. شاید حتی بتوان گفت توضیح شانن در رابطه با بازی بسیار بیشتر از تریلر کنونی آن به ما در شناخت این عنوان کمک می‌کند؛ چراکه در این تریلر هیچ خبری از مراحل درون بازی، مبارزات و یا گشت و گذار نیست. حتی چشم سائورون نیز در این تریلر کمی بی روح جلوه داده شده است.

در واقع او در این تریلر بیشتر از آنکه یک «ارباب ترسناک» به نظر برسد، شبیه به یک «برج ارتباطات» است! البته صرف فکر کردن به اینکه تضادها و کشمکش‌های روانشناختی کاراکتر گالوم سبب خواهد شد نتایج مختلفی را در بازی شاهد باشیم جالب توجه است؛ اگرچه می‌توان گفت تمام این‌ها نهایتا زیر سایه داستان بازی و روند آن قرار خواهند گرفت. شانن در این رابطه می‌گوید:

البته نهایتا سرنوشت گالوم تا حد زیادی بر اساس نوشته‌های کتاب‌ها تعیین می‌شود.

بازی The Lord of the Rings: Gollum

تمام این موارد در خصوص نقد بازی The Lord of the Rings: Gollum سبب شد تا حسگر گیمرهای بسیاری به روند شخصیت پردازی و داستان سرایی بازی جلب شود که این موضوع میتواند آینده کاری بازی در فروش جهانی را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شرکت های ناشر بتوانند از این دو بخش یعنی داستان سرایی و شخصیت پردازی به خوبی عبور کنند بی شک سود بسیار خبوی در انتظار آنها خواهد بود زیرا گیمرهای بسیاری منتظر یک بازی عالی مانند فیلم آن هستند که دستیابی به این محوریت کار دشواری بوده است.

در مصاحبه‌ای که با شانن انجام شده است بحث‌های جالب دیگری نیز مطرح شده است؛ از جمله مقایسه گیم پلی نسخه جدید بازی ارباب حلقه‌ها با گیم پلی بازی شاهزاده پارسی (Prince of Persia) که از جمله المان‌های اساسی آن دویدن بر روی دیوارها و گیم پلی عمودی است. علاوه بر این بر اساس گفته‌های شانن گیم پلی بازی The Lord of The Rings: Gollum بیشتر بر مبنای مخفی‌کاری و تلاش برای فرار از مبارزه خواهد بود که به خودی خود با گیم پلی عناوین قبلی همانند بازی Shadow or War و بازی Shadow of Mordor که بر روی نسل کنونی کنسول‌های سونی و مایکروسافت منتشر شده‌اند در تضاد است.

ژانر بازی The Lord of the Rings: Gollum

همانطور که میدانید بخش های بسیار بازی سبب خواهد شد تا این بازی بتواند در دسته بندی های مختلفی قرار گیرد که از اصلی ترین آنها میتوان به ماجراجویی , فانتزی , اکشن و پازلی اشاره داشت. در بخش ماجراجویی شما باید بدنبال پایان دادن به ماموریت های بسیاری باشید که برایتان تدارک دیده شده است. بخش فانتزی بازی مربوط به دنیای عالی بازی بوده که در سیاره های بسیاری که به صورت فانتزی پیاده سازی شده اند حضور خواهید داشت.

بخش اکشن مربوط به نبرد و درگیری های بسیار شما با شخصیت های شرور بازی خواهد بود که برای عبور از آنها روش های مختلفی برای شما درنظر گرفته شده است. اما بخش پازلی مربوط به مراحل دشوار و موانع سر سختی بوده که برایتان تدارک دیده شده است. برای عبور از این موانع باید بخش های مختلفی از بازی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به بهترین روش دسترسی پیدا کنید.

با تمام این تفاسیر میتوان گفت که داستان بازی ارباب حلقه ها: گولوم میزبان وی›گی های بسیاری بوده که میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش های خوبی را در اختیارتان قرار دهد. در ادامه باما همراه باشید که قصد داریم اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

پلتفرم های بازی The Lord of the Rings: Gollum

براساس اطلاعات بدست آمده این بازی انحصار PS5 و یا PS4 نبوده و قرار است برای پلتفرم های مختلفی نظیر پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز عرضه شود. این موضوع سبب خواهد شد تا تقریبا هر دوست دار بازی بتواند از این بازی محبوب نهایت لذت را ببرد که بی شک شرکت ناکون مسیر سختی را در پیش خواهد داشت که باید منتظر ماند و دید که امتیازات بازی به چه شکل خواهند بود.

سیستم های بازی The Lord of the Rings: Gollum

سخن پایانی

جا دارد اشاره کنیم که برنامه تلویزیونی Lord of The Rings نیز بر روی شبکه آمازون پرایم ویدیو (Amazon Prime Video) به زودی پخش خواهد شد و می‌توانیم نتیجه بگیریم که حداقل در چند سال پیش رو طرفداران دنیای ارباب حلقه‌ها (در صورت خوب بودن این سری و بازی) راضی خواهند بود. البته از سوی دیگر می‌توان گفت هنوز دلیل قانع‌کننده‌ای برای خرید بازی The Lord of the Rings: Gollum به عنوان یکی از طلایه‌داران کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت وجود ندارد و باید منتظر اطلاعات بیشتر بود. نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در رابطه با بازی The Lord of the Rings: Gollum از طریق قسمت پایین و از بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402