دانلود فیلم Fatale 2020 ؛ داستان، بازیگران و نمرات منتقدین

فیلم فاتال ۲۰۲۰ / فیلم Fatale 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Fatale 2020 یکی از جدیدترین فیلم‌های ژانر مهیج و رازآلود است. در این مطلب برای دانلود آن اقدام می‌کنیم و با جزئیات فیلم فاتال آشنا می‌شویم.

بار دیگر با معرفی یکی از جدیدترین فیلم‌های سال 2020 در خدمت شما هستیم. فیلم Fatale به کارگردانی دیون تیلور (Deon Taylor) یک فیلم سینمایی مهیج است که در 18 دسامبر 2020 برابر با 28 آذر 99 در سینماهای ایالات ‌متحده‌ آمریکا به نمایش درآمد. فیلمنامه فیلم فاتال ۲۰۲۰ به قلم دیوید لاگری (David Loughery) نوشته شده و بازیگرانی چون هیلاری سوانک (Hilary Swank)، مایکل ایلی (Michael Ealy)، مایک کولتر (Mike Colter) و جفری اونز (Geoffrey Owens) در این فیلم بازی می‌کنند. فیلم Fatale 2020 تاکنون پذیرای نظرات مختلفی از سوی منتقدین و بینندگان بوده است.

دانلود فیلم Fatale 2020

این مقاله از پلازا به معرفی فیلم رازآلود و مهیج Fatale 2020 اختصاص یافته است. اگر شما هم از طرفداران فیلم‌هایی در این ژانر هستید، با ما همراه باشید تا با این اثر بیشتر آشنا شویم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم Fatale 2020

در اولین بخش از مقاله آشنایی با فیلم فاتال برای شما لینک‌های دانلود فیلم Fatale 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده را آماده کرده‌ایم. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

کیفیت: 1080p | حجم: 1.51 گیگابایت

کیفیت: 720p | حجم: 770 مگابایت

داستان فیلم Fatale

داستان فیلم Fatale

دریک تایلر که سابقا یک ستاره بسکتبال بوده، اکنون همراه دوستش، ریف گیمز، یک آژانس استعدادیابی ورزشی در لس‌آنجلس دارد. در این فیلم مهیج روانشناختی و پرتعلیق می‌بینیم که زندگی کامل و عالی دریک چگونه جلوی چشمانش به آرامی نابود می‌شود. او سفری به لاس‌وگاس دارد و در این سفر به همسرش، تریس، خیانت می‌کند. دریک پس از بازگشت به منزلش در لس‌آنجلس درگیر یک سری تحقیقات پلیسی می‌شود و مسئولیت این تحقیق با کسی نیست جز کارآگاه والری کوئینلان که از قبل با دریک آشنا شده است.

بازیگران فیلم Fatale

در آگوست 2018 هیلاری سوانک به عنوان یکی از اولین بازیگران انتخاب شده به پروژه ساخت فیلم افسونگر پیوست. بقیه بازیگران از جمله مایکل ایلی، مایک کولتر، داماریس لوئیس (Damaris Lewis) و جفری اونز در سپتامبر همان سال به جمع بازیگران فیلم فاتال پیوستند و فیلمبرداری از ماه سپتامبر در لس‌آنجلس آغاز شد. در این بخش مروری بر بیوگرافی بازیگران اصلی داریم و سپس با دیگر بازیگران فیلم فاتال آشنا می‌شویم.

هیلاری سوانک در نقش کارآگاه والری کوئینلان

بازیگران فیلم Fatale

هیلاری سوانک با نام کامل هیلاری آن سوانک یکی از بهترین بازیگران و تهیه‌کنندگان آمریکایی است. هیلاری در تاریخ 30 جولای 1974 برابر با 8 مرداد 1353 در شهر لینکولن در ایالت نبراسکا چشم به جهان گشود. سوانک اولین بار در سن 9 سالگی برای نمایش The Jungle Book به روی صحنه تئاتر رفت. هیلاری 15 سال داشت که پدر و مادرش جدا شدند و مادر هیلاری برای اینکه دخترش به آرزوی دیرینه خود، یعنی بازیگری برسد همراه هیلاری به لس‌آنجلس نقل مکان کرد.

هیلاری بازیگری را از سال 1991 آغاز کرد و اولین بار در سال 1993 برای بازی در سریال Camp Wilder نامزد جایزه بهترین هنرمند جوان شد. سوانک با آثاری چون مجموعه فیلم‌های The Karate Kid و سریال Beverly Hills, 90210 شناخته شد و حضور در فیلم Boys Don’t Cry محصول سال 1999 و فیلم Million Dollar Baby محصول سال 2004 او را به شهرت بین‌المللی رساند. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به فیلم Insomnia محصول سال 2002، فیلم Amelia محصول سال 2009 و فیلم The Hunt محصول سال 2020 اشاره کرد. هیلاری سوانک علاوه بر جوایزی گه در کارنامه بازیگری خود دارد، نظیر جایزه اسکار، جایزه گلدن‌گلوب، جایزه امپایر و جایزه منتخب منتقدین، در سال 2005 نیز از سوی مجله Time به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار سال انتخاب شد.

مایکل ایلی در نقش دریک تایلر

تریلر فیلم Fatale 2020

مایکل ایلی که در اصل مایکل براون نام دارد، بازیگر 47 ساله آمریکایی متولد 3 آگوست 1973 (12 مرداد 1352) در واشنگتن است. او بازیگری را از اواخر دهه 1990 میلادی در تئاتر آغاز کرد و سپس راه خود را به سوی فیلم‌های سینمایی گشود. او با نقش ریکی نش در فیلم کمدی Barbershop محصول سال 2002 به شهرت رسید و سال بعد در فیلم 2 Fast 2 Furious بازی کرد.

مایکل به بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها ادامه داد تا اینکه در سال 2006 برای بازی در سریال Sleeper Cell نامزد جایزه گلدن‌گلوب شد. او همچنین در فیلم Seven Pounds محصول سال 2008 در کنار ویل اسمیت (Will Smith) بازی کرده و در سریال FlashForward محصول سال‌های 2009 تا 2010 نیز حضور دارد. مایکل در چند موزیک ویدئو از جمله موزیک ویدئو آهنگ Halo از بیانسه نیز بازی کرده است. مایکل ایلی در سال 2012 ازدواج کرد و اکنون همراه همسر و دو فرزندش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

مایک کولتر در نقش ریف گریمز

بازیگران فیلم فاتال

مایک کولتر با نام کامل مایک رندال کولتر، متولد 26 آگوست 1976 برابر با 4 شهریور 1355 در کارولینای جنوبی است. این بازیگر آمریکایی حرفه خود را با حضور در یکی از فیلم‌های کلینت ایستوود (Clint Eastwood)، به نام Million Dollar Baby، در سال 2004 آغاز کرد. کولتر در سریال‌هایی چون سریال The Good Wife محصول سال‌های 2009 تا 2016 و سریال The Parkers محصول سال‌های 1999 تا 2004 به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت تا اینکه در سال 2011 به عنوان یکی از نقش‌های مهم در سریال Ringer ظاهر شد.

نقش افسر جیمسون لاک در مجموعه فیلم‌های Halo را مایک کولتر بازی کرده است. او همچنین نقش لوک کیج، یکی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول را نیز در سریالی به نام Luke Cage بازی کرده است. جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که کولتر برای بازی در سریال Evil محصول سال 2019 تاکنون، نامزد جایزه منتخب منتقدین در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است. او در سال 2002 با ایوا کولتر (Iva Colter) ازدواج کرد و اکنون با دخترشان در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند.

جفری اونز در نقش بیل کرینپول

تریلر فیلم فاتال ۲۰۲۰

جفری لوئیس اونز (Geoffrey Louis Owens) که به عنوان یک بازیگر با نام جفری اونز شناخته می‌شود، متولد 18 مارس 1961 (27 اسفند 1339) در نیویورک است. پدر او، میجر اونز، سابقا یکی از نمایندگان مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا و مادرش معلم ادبیات و موسیقی بود. جفری در سال 1983 از دانشگاه ییل فارغ‌التحصیل شد و 2 سال بعد با حضور در سیتکام The Cosby Show حرفه بازیگری را آغاز کرد. جفری در سریال‌های بسیاری از جمله It’s Always Sunny in Philadelphia محصول سال 2005 تاکنون، سریال Lucifer محصول سال 2016 تاکنون و سریال FlashForward محصول سال‌های 2009 تا 2010 به عنوان بازیگر مهمان حضور یافته است.

در سال 2018 عکسی از جفری منتشر شد که در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشغول به کار است. اونز که متوجه شد توجهات به سوی او جلب شده از شغل خود استعفا داد و پس از آن در سریالی به نام The Haves and the Haves Not ظاهر شد. جفری اونز علاوه بر بازیگری به تدریس در دانشگاه ییل نیز مشغول است و طی 25 سال گذشته یکی از داوران رقابت‌های ملی شکسپیر بوده است.

در اینجا فهرستی از برخی دیگر از بازیگران فیلم فاتال را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • داماریس لوئیس (Damaris Lewis) در نقش تریسی تایلر
  • دنی پینو (Danny Pino) در نقش کارتر هیوود
  • دیوید هافلین (David Hoflin) در نقش افسر لوو
  • سم دالی (Sam Daly) در نقش افسر استالمن
  • تایرین ترنر (Tyrin Turner) در نقش تایرین ابناتی

نقد و بررسی فیلم Fatale 2020

نمرات منتقدین به فیلم Fatale

در آخرین بخش از این مطلب به بررسی فیلم فاتال ۲۰۲۰ از دیدگاه منتقدین می‌پردازیم. همانطور که در مقدمه بدان اشاره کردیم فیلم سینمایی Fatale در تاریخ 28 آذر 99 توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای آمریکا اکران شد. البته این فیلم در ابتدا قرار بود 30 خرداد 99 اکران شود، ولی به علت پاندمی کووید-19 تاریخ اکران به 9 آبان 99 تغییر کرد. تاریخ اکران فیلم Fatale چندین بار تغییر کرد و سرانجام در 28 آذر 99 این فیلم به روی پرده سینما رفت. فیلم افسونگر 2020 از 19 دی 99 در سرویس ویدئو به درخواست کمپانی Lionsgate در دسترس است.

نمرات منتقدین به فیلم Fatale متفاوت و در مجموع قابل قبول است. وبسایت راتن‌تومیتوز براساس 54 نقد امتیاز 46% را به فیلم Fatale داده است. این فیلم از دیدگاه منتقدین متاکریتیک نمره 42 از 100 و از دیدگاه بینندگان در IMDb نمره 5 از 10 را کسب کرده است. با ما همراه باشید تا نظرات منتقدین در نقد فیلم Fatale را با هم بخوانیم.

نقد و بررسی فیلم Fatale 2020

Film Threat / آلن نگ: 75

فیلم فاتال، با توجه به اینکه بازیگرانی جدی در آن بازی می‌کنند، هیچگاه خودش را جدی نمی‌گیرد. در مجموع، این فیلم سرگرمی خوبی است و یک فیلم عالی برای زمانی است که با دوستانتان هستید و تصمیم می‌گیرید یک فیلم دیوانه‌وار ببینید.

The Hollywood Reporter / فرانک شیک: 60

دین تیلور فیلمسازی زبل و حیله‌گر است که همه چیز را در فیلم به سرعت و سرگرم‌کننده به پیش می‌برد. فیلم فاتال همچنین با تشکر از فیلمبرداری عالی دانته و سطح بالای طراحی صحنه و طراحی لباس‌ها، یک فیلم فوق‌العاده شده است.

Variety / دنیس هاروی: 50

داستان فیلم فاتال رضایتمندی‌های مد نظر را فراهم می‌کند، خیانت و دیوانگی‌های نابکارانه مجازات می‌شوند، شاید حتی بیش از آنچه بیننده انتظار دارد. بخشی از آن به این دلیل است که سوانک، که البته به اندازه کافی برای این نقش خوب است، اما نتوانسته جرقه زوال عقل والری را به اندازه کافی نشان دهد.

فیلم سینمایی Fatale

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 38

همانطور که پیچ و خم‌های داستان به طور فزاینده‌ای مضحک می‌شوند، برخی از شخصیت‌ها نیز فقط برای اینکه اجزای داستان را کنار هم نگاه دارند، بسیار احمقانه رفتار می‌کنند و فیلم به مرور بسیار خسته‌کننده و کسالت‌آور می‌شود.

IndieWire / کیت اربلاند: 33

چیزی که در مورد جدیدترین فیلم تیلور بسیار افتضاح و وحشتناک است، نه بازی بد سوانک یا جنون دیوانه‌وار شخصیت اوست و نه حتی نامناسب بودن ایلی برای شخصیت احمقش، بلکه این حس است که فیلمی در این ژانر همچنان می‌تواند شیطنت‌های بسیاری داشته باشد و این چنین بد عمل کند.

RogerEbert.com / کریستی لمیر: 25

سرعت اتفاقات در فیلم Fatale به قدری کند است که نمی‌تواند به عنوان یک فیلم مهیج رمانتیک محسوب شود. فیلم حتی یک داستان احتیاطی نیز دارد، زیرا همه شخصیت‌های فیلم مکار و کثیف هستند؛ در نتیجه حقیقتا به هیچکس در فیلم ظلم نشده است.

کلام آخر

داستان فیلم فاتال

این مطلب با دانلود فیلم فاتال ۲۰۲۰ شروع شد و پس از آشنایی با بازیگران و داستان فیلم فاتال به سراغ نظرات منتقدین در مورد این فیلم رفتیم. اکنون حرف‌های ما در مورد فیلم Fatale 2020 به پایان رسیده و نوبت آن است تا با نظرات شما در مورد این فیلم رازآلود و مهیج آشنا شویم. نظر شما در مورد فیلم سینمایی Fatale چیست؟ آیا این فیلم توانست به عنوان یک فیلم جذاب و دیدنی خود را در دل شما جا کند؟ نظرتان در مورد بازی هیلاری سوانک و دیگر بازیگران چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402