ترفند های سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل

ترفندهای سئو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مطلب بهترین ترفند ها و به روز ترین تکنیک هایی که ممکن است برخی از سئو کاران آن را ندانند برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما بتوانید به بهترین نحو ممکن سئو وب سایت خود را انجام بدهید و همیشه در رنک 1 گوگل باشید و با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا باهم چند تا از تکنیک های سئو را یاد بگیریم.

اگر کسب و کار شما از آن مدل از کسب و کارهایی میباشد که مغازه ای فیزیکی ندارید پس سئو برای شما از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد . اگر شخصی از فضای  اینترنت و از موتور های جست وجو نتواند وارد سایت شما شود عملا شما مانند مغازه داری هستید که 24 ساعته در مغازه اش باز است ولی هیچ مشتری ندارد در اینجا است که اهمیت سئو برای شما روشن میشود.

دانستنی ها! : 93% سرچ های کاربران از طریق موتور های جست وجو انجام میشود.

مهارت های زیادی و همین طور نیاز به تجربه و دانش بالایی دارید تا بتوانید در صفحات اول موتور جست و جو به چشم بیایید و همانطور که میدانید بیشتر بهترین شرکتهای سئو در ایران در تهران هستند و شما باید در صورت بلد نبودن سئو با این شرکت ها قرار داد های سنگین ببندید و اگر در شهرستان هستید برای سئو بهتر باید از خدمات سئو در تهران استفاده کنید.

آنالیز رقبا برای شما یک قسمت پر اهمیت است. شما باید استراتژی خودتان را با در نظر گرفتن رقبایتان بچینید، در این صورت است که ترافیک زیادی را برای سایت خود مشاهده میکنید و اینگونه است که میتوانید فروش زیاد را تجربه کنید وهر روز شاهد این باشید که مشتریان در  مغازه ی شما صف میکشند!

شما همانطور  که گفته شد باید در هر زمینه ای چه خدماتی و یا آموزشی فعالیت میکنید رقبایتان را در نظر بگیرید.در ادامه سراغ چند تا از تکنیک های سئو میرویم با ما همراه باشید.

  • سرعت لود سایت شما اهمیت دارد

تایمی که زمان  میبرد تا صفحه سایت شما لود شود به چند عامل بستگی دارد:

در ابتدا باید بگوییم که اگر سرعت سایت شما مناسب نباشد گوگل به سرعت با استفاده از الگوریتم های قوی این موضوع را متوجه میشود و در نهایت سایت شما آسیب میبیند. و همین طور کاربران تایم زیادی را منتظر نمیمانند که سایت شما لود شود پس از این نظر هم آسیب میبینید.

بهینه شدن یک سایت خیلی اهمیت دارد و بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید ارزش دارد. تحقیقات نشان دهنده این است که 40٪ از کاربران  در هنگام لود شدن بیشتر از 3 ثانیه،از وب سایت شما خارج میشوند وجالب تر این است که 80٪ کاربران به آن وب سایت بر نخواهند گشت که این موضوع برای رنک گرفتن سئو شما ضرر های زیادی دادر چونکه در اخر موجب کم شدن ترافیک سایت شما خواهد شد . اما اگر سرعت لود صفحات شما زیاد باشد، موجب این خواهد شد که کاربران دوباره به سایت برگردند. در این خصوص الگوریتم Google محبوبیت وب سایت شما را درک میکند و رنک جستجوی شما را بر این اساس تنظیم خواهد کرد.

اگر قصد دارید سرعت وب سایت خود را بررسی کنید، میتوانید از خدمات ابزار های سئو مثل pingdom و یاgtmetrix به صورت رایگان  با ساخت حساب استفاده کنید. با این ابزار ها این امکان را دارید که سایت خودتان را از نقاط مختلف چک کنید.

  • شناخت رقبا سایت

رقبای خودرا مدام بررسی کنید و با کمک گرفتن از گوگل، محصولات و خدمات خود را سرچ کنید تعداد نتایجی را که به دست آوردید در صفحات جستجو مقدار رقبای شما به حساب می آیند که برای گرفتن رتبه بهتر باید آنها را چک کنید و از رقبای خود عملکردی بهتری را نزد گوگل به نمایش بگذارید.

فهم این مطلب که چگونه در برابر رقبای خود زیرکانه تر رفتار کنید و اکنون موقع آن است که معیارهای اصلی رقیبتان را مورد سنجش قرار بدهید و در بازار مشترک منصفانه تر عمل کنید. از آنجایی که این کار خیلی تخصصی است پیشنهاد ما به شما این است که تعرفه سئو سایت را بررسی کنید و به یک شرکت این کار را واگذار کنید. 

افزایش رتبه سایت در گوگل

  • روش های حضور آنلاین را چک کنید

جزئیات مدل  حضور در این رقابت را بطور کامل چک کنید. آیا رقبای شما برای تبلیغات کلیکی (PPC) بودجه ای را در نظر گرفته اند، آیا از الگوهای منحصر به فردی کمک میگیرند ، آیا آنها دارای چندین صفحه لندینگ میباشند که به بالا رفتن ترافیک و کسب درآمد سایت تبدیل خواهد شد .

  • به نظرات مشتریان رقیبتان اهمیت بدهید

از بررسی های آنلاین مانند گوگل، بررسی محصولات، بررسی شبکه های اجتماعی و وبلاگ، همه نظرات را بخوانید ، اغلب افراد روند بررسی آنلاین را یکی از فاکتورهای اصلی  خرید خود میگذارند، بنابر این مخاطبین متود هایی را  قبول دارند که مردم به آن اعتماد بیشتری میکنند ، نمایش نظرات مثبت و منفی نشان دهنده این است که هیچ چیزی برای مخفی کردن وجود ندارد و آنها با مشتریان خود صادق هستند و همین کار باعث بالا رفتن ترافیک سایت آنها میشود.

  • از موقعیت یابی کلمات کلیدی رقبا آگاهی پیدا کنید

 

با کمک گرفتن  از ابزار Ahrefsچک کنید که چه کلمات کلیدی در 100 نتیجه برتر در رقابت با شما به نمایش گذاشته میشود. اگر بتوانید به این آگاهی برسید که کدام کلمات کلیدی را هدف قرار بدهید تا بتوانید ورودی و همین طور فروش بالای از آنها را یاد بگیرید.

Ahrefs ابزاری میباشد برای تجزیه و تحلیل بک لینک وب سایت ها از آن کمک میگیرند به کمک این ابزار مشخصات لینک دهنده به وب سایت رقبای خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهید، اگر قصد دارید بهترین کلمات کلیدی را برای جستجوی ارگانیک و یا پولی کسب کنید. برای کمک گرفتن از این ابزار پر مصرف باید اشتراک پریمیوم  اکانت را خریداری کنید از سایتهای معتبر در این زمینه.

  • از تفاوت کلید واژه آگاهی پیدا کنید

به کمک Keyword Gap جایگاه و تمام شباهت و اختلاف های به وجود آمده بین کلمه کلیدی شما و رقبایتان، شامل نتایج ارگانیک و یا نتایج کلیکی برای آن محصول لیست شده و نمایش داده خواهد شد.

  • تولید محتوا رکن اصلی سایت شما

هر چند وقت یک بار وب سایت خود را اپدیت کنید. اگر از روز اول ساخت وب سایت تاکنون آن را اپدیت نکرده اید، احتمال اینکه رتبه خوبی نداشته باشید هست.

محتوای شما حتما باید با کیفیت بالا، جدید و مرتبط تولید شود. اگر سایت شما دارای اطلاعات بروز، هیجان انگیز و یا خبرهای ارزشمندی در برداشته باشد، بازدید کنندگان زمان بیشتری در صفحات سایت شما میگذارنند.

وب سایتهایی که محتوای بسیار آموزنده ای به کاربرانشان ارائه میکنند، اغلب مدت زمان ماندگاری یا بانس ریت بیش تری دارند. زمانی که کاربران وب سایت شما را از یک مرورگر گوگل کروم در بوک مارک خود قرار میدهند، میتواند به رتبه بندی سئو شما کمک خوبی کند. کیفیت بالا و محتوای مناسب، شانس اینکه وب سایت شما توسط بازدید کنندگان بوک مارک شود را زیاد میکند.

چک کنید رقبای شما چه محتوای رامورد هدف قرار داده اند. راهی برای بهبود محتوا وب سایت خود یا پیدا کنید یا بسازید برای نمونه محتوایی با کیفیت در حیطه کاری تان تولید کنید، از سئو On-site، Off-site، Landing Page، اخبار، تصاویر با کیفیت، سوالات متداول، اینفوگرافیک، ویدئو، پادکست، وبینارها وغیره کمک بگیرید.

شرکت مهام ارایه دهنده خدمات سئو و طراحی سایت در تهران و طراحی سایت در قم . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09378376373 تماس بگیرید.

ترفند های سئو

ترفند های سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402