دانلود نقطه بازی اندروید و iOS | جوانب نقطه بازی دو نفره

بازي نقطه خط براي ايفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین بازی‌های پلتفرم اندروید بازی نقطه بازی دو نفره محسوب می‌شود. در نقطه بازی انلاین دو یا چندنفر به کامل کردن جداول مربعی می‌پردازند. در مقاله پیش رویتان به بررسی جوانب مختلف نقطه بازی اندروید و پس از بررسی بازي نقطه خط براي ايفون لینک دانلود بازی نقطه خط را قرار می‌دهیم.

نقطه بازی اندروید یک بازی مداد و کاغذی دو نفره و یا بیشتر است که در قرن نوزده توسط یک ریاضیدان فرانسوی به نام ادوارد لوکاس (Edouard Lucas) طراحی شده است. نقطه بازی دو نفره تا کنون اسم‌های گوناگونی داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به بازی نقطه‌ها (Game of dots)، شبکه نقطه به نقطه (Dot to dot grid)، بازی جعبه‌ها و عناوین گوناگون دیگر اشاره کرد. شروع نقطه بازی اندروید با شبکه‌ای خالی از نقطه‌ها شروع می‌شود. بازي نقطه خط براي ايفون را عموما یکی از پرطرفدارترین عناوین اندروید می‌دانند. بر همین اساس بر آن شدیم تا در مقاله‌ای که در پیش رو دارید لینک دانلود بازی نقطه خط را برای شما قرار داده و این بازی را برای شما مورد معرفی قرار دهیم. همراه پلازا بمانید.

در ویدیوی زیر می‌توانید «آموزش بازی نقطه خط» را تماشا کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

نقطه بازی چگونه است؟

در ادامه قصد داریم بازی نقطه بازی را برای شما مورد معرفی قرار داده و تشریح کنیم. همانطور که اشاره کردیم این بازی با شبکه‌ای خالی ار نقطه‌ها شروع می‌شود. در بازی فکری نقطه بازی چهارمین خط مربوط به یک مربع توسط هر بازیکن که کامل شود آن بازیکن یک امتیاز کسب کرده و یک دور دیگر می‌تواند بازی کند. کسب امتیاز شما در نقطه بازی کودکانه بدین شیوه صورت می‌گیرد که یک حرف مشخص به عنوان نماد شما در مربع مورد نظر قرار می‌گیرد. هر دو بازی نقطه خط ضربی و معمولی زمانی تمام می‌شوند که دیگر امکان قرار دادن هیچ خطی در مربع‌های مورد نظر نباشد.

برنده بازی نقطه خط آنلاین و آفلاین نیز کسی است که بیشترین میزان امتیاز را از آن خود کند. میزان بزرگی یک بورد در نقطه بازی انلاین جدید و قدیمی می‌تواند تغییر کند. به عنوان مثال اگر زمان کافی برای بازی کردن در اختیار ندارید و یا می‌خواهید بازی را یاد بگیرید یک بورد دو در دو (که شامل نقطه‌های سه در سه می‌شود) مناسب به نظر می‌رسد. در آن سوی ماجرا بورد پنج در پنج می‌تواند برای حرفه‌ای‌ها مناسب‌تر باشد.

نقطه بازی دو نفره / نقطه بازی اندروید

در بازی نقطه بازی اندروید یک نمودار در سمت راست این امر را نشان می‌دهد که یک بازی در حال انجام گرفتن در یک بورد دو در دو (با نقطه‌های سه در سه) است. نکته دیگر در رابطه با مبحث استراتژی در نقطه بازی دو نفره است. می‌توان گفت برای اکثر بازیکن‌های مبتدی بازی نقطه بازی اندروید با یکسری نقطه‌های به هم چسبیده شده تصادفی شروع می‌شود و در این حال بهترین استراتژی آن است که بازیکنان خط سوم را به هیچ مربعی اضافه نکنند. این استراتژی تا زمانی ادامه می‌یابد که در بازي نقطه خط براي ايفون تمامی جعبه‌ها به شکل زنجیره درآیند. مقصود از زنجیره در نقطه بازی انلاین گروهی از یک و یا چندین جعبه در کنار هم است که سبب می‌شود انجام دادن یک حرکت تمامی جعبه‌ها را از آن شما و یا حریفتان کند.

همچنین بخوانید :

نوعی استراتژی پیچیده‌تر نیز در نقطه بازی اندروید وجود دارد که بازیکنان با تجربه‌تر از آن استفاده می‌کنند و استراتژی دوگانه (Double-cross) نام گرفته است. بازیکنانی که در بازی نقطه بازی دو نفره از این استراتژی استفاده می‌کنند تمامی جعبه‌های موجود در یک زنجیره را به غیر از دو جعبه پر می‌کنند و حریف خود را مجبور می‌کنند که دو جعبه مورد نظر را پر کند و مجبور شود که زنجیره بعدی را آغاز کند. در نقطه بازی اندروید از این استراتژی می‌توان فارغ از اینکه چه میزان زنجیره‌های مختلف وجود دارد استفاده کرد.

دانلود بازی نقطه خط / نقطه بازی انلاین

نام انگلیسی بازی نقطه خط یا نقطه بازی چیست؟

اگر بخواهیم به شکل ساده توضیح دهیم نام انگلیسی نقطه بازی انلاین Dots and Boxes محسوب می‌شود. در رابطه با نقطه بازی دو نفره مورد دیگری که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم شکل‌های بصری مختلف این بازی است. بازی نقطه بازی اندروید لزوما در قالب جداول مستطیل شکل تجربه نمی‌شود و می‌توان آن را در قالب یک جداول مثلثی یا شش ضلعی نیز تجربه کرد.

دانلود بازی نقطه خط آنلاین پول بی نهایت / دانلود بازی نقطه خط آنلاین هک شده

چگونه نقطه بازی دو نفره را می‌توان برد؟

قبل از قراردادن لینک دانلود بازی نقطه خط قصد داریم کمی به استراتژی‌های مورد نیاز برای بردن این بازی اشاره‌ای داشته باشیم. برای بردن یک بازی در نقطه بازی اندروید توصیه اول ما به شما آن است که سومین خط مربوط به یک مربع را نکشید؛ مگر آنکه این امر واقعا لازم و ضروری باشد. در نقطه بازی دو نفره هنگامی که یک جدول مربعی سه خط کشیده شده داشته باشد بازیکن بعدی به راحتی می‌تواند مربع مورد نظر را پر کند تا یک امتیاز به دست آورد. در ابتدای نقطه بازی انلاین به ویژه هیچ دلیلی وجود ندارد که سومین خط را بکشید چرا که در این صورت صرفا امتیازی رایگان نصیب حریف یا رقیب خود خواهید کرد.

نکته دومی که در رابطه با نقطه بازی دو نفره قصد داریم به آن اشاره کنیم لزوم دقت به طول زمان یک دور بازی است. در این رابطه باید مواظب باشید که کمترین میزان زنجیره را به حریف خود بدهید. علاوه بر این در هر زنجیره‌ای که بیش از سه مربع داشته باشد سعی کنید اجازه بدهید که حریفتان دو مربع آخر را از آن خود کند. این امر سبب می‌شود که رقیب شما در بازي نقطه خط براي ايفون مجبور شود که دو مربع مورد نظر را پر کند و شروع کننده زنجیره بعدی شما باشید. علاوه بر این اگر حریفتان در نقطه بازی انلاین حریف قدری باشد می‌توانید او را مجبور کنید که اولین زنجیره را به شما بدهد.

بازی نقطه بازی / دانلود نقطه بازی دو نفره

دانلود بازی نقطه خط

در ادامه با دانلود نقطه بازی دو نفره همراه شما هستیم. برای دانلود نقطه بازی اندروید و آیفون می‌توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی نقطه خط آنلاین پول بی نهایت برای اندروید

دانلود بازی نقطه خط آنلاین هک شده

دانلود بازی نقطه خط آنلاین برای آیفون

دانلود بازی نقطه خط آنلاین برای ایفون / نقطه بازی انلاین جدید

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید نقطه بازی اندروید را برای شما معرفی کرده و سعی کردیم که جوانب مختلف این بازی ساده اما در عین حال استراتژیک را مورد بررسی قرار دهیم. پس از آن لینک دانلود بازی نقطه خط را برای شما قرار دادیم و استراتژی‌های مورد نیاز برای پیروز شدن در نقطه بازی اندروید را نیز برایتان برشمردیم. امیدواریم که با خواندن مقاله‌مان اطلاعات کافی را در رابطه با بازی نقطه خط برای آیفون و اندروید به دست آورده باشید.

نظر شما در رابطه با نقطه بازی دو نفره چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402