راهنمای خرید بهترین گیت فروشگاهی در ایران

راهنمای خرید بهترین گیت فروشگاهی در ایران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فروشندگان در هنگام خرید حضوری مشتریان با وجود سیستم های نظارتی پیشرفته , دیگر آن چنان نگران افرادی نیستند که خود را جای خریدار جا می زنند و به فروشگاه دستبرد می زنند. امروزه مردم بیشتر علاقمند هستند تا شخصا” به لمس و بررسی و انتخاب خرید های خود بپردازند و دور از دسترس قرار دادن کالاها دیگر جزء مواردی نیست که در فروشگاه ها از سمت مشتری خوشایند باشد . سیستم های امنیتی و نظارتی چون دوربین های مدار بسته، گیت فروشگاهی، دزدگیر لباسفروشی و موارد دیگر از چند جهت خیال فروشندگان و صاحبان مغازه ها را راحت کرده و سبب جلب رضایت مشتریان شده است. در فروشگاه هایی مانند لباس فروشی های بزرگ وجود تگ لباس و گیت یک موهبت بزرگ برای کارکنان بوده است؛ چرا که هر شخصی اگر بدون جدا کردن تگ دزدگیر قصد خروج از فروشگاه ها را داشته باشد بلافاصله با عبور از گیت فروشگاه آلارم داده و فروشنده از موضوع اطلاع پیدا می کند. تگ ها و گیت های فروشگاهی دارای انواع و اقسامی هستند که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم. همراه ما باشید.

فهرست عناوین مطلب:

راهنمای خرید بهترین گیت فروشگاهی در ایران

معرفی گیت فروشگاهی و انواع آن در بازار

برای جلوگیری از سرقت، گیت های فروشگاهی با فناوری های مختلفی چون آنتن، برد الکترونیکی , لیبل و تگ طراحی شدند تا اگر تگ یا لیبل متصل به کالایی در محدوده فرکانس رادیویی آنتن قرار داشته‌باشد توسط آنتن شناسایی شده و آلارم هشدار خروج کالای غیرقانونی به صدا در می‌آید. انواع گیت های فروشگاهی شامل موارد زیر است:

  • گیت فروشگاهی RF

این گیت از امواج رادیویی برای شناسایی تگ‌ها استفاده می‌کند. گیت های RF که به تکنولوژی RFID نیز معروف هستند بسیار توانمند بوده و استفاده از آن‌ها بسیار متداول می باشد چون احتمال خطا در آن ها خیلی پایین است. گیت فروشگاهی RF کارآمد بوده و سریع و آسان نصب می شود. از دیگر ویژگی های مثبت گیت ضد سرقت RF قابلیت انطباق با محیط و قیمت مناسب آن است. تنها مشکل گیت فروشگاهی RF تداخل فرکانسی با فروشگاه های همجوار است که این مشکل قابل رفع است.

گیت فروشگاهی Acoustic-Magnetic به صورت همزمان از هر دو فناوری صوتی و مغناطیسی استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این گیت حساسیت خیلی قوی ،قدرت عملکرد بالا، تشخیص قوی و مناسب مخصوصا در مجاورت با اشیاء فلزی و همچنین عدم تداخل می‌باشد. این گیت در فرکانس 58 KHz فعالیت می‌کند و محدوده وسیع‌تری را پوشش می‌دهد. این مدل در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM با نیروی الکترومغناطیسی کار می کند. این گیت با وجود اشغال فضای بیشتر نسبت به دیگر نمونه‌ها، پوشش دهی محدود به 80 سانتی‌متر و محدوده فرکانسی بین 1 تا 1000 هرتز دارد و علاوه بر این نیاز به هزینه بیشتری دارد. ولی قابلیت منحصر به فرد آن امکان فعال و غیرفعال سازی تعداد نامحدود تگ و لیبل توسط این گیت فروشگاهی است.

دزدگیر پوشاک یا تگ لباس چیست؟

دزدگیر پوشاک یا تگ لباس چیست؟

یکی از مهم‌ترین تجهیزات امنیتی فروشگاه، دزدگیر یا تگ لباس است. این تگ به لباس های موجود در فروشگاه متصل شده و اگر قبل از جدا شدن از محصول از گیت فروشگاهی رد شود، این تگ آلارم را به صدا درآورده و فروشنده را از خطر سرقت احتمالی با خبر می‌کند. برای همین هنگام فروش و بعد از پرداخت هزینه توسط مشتری، دزدگیر توسط دستگاه جداکننده مخصوص از آن جدا شده و کالای مورد نظر به مشتری تحویل داده می‌شود. دزدگیر لباس در انواع مختلفی تولید و طراحی شده است که همه کاربرد یکسانی دارند ولی از لحاظ ابعاد , گیرایی و ظاهر متفاوت ساخته شده اند و قیمت دزدگیر لباس ها را از همدیگر متفاوت می سازد.

تگ های دزدگیر لباس که روی خود لباس‌ها نصب می شوند و از بدنه‌ای از جنس پلاستیک تزریقی با استحکام و مقاومت بالا، سیم‌ پیچ‌ها و فریت‌هایی که درون بدنه قرار دارند، سوزن‌هایی که به قفل‌ها متصل شده و باعث جدا نشدن و محکم ماندن تگ دزدگیر لباس می‌شوند تشکیل شده‌اند که با افزایش قطر تگ، دقت و گیرایی دزدگیر نیز افزایش پیدا می‌کند. البته امروزه تگ‌های کوچکتر و با دقت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند که با باریک شدن سیم‌های درون سیم‌پیچ، دقت آن‌ نیز افزایش می‌یابد.

نکته‌ای که حتماً باید به آن توجه کرد این است که هیچوقت به جدا کردن دزدگیر لباس با دست خالی اقدام نکنید. چون امکان آسیب رسیدن به لباس را بالا می‌برید. این دزدگیرها حتما باید با دستگاه مغناطیسی مخصوص جدا شوند. دستگاه جداکننده دزدگیر لباس این‌ کار را با استفاده از قدرت میدان مغناطیسی فوق‌العاده قوی خود انجام می‌دهد.

انواع مختلف دزدگیر لباس یا تگ لباس شامل چه مواردی می شود؟

انواع مختلف دزدگیر لباس یا تگ لباس شامل چه مواردی می شود؟

دزدگیرهای لباس در ابعاد و طراحی‌های مختلفی وجود دارند ولی همه‌ی آن‌ها کاربرد یکسانی دارند. در ادامه چند مورد از معروف ترین تگ های دزدگیر لباس را به شما معرفی می کنیم:

1)تگ صدفی : این تگ‌ها به خاطر داشتن سطح صاف ، طراحی جدید تر و وزن کم ‌تر نسبت به سایر تگ‌ها در لباس فروشی‌ها رواج یافته‌اند. قطر این تگ‌ها 54 میلی‌ متر می باشد . تگ صدفی از فناوری‌های AM و RF استفاده کرده و از فرکانس‌های 3.25 ، 4.75 ، 8.2 و 10.2 مگاهرتز و 58 کیلوهرتز AM استفاده می کند.

2)تگ گلفی :  این تگ لباس به خاطر شباهتش به توپ گلف به این صورت نامگذاری شده است. تگ گلفی اصولا در لباس فروشی‌ها کاربرد داشته و در دو سایز بزرگ و متوسط تولید می‌شود. از فناوری‌های AM و RF استفاده کرده و از فرکانس‌های 3.25 ، 4.75 ، 8.2 و 10.2 مگاهرتز و 58 کیلو هرتز AM استفاده می کند.

3)تگ پاندا : به لباس های نوزادان متصل شده و ظاهری شبیه یک پاندا دارد و یک سوزن به قفل آن وصل میشود. برای انواع پوشاک مخصوصا کیف و کفش کودکان مناسب است. تگ پاندا از دو فرکانس 8.2 مگاهرتز RF و 58 کیلو هرتز AM استفاده می‌کند.

4)تگ چهارگوش :در دو سایز کوچک و بزرگ برای انواع پوشاک، کیف، کفش و کالاهای کوچک و بزرگ مناسب است. این دزدگیر لباس با قابلیت چسباندن برچسب قیمت یا اطلاعات کالا روی آن، هم با پین (جهت پوشاک) و هم با بند (جهت کیف و کفش و کالاهای حلقه‌دار) استفاده می‌شود.

5)تگ دزدگیر یوفو(گریف یا x40 ) : قیمت این نوع تگ کمی نسبت به بقیه مدل‌ها بیشتر است ولی طراحی بسیار زیبا و گیرایی بالای آن باعث محبوبیت آن شده ‌است. این تگ ضد سرقت از فناوری  Radio Frequency_RF   و فرکانس 8.2 مگاهرتز استفاده می‌کند.

دزدگیر-پوشاک-1

سخن پایانی

از گذشته تا کنون نگرانی زیادی در مورد سرقت در میان شلوغی فروشگاه های بزرگ چون هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بود است. اما حالا به آسانی برای حفظ امنیت کالاهای موجود در فروشگاه‌های بزرگ از جمله لباس، از گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس استفاده می‌شود. در سیستم امنیتی پس از اتصال تگ به کالاهای مورد نظر فقط توسط دستگاه مخصوص جداسازی دزدگیر لباس امکان خنثی و جدا کردن آن وجود دارد. اگر شخصی سعی کند قبل از جدا کردن تگ کالا را از فروشگاه خارج کند، باعبور تگ از گیت فروشگاهی آلارم گیت فروشنده را از سرقت با خبر می کند. فروشگاه بزرگ صنعتینو با ارائه گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس در شکل‌ها و ابعاد مختلف با هدف نظارت و حفظ امنیت فروشگاه های بزرگ و کوچک توانسته با ارائه بهترین ها قدم بزرگ و موثری در این راه بردارد. در فروشگاه صنعتینو گارانتی محصولات و همینطور قیمت ها کاملا تضمین شده است و بن های تخفیف بسیار مناسبی برای مشتریان در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن به مشتریان مشاوره های لازم در مورد قیمت دزدگیر لباس و گیت ها داده می شود. ممنون از توجه شما عزیزان.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402