اولویت تیم توسعه ی PUBG در سال 2018 یک بازی « رقابتی » و « کاملا رایگان » است

PUBG
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

PUBG مخفف نام PlayerUnknown’s Battlegrounds (میدان های نبرد بازیکن ناشناس) است. این بازی نام خود را از خالقش گرفته، برندن گرین آیدی گیم خود یعنی PlayerUnknown (بازیکن ناشناس)  را برای این بازی استفاده کرد و شاید خودش هم فکر نمی کرد آنچه آفریده روزی به این جایگاه برسد. داستان خلق PUBG و اوج گرفتن آن را می توانید در نوشته ی زیر بخوانید.

در این رابطه بخوانید:  بازی شماره یک جهان به موبایل راه پیدا کرد؛ چیزی جلودار PUBG نیست

2017 برای تیم سازنده ی PUBG سالی پر از استرس و هیجان بود. آن ها در عین حال که غرق در موفقیت غیرمنتظره ی بازی خود بودند، به شدت برای برطرف کردن مشکلات اجرایی PUBG تلاش می کردند. مشکلاتی که زیاد و عمیق بودند و فشار زیادی به تیم PUBG وارد کردند. بروز این اشکالات تقصیر تیم سازنده نبود؛ PUBG هنوز در مرحله ی بتا و دسترسی اولیه به سر می برد و چنین مشکلاتی برای نسخه ی بتای هر بازی طبیعی است.

PUBG

 مشکلات اجرایی PUBG به شکل کنایه آمیزی از موفقیت این بازی سرچشمه می گیرد. هیچ گیمی در مرحله ی دسترسی اولیه به چنین موفقیتی نمی رسد اما PUBG در این مرحله بیش از 24 میلیون نسخه فروش داشت و ظرف چند ماه سیل میلیونی بازیکنان به سمت گیمی که هنوز مراحل ساخت خود را طی می کرد سرازیر شدند و همه ی این ها فقط روی یک پلتفرم بود؛ PC.

این هجوم بازیکن فشار زیادی روی ناشران PUBG آورد. از سوی دیگر، گیمرهای صاحب ایکس باکس و پلی استیشن که همیشه به خاطر داشتن کنسول، در بهره مندی از بازی های تاپ و جدید خود را محق تر از صاحبان PC می دانند، ناگاه با بازی بی نظیری مواجه شدند که برخلاف بازی های دیگر فقط برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده بود.

این مساله حجم عظیمی از درخواست های گیمرهای صاحب کنسول برای انتشار نسخه ی کنسولی PUBG را بر سر تیم سازنده آوار کرد. این مشکل در کنار تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات اجرایی تمام توان سازندگان را گرفت و باعث شد PUBG ماه ها در نسخه ی 1.0 دسترسی اولیه بماند.

اما مهم تر از نسخه ی کنسولی یا هر چیز دیگری، ساخت و عرضه ی نسخه ی اصلی بازی بود که سازندگان قول انجام آن را تا پایان 2017 داده بودند. این کار تقریبا غیرممکن به نظر می رسید اما تیم PUBG تمام توان خود را به کار گرفت و بالاخره موفق شد با فاصله ای میلی متری قبل از تمام شدن سال 2017 نسخه ی اصلی PUBG را منتشر نماید.

PUBG

برندن گرین یا همان PlayerUnknown هفته ی گذشته در مورد بازی مصاحبه ای انجام داد و در آن تاکید کرد که تیم PUBG ، نسخه ی 1.0 با به چشم « پایان یک آغاز» می بینند. مقصود او از این حرف آن است که ویژگی های اصلی بازی همچنان حفظ می شود اما سازندگان PUBG به هیچ وجه به کیفیت فعلی بازی بسنده نخواهند کرد. گرین در این مصاحبه گفت:

بازی مشکلات متعددی دارد. هنوز هم گاهی گیر می کند و شاهد رابر بندینگ هستیم.. در حال حاضر ما سرگرم کار بر روی چنین مشکلاتی هستیم. حل کردن این مسائل برای ما یک ماراتن محسوب می شود.

رابِر بِندینگ (rubberbanding) به معنای کشیده شدن کش است (مانند کش تیر و کمان سنگی) و به حالتی گفته می شود که در آن سرور بازی ناگهان کاراکتر بازیکن را جلو عقب می برد. این مشکل به شدت بازیکن را آزار می دهد، به خصوص در جریان بازی های مولتی پلیر که واکنش در کسری از ثانیه تعیین کننده است.

گرین می گوید تیم PUBG دارد روی حل رابر بندیگ کار می کند اما حل کامل این مشکلات به زمان نیاز دارد. زیرا چنین مشکلاتی معمولا بسیار پییچده تر از آن هستند که نشان می دهند. اولویت مهم دیگر تیم PUBG برای سال 2018 افزودن مجموعه ای از ویژگی های خارج از مسابقه به PUBG است. همان ویژگی هایی که معمولا در بازی های شوتر متمرکز بر مولتی پلیر شاهد هستیم.

گرین می گوید:

هدف ما ایجاد یک سیستم لول دهی به کاراکتر و قابلیت های رتبه بندی به بازی است طوری که بازیکن احساس نزدیکی بیشتری با کاراکتر خود داشته باشد. در مورد رتبه بندی، تیم همین حالا هم مواردی را آزمایش کرده و سعی داشته از سیستم های رتبه بندی حریف یابی در پس زمینه ی بازی استفاده کند.

تیم سازنده ی PUBG قصد دارد برنامه های خود را به سمت رقابتی کردن بازی ببرد و از مکانات ورزش های الکترونیکی استفاده کند. گرین می گوید:

PUBG همین حالا هم بسیار رقابتی است اما زمانی که مشکلات اجرایی و گرافیکی از میان برداشته شود، تیم می تواند یک بار دیگر تمام دیتا را مرور کند و بالانس بازی را به دلخواه خود تغییر دهد.

PUBG

گرین قصد دارد روش های بیشتری برای بازی کردن ایجاد کند تا مردم بتوانند از راه های مختلف PUBG را تجربه کنند. تیم او می خواهند با اضافه کردن نقشه های جدید، طرح های ساختاری خود را روی بازی پیاده کنند. نقشه ی بیابانی میرامار (Desert map Miramar) که به تازگی ساخته شده، تجربه ی بازی کردن در PUBG را بسیار تغییر می دهد و باعث می شود بازیکن روی تنوع ساختاری و تاکتیکی تمرکز کند.

یکی دیگر از برنامه های سازندگان PUBG اضافه کردن مودهای جدید به بازی است که البته هنوز در مراحل اولیه است. گرین می گوید تا زمان عملی شدن این برنامه ها، قصد دارید کاری کنیم که مردم مود بازی را به سلیقه ی خود تغییر دهند. هدف ما این است که با ایجاد یک پنل رابط کاربری امکان کنترل کامل بازی را برای همه فراهم کنیم. بازیکن نمی توانند در کدهای اصلی دست ببرد اما می تواند مودهای مختلفی برای خود ایجاد کند و با استفاده از بازی ما به عنوان یک پلتفرم، گیم های منحصر به فردی ایجاد کند.

گرین در پایان اضافه می کند که:

از دید ما نیاز است تا PUBG از همه نظر عملیاتی شود و با تمام سیلندرهای خود کار کند. سعی ما بر این است که یک بازی به شدت رقابتی بسازیم و زمینه ی ورزش الکترونیکی را در آینده فراهم کنیم. اولویت ما ایجاد یک بازی رقابتی، پایدار و کاملا رایگان است.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402