بلک بری و تلاش برای کسب 3 درصد از فروش جهانی گوشی‌ها؛ تلاش برای بقا

بلک بری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کمپانی بلک بری موبایل قصد دارد بین 3 تا 5 درصد از فروش جهانی گوشی های هوشمند را در چند سال آینده از آن خود کند. فرانسیس ماهیو، مدیر ارشد بخش تبلیغات کمپانی بلک بری امروز در بارسلونای اسپانیا و درست پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل MWC 2018  در کنفرانسی از هدف بلک بری در این مورد خبر داد. آقای ماهیو در این کنفرانس خبری توضیح داد، در حالی که گوشی های هوشمند بلک بری در حال حاضر نیز از موقعیت خوبی برخوردار است ولی وی قصد دارد فروش گوشی های هوشمند بلک بری را در آینده بیشتر کند و از سهم کنونی این برند در بازار، علی الخصوص در بخش اصلی آن راضی نیست. طبق اطلاعات منتشر شده از جانب تحلیل گران بازار،‌ تخمین زده می شود که این کمپانی در حال حاضر چیزی کمتر از 1 درصد از بازار گوشی های هوشمند را در اختیار داشته باشد.

بلک بری
پس از آن که بلک بری ساخت سخت افزار های داخلی گوشی های هوشمندش را در ابتدای سال 2016 میلادی متوقف کرد، این کمپانی روال جدیدی را در پیش گرفت و برای باقی ماندن در بازار گوشی های هوشمند دست به دامان شرکای خارجی شد. در حالی که ‌شراکت‌های بلک بری با دیگر کمپانی ها بر هیچ کس پنهان نیست، ولی بزرگ ترین شریک این برند که به فروش گوشی های هوشمندش کمک می کند کمپانی TLC Communication بوده که یک غول تکنولوژی واقع در شنژن گوانگدانگ است که گوشی های برند آلکاتل را نیز تولید کرده و به فروش می رساند.

بازگشت بلک بری به بازار نیز با گوشی KEYone درست یک سال پیش و در MWC 2017 رقم خود. این گوشی دارای عمر باتری بالا، یک صفحه کلید فیزیکی QWERTY/Z و مشخصاتی بود که آن را به یک گوشی میان رده مبدل می کرد. با وجود آن که KEYone با استقبال مثبتی روبرو شد ولی نتوانست موفقیت زیادی در بازار کسب کند. این الگوی عدم موفقیت در دیگر گوشی های برند بلک بری و طی یک سال گذشته ادامه یافت.

بلک بری/خرید باتری بلک بری
با وجود تمرکز افزاینده این کمپانی بر گوشی های پیشرفته و با کیفیت، بلک بری باید تمام تلاشش را به کار گیرد تا در بازار ایالات متحده یعنی بزرگ‌ترین بازار گوشی های هوشمند پرچمدار به رقابت بپردازد. انتظار می رود که این برند کانادایی هم ساخت گوشی های سنتی مانند Blackberry Motion را ادامه دهد هم گوشی های دارای صفحه کلید فیزیکی را به جای KEYone عرضه کند. این کمپانی همچنین مشغول کار روی رابط کاربری و امنیت نرم افزاری خود است و این قابلیت ها را در تبلیغات محصولاتش به وفور به کار گرفته است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402