مروری بر پرفروش ترین فیلم های جدول باکس آفیس در هفته سوم مارس

فیلم هفته
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از آنجایی که در تعطیلات نوروزی هستیم و قبل از ورود دوست عزیزمون مارک زاکر برگ به عرصه تکنولوژی، در این ایام سینما رفتن جز تفریحات سالم محسوب می شد، تصمیم گرفتیم سری بزنیم به سینما (البته نه واسه اینکه با پوستر فیلم سلفی بگیریم و زیرش بنویسیم کاری  فوق العاده و بی نظیر) تا ببینیم که اوضاع و احوال فروش در چه حال است. به محض اینکه به گیشه سینما رسیدم، ناگهان یکی گفت یک، دو، سه، اکشن بعد یه نارنجک انداخت بیرون و سرش را از گیشه آورد جلوی صورتم با آن ریش زردش پرسید «چطوری ایرانی؟» (تریلر فیلم به وقت شام رو دیدین؟)، دیدم این جا سینما رفتن خطرناک است تصمیم گرفتم بروم خارج از کشور فیلم ببنیم دیدم پاسپورتم بدون تاریخ و بدون امضاست، کلاً بیخیال شدم. گفتم بشینم خانه فیلم دانلود کنم بهتر است. فقط خواهشاً فردا پس فردا غر نزنید که (چرا به سینمای خودمون توجه نمی کنید؟) کسانی که در مملکت عزیزمان تشریف دارند و اهل سینما هستند، مطمئناً از فیلم های روی پرده و پرفروش هالیوود باخبرند چه برسد به ایران، پس فعلاً روی بخشی تمرکز می کنیم که غالباً کمتر پرداخته می شود. در هفته ای که گذشت Marvel با تریلرهای جدیدی از Deadpool و Avengers دوباره دل طرفدارانش را برد و هنوز چیزی نگذشته عاشقان ابر قهرمانان این دنیا شروع به شایعات و گمانه زنی های مختلف کرده اند که کدام شخصیت ها در قسمت اول این سری کشته خواهند شد. اما فعلاً به این فیلم ها کاری نداریم (بی خودی دلتونو صابون نزنین) تا موعدشان برسند.

همچنین بخوانید :

در هفته سوم مارس 2017 چهار فیلم مهمی که وارد کورس رقابتی و جدول پر فروش ها شده اند را بررسی می کنیم و در آخر مثل همیشه سری می زنیم به جدول باکس آفیس هفته.

از مهمترین فیم های این هفته می توان Pacific Rim Uprising را نام برد. این  فیلم ادامه فیلم Pacific Rim  گیلرمو دل ترو می باشد. فیلمی که در اولین هفته اکران با نقدهای منفی زیادی رو برو شد و کارگردان این فیلم، استیون دی نایت، حتی با جلوه های ویژه و بازیگرانش نتوانست آن را از کلیشه مرسوم فیلم های دنباله دار خارج کند.

اما نکته جالبی که در این هفته به چشم می خورد حضور تعداد زیادی از بازیگران مطرح به عنوان صدا پیشه در دو فیلم اکران شده می باشد. فیلم Isle of dogs استاپ موشنی است از وس اندرسون با طعم آثار کوراساوا. اسکارلت یوهانسون، ادوراد نورتون تیلدا سویینتون، فرانسیس مک دورموند (که الان اسکار هم گرفته) تنها تعداد کمی از انبوه بازیگرانی اند که در این فیلم صدا پیشگی کرده اند. باید دید که کارگردان فیلم Fantastic Mr. Fox اینبار می تواند با سگ های عروسکی اش برای خودش جایگاهی در جدول پرفروش های هفته دست و پا کند یا خیر.

Gnomeo را در سال 2011 در کنار ژولیتش روی پرده سینما (البته در ایران روی قفسه بقالی ها) به خاطر داریم. فقط کافیست نگاهی به به لیست صداپیشگان این انیمیشن داشته باشید تا متوجه شوید که چه کسانی از بازیگران مطرح بریتانیایی در اتاق صدا گذاری آن پا گذاشته اند. جیمرمک آووی، امیلی بلانت، جیستون استتهام، مایکل کین، پاتریک استوارت در کنار بزرگانی چون آزی آزبورن و التون جان کسانی بودند که با صدایشان در انیمیشنی شکسپیری به عروسکهای باغچه جان دادند. در این هفته، طرفداران این مجموعه می توانند شخصیت های محبوب خود را در کنار شرلوک با صدا پیشگی جانی دپ روی پرده سینما ببینند. باید منتظر ماند و دید بهانه کارگردان فیلم، کلی آزبوری، برای بیرون کشیدن شرلوک از پلاک 221 خیابان بیکر، تا چه حد تماشاگر پسند است.

آخرین فیلمی که در این هفته معرفی خواهیم کرد فیلم unsane ساخته استیون سودربرگ می باشد. فیلمی که در مدت تقریبا دو هفته با دوربین iPhone7 Plus فیلمبرداری شد.

Pacific Rim: Uprising

فیلم هفته

سبک: علمی – تخیلی

کارگردان: استیون دی نایت

بازیگران: جان بویگا، جان تیانگ، اسکات ایستوود، رینکو کیکوچی، چارلی دی

عرضه توسط: یونیورسال پیکچرز

محصول: ایالات متحده

تاریخ انتشار: 23 مارس 2018 (ایالات متحده)

بودجه: 150 میلیون دلار

خلاصه داستان: جیک پنتکاست، پسر استاکر پنتکاست (ادریس البا)، که با فروش قطعات و دزدی در بازار سیاه امرار معاش می کند، با ماکو موری متحد می شود تا نسل جدیدی از خلبانان Jaeger را رهبری کنند. گروهی که باید با همکاری یک هکر نابغه 15 ساله به نام آمارا و لمبرت، رقیب دوران آموزشی جیک، به جنگ کایجو هایی بروند که دوباره جهان را مورد تهدید قرار داده اند.

Isle of Dogs

فیلم هفته

سبک : انیمیشن درام – تخیلی

کارگردان : وس اندرسون

صداپیشگان: اسکارلت یوهانسون، ادوارد نورتون، بیل مورای، تیلدا سویینتون، فرانسیس مک دورموند، لیو شرایبر

عرضه توسط : فاکس سرچ لایت پیکچرز

محصول: ایالات متحده

تاریخ انتشار: 23 مارس 2018 (ایالات متحده)

خلاصه داستان: روایت سفر ادیسه وار یک پسر بچه در ژاپن به دنبال سگ گمشده اش!

Sherlock Gnomes

فیلم هفته

سبک : انیمیشن رازآلود – تخیلی

کارگردان : جان استیونسون

صداپیشگان: جانی دپ، امیلی بلانت، جیمز مک آووی، چیوتل اجیوفور، مایکل کین، آزی آزبورن

عرضه توسط : پارامونت پیکچرز

محصول : ایالات متحده و بریتانیا

تاریخ انتشار:  23 مارس 2018 (ایالات متحده)

بودجه : 59 میلیون دلار

خلاصه داستان: Gnomeo و Juliet از کارآگاه Sherlock Gnomes و دستیارش Gnome Watson برای یافتن عروسک دیگری که در باغ به طرز مشکوکی ناپدید شده اند، کمک می گیرند.

Unsane

فیلم هفته

سبک: ترسناک

کارگردان: استیون سودربرگ

بازیگران: کلیر فوی، جاشوا لئونارد

عرضه توسط: فاکس قرن بیستم

محصول: ایالات متحده

تاریخ انتشار: 23 مارس 2018 (ایالات متحده)

بودجه: 1.5 میلیون دلار

خلاصه داستان: زن جوانی به طور ناخواسته به یک بیمارستان روانی وارد شده و با بزرگترین ترس هایش روبرو می شود. اما آیا این یک اتفاق واقعی است یا زاییده توهمات و تخیلات اوست؟

بعد از معرفی چهار فیلم جدید این هفته، نگاهی داریم به جدول باکس آفیس هفته سوم مارس 2018 تا ببینیم آیا شیر زن کماندار موفق شد تا پلنگ سیاه را شکار کند یا همچنان باید با لباس های پاره اش دنبال این ابر قهرمان سیاه با پوشش وایبرنیومی بدود:

فیلم هفته

امیدوارم در هفته ای که گذشت همراه با دوستان و اقوام فیلم های خوبی دیده و بازی های باحالی کرده باشید و سالی که در پیش دارید همانند همین روزهایتان سرشار از روحیه و زندگی باشد. سال خوبی داشته باشید و یادتان نرود که نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402