توییتر قابلیت شخصی‌سازی اعلان‌های خبری را در آستانه جام جهانی معرفی می‌کند

توئیتر / Twitter
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه منابع خبری که به نحوه خروجی‌های خبری خود توجه کمی داشتند، اکنون با استفاده امکانات نوین قصد کنترل بیشتر بر مطالب را دارند. توییتر هم در حال افزودن جنبه‌های جدید اعلان اخبار مهم است.

توییتر قصد دارد همگام با نوآوری همیشه برای خبررسانی به مخاطبین پیشگام باشد. آخرین دستاورد آن هم شخصی‌سازی مطالب قابل مشاهده توسط خود کاربران است. توییتر روز چهارشنبه اعلام کرد که به زودی کاربران در قسمت بالایی تایم لاین خود، اعلان‌های اخبار فوری به همراه توییت‌ها و ویدیوهایی را خواهند دید که توضیحات بیشتری در مورد اتفاقات می‌دهند. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند که بدون دنبال کردن هشتگ‌ها یا جستجو برای کاربران مرتبط، بتوانند بهترین توییت‌ها را در مورد اتفاقات خبری مهم مشاهده نمایند. همچنین توییتر امکان شخصی سازی اعلان‌های اخبار فوری را فراهم کرده است.

جام جهانی روسیه / World cup Russia

کیث کلمن، معاون بخش تولید توییتر می گوید: «آسان‌تر کردن توییتر برای استفاده و دیدن آنچه در حال اتفاق است، استراتژی بلند ما بوده است.» او می افزاید: «این اولین مورد از آزمایش‌های فراوان و تغییرات مورد نظر ما در این مسیر است.»

کاربران می‌توانند انتظار دیدن اعلان‌های خبری در مورد اتفاقات جام جهانی 2018 که از پنجشنبه آغاز می‌شود، را داشته باشند. کلمن می گوید قصد توییتر این است که دنبال کردن خبرها و رویدادهای در حال وقوع را برای مردم تسهیل کند، خواه آن اتفاق یک قسمت از سریال «زن مجرد» باشد، یا نشست پیرامون کره شمالی و یا یک فوران آتشفشان باشد.

کلمن می افزاید: «گزینه‌های زیادی در این مسیر وجود دارد، بنابراین انتخاب بهترین گزینه سخت خواهد بود.»

در چند سال گذشته، پلتفرم‌های خبری و رسانه‌های اجتماعی به طور جداگانه به هم متصل شده بودند. مطالعات مرکز تحقیقاتی پیو (Pew Research Center) از سال 2017 نشان داد که دو سوم مردم آمریکا اخبار را از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دریافت می کنند.

آن پلتفرم‌ها مشتاق به میزبانی محتوا بودند، اما از سازمان‌های خبری دوری می کردند تا بی طرفی خود را نسبت به آنچه کاربران دریافت می‌کنند را حفظ نمایند. اما پس از جنجال‌های اخیر در مورد اخبار جعلی، بسیاری از شرکت‌ها با قبول مسئولیت ویراستاری، معمولا به صورت ترکیب الگوریتم‌ها و بررسی‌های انسانی، با خیال راحت‌تری به کار خود ادامه می‌دهند که این همان چیزی است که توییتر در مورد ویژگی اخبار فوری خود در پیش گرفته دارد.

همچنین، توییتر شروع به ارسال اعلان‌های اخبار فوری خواهد کرد که شخصی سازی شده‌اند، اگر چه کاربران می‌توانند آن را نپذیرند. فیسبوک نیز در زمینه مدیریت اخبار فوری اقداماتی را انجام داده است.

اگر آخرین اقدام خبری توییتر موفقیت آمیز باشد، جذابیت بیشتری برای کاربران داشته که می‌تواند به افزایش درآمد منجر شود. این شرکت از زمانی که سهامی عام شد تلاش زیادی کرده است. اما اولین سودآوری آن در فوریه بود و سهام آن نسبت به سال گذشته بیش از 155 درصد رشد قیمت داشته است.

همچنین، Twitter’s Moments که ویدیوهای برگزیده پیرامون موضوعات و اتفاقات ویژه را نمایش می‌دهد، بازطراحی خواهد شد. به جای کشیدن (Swipe) دست به صورت افقیبر روی هر اتفاق، کاربران اکنون می‌توانند به طور عمودی اتفاقات را مرور (Scroll) کنند.

مدیر گزینش توییتر، ژوانا گیری می گوید: «از زمانی که ما Moments را در سال 2015 راه اندازی کردیم، از طریق پلتفرم خود و نیز کاربرانمان چیزهای زیادی را یاد گرفتیم و تیم ما اعتماد به نفس کافی را برای ادغام تصمیمات انسانی و الگوریتم دارد.»

او می گوید: «ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما مطالبی را دریافت می‌کنید که برایتان اهمیت دارند.» همچنین می‌افزاید: «البته این موضوع ساده‌ای برای دست‌اندرکاران پلتفرم نیست که تصمیم بگیرند شما چه چیزهایی را مشاهده کنید.»

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402