راهنمای خرید انواع هدفون های اسکال کندی

هدفون اسکال کندی/ Skullcandy-headphones
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

10- هدست اسکال کندی مدل لورایدر (Lowrider)

هدفون اسکال کندی مدل لورایدر/ Skullcandy Lowrider

اسکال کندی با محصولات متنوع خود، تقریبا سلیقه تمام کاربران خود را به خوبی پوشش داده است. این کمپانی، سری هدفون‌های لورایدر را در 20 رنگ متفاوت روانه بازار کرده است. بازوهای این هدست، نازک بوده اما به دلیل آنکه از پلاستیک مرغوب ساخته شده است، استحکام و دوام نسبتا بالایی دارد. این هدفون از نوع روگوشی طراحی شده است و از سرگوشی‌های نرم و راحتی بهره می‌برد. در حقیقت اسکال کندی این هدست را برای کاربرانی که DJ هستند و یا در این زمینه فعالیت دارند، پیشنهاد می‌دهد. هدفون اسکال کندی مدل لورایدر مجهز به درایور 40 میلی‌متری است و باس قدرتمندی را تولید می‌کند. این هدست تقریبا با تمام دستگاه‌ها سازگار بوده و بدون نقص اجرا می‌شود. هدست لورایدر مجهز به یک میکروفون داخلی است که به کاربر این امکان را می‌دهد در حین پخش موسیقی، به تماس دریافتی خود پاسخ دهد. بازوهای این هدست انعطاف‌پذیر بوده و قابل تاشدن هستند که به کاربر کمک می‌کند در جابه‌جایی محصول، آزادی عمل بیشتری داشته باشد. این محصول با گارانتی طولانی مدت در بازار فروخته می‌شود.

مزایا:

  • کیفیت صدای این هدست، حرفه‌ای و کلاسیک است.
  • این محصول در طراحی و رنگ‌بندی‌های متنوعی در بازار موجود است.
  • کاملا مقرون به صرفه است.

معایب:

  • بدنه پلاستیکی این هدست ممکن است به مذاق خیلی از کاربران خوش نیاید.

 

11- ایرباد بی سیم اسکال کندی مدل متد (Method)

ایرباد اسکال کندی مدل متد/ Skullcandy Method

معمولا اکثر ورزشکاران ترجیح می‌دهند که در حین انجام فعالیت‌های ورزشی از ایرباد استفاده کنند. در حقیقت هدفون‌های بزرگ روگوشی برای انجام فعالیت‌هایی که نیاز به تحرک دارند، گزینه مناسبی نخواهند بود. از طرف دیگر تعریق ورزشکار در حین انجام ورزش، مطمئنا به پدهای هدفون آسیب وارد کرده و عملا هدفون را خراب می‌کند. در همین راستا اسکال کندی برای آندسته از طرفداران خود که اهل ورزش هستند نیز محصول متفاوتی را ارائه کرده است. ایرباد بی‌سیم اسکال کندی مدل متد، طراحی زیبا و منحصربفردی داشته که نظر هر ورزشکاری را به خود جلب می‌کند. این ایرباد به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی دور یقه کاربر قرار گرفته و احتمال افتادن آن از گوش کاربر به صفر می‌رسد. علاوه براین این ایربادها کاملا در برابر رطوبت و عرق مقاوم هستند و به کاربر این اطمینان را می‌دهند که بدون هیچگونه نگرانی در هنگام ورزش و تعریق از این ایرباد استفاده کنند. قطعه نک بند این محصول با استفاده از تکنولوژی Dual Lock از ایستایی و ایزولیشن بالایی برخوردار بوده و موجب می‌شود که ایربادهای متصل به آن حتی در سخت‌ترین تمرینات ورزشی و پرتحرک‌ترین فعالیت‌ها نیز از گوش کاربر بیرون نیایند. گفتنی است بر روی این نک بند، یکسری دکمه جهت تنظیم صدا و کنترل آهنگ ایرباد تعبیه شده است. علاوه براین به‌واسطه میکروفونی که در داخل این محصول جایگذاری شده است، کاربر می‌تواند به آسانی در حین انجام تمرینات ورزشی و شنیدن موسیقی، تنها با فشردن یک دکمه به تماس دریافتی خود پاسخ داده و یا آن را رد کند. نک بند و ایربادهای این محصول از مواد باکیفیت عالی ساخته شده‌اند و خیال کاربر را از نظر دوام و ماندگاری کاملا راحت می‌کند. خاطر نشان می‌شود که ایرباد متد اسکال کندی با یک بار شارژ به صورت کامل قادر است از پخش 9 ساعت موسیقی مداوم پشتیبانی کند. در مقاله «بهترین هندزفری بلوتوث در سال 2019»، راهنمای خرید و قیمت انواع مدل‌ها ارائه شده است.

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل Method S2CDW

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل Method S2CDWSkullcandy Method S2CDW Bluetooth Headset

وزن24 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

مزایا:

  • این ایرباد بسیار سبک و کم‌وزن است.
  • ویژگی مقاومت در برابر رطوبت و تعریق سبب می‌شود که لاستیک ایربادها همواره سالم باقی بماند.
  • این محصول از بلوتوث پشتیبانی می‌کند.
  • قیمت این ایرباد در مقایسه با ویژگی‌های مطلوبی که دارد کاملا قابل قبول و مناسب است.

معایب:

  • ممکن است برخی از کاربران حرفه‌ای از مدت دوام شارژ 9 ساعته این محصول احساس نارضایتی داشته باشند.

 

12- هدفون اسکال کندی مدل Unisex Uprock Real Tree

Skullcandy Unisex / هدفون اسکال کندی مدل Unisex

برند اسکال کندی در عین حالی که در زمینه تولید انواع هدست قدرتمند با قیمت مناسب یدی توانمند دارد، خدمات پس از فروش خوبی نیز برای محصولات خود قائل است. هدفون اسکال کندی مدل Unisex Uprock Real Tree ظاهری منحصربفرد و به سبک کامو دارد. درواقع هدباند و پدهای روگوشی این هدست ترکیبی از رنگ‌های خاکستری تیره و روشن است، این در حالی است که بر روی بدنه بیرونی سرگوشی‌های آن، تصاویری واقعی از درخت کامو کار شده است. بدنه این محصول از مواد باکیفیت ساخته شده و مقاومت خوبی را به این هدست بخشیده است. با این حال این هدفون یکی از سبک‌ترین و کم‌وزن‌ترین محصولات اسکال کندی به شمار می‌رود و کاربر در حین استفاده طولانی مدت نیز در ناحیه سر و یا گوش خود هیچگونه فشار و یا ناراحتی را احساس نخواهد کرد. کیفیت و وضوح صدای پخش شده از این هدست بی‌نظیر است و باس قدرتمندی تولید می‌کند. اسکال کندی این هدفون را با سیم روانه بازار کرده است که برای کاربرانی که دوست ندارند در مواقع حساس دچار بی‌شارژی و خاموش شدن هدفون شوند، کاملا مناسب است. خاطرنشان می‌شود که اسکال کندی این محصول را نیز با گارانتی طولانی مدت در بازار عرضه کرده است.

مزایا:

  • این هدفون بسیار سبک بوده و برای کودکان نیز مناسب است.
  • درایورهای 40 میلی‌متری محصول، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را برای کاربر به ارمغان می‌آورند.
  • قیمت این هدفون در مقایسه با ویژگی‌های منحصربفردی که دارد، بسیار کم است.

معایب:

  • این هدست از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند.

 

13- ایرباد ورزشی اسکال کندی مدل Chops Flex

Skullcandy Chops Flex / ایرباد ورزشی اسکال کندی Chops Flex

قطعا اسکال کندی به خوبی می‌داند که چگونه با محصولات متنوع خود، دل طرفدارانش را به دست آورد. ایرباد ورزشی Chops Flex طراحی منحصربفرد و متفاوت از سایر هدفون‌ها و یا ایرفون‌ها دارد. این ایرباد به‌ گونه‌ای طراحی شده است که در پشت گوش کاربر قرار گرفته و در انجام تمرینات ورزشی پرتحرک نیز از گوش کاربر در نخواهد آمد. این ایرباد وزن کمی داشته و در استفاده طولانی مدت، گوش کاربر را خسته نخواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصول، مقاومت در برابر رطوبت و عرق است، درنتیجه کاربر می‌تواند بدون آنکه نگران آسیب دیدن پدهای لاستیکی محصول در حین تمرینات ورزشی باشد از تمرینات خود نهایت لذت را ببرد. این ایرباد مجهز به یک میکروفون داخلی است و کاربر می‌تواند با استفاده از دکمه‌هایی که روی سیم آن تعبیه شده است، به آسانی به تماس‌های دریافتی خود پاسخ داده و یا صدا و موسیقی پخش شده را مدیریت کند. این ایرباد ماندگاری و دوام فوق‌العاده بالایی داشته و در صورت استفاده مناسب، تا مدت‌های طولانی به خوبی نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد. مقاله «خرید بهترین هدست و هندزفری‌های بلوتوثی ورزشی موجود در بازار سال 2019» به شما دید کامل‌تری از انواع هدست و هندزفری اسپورت و ورزشی موجود در بازار می‌دهد.

مزایا:

  • فریم و طراحی بدنه این ایرباد کاملا خاص و منحصربفرد است.
  • میکروفون داخلی آن، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد.
  • این محصول کاملا مقرون به صرفه است.

معایب:

  • عدم پشتیبانی از بلوتوث

 

14- ایرباد اسکال کندی مدل Jib

ایرباد اسکال کندی مدل جیب / Skullcandy Jib

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که به جای استفاده از هدفون‌های بزرگ و حجیم از ایرفون‌های ساده استفاده کنند. در حقیقت از آنجا که ایرفون‌ها قابلیت حمل بسیار آسانی داشته و کوچک و سبک هستند، این روزها بسیار موردتوجه کاربران مختلف قرار می‌گیرند. در همین راستا برند اسکال کندی، ایربادهای Jib را در شکل و اندازه ایرفون‌های استاندارد تولید کرده است. این ایرباد بسیار سبک و کم‌وزن طراحی شده است و کاربر در حین استفاده از آن اصلا دچار خستگی نمی‌شود. ایربادهای سیلیکونی این محصول کاملا در برابر سایش و فرسودگی مقاوم هستند و به خوبی در گوش کاربر قرار می‌گیرند. این ایرباد کیفیت صدای بسیار خوبی داشته و باس قدرتمندی را تولید می‌کند. گفتنی است سیم‌ها و توگوشی‌های سیلیکونی این محصول کاملا مقاوم و باکیفیت بوده و طول عمر بالایی دارند. در ادامه پیشنهاد می‌شود قیمت روز هندزفری در بازار را از اخبار پلازا دنبال کنید.

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل JIB S2DUW

هدست بلوتوث اسکال کندی مدل JIB S2DUWSkullcandy JIB S2DUW Bluetooth Headset

وزن9.4 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

مزایا:

  • این محصول کم حجم است و وزن سبکی دارد.
  • به خوبی در گوش کاربر قرار می‌گیرد.
  • قیمت آن کاملا مقرون به صرفه است.

معایب:

  • این ایرباد فاقد میکروفون بوده و بنابراین کاربر نخواهد توانست از آن برای تماس تلفنی استفاده کند.
  • از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند.

 

15- هدفون روگوشی اسکال کندی مدل استیم (Stim)

هدفون اسکال کندی مدل استیم/ Skullcandy Stim

طراحی هدفون استیم (Stim) اسکال کندی ساده و حساب شده است. هدباند پهن به همراه سرگوشی‌های با اندازه استاندارد و پدهای نرم این محصول تقریبا نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. علاوه براین بدنه سبک این هدست موجب می‌شود که کاربر در استفاده طولانی مدت نیز دچار خستگی نشود. طراحی این هدفون به صورت روگوشی بوده و به‌ گونه‌ای است که احتمال نشت صدا به محیط بیرون به صفر رسیده و کیفیت صدای پخش شده برای کاربر دوچندان می‌شود. در حقیقت این محصول از کیفیت صدای فوق‌العاده بالا با باس قوی بهره می‌برد. هدفون روگوشی اسکال کندی مدل استیم مجهز به میکروفون داخلی است و کاربر می‌تواند با فشردن یک دکمه به تماس دریافتی خود پاسخ داده و یا آن را رد کند. این محصول از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و مشتریانی که این هدفون را خریداری کنند اصلا با خرابی و اختلال در عملکرد محصول، مواجه نخواهند شد. این هدفون از نوع سیم‌دار است و برای کاربرانی که حوصله شارژ کردن و دشارژ شدن هدفون را ندارند، گزینه مناسبی خواهد بود.

هدست اسکال کندی مدل STIM S2LHY

هدست اسکال کندی مدل STIM S2LHYSkullcandy STIM S2LHY Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

مزایا:

  • این هدفون اندازه استاندارد و وزن سبکی دارد.
  • پدهای نرم سرگوشی، کاربر را در استفاده طولانی مدت اذیت نخواهد کرد.
  • قیمت آن کاملا مقرون به صرفه است.

معایب:

  • از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند.
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
پیام
.
09 مرداد 1398، 12:42
پاسخ
0
0
با سلام شارژ دهی هدفن ریف 12 ساعت می باشد نه دو ساعت لطفا اصلاح بفرمایید و بسیار از همه رده های خود شارژ دهی بالایی دارد اون چیزی که نوشتید دو ساعت سیستم شارز سریع هستش که با تنها یا ده دقیقه شارژ 2 ساعت شارز میده اما در کل هدفون 12 ساعت شارژ مفید میده خدمتتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402