با نرم افزار Recoverit 8.0 تمام فایل های پاک شده را ریکاوری کنید

recoverit-8.0/ نرم افزار ریکاوری Recoverit
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

از دست دادن فایل‌ها یکی از بدترین تجربیات کاربران کامپیوتر است. اما در کمال خونسردی باید بگوییم، راهکارهایی برای بازیابی داده‌ها وجود دارند که یکی از آنها استفاده از نرم افزار ریکاوری کامپیوتر مانند نرم افزار Recoverit است که در ادامه معرفی می‌شود.

همچنین بخوانید :

معمولاً در کارهای کامپیوتری از دست دادن فایل‌ها موضوعی مهم محسوب می‌شود. گاهی ممکن است فایل‌ها به اشتباه پاک شوند و گاهی هم به دلایل مشکلاتی که درسیستم ایجاد می‌شود، ناپدید گردند. اما با همه این‌ها نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارند که می‌توانند بازگردانی فایل‌های از دست رفته شما را تضمین کنند. از طرفی یکی از موارد دیگری که کاربران دنیای کامپیوتر باید مورد توجه قرار دهند این است که به طور مداوم از فایل‌های مهم خود نشخه پشتیبان تهیه کنند و آن را خارج از محل ذخیره اصلی فایل قرار دهند. اما با همه این‌ها همان‌طور که اشاره کردیم گاهی از دست دادن فایل‌ها اجتناب‌ناپذیر است و اتفاقات غیرمنتظره می‌تواند منجر به از دست رفتن فایل‌ها شوند.

از دست داده داده ها/ data loss

شاید به همین دلیل است که مجهز بودن سیستم کامپیوتری شما به یک نرم افزار ریکاوری می‌تواند ایده بسیار خوبی در این زمینه باشد تا بتوان به کمک آن فایل‌هایی که از سیستم پاک می‌شوند را بازگرداند. گفتنی است که در مطلبی از پلازا نیز می‌توانید با بهترین نرم افزارهای ریکاوری آشنا شوید و آنها را دانلود کنید. در ادامه این نوشتار با عناوینی که در ادامه می‌آیند به راهکارهایی در این زمینه و معرفی نرم افزار Recoverit می‌پردازیم.

  • آیا می توان فایل های پاک شده را برگرداند؟
  • چطور فایل پاک شده را برگردانیم؟
  • نرم افزار ریکاوری عکس و فیلم Recoverit
  • معرفی ویژگی‌های نرم افزار ریکاوری Recoverit
    • سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی و سیستم فایل‌ها
    • انواع فایل‌هایی که توسط Recoverit پشتیبانی می‌شوند
    • استفاده و کاربری آسان نرم افزار ریکاوری کامپیوتر Recoverit
    • بازیابی درایوها و پارتیشن‌ها
    • هزینه نرم افزار ریکاوری Recoverit
    • کارایی نرم افزار ریکاوری کامپیوتر Recoverit

 

آیا می توان فایل های پاک شده را برگرداند؟

در این مورد باید بگوییم که اگر فایل و داده‌های مربوط به آن را از دست داده باشید، با یک سرچ ساده در گوگل می‌توانید راهکارهایی را برای بازیابی آن‌ها بیابید. درواقع نرم افزارهایی همچون مایکروسافت آفیس به چنین امکاناتی مجهز هستند و از فایل‌های کاربرانشان نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند. اما این در حالی است که برنامه‌های زیادی وجود دارند که از این امکان بی بهره‌اند.

این در حالی است که به طور کلی، بازیابی فایل‌ها به این نکته اشاره دارد که اگر شما سیستم خود را ریستارت کنید امکان بازگردانی فایل وجود نخواهد داشت، مگر اینکه از یک نرم افزار قوی و قدرتمند نظامی در این زمینه بهره بگیرید. اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این مورد می‌تواند اشتباه باشد. امروزه نرم افزارهای متنوعی در زمینه بازگردانی فایل‌ها با عناوین نرم افزار ریکاوری کامپیوتر وجود دارند که نه تنها می‌توانند فایل‌ها را بعد از یک بار ریستارت بازگردانند، بلکه این توانایی را دارند تا فایل‌هایی که از گذشته‌‎های دور پاک شده‌اند را نیز بازگردانند. شاید مشاهده این مورد باعث تعجب شما نیز شود که چه میزان از اطلاعات هارد دیسک قابل بازیابی هستند. همچنین نرم افزار ریکاوری فلش نیز می‌تواند این کار را با فلش‌های USB انجام دهد.

با این حال می‌توانید امیدوار باشید که اگر حتی فایلی را Shift+Delete کرده باشید و یا از سطل زباله هم پاک کنید، می‌توانید آن را با نرم افزارهای حرفه‌ای بازیابی کنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که اگر درایو خود را فرمت هم کرده باشید، امکان بازیابی داده‌هایتان به راحتی با نرم افزاری ریکاوی کامپیوتر و یا نرم افزار ریکاوری فلش میسر خواهد بود.

از دست دادن داده ها/ data loss

 

چطور فایل پاک شده را برگردانیم؟

همچنین بخوانید :

در مورد اینکه چطور باید فایل پاک شده را برگردانیم باید اشاره کنیم که اگر در این مورد مطمئن نیستید که فایل مورد نظر شما پاک شده است یا نه، در ابتدا سعی کنید همه فولدرها را برای پیدا کردن فایل خود سرچ کنید. همچنین می‌توانید به سراغ Recycle Bin (سطل زباله) نیز بروید و جستجویی را در آنجا انجام دهید. همچنین شما می‌توانید در پنجره سطل زباله راست کلیک کنید و ایتدا گزینه Sort By و بعد گزینه Date Deleted را برگزینید تا بتوانید فایل‌هایی که اخیرا پاک شده‌اند را مشاهده کنید. همچنین برخی از نرم افزارها هم چنین قابلیتی را در خود گنجانده‌اند و شما با مراجعه به فولدرهای داخلی می‌توانید فایل‌های خود را بازگردانید. همچنین راهکارهای دیگری همچون استفاده از یک دستگاه اندرویدی برای بازیابی داده‌ها و فایل‌ها وجود دارد.

اگر با این کارها نتوانستید فایل‌های پاک شده خود را بازگردانید، ما به شما استفاده از نرم افزارهای ریکاوری کامپیوتری را پیشنهاد می‌دهیم که در ادامه یکی از این نرم افزارها به نام نرم افزار ریکاوری Recoverit 8.0 را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه هم می‌توانید ویدیویی در این زمینه مشاهده کنید.

 

نرم افزار ریکاوری عکس و فیلم Recoverit

هرچند نرم افزارهای کامپیوتری زیادی در زمینه بازیابی داده‌ها وجود دارند، اما باید خاطر نشان کنیم که برای استفاده حداکثری از این دست برنامه‌ها، گاهی باید هزینه قابل توجهی را بپردازیم. یکی از نرم افزارهایی که در زمینه بازیابی داده‌ها می‌تواند بسیار مؤثر باشد، نرم افزار ریکاوری Recoverit 8.0 است که ما آن را در زمینه بازیابی داده‌هایتان نیز پیشنهاد می‌دهیم. خوب است یدانید که شما می‌توانید به راحتی از این نرم افزار هم در سیستم عامل ویندوز و هم در سیستم عامل مک (macOS) با خیال راحت استفاده کنید. درنتیجه امکان پشتیبانی از سیستم‌های مختلف کامپیوتری را نیز دارد.

نرم افزار ریکاوری فلش و کامپیوتر ریکاورایت /recoverit

نرم افزار Recoverit ، اخیرا آخرین نسخه خود را با نام Recoverit 8.0 منتشر کرده است که در نسخه جدید شاهد بازیابی سریع‌تر فایل‌ها نسبت به قبل هستیم. درواقع خوب است اینگونه بیان کنیم بازیابی فایل‌ها که در نسخه‌های پیشین حدود یک ساعت طول می‌کشید، در نسخه جدید تنها در طی چند دقیقه انجام می‌شود.

 

معرفی ویژگی‌های نرم افزار ریکاوری Recoverit

نرم افزار ریکاوری کامپیوتر Recoverit یکی از نرم برنامه‌های شاخص در زمینه بازیابی داده‌ها محسوب می‌شود. خوب است بدانید که این نرم افزار داده‌های انبوه پاک شده را به صورت گروهی و انبوه بازیابی نمی‌کند، بلکه به دنبال فایلی در میان فایل‌های پاک شده می‌گردد که شما دستور پیدا کردن آن را داده‌اید. بنابراین از این نظر خیالتان جمع باشد که در زمان ریکاوری فایل‌ها با انبوهی از داده‌های به درد نخور رو به رو نخواهید بود.

درواقع شما می‌توانید انتخاب کنید که به دنبال فایل در کدام درایو هستید و یا حتی اسم فایل خود را نیز به برنامه بدهید. بعد از اعمال دستورات لازم، برنامه شروع به اسکن و جستجو در میان فایل‌های پاک شده سیستم خواهد کرد. با این حال نرم افزار ریکاوری Recoverit همه فایل‌ها را مورد بازبینی قرار خواهد داد و نتیجه را در نهایت به شما نشان می‌دهد. سپس از میان نتایج حاصل شده شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام فایل‌ها را نیاز دارید تا همان فایل را در اختیار شما قرار دهد. اما سایر نرم افزارهای ریکاوری اینگونه نیستند و گاهی همه فایل‌های ممکن از یک درایو را بازیابی خواهند کرد. اما در اینجا شما می‌تواند یک یا چند فایل را که در نظر دارید برای بازگردانی انتخاب کنید.

 

سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی و سیستم فایل‌ها

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، نرم افزار Recoverit هم توسط سیستم عامل ویندوز و مهم توسط سیستم عامل مک پشتیبانی می‌شود. این بدین معنی است که این نرم افزار می‌تواند با تعداد قابل توجهی از سیستم فایل‌های مختلف نیز کار کند که در این میان می‌توان به سیستم فایل‌هایی همچون NTFS، FAT و exFat اشاره کرد که همه آن‌ها توسط این نرم افزار قابل پشتیبانی هستند.

 

انواع فایل‌هایی که توسط Recoverit پشتیبانی می‌شوند

نرم افزار ریکاوری کامپیوتر Recoverit  قادر است انواع تصاویر، اسناد، ویدوها، فایل‌های صوتی، ایمیل‌ها و حتی فایل‌های آرشیو شده را بازگردانی کند. همچنین این نرم افزار پیش نمایش شسته و رفته‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند نمای خوبی از فایل‌های پاک شده داشته باشند.

memory card data recovery/ بازیابی اطلاعات کارت حافظه

خوب است بدانید نرم افزار ریکاورایت به عنوان یک نرم افزار ریکاوری فلش نیز شناخته می‌شود و به راحتی می‌توانید از آن برای بازیابی اطلاعات از دست رفته فلش و حتی کارت‌های حافظه مورد استفاده در تبلت و موبایل نیز استفاده کنید. اگر علاقه مند به یادگیری نحوه بازیابی تنظیمات از گوشی‌های اندرویدی هستید نیز می‌توانید به مطلب چگونه تنظیمات و برنامه‌های اندروید را بازیابی کنیم، مراجعه کنید. همچنین اشاره به این نکته نیز لازم است تا بدانید ریکاورایت قادر است اطلاعات بیش از 10 درایو را در یک بار اسکن بازیابی کند.

 

استفاده و کاربری آسان نرم افزار ریکاوری کامپیوتر Recoverit

خوب است علاوه بر ویژگی‌های یاد شده نرم افزار Recoverit به این نکته نیز اشاره‌‎ای داشته باشیم که کار با آن بسیار آسان بوده و نیازی نیست تا کاربران مهارت خاصی برای کار کردن با آن داشته باشند. اما به یاد داشته باشید زمانی که برای بازیابی یک فایل عجله داشته باشید، این کار ممکن است اندکی طولانی شود. اما با این حساب می‎توان نرم افزار یاد شده را یکی از راحت‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزار ریکاوری فایل‌های کامپیوتری معرفی کرد، به طوری که Recoverit بازیابی فایل را در سه مرحله ساده انتخاب، اسکن و بازیابی انجام خواهد داد.

 

بازیابی درایوها و پارتیشن‌ها

درواقع بازیابی درایوها و پارتیشن‌های از دست رفته از روی دسکتاپ کار آسانی نیست. اما خوب است بدانید که سیستم شما به طور پیش فرض تا اندازه‌‍‌ای از امکان بازیابی درایو و یا پارتیشن در زمانی که مشکلی برای آنها ایجاد شود، برخودار است. اما به یاد داشته باشید که نرم افزار ریکاوری Recoverit توانایی بازگردانی اطلاعات درایوها و پارتیشن‌ها را تا زمانی که خراب نشده باشند، دارد.

recoverit-8.0/ نرم افزار Recoverit

 

هزینه نرم افزار ریکاوری Recoverit

همچنین بخوانید :

در مورد هزینه نرم افزار ریکاوری Recoverit باید بگوییم که این نرم افزار اجازه خواهد داد تا بتوانید به اندازه 100 مگابایت اطلاعات را به صورت رایگان بازیابی کنید. از آنجایی که این میزان از بازیابی کار عده کثیری از کاربران را راه می‌اندازد و آنها می‌توانند از میان فایل‌های پیدا شده فایل مورد نظر خود را انتخاب کنند، پس می‌توان 100 مگابایت را حجم قابل قبولی دانست. اما برای اینکه داده‌ها و مواردی با حجم بیشتر را بازیابی کنید، لازم است تا نسخه پولی نرم افزار را با قیمت 39.95 دلار برای یک بار استفاده و یا قیمت 59.95 دلار برای استفاده هیمشگی خریداری کنید.

 

کارایی نرم افزار ریکاوری کامپیوتر Recoverit

در این راستا خوب است اشاره کنیم در بررسی که توسط سایت Addictivetips انجام شد، شاهد این قضیه بودیم که آنها Recoverit را بر روی سطل زباله (Recycle Bin) ویندوز 10 اجرا کردند. درواقع همان‌طور که می‌دانید این بخش از ویندوز محلی است که فایل‌های پاک شده منتقل می‌شوند و یا گاهی ممکن است کاربران آنها را از اینجا نیز پاک کنند. از این رو جای بسی خرسندی است که اعلام کنیم نرم افزار یاد شده توانسته بود اطلاعات مربوط به دو ماه قبل را بازیابی کند. فایل‌ها تنها یک بار بازیابی شدند و کاربر می‌توانست بدون هیچگونه مشکلی آن‌ها را باز کند. در ادامه می‌توانید تصاویری از بررسی انجام شده را مشاهده کنید.

درنتیجه هیچ‌کدام از فایل‌ها بلا استفاده نبودند و در سلامت کامل بازیابی شدند. با این حال اگر تنها به دنبال یک فایل مهم در کامپیوتر خود هستید، ما به شما نسخه رایگان نرم افزار ریکاوری Recoverit را پیشنهاد می‌دهیم که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن فایل‌های پاک شده را بازگردانی کند. همچنین با کلیک بر روی دکمه زیر می‌توانید نرم افزار Recoverit 8.0 را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار ریکاوری Recoverit 8.0
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
زهرا
.
23 اسفند 1398، 03:09
پاسخ
0
0
سلام مرسی از اطلاعاتتون من فایلی که حدف شده رو میتونم ببینم اما نمیتونم ریکاورش کنم چه کاری باید انجام بدم ؟ من نمیتونم این محصول رو بخرم چون کارت اعتباری بین المللی ندارم مرسی
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402