مقایسه گوشی گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 -Galaxy-Note-10-vs-Pixel-4XL
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر از جمله کاربرانی هستید که نمی‌دانید از میان گوشی گوگل پیکسل 4 و سامسونگ گلکسی نوت 10 کدام را انتخاب کنید، این مطلب را مطالعه کنید زیرا به مقایسه مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ نوت 10 می‌پردازیم.

کاربران دنیای فناوری در سال 2019 گوشی‌های مختلفی را برای انتخاب پیش روی خود دارند. در این مقاله از پلازا سعی داریم تا به انتخاب درست شما کمک کنیم. قصدمان این است تا به مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 بپردازیم و ببینیم که کدام یک از نظر قابلیت‌ها گزینه بهتری است. به این ترتیب، خریداران می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند و گزینه مناسب‌تر را برای خود انتخاب نمایند.

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 -Galaxy-Note-10-vs-Pixel-4XL

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 مدلی شگفت‌انگیز به حساب می‌آید که دارای یک صفحه نمایش بزرگ است و در این میان کاربران باید تصمیم بگیرند که آیا یک گوشی با صفحه نمایشی بزرگ و آن دوربین‌های باکیفیت را تهیه کنند و یا تجربه کاربری گوگل پیکسل 4 را در اختیار داشته باشند. هر دوی این گوشی‌ها دارای صفحه نمایشی بزرگ هستند؛ به همین خاطر باید این مقاله را تا انتها دنبال کرده تا تمامی اطلاعات این دو مدل را مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10
    • نمایشگر
    • طراحی
    • مشخصات فنی
    • دوربین
    • قیمت

 


مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10


دو گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گوگل پیکسل 4 هر دو از جمله بهترین مدل‌های موجود در بازار هستند و ویژگی‌های خوب بسیار زیادی دارند. در واقع هر دوی این گوشی‌ها از بهترین موبایل‌هایی به شمار می‌روند که کاربران می‌توانند آنها را انتخاب کنند، به همین دلیل است که بسیاری از افراد میان انتخاب این دو مدل در تردید هستند و مدل دیگری را در نظر ندارند. البته انتخاب سختی است، خودمان به این مسئله آگاهی داریم. لازم به ذکر است که سامسونگ مدلی کوچکتر از نوت 10 ارائه کرده که برای کاربرانی مناسب است که چندان به صفحه نمایش بزرگ علاقه ندارند. به همین خاطر، اگر به مدل کوچک‌تر پیکسل 4 چشم دارید، گلکسی نوت 10 معمولی گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌رود.

google pixel 4 / گوگل پیکسل 4

همچنین بخوانید :

البته این مسئله را در نظر داشته باشید که این دو گوشی از برخی جنبه‌ها بسیار با هم تفاوت دارند. از اندازه صفحه نمایش و نسخه اندروید و استفاده از رابط کاربری وان سامسونگ گرفته تا تعداد دوربین‌های اصلی و نوع عملکرد آنها و بسیاری از موارد دیگر. به همین خاطر اگرچه انجام این مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 بسیار خوب است، اما انتخاب نهایی بستگی به انتخاب شما در مورد اندازه صفحه نمایش، ترجیح‌های شخصی و میزان پولی دارد که می‌خواهید برای آن هزینه کنید.

این بدان معناست که انتخاب نهایی به عهده شما خریداران است و ما تنها به ارائه تفاوت‌ها می‌پردازیم. در ادامه این مقاله ریز به ریز اطلاعات فنی این دو گوشی را ارائه می‌کنیم تا به شما کمک کند، بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ نوت 10 از لحاظ نمایشگر

اولین چیزی که در موردش باید صحبت کنیم، اندازه صفحه نمایش است. شاید این مسئله به خاطر آن باشد که برای بسیاری از کاربران این ویژگی مهم‌ترین مشخصه هنگام خرید یک گوشی مناسب است.

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 -Galaxy-Note-10-vs-Pixel-4XL

  • گلکسی نوت 10: صفحه نمایش ایمولد Full HD و 6.3 اینچی (1080p)
  • گلکسی نوت 10 پلاس: صفحه نمایش اینفینیتی او (Infinity O) و امولد Quad-HD با اندازه 6.8 اینچی
  • پیکسل 4: صفحه نمایش صاف و 90 هرتزی با رزولوشن 1080p و 5.7 اینچی
  • پیکسل 4 XL: صفحه نمایش صاف و 90 هرتزی و Quad-HD با اندازه 6.3 اینچی

سامسونگ از زمان عرضه گوشی گلکسی اس 10 سیاست‌های خود را تغییر داده و یک صفحه نمایش سرتاسری و بدون حاشیه را برای گوشی‌های خود ارائه می‌کند. اما، یک نوع برش در قسمت بالا و وسط گوشی برای دوربین جلوی آن وجود دارد. در این قسمت به جای دو دوربین از تنها یک دوربین استفاده شده و به همین خاطر، همچون سوراخی کوچک به نظر می‌رسد. صفحه نمایش دور این برش سوراخ مانند را می‌گیرد.

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 -Galaxy-Note-10-vs-Pixel-4XL

همچنین بخوانید :

گوگل از برش دوربین استفاده نکرده و جای خوشحالی دارد که اشتباه سال گذشته خود را با اضافه کردن حاشیه بسیار بزرگ در صفحه نمایش مجددا مرتکب نشده است. به جای آن آنها حاشیه دور صفحه را باریک‌تر کرده‌اند، اما یک حاشیه بزرگ در قسمت بالای گوشی برای دوربین، سنسورها، فناوری باز کردن قفل گوشی با استفاده از تشخیص چهره و موارد دیگر به کار برده است. شاید چنین رویکردی همچون مد روز گوشی‌های 2019 نباشد، اما دلیلی برای این کار وجود داشته و در عین حال تا جای ممکن از بریدگی بالای صفحه اجتناب شده است.

زمان معرفی گوگل پیکسل 4

به این ترتیب، اگر به دنبال صفحه نمایش بزرگ‌تر و بهتر هستید و اهمیتی به برش کوچک‌تر نمی‌دهید، گلکسی نوت 10 پلاس برای شما ایده‌آل خواهد بود. اگر به دنبال چیزی کوچک‌تر هستید و حاشیه گوشی برای شما اهمیتی ندارد، مدل پیکسل 4 XL نیز می‌تواند مدل خوبی برای شما باشد. با تمام اینها، اگر هر دوی آن مدل‌ها برای شما بسیار بزرگ است، مدل کوچک‌تر پیکسل 4 نیز می‌تواند به یکی از گزینه‌های شما تبدیل شود.

 

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ نوت 10 از لحاظ طراحی

طراحی گوشی پیکسل 4 XL تغییراتی داشته و سامسونگ نیز در گوشی نوت 10 تغییراتی را اعمال کرده است. گوگل نوعی طراحی دارد که برای خودش امضا به حساب می‌آید. این شرکت نوعی طراحی سرتاسری را در قسمت جلوی گوشی خود دارد و قسمت پشت گوشی نیز از جنس شیشه است. همچنین یک فضای مربعی شکل بزرگ نیز در این گوشی است که مخصوص دوربین‌ها و برخی از سنسورهای آن است. این نوع طراحی کاملا تفاوت دارد و چیزی است که در محصولات شرکت‌هایی نظیر هواوی، نوکیا و آیفون 11 اپل شاهد هستیم. گوگل تصمیم گرفته تا اسکنر اثر انگشت را به طور کامل حذف کرده و آن را در صفحه نمایش به کار نبرد و به جای آن، تنها از نوعی فناوری تشخیص چهره همچون اپل در گوشی خود استفاده می‌کند. به همین دلیل است که تمامی آن سنسورها در بالای صفحه نمایش قرار می‌گیرند.

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 -Galaxy-Note-10-vs-Pixel-4XL

در مورد سامسونگ نیز، کاملا مشخص است که در گوشی گلکسی نوت 10 چه ویژگی‌هایی به کار رفته است. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ، در لبه‌ها به صورت مستطیلی، لبه‌های تصویر به صورت خمیده و همچنین یک قلم زیبا است. امسال تمامی دوربین‌ها در حالت عمودی در گوشی‌های سامسونگ به کار رفته‌اند که برای سری نوت امری جدید است. اما، این مسئله به سامسونگ فرصت داده تا از نوعی باتری 4300 میلی‌آمپر ساعت در آن استفاده کند که در نوع خود بسیار بزرگ به شمار می‌رود. اگر گوشی کوچک‌تر نوت را خریداری کنید، ظرفیت باتری آن تنها 3500 میلی‌آمپر ساعت است.

 

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ نوت 10 از لحاظ مشخصات فنی

این روزها مشخصات فنی در بخش‌های مختلف گوشی‌ها با یکدیگر تشابه زیادی دارند که این مسئله برای ما دارای اهمیت نیست؛ اما در این میان به میزان فضای داخلی و ظرفیت باتری باید توجه داشت. این دو ویژگی بسیار اهمیت دارند. در اینجا به ارائه مشخصات فنی گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 و سری گوگل پیکسل 4 می‌پردازیم.

 

مشخصات فنی گلکسی نوت 10 (مدل معمول و مدل پلاس)

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 -Galaxy-Note-10-vs-Pixel-4XL

  • صفحه نمایش 6.3 اینچی (برای مدل معمول) و صفحه اینفینیتی Quad-HD خمیده 6.8 اینچی (در مدل پلاس)
  • پردازنده هشت هسته‌ای و از نوع کوالکام اسنپدراگون 855 یا سامسونگ اگزینوس
  • رم 8-12 گیگابایتی و حافظه 256 یا 512 گیگابایتی با امکان استفاده از کارت MicroSD (با امکان حافظه بیشتر در مدل پلاس)
  • اندروید 9 پای با رابط کاربری سامسونگ وان
  • دوربین سه گانه 12، 12 و 16 مگاپیکسلی با امکان دیافراگم متنوع سه گانه از نوع F1.5 و F1.8 و F2.4
  • دوربین چهارگانه در مدل نوت 10 پلاس
  • دوربین جلو 10 مگاپیکسل با امکان عکاسی پرتره و ایموجی 3D AR
  • مجهز به اسپیکر استریو تنظیم شده با AKG
  • دارای باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت در مدل نوت 10 و باتری 4300 میلی‌آمپر ساعت در مدل پلاس – مجهز به امکان شارژ سریع و شارژ بی سیم
  • منطبق با استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP68، دارای USB-C و قلم اس، بیکسبی 2.0، هوش مصنوعی بیکسبی و موارد دیگر
  • سنسور سنجش ضربان قلب، سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش و موارد دیگر
  • فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری و بدون دگمه‌ای مخصوص بیکسبی

 

مشخصات فنی گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 -Galaxy-Note-10-vs-Pixel-4XL

  • صفحه نمایش 5.7 اینچی 1080p و 6.3 اینچی Quad HD از نوع سوپر امولد (90 هرتزی)
  • پردازنده اسنپدراگون 855 با 6 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی بدون امکان پشتیبانی از حافظه MicroSD
  • دوربین دوگانه جدید 12 به علاوه 16 مگاپیکسلی و دارای فناوری زوم تله‌فتو و همچنین نرم‌افزاری قدرتمند
  • دوربین جلو 8 مگاپیکسلی (به علاوه فناوری باز کردن قفل با استفاده از تشخیص چهره و سنسورهای دیگر)
  • اندروید 10 از همان ابتدا
  • دارای فناوری تشخیص چهره
  • باتری 2800 و 3700 میلی‌آمپر ساعتی با امکان شارژ سریع و شارژ بی‌سیم
  • منطبق با استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68
  • مجهز به اسپیکرهای استریو
  • بلوتوث 5.0، NFC، دو سیم‌کارته، فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری

 

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ نوت 10 از لحاظ دوربین

از اینجا به بعد است که مطلب جالب می‌شود. هر دوی این شرکت‌ها تعداد دوربین‌های بیشتری را در گوشی‌های خود به کار برده و در آنها از ترفندهای نرم‌افزاری خوبی استفاده کرده‌اند. صادقانه بخواهیم بگوییم، گلکسی نوت 10، امکانات بیشتری را در دوربین خود ارائه کرده، اما نرم‌افزار دوربین گوگل و همچنین امکان پردازش ثانویه آن به احتمال زیاد بهترین فناوری موجود در بازار است.

 

گلکسی نوت 10

دوربین گلکسی نوت 10/ note-10-camera

  • دارای تنظیمات دوربین اصلی سه‌گانه، 12، 12 و 16 مگاپیکسل، لنز تله‌فتو و زاویه فوق گسترده، امکان Dual OIS، امکان فیلمبرداری اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه، 4K و بهینه‌ساز تصویری 10-صحنه‌ای، امکان عکاسی در شب (درست مانند مدل اس 10)
  • تنظیمات دوربین چهارگانه در نوت 10 پلاس

 

پیکسل 4 XL

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ گلکسی نوت 10 -Galaxy-Note-10-vs-Pixel-4XL

  • دوربین اصلی دوگانه و 12.2 اولتراپیکسل
  • یک دوربین اصلی، یک لنز تله‌فتو با سنسور 1.4 um و دیافراگم f/1.8 همراه با لنز زوم تله فتو 16 مگاپیکسل و f/2.4

در حالی که جا دارد گوگل 2 تا 3 دوربین به مجموعه دوربین اصلی محصولات خود اضافه کند، اما با این حال، اضافه شدن یک دوربین ثانویه جای خوشحالی دارد. در مجموع اگر عکاسی و فیلمبرداری با گوشی برای شما اهمیت زیادی دارد، گوشی مدل پیکسل 4 XL را انتخاب کنید، هرچند که دوربین نوت 10 هم آن قدرها بد نیست.

 

مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ نوت 10 از لحاظ قیمت

در نهایت اجازه دهید تا در مورد قیمت این محصولات رده بالا صحبت کنیم. گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL در روز 15 اکتبر رونمایی شدند و از 22 اکتبر به بازار می‌آیند. سامسونگ گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و گلکسی نوت 10 5G، همگی عرضه شده و در حال حاضر موجود هستند.

samsung galaxy note 10 plus/ سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

گلکسی نوت 10: 949 دلار (256 گیگابایت)

گلکسی نوت 10 پلاس: 1099 دلار

گوگل پیکسل 4: 799 دلار (اما تنها حافظه 64 گیگابایتی برای آن عرضه شده)

گوگل پیکسل 4 ایکس ال: 899 دلار (اما تنها حافظه 64 گیگابایتی برای آن عرضه شده)

در این مطلب به مقایسه گوگل پیکسل 4 با سامسونگ نوت 10 پرداختیم. نظر شما در مورد این گوشی‌ها چیست؟ کدام یک از آن‌ها برای شما جذاب‌تر است. می‌توانید نظر خود را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402