نسخه موبایلی بازی فال گایز (Fall Guys) در حال ساخت است!

بازی Fall Guys / بازی Fall Guys: Ultimate Knockout
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین عناوین اخیر در ژانر بتل رویال بازی Fall Guys: Ultimate Knockout محسوب می‌شود. در این مقاله به بررسی بازی فال گایز: آلتیمیت ناک اوت می‌پردازیم. با ما باشید.

همچنین بخوانید :

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout یک بازی ویدیویی در ژانر بتل رویال (Battle Royale) است که توسط کمپانی Mediatonic ساخته شده و کمپانی Devolver Digital آن را به انتشار عمومی رسانده است. این بازی در جریان مراسم E3 ژوئن سال 2019 معرفی و در تاریخ 4 آگوست 2020 (14 مرداد 1399) برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر شد. گیم پلی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout از جهات بسیاری شباهت زیادی به مراسم گیم دهه 80 به نام قلعه تاکشی (Takeshi’s Castle) دارد. در مقاله پیش رویتان قصد داریم به جزئیات و اطلاعاتمان در رابطه با بازی فال گایز: آلتیمیت ناک اوت بپردازیم. در ویدیوی زیر نیز می‌توانید تریلر بازی Fall Guys: Ultimate Knockout را تماشا کنید. همراه پلازا بمانید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


گیم پلی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout


گیم پلی بازی فال گایز: آلتیمیت ناک اوت شامل محیطی به شیوه بازی‌های بتل رویال است که در آن حداکثر 60 بازیکن می‌توانند به مصاف هم روند. بازیکن‌ها در بازی Fall Guy: Ultimate Knockout به شکل فیگورهای پاستیل مانند ظاهر می‌شوند. این فیگورها در یک میدان بازی سه بعدی حرکت کرده و می‌توانند بپرند، همدیگر را بگیرند و یا برای کمک به گیم پلی بازی شیرجه بزنند.

هدف نهایی در بازی Fall Guys 2020 آن است که هر کدام از مینی گیم‌های تصادفی بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید. برخی از مینی گیم‌های بازی Fall Guys: Ultimate Knockout شامل دویدن برای رسیدن به خط پایان بازی است و برخی دیگر نیاز به همکاری تیمی دارند. علاوه بر این در هر کدام از مینی گیم‌ها در دوروبر نقشه بازی یکسری موانع ظاهر خواهند شد که در جهت افزودن به پیچیدگی بازی است.

گیم پلی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout / بازی فال گایز: آلتیمیت ناک اوت

بازیکنانی که عملکردشان آهسته باشد و یا دارای مشخصه‌های لازم نباشند حذف خواهند شد. در راند آخر تعداد کمی افراد باقی خواهند ماند و این افراد در یک مسابقه نهایی با یک مینی گیم تصادفی طراحی شده مخصوص برای آن‌ها به مصاف هم می‌روند. فردی که در این مرحله پیروز شود آخرین بازیکن باقی‌مانده (Last Player Standing) و در واقع برنده میدان خواهد بود.

عنصر دیگری که در رابطه با گیم پلی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout جا دارد به آن اشاره کنیم ارز داخل بازی (In-game currency) است که از آن برای خرید لباس و ایموجی برای بازیکنان استفاده می‌شود. همچنین اگر به عنوان بازیکن بخواهید ارز بیشتری خریداری کنید، باید این کار را از طریق خرید درون بازی انجام دهید. هنگام تمام کردن یک مسابقه در این بازی دو نوع ارز به شما داده خواهد شد که به ترتیب عبارتند از کودوس‌ها (Kudos) و تاج‌ها (Crown). از این ارزها می‌توانید برای خرید آیتم‌های کم یاب استفاده کنید. علاوه بر این عملکرد بهتر در یک مسابقه سبب خواهد شد ارز بیشتری بدست آورید.

داستان بازی Fall Guys: Ultimate Knockout / سیستم مورد نیاز بازی Fall Guys: Ultimate Knockout

 


سیستم مورد نیاز بازی Fall Guys 2020


سیستم مورد نیاز بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به شرح زیر است:

 

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده: Intel Core i5 or AMD equivalent
  • رم: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
  • پیکسل شیدر: 5.0
  • ورتکس شیدر: 5.0
  • حافظه داخلی مورد نیاز: 2 گیگابایت
  • رم پردازنده گرافیکی: 2048 مگابایت

بازی Fall Guys 2020 / تریلر بازی Fall Guys: Ultimate Knockout

 


بررسی بازی فال گایز: آلتیمیت ناک اوت و نمرات منتقدین


در بخش زیر قصد داریم به بررسی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout و از نظر گذراندن نمرات منتقدین در رابطه با آن بپردازیم. همراه پلازا بمانید.

 

Gaming Age / امتیاز: 100

وجود بازی Fall Guys: Ultimate Knockout برای افرادی که به بازی‌های بتل رویال علاقه دارند اما حوصله و یا دقت کافی را در شرکت کردن در یک بازی تیراندازی ندارند، یک نعمت است. بازی‌ها تا حد زیادی روانند و مخاطبان بازی نیز هم اکنون شکل گرفته‌اند. به طور خلاصه می‌توان گفت بازی Fall Guys 2020 حداقل در شکل کنونی تنها لذت و سرگرمی ناب است.

 

DualShockers / امتیاز: 95

تجربه بازی Fall Guys: Ultimate Knockout لذت زیادی به همراه دارد. همه مخاطبان گیمینگ در هر حدی باشند می‌توانند از این بازی لذت ببرند و این سرگرمی رفته رفته بهتر نیز خواهد شد. می‌توانم بگویم بازی Fall Guys 2020 عنوان محبوب امسال من است.

 

Shacknews / امتیاز: 90

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout جزو بازی‌هایی است که با تجربه آن همواره خنده بر لبانم می‌نشست. در واقع این بازی خوشحالی و سرگرمی خالص است. تجربه‌هایی شبیه به بازی Fall Guys 2020 دلیل من برای بازی کردن هستند. نکته دیگر آن است که در رابطه با آینده این بازی نیز می‌توان امیدوار بود.

بازی Fall Guys / بازی Fall Guys: Ultimate Knockout

 

PlayStation Country / امتیاز: 90

بازی فال گایز: آلتیمیت ناک اوت ترکیبی ناب از مسخره بازی موجود در مراسم قلعه تاکشی و اکشن مرتبط با بازی‌های بتل رویال است. گیم پلی بازی چه برای مدت‌های کوتاه و چه برای مدت بلند تقریبا همواره سرگرم‌کننده است. باید زمان بگذرد تا بفهمیم که این بازی خنده‌دار و جذاب ماندگاری خود را حفظ خواهد کرد یا خیر.

 

GAMINGbible / امتیاز: 90

من اطمینان دارم که بازی Fall Guys 2020 آینده درخشانی خواهد داشت. تنها چندین روز از زمان انتشار بازی می‌گذرد و میزان مخاطبانی که جذب تجربه آن شده‌اند حیرت انگیز است. کمپانی بازی‌سازی Mediatonic گیمی را برای ما ارائه داده است که علاوه بر غیرقابل پیش‌بینی بودن قابل دسترس نیز هست و از نظر خنده‌دار و جذاب بودن هم کم نمی‌آورد. جالب‌ترین نکته در رابطه با این بازی نیز آنجاست که سرگرم‌کنندگی آن به مرور زمان افزایش نیز خواهد یافت.

 

Game Informer / امتیاز: 88

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout از جمله عناوینی است که خود را جدی نمی‌گیرد و دقیقا به همین دلیل نیز پس از چند راند بازی کردن احتمالا همه شما بخندید. مهم نیست که تنها باشید و یا با دوستان خود به تجربه این بازی بپردازید؛ بدون شک بازی Fall Guys 2020 شما را سرگرم خواهد کرد.

 

Atomix / امتیاز: 85

بازی فال گایز: آلتیمیت ناک اوت یکی از خنده‌دارترین تجربه‌های گیمینگ امسال خواهد بود. این بازی با وجود برخی مشکلات در وضع اینترنت کنونی و سرورهایش پتانسیل آن را دارد که به درجه محبوبیت دیگر عناوین ژانر بتل رویال کنونی برسد.

بازی Fall Guys 2020 / تریلر بازی Fall Guys: Ultimate Knockout

 


نسخه موبایل بازی Fall Guys در دست ساخت است


نسخه موبایل بازی فال گایز برای گوشی های هوشمند در حال حاضر برای بازار چین در دست ساخت قرار دارد.

این خبر که توسط آقای «دانیال احمد»، تحلیلگر صنعتی بازی‌ها و پوشش دهنده بازار چین و آسیا طی یک توییت منتشر شده، به شرح زیر است:

کمپانی بازی‌سازی چینی Bilibili امتیاز انتشار نسخه موبایل بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در چین را دارد. این بازی قبلا برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 در تاریخ 4 آگوست (14 مرداد) منتشر شده بود و به سرعت در جهان مشهور شد.

این نکته نیز حائز اهمیت است که اشاره کنیم هنوز هیچ نسخه موبایلی از این بازی منتشر نشده و هیچ راهی هم برای اجرای بازی بر روی گوشی‌های همراه وجود ندارد. طرفداران این بازی لازم است که برای محافظت از اطلاعات گوشی خود از بدافزارها و فایل‌های ویروسی دوری کنند.

بررسی بازی fall guys


سخن پایانی


در مقاله‌ای که خواندید جوانب مختلف بازی Fall Guys: Ultimate Knockout را مورد بررسی قرار دادیم. به طور کلی می‌توان گفت بازی Fall Guys 2020 یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند مخاطبان از هر رده سنی را تا مدت‌ها سرگرم کند. نظر شما در رابطه با بازی فال گایز: آلتیمیت ناک اوت چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را از قسمت پایین و از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402